Tiesje mag geen eten en drinken meenemen naar de computerkamerquote:
quote:
Het *kan* het moederbord zijn maar je kunt inderdaad een ander keyboard of andere USB poort proberen.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Nieuw toetsenbordje scoren en dan opgelost, of kan er ook iets totaal anders aan de hand zijn? Er is (dacht ik) een heel klein beetje bier op gekomen, rest van de laptop lijkt niet nat geworden.
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:40 schreef Ties02 het volgende:
Wij noemen dat thuis trouwens werkkamer
Oké. Nieuw toetsenbord besteld, morgen binnen. Als dat niets oplost kijken we dan wel verder.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het *kan* het moederbord zijn maar je kunt inderdaad een ander keyboard of andere USB poort proberen.
Ik kan me nogal ergeren aan een bepaald iemand die continu de hoogleraren onderbreekt met een oerdomme vraag, en dat ieder college.quote:
Waarvoorquote:Op woensdag 12 november 2014 13:57 schreef Yreal het volgende:
zo. de eerste onvoldoende van het jaar ook weer in de pocket.
Nog meer dan je denkt. Had 57 punten, bij 55 voor een voldoende. Terwijl ik dacht dat het goed ging. Zucht.quote:
dat je nog vroeg, was dat alles?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog meer dan je denkt. Had 57 punten, bij 55 voor een voldoende. Terwijl ik dacht dat het goed ging. Zucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |