abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 november 2014 @ 18:08:23 #126
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_146542315
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 18:01 schreef Pleun2011 het volgende:
. De geroutineerde schuldenaars maken zich minder snel druk over incassobureaus en deurwaarders.

Die plegen ook geen zelfmoord
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 11 november 2014 @ 18:23:26 #127
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_146542855
Maar wie in de shit zit met zijn gezin moet het huis uit , dat is niet anders , zo een corporatie moet het weer kunnen verhuren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 11 november 2014 @ 18:27:41 #128
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_146542968
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

De realiteit is dat bij iedereen die een incassobureau aan de deur komt de oorzaak is dat de vrouw de financiën gesloopt heeft?

Stel je niet zo belachelijk aan en leer eens met geld omgaan. Je bent volwassen.
Waarom proberen jij en Pietverdriet wanhopig net te doen alsof dit topic over mij gaat? _O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_146542995
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:32 schreef Cherna het volgende:

[..]

Ziekte, ontslag, scheiding en verzekeringen(die dwars liggen) zijn enkele voorbeelden. Dan kun je jarenlang nooit schulden maken en plots zit je in de shit.
Een duidelijk verhaal. Underdog is nog wat te groen achter haar oren om dit te snappen, dat komt nog wel. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 11 november 2014 @ 18:33:37 #130
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_146543215
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik geen oordeel over hun ellende, ik oordeel over het feit dat mensen in de schulden komen.

In wat voor situatie je ook zit, schulden maken hoeven niet in Nederland. Dan ben je gewoon erg dom geweest.
nee als je 6/10 werkt en een gezin hebt en je vriend raakt zijn baan kwijt en krijgt geen baan meer dan krijgt ie ook geen bijstand , de lasten zijn dan niet te dragen
  dinsdag 11 november 2014 @ 18:35:57 #131
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_146543305
Maar sommige mensen vinden het "eigen schuld" roepen dus belangrijker dan de economie.
NWS / Samenleving draait op voor onbetaalde rekeningen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_146546828
Eensch met TS. Die corporatiedirecteuren hebben het maar moeilijk tegenwoordig.
  dinsdag 11 november 2014 @ 19:59:20 #133
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_146547413
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:49 schreef hpeopjes het volgende:
Eensch met TS. Die corporatiedirecteuren hebben het maar moeilijk tegenwoordig.
ja is niet makkelijk he

huur ophalen met bankincasso van sociale huurwoningen met 100% bezetting die moet je zeer goed belonen met miljoenen, anders krijg je geen goede en bekwam mensen

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 11-11-2014 20:09:28 ]
pi_146548362
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja is niet makkelijk he

huur ophalen met bankincasso van sociale huurwoningen met 100% bezetting die moet je zeer goed belonen met miljoenen, anders krijg je geen goede en bekwam mensen

Helemaal waar. Je moet als corporatiedirecteur natuurlijk wel goed kunnen inschatten of de bank je een oor aannaait of niet, voor de financiering van je stoomboot of ander megalomaan egoproject. En goed kunnen onderhandelen met de Maserati-dealer. :Y
  dinsdag 11 november 2014 @ 20:23:04 #135
433122 hetishierstil
Ik ga geen discussies aan
pi_146548685
Ik vind dat daar een hoge straf op moet staan: zelfmoord...
  dinsdag 11 november 2014 @ 20:31:30 #136
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_146549157
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Helemaal waar. Je moet als corporatiedirecteur natuurlijk wel goed kunnen inschatten of de bank je een oor aannaait of niet, voor de financiering van je stoomboot of ander megalomaan egoproject. En goed kunnen onderhandelen met de Maserati-dealer. :Y
ja je loopt wel risico dat er een bijstandsmoeder haar huur niet kan betalen en die moet je er dan uit die sociale huurwoning laten flikkeren, das zwaar werk he

Dat is best een Maserati en een huis op Bonaire waard als je er net een paar sociale huurwoningen aan je vrouw hebt verkocht voor waanig
  Redactie Frontpage dinsdag 11 november 2014 @ 21:38:39 #137
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_146552825
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:39 schreef Cherna het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd als je huis afbrand en een verzekering trekt het jaren uit om je uit te betalen. Dan piep je wel anders. Oh nee wacht. Als je huis afbrand ben je zelf schuld.
Oh ja joh, is het altijd je eigen schuld? Ga ergens anders lopen brallen aub.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 11 november 2014 @ 21:41:15 #138
321876 Cherna
Fuck the System
pi_146552984
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:38 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Oh ja joh, is het altijd je eigen schuld? Ga ergens anders lopen brallen aub.
Shazbot. :)
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_146555350
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja je loopt wel risico dat er een bijstandsmoeder haar huur niet kan betalen en die moet je er dan uit die sociale huurwoning laten flikkeren, das zwaar werk he

Dat is best een Maserati en een huis op Bonaire waard als je er net een paar sociale huurwoningen aan je vrouw hebt verkocht voor waanig
Ja, die bijstandsmoeders, dat is allemaal maar ingewikkeld en lastig en valt toch weinig eer aan te behalen. Gelukkig moet je als corporatiedirecteur over veel corpsvrinden beschikken (de belangrijkste voorwaarde voor je aanstelling) en heb je één van die makkers-voor-het-leven, Stef Blok, reeds bereid gevonden de huren dusdanig te verhogen, dat je binnenkort van al die kuthoeren af bent.

Wel zo gemakkelijk! :W
pi_146555403
De droom van Libertariërs en VVD'ers, een neurale chip die detecteert wanneer iemand zelfmoord wil plegen en die ingrijpt in de motorische aansturing van het lichaam.
#NoDAPL
pi_146555457
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 november 2014 22:27 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ja, die bijstandsmoeders, dat is allemaal maar ingewikkeld en lastig en valt toch weinig eer aan te behalen. Gelukkig moet je als corporatiedirecteur over veel corpsvrinden beschikken (de belangrijkste voorwaarde voor je aanstelling) en heb je één van die makkers-voor-het-leven, Stef Blok, reeds bereid gevonden de huren dusdanig te verhogen, dat je binnenkort van al die kuthoeren af bent.

Wel zo gemakkelijk! :W
Ik vrees dat hier nog een flinke kern van waarheid in zit ook. ;(
Corpsvrienden die dit soort baantjes verdelen? Check.
Corrupte VVD'er? Check.
Ideale marionet wegens totaal ongeschikt voor een ministerpost (immers enkel gekregen omdat hij het vriendje van is)? Check.
#NoDAPL
  dinsdag 11 november 2014 @ 22:31:58 #142
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_146555643
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:26 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Wat wil je dan? Dat je gewoon je rekeningen kunt verscheuren en dan vrolijk verder kunt gaan?
Schulden verbeter je niet door het creeeren van meer schulden. Nee. Schulden moeten niet verscheurd worden. Maar de overheid moet wel de taak op zich nemen om mensen met schulden te helpen en te voorkomen dat ze dieper in de shit raken.

Ben je bekend met de kosten die dat soort bureau's rekenen? Weet je hoe ongelofelijk veel geld dat soort bureau's verdienen over de rug van mensen die duidelijk al betalingsproblemen hebben?

Te bizar voor woorden dat mensen dat soort zaken goedkeuren.

Echt niet te geloven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 11 november 2014 @ 22:34:13 #143
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_146555775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 22:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Corpsvrienden die dit soort baantjes verdelen? Check.
Corrupte VVD'er? Check.
Ideale marionet wegens totaal ongeschikt voor een ministerpost (immers enkel gekregen omdat hij het vriendje van is)? Check.
Mw Vogelaar die mislukte minister heeft nu ook een aanstelling als c
commisaris bij de corporatie-makkers
, die eet ook mee uit de huur-ruif gevuld die maandelijks gevuld wordt door sukkelaars
  dinsdag 11 november 2014 @ 22:34:48 #144
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_146555804
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:28 schreef Hathor het volgende:

[..]

Over het algemeen krijg je er nooit mee te maken, maar als je lang genoeg hardnekkig je rekeningen weigert te betalen, dan staan ze op een dag aan je deur, en in principe is dat maar goed ook, anders zou het wel een flinke puinhoop worden hier.
Ik heb mijn eigen bedrijf. Je wil niet weten hoe vaak ik gecontacteerd word door incassobureau's met de vraag of ik nog openstaande facturen heb en of zij die mogen overnemen.

Voor bedrijven easy money waar ze geen tijd meer in hoeven te steken, voor hen prima business omdat ze tientallen euro's vragen op onbetaalde facturen ter waarde van soms slechts een honderd euro.

De overheid heeft al een aantal richtlijnen ingesteld, wat positief is. Maar uiteindelijk zou de overheid dit soort schulden zelf moeten overnemen in plaats van het over te laten aan een commercieel bedrijf dat er een winstoogmerk op nahoudt in plaats van een oplossing van de situatie.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_146556061
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 22:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Mw Vogelaar die mislukte minister heeft nu ook een aanstelling als c
commisaris bij de corporatie-makkers
, die eet ook mee uit de huur-ruif gevuld die maandelijks gevuld wordt door sukkelaars
Het erge is dat je op de private markt nog meer betaalt. :{
Inderdaad, het is misselijkmakend hoe politici dit als speeltje behouden voor uitgerangeerde politici. Dat geldt natuurlijk net zo goed voor zorgbedrijven en scholen. De VVD, de PvdA, het CDA en D66 maken zich er even schuldig aan.
#NoDAPL
pi_146556392
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 22:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Oh LOL, jij dacht eerst nog dat ik een grapje maakte?
pi_146557212
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef hetishierstil het volgende:
Ik vind dat daar een hoge straf op moet staan: zelfmoord...
Ik ook en vooral als ze geen donorcodicil hebben ingevuld. LOL.
  woensdag 12 november 2014 @ 08:22:12 #148
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_146563129
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef Cherna het volgende:

[..]

Inderdaad, maar het is erg kort door de bocht om een oordeel te geven als ellende je pad kruist.
DaT DUS, het is makkelijk bleren en je zelf op de borst kloppen als alles je mee zit , maar met mindere tijden dan ga je zien wat er allemaal mis kan gaan
  Moderator woensdag 12 november 2014 @ 09:34:56 #149
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_146564137
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef homme7 het volgende:

[..]

DaT DUS, het is makkelijk bleren en je zelf op de borst kloppen als alles je mee zit , maar met mindere tijden dan ga je zien wat er allemaal mis kan gaan
Ja want de meeste mensen zitten vooral in de shit door onvoorziene omstandigheden ook. Hou toch op man. Dat kennisje vanje met dr post en weet ik veel.

Als je niet snapt (of wil snappen) dat zij daar tig dingen anders had moeten doen waardoor ze niet in die situatie was gekomen dan kun je lekker makkelijk vrijwel alles wel uitleggen als dat het de schuld is van anderen.

Als je graag volwassen wil zijn en doen dan hoort daar ook bij dat je je verantwoordelijkheid neemt. Maar t zijn zoals zo vaak de usual suspects die hier zitten die alles de schuld van een ander vinden.

Het is gewoon bijna triest zoals jullie redeneren. Schulden overkomen je in de meeste gevallen (let wel, er zijn dus ook situaties waarin dat wel gebeurd) niet. Daar ben je zelf hardstikke bij. Neem als voorbeeld dat peogramma een dubbeltje op zn kant. Die lui weten steevast niet wat er in komt en wat er uit gaat, laat staan waar aan.

Dat is niet iets wat je overkomt, dat is gewoon niet met geld om kunnen gaan. Dan kunnen we hier wle gaan doen alsof de meeste mensen zaken 'overkomen' maar het grootste deel van de mensen met schuld zijn gewoon niet de snuggerste mensen en wijzen maar al te graag met het vingertje naar andere partijen als ze zelf in de shit komen.

Godzijdank heb ik die instelling niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 12 november 2014 @ 09:49:52 #150
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_146564482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 09:34 schreef CoolGuy het volgende:

Godzijdank heb ik die instelling niet.
Godzijdank ga jij ook nog wel een keer op je muil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties