Dezelfde gozer die bij ons met strafrecht 2 werkgroepen zat?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan me nogal ergeren aan een bepaald iemand die continu de hoogleraren onderbreekt met een oerdomme vraag, en dat ieder college.
Goed voor je kwabjes.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:08 schreef Yreal het volgende:
Teveel gelopen van het weekend, teveel spierpijn...
en dan nu de post en vanavond voetbal. Dear god
Jaquote:Op woensdag 12 november 2014 14:08 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dezelfde gozer die bij ons met strafrecht 2 werkgroepen zat?
Instellingen -> Berichtgeving -> App kiezen (WA dus) -> 'Meldingsstijl indien ontgrendeld' geloof ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:22 schreef Ties02 het volgende:
Even een vraagje, ik krijg geen appjes meer op m'n lock screen (iPhone), ze komen pas naar voren als ik whatsapp open..
Mis best wel wat belangrijke dingen steeds hierdoor, iemand enig idee hoe dit kan?
Dit zeiden ze ook al (jaren) toen ik nog (vers) studeerde.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
Wat betreft het notariaat komt het uiteindelijk ook wel goed.
"Daarnaast heeft de branche te kampen met vergrijzing en feminisering. De gemiddelde leeftijd van notarissen ligt rond de 50 en neemt toe."
https://www.rabobankcijfe(...)=Notariskantoren&p=9
Oplossing: geen gemiddelde jurist worden. Fixed.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:32 schreef Henrys het volgende:
Trouwens wel grappig dat de docenten in het eerste jaar nog een vrij positief beeld van de arbeidsmarkt schepte maar nu langzaam zelf ook toegeven hoe hopeloos het carrièreperspectief voor de gemiddelde jurist is. Werkgroepdocent zij zelfs dat ik nog beter Toerisme op mbo niveau kan gaan doen dan een master strafrecht. Alleen die van fiscaal en IT-recht zijn nog aardig positief omdat ze stellen dat de vraag nog altijd groter is dan het aanbod en er vooral bij de belastingdienst een enorme vergrijzing is
Kom feunen bij de aletta jacobshalquote:Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
En Zernike. Grappig dat ik al die plaatsen van hier ken.
Alettaquote:Op woensdag 12 november 2014 14:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kom feunen bij de aletta jacobshal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |