Zal morgen Pax een bot geven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Die topicpointer
Etsu, roep je bitch eens tot de orde.
Aww.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Condoleren. Maar het is morgen of geheel niet. Wordt aardig kilometers maken.
Thanks. Nee ik moet nog een stuk hoger.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aww.Sterkte.
Stad zelf of dorpje ernaast?
telefoon al opnieuw opgestart?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:22 schreef Ties02 het volgende:
Even een vraagje, ik krijg geen appjes meer op m'n lock screen, ze komen pas naar voren als ik whatsapp open..
Mis best wel wat belangrijke dingen steeds hierdoor, iemand enig idee hoe dit kan?
probeer t eens, lost zovaak problemen opquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Uit en aan doen?
Is dit een grap?
Bij je whatsapp instellingen al bij meldingen gekeken of voorvertoning aanstaat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:22 schreef Ties02 het volgende:
Even een vraagje, ik krijg geen appjes meer op m'n lock screen (iPhone), ze komen pas naar voren als ik whatsapp open..
Mis best wel wat belangrijke dingen steeds hierdoor, iemand enig idee hoe dit kan?
Kan best.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zag ik jou rond 17:00 uur bij Kralingse Zoom lopen?
Ring, ring, we have a winner.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zwarte halflange jas, zwart met witte schoudertas?
quote:Op woensdag 12 november 2014 01:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ring, ring, we have a winner.
je moet die imitatie van Neil Young bekijken. Genieten.quote:
Uhu, ik heb je al gespotquote:
Haha, ik heb jou wel eens gesproken een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ring, ring, we have a winner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |