Die plegen ook geen zelfmoordquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:01 schreef Pleun2011 het volgende:
. De geroutineerde schuldenaars maken zich minder snel druk over incassobureaus en deurwaarders.
Waarom proberen jij en Pietverdriet wanhopig net te doen alsof dit topic over mij gaat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De realiteit is dat bij iedereen die een incassobureau aan de deur komt de oorzaak is dat de vrouw de financiën gesloopt heeft?
Stel je niet zo belachelijk aan en leer eens met geld omgaan. Je bent volwassen.
Een duidelijk verhaal. Underdog is nog wat te groen achter haar oren om dit te snappen, dat komt nog wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ziekte, ontslag, scheiding en verzekeringen(die dwars liggen) zijn enkele voorbeelden. Dan kun je jarenlang nooit schulden maken en plots zit je in de shit.
nee als je 6/10 werkt en een gezin hebt en je vriend raakt zijn baan kwijt en krijgt geen baan meer dan krijgt ie ook geen bijstand , de lasten zijn dan niet te dragenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik geen oordeel over hun ellende, ik oordeel over het feit dat mensen in de schulden komen.
In wat voor situatie je ook zit, schulden maken hoeven niet in Nederland. Dan ben je gewoon erg dom geweest.
ja is niet makkelijk hequote:Op dinsdag 11 november 2014 19:49 schreef hpeopjes het volgende:
Eensch met TS. Die corporatiedirecteuren hebben het maar moeilijk tegenwoordig.
Helemaal waar. Je moet als corporatiedirecteur natuurlijk wel goed kunnen inschatten of de bank je een oor aannaait of niet, voor de financiering van je stoomboot of ander megalomaan egoproject. En goed kunnen onderhandelen met de Maserati-dealer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja is niet makkelijk he
huur ophalen met bankincasso van sociale huurwoningen met 100% bezetting die moet je zeer goed belonen met miljoenen, anders krijg je geen goede en bekwam mensen
ja je loopt wel risico dat er een bijstandsmoeder haar huur niet kan betalen en die moet je er dan uit die sociale huurwoning laten flikkeren, das zwaar werk hequote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Helemaal waar. Je moet als corporatiedirecteur natuurlijk wel goed kunnen inschatten of de bank je een oor aannaait of niet, voor de financiering van je stoomboot of ander megalomaan egoproject. En goed kunnen onderhandelen met de Maserati-dealer.
Oh ja joh, is het altijd je eigen schuld? Ga ergens anders lopen brallen aub.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd als je huis afbrand en een verzekering trekt het jaren uit om je uit te betalen. Dan piep je wel anders. Oh nee wacht. Als je huis afbrand ben je zelf schuld.
Shazbot.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Oh ja joh, is het altijd je eigen schuld? Ga ergens anders lopen brallen aub.
Ja, die bijstandsmoeders, dat is allemaal maar ingewikkeld en lastig en valt toch weinig eer aan te behalen. Gelukkig moet je als corporatiedirecteur over veel corpsvrinden beschikken (de belangrijkste voorwaarde voor je aanstelling) en heb je één van die makkers-voor-het-leven, Stef Blok, reeds bereid gevonden de huren dusdanig te verhogen, dat je binnenkort van al die kuthoeren af bent.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja je loopt wel risico dat er een bijstandsmoeder haar huur niet kan betalen en die moet je er dan uit die sociale huurwoning laten flikkeren, das zwaar werk he
Dat is best een Maserati en een huis op Bonaire waard als je er net een paar sociale huurwoningen aan je vrouw hebt verkocht voor waanig
Ik vrees dat hier nog een flinke kern van waarheid in zit ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:27 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja, die bijstandsmoeders, dat is allemaal maar ingewikkeld en lastig en valt toch weinig eer aan te behalen. Gelukkig moet je als corporatiedirecteur over veel corpsvrinden beschikken (de belangrijkste voorwaarde voor je aanstelling) en heb je één van die makkers-voor-het-leven, Stef Blok, reeds bereid gevonden de huren dusdanig te verhogen, dat je binnenkort van al die kuthoeren af bent.
Wel zo gemakkelijk!
Schulden verbeter je niet door het creeeren van meer schulden. Nee. Schulden moeten niet verscheurd worden. Maar de overheid moet wel de taak op zich nemen om mensen met schulden te helpen en te voorkomen dat ze dieper in de shit raken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat je gewoon je rekeningen kunt verscheuren en dan vrolijk verder kunt gaan?
Mw Vogelaar die mislukte minister heeft nu ook een aanstelling als cquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik vrees dat hier nog een flinke kern van waarheid in zit ook.
Corpsvrienden die dit soort baantjes verdelen? Check.
Corrupte VVD'er? Check.
Ideale marionet wegens totaal ongeschikt voor een ministerpost (immers enkel gekregen omdat hij het vriendje van is)? Check.
Ik heb mijn eigen bedrijf. Je wil niet weten hoe vaak ik gecontacteerd word door incassobureau's met de vraag of ik nog openstaande facturen heb en of zij die mogen overnemen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Over het algemeen krijg je er nooit mee te maken, maar als je lang genoeg hardnekkig je rekeningen weigert te betalen, dan staan ze op een dag aan je deur, en in principe is dat maar goed ook, anders zou het wel een flinke puinhoop worden hier.
Het erge is dat je op de private markt nog meer betaalt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Mw Vogelaar die mislukte minister heeft nu ook een aanstelling als c
commisaris bij de corporatie-makkers
, die eet ook mee uit de huur-ruif gevuld die maandelijks gevuld wordt door sukkelaars
Oh LOL, jij dacht eerst nog dat ik een grapje maakte?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik vrees dat hier nog een flinke kern van waarheid in zit ook.
Ik ook en vooral als ze geen donorcodicil hebben ingevuld. LOL.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef hetishierstil het volgende:
Ik vind dat daar een hoge straf op moet staan: zelfmoord...
DaT DUS, het is makkelijk bleren en je zelf op de borst kloppen als alles je mee zit , maar met mindere tijden dan ga je zien wat er allemaal mis kan gaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef Cherna het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het is erg kort door de bocht om een oordeel te geven als ellende je pad kruist.
Ja want de meeste mensen zitten vooral in de shit door onvoorziene omstandigheden ook. Hou toch op man. Dat kennisje vanje met dr post en weet ik veel.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef homme7 het volgende:
[..]
DaT DUS, het is makkelijk bleren en je zelf op de borst kloppen als alles je mee zit , maar met mindere tijden dan ga je zien wat er allemaal mis kan gaan
Godzijdank ga jij ook nog wel een keer op je muilquote:Op woensdag 12 november 2014 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
Godzijdank heb ik die instelling niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |