We zitten allemaal vol spanning te wachten.quote:
misschienquote:
Vol verwachting klopt ons hartquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We zitten allemaal vol spanning te wachten.
Nog 4 nachtjesquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt ons hart
Vanavond het Sinterklaasjournaalquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt ons hart
zou sinterklaas tegen de regenboog gebotst zijn? xdquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vanavond het Sinterklaasjournaal
Kan je de spanning nog aan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou sinterklaas tegen de regenboog gebotst zijn? xd
Dat gebeurde mij een paar jaar terug ook al eensquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou sinterklaas tegen de regenboog gebotst zijn? xd
nee ik vind het zo spannendquote:
Houd uw darmen open.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee ik vind het zo spannend![]()
![]()
Hopen op Gerard/Domien/Annemieke danquote:
Bart.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen op Gerard/Domien/Annemieke danOf Bart, dat zou ik wel serieus tof vinden.
Luister nooit naar m, daarom dus, zou m wel eens willen leren kennen als DJquote:
Sander Hquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen op Gerard/Domien/Annemieke danOf Bart, dat zou ik wel serieus tof vinden.
Drama.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luister nooit naar m, daarom dus, zou m wel eens willen leren kennen als DJ
Wij houden je wel op de hoogtequote:
Gerard, Coen, Sander H, Domien, Bart, Roos, Annemiekequote:
Wees gerust, zo met de bekendmaking zie je minstens tienmaal de namen langskomen in dit topic.quote:
Die kunnen ze door de brievenbus schuiven na een week GH.quote:
Roos laten ze daarom een jaar zittenquote:
quote:
Roos vind ik nog waardelozer met bellers et alquote:
Gebeurtquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee daarom juist, ik weet heul niet wat er gebeurd
Coen in zn eentje kan geen programma draaienquote:
ik hou niet van handjesquote:
Ik vind Domien prima, alleen die wordt hier nogal gehaat om zijn jeugdigheid. Coen vind ik leuk met Sander L, maar is in zn eentje geen sterke DJquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik dit topic zo lees, kan eigenlijk geen enkel persoon het goed doen.
Mhaw.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kan wel lopen janken op de keuze van de dj's, maar het zal er wel weer op uitdraaien dat ik me die 6 dagen een slag in de rondte ga posten in de SR-reeks![]()
zoiets jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kan wel lopen janken op de keuze van de dj's, maar het zal er wel weer op uitdraaien dat ik me die 6 dagen een slag in de rondte ga posten in de SR-reeks![]()
Heeft jaren lang Swijnenstal gedaan, was dikke prima.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coen in zn eentje kan geen programma draaien
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
WAAR ZIJN DIE HANDJES LEEUWARDEN?
Ekdom, Veenstra en iemand andersquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben niet ontevreden want geen Roos. Al had ik liever Michiel ipv Coen gehad.
Ik verwachtte ergens een vrouw, en geen Coen. Maar ja, die is wel populair. Ik vind dat Sander L dat duo maakt en Coen hem een beetje 'completeert', maar ja hij zal vast wel genoeg mensen mee krijgen weer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:27 schreef Sersjee het volgende:
Gerard is logisch, want vrij populair bij mensen die niet dagelijks naar 3FM luisteren.
Coen is logisch, want onderdeel van behoorlijk populair duo (en Sander wil niet, dus...)
Domien ook wel logisch, want "jong talent".
Allemaal prima te beredeneren.
#TeamDomieniequote:Op dinsdag 11 november 2014 14:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit trio was vorig jaar al bekend. Wat een aanfluiting deze bekendmaking.
Maar #TeamDomien, laat hem maar eens bewijzen dat hij het aan kan.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:28 schreef Againzender het volgende:
Prima dat Domien gaat, weer eens een nieuwe, en jonge, DJ. Gerard moet wel, die trekt gewoon erg veel kijkers en luisteraars, Coen vind ik jammer, ben ik geen fan van.
Ik had Giel of Michiel ipv Coen verwacht, maar verder was dit wel de verwachte lineup jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit trio was vorig jaar al bekend. Wat een aanfluiting deze bekendmaking.
Godverdomme.twitter:kaybessels twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 14:29:17Zou Gerard ook dit jaar weer living doll doen? #SR14 reageer retweet
Dit vooral. Het zal mij benieuwen hoe ie het gaat doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
...
Ik denk het niet, uitgemolken grap.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme.twitter:kaybessels twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 14:29:17Zou Gerard ook dit jaar weer living doll doen? #SR14 reageer retweet
Moet je wel een goede in huis hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of een vrouw dus, gezien het thema.
Neen jij had Roosmarijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Giel of Michiel ipv Coen verwacht, maar verder was dit wel de verwachte lineup ja
Owja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk het niet, uitgemolken grap.
Gerard houdt niet van grappen uitmelken.
Deed het ook vorig jaar pas bij een geldbedrag toen er op geboden werd, volgens mijquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk het niet, uitgemolken grap.
Gerard houdt niet van grappen uitmelken.
Roosmarijn is als beller et al niet echt vaardig nee, en Claudia vertrekt. Enige optie was Annemieke dan eigenlijk ja, maar ik was bang dat ze Roos toch erin zouden gooienquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moet je wel een goede in huis hebben.
Hij vindt het zelf volgens mij echt niet meer leuk, overigens.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deed het ook vorig jaar pas bij een geldbedrag toen er op geboden werd, volgens mij
Ja. Omdat vrouw.quote:
Claudia is dan al weg bij 3fm, Hansiequote:Op dinsdag 11 november 2014 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Annemieke niet want die is waarschijnlijk zwanger of probeert zwanger te worden en dan kan je dagenlang eten er niet bij hebben omdat het je cyclus op hol brengt.
Roos niet omdat ze gewoon niet wil.
En niemand zit te wachten op Claudia.
vrouw? tankerquote:
Nee. De stemming is altijd accuzuur en er wordt puur azijn gezekenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik dit topic zo lees, kan eigenlijk geen enkel persoon het goed doen.
Stijn snapt het wel goed.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. De stemming is altijd accuzuur en er wordt puur azijn gezeken
De sfeer hangt er al lekker bij jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. De stemming is altijd accuzuur en er wordt puur azijn gezeken
Dank. Ik denk dat ik meer weeg dan haar.quote:
quote:
twitter:roosmarijn twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 14:34:12Ik mag dit jaar weer de #sr15 updates op teevee maken. Kom je me zoeken naast het glazen huis met jouw actie? #3fm reageer retweet
mad?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Domien gaat vlammen ik zweer
Die jongen is alleen zo ontzettend dun, totaal geen reserves
Na 2 dagen moeten coen en gerard met zijn 2en verder
In Heerlen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:36 schreef MarijeH het volgende:
twitter:roosmarijn twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 14:34:12Ik mag dit jaar weer de #sr15 updates op teevee maken. Kom je me zoeken naast het glazen huis met jouw actie? #3fm reageer retweet
Roosmarijn staat volgende maand in Heerlen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:36 schreef MarijeH het volgende:
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Roosmarijn staat volgende maand in Heerlen?
dan zij...quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank. Ik denk dat ik meer weeg dan haar.
Ik zal een misthoorn meenemen tijdens de meet.
* SilentChaos koopt gauw een 21:9 TVquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:36 schreef MarijeH het volgende:
quote:
Dan boeiend. Als boeiend.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
dan zij...
Jij hebt gewoon 2 enorme kwarkfabrieken, dat weegt gewoon veel...
kun jij je kleine pino ook weer van stal halen tijdens serious request hequote:
ik wilde nog zeggen dat ik zelfs meer weeg dan haar met mn 60kgquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wilde nog zeggen dat ik zelfs meer weeg dan haar met mn 60kg
doe dat effe in spoiler manquote:
Nee, dat is My Typequote:Op dinsdag 11 november 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
First Aid Kit![]()
![]()
![]()
Beste liedje van 2014
hij persifleert zichzelf al een paar jaarquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:43 schreef franklop het volgende:
Zou Gerard nog een imitatie doen in het glazen huis dit jaar ?
En War on Drugs dan??quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
First Aid Kit![]()
![]()
![]()
Beste liedje van 2014
Under the Pressure staat top 5. Red Eyes nog een stukje lager.quote:
Hm.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Under the Pressure staat top 5. Red Eyes nog een stukje lager.
Niks mis met BSB hoorquote:
1. First Aid Kit - My Silver Liningquote:
quote:
Klinkt als een zondagmiddagdeuntje.quote:Zoals die peuter kijkt op de hoes, zo kijk ik nu ook. Maar ik luister verder, volkomen verbijsterd. Bring the Sun / Toussaint L'Ouverture heb ik alvast overleefd, dat scheelt. Dit is een aanslag op mijn gestel. En ik maar denken dat ik wat gewend was, ik kan de meeste extreme metal prima verdragen. Maar dit kruipt echt onder je huid, het is zware dreigende grommende hijgende stomende pompende hysterische krijs-psychedelica, ontsproten uit de gedachten van een stel krankzinnig lijkende muzikanten die wars van elke vorm van melodie en wellicht beneveld door een of andere vreemde drugs de meest uitzinnige muziek geschreven hebben die een mens verzinnen kan. Zie, ik word er zelf ook een beetje gek van. Zulke zinnen schrijf ik normaal nooit...
Swans is niet echt... gezellige zondagmiddagmuziek neequote:Op dinsdag 11 november 2014 14:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een zondagmiddagdeuntje.
Ik luister liever naar Domien dan naar Coen in z'n eentje eigenlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:09 schreef MaJo het volgende:
Wat hebben jullie allemaal tegen domien?
Geen roosmarijnCoen
Gerard
Niks, Domien is alles wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:09 schreef MaJo het volgende:
Geen roosmarijnCoen
Gerard
Niks, alleen ik vind Coen niksquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:09 schreef MaJo het volgende:
Geen roosmarijnCoen
Gerard
*Mokkeltje.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:14 schreef JDude het volgende:
Domien houdt het twee dagen vol en ligt daarna alleen nog maar over "z'n meisje" te ijlen.
Gerard.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:09 schreef MaJo het volgende:
Geen roosmarijnCoen
Gerard
Ik vind Gerard best leuk, alleen z'n middagshow is gewoon rukquote:
toen belde hij ook nog wel eensquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind Gerard best leuk, alleen z'n middagshow is gewoon ruk
Toen hij bij Arbeidsvitamine zat vond ik het zeer aangenaam
Heeft ie nu geen tijd voor met z'n vaste "items".quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen belde hij ook nog wel eens
team domienquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niks, Domien is alles wat ik nodig hebdit is domien
idd, nu moet ik een dr. request verzinnen om nog gebeld te worden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft ie nu geen tijd voor met z'n vaste "items".
het haten op Ekdom is iets dat gegroeid is sinds hij de middagshow doet. Daarvoor was hij wel een van de helden hier.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
team domien![]()
Mensen die haten op Coenhij heeft de beste stem van 3FM
![]()
En haten op ekkie is iets nieuws?
ik heb een betere stem dan Coen, maar dat betekent niet dat ik plaatjes kan draaienquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
team domien![]()
Mensen die haten op Coenhij heeft de beste stem van 3FM
![]()
En haten op ekkie is iets nieuws?
ik doe niet mee aan haten omdat anderen dat doen, net als haten op gielquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
het haten op Ekdom is iets dat gegroeid is sinds hij de middagshow doet. Daarvoor was hij wel een van de helden hier.
Luister je wel eens naar de lunchshow?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik doe niet mee aan haten omdat anderen dat doen, net als haten op giel
Ik ben blij met deze keuze voor serious request, ik vind ze alle drie tof
ik luister ondertussen liever naar Giel dan naar Gerard. En dat had ik vier jaar geleden nooit gedacht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik doe niet mee aan haten omdat anderen dat doen, net als haten op giel
Ik ben blij met deze keuze voor serious request, ik vind ze alle drie tof
DIE lunchshowquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Luister je wel eens naar de lunchshow?
daarom luister ik dus meestal iets anders rond die tijdquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:40 schreef themauster het volgende:
Ik luister elke dag naar de middagshow en het verveelt me geen zins, ik erger me meer dood aan de mensen die maar er over blijven zeiken maar de knop op hun radio niet gebruiken om wat anders te gaan luisteren.
Sorry.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:40 schreef themauster het volgende:
Ik luister elke dag naar de middagshow en het verveelt me geen zins, ik erger me meer dood aan de mensen die maar er over blijven zeiken maar de knop op hun radio niet gebruiken om wat anders te gaan luisteren.
Dat doe ik met Rabbering en Coen&Sander, wat heb je er aan als je je zit te ergeren maar niks anders gaat luisteren dan doe je je het toch zelf aanquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom luister ik dus meestal iets anders rond die tijd
Paul sla ik ook meestal over.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat doe ik met Rabbering en Coen&Sander, wat heb je er aan als je je zit te ergeren maar niks anders gaat luisteren dan doe je het toch zelf aan
Dat is mijn probleem. Ik kan nergens anders naar luisteren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat doe ik met Rabbering en Coen&Sander, wat heb je er aan als je je zit te ergeren maar niks anders gaat luisteren dan doe je je het toch zelf aan
Ik zie het wel een stelletje worden.quote:
DWDD heeft juist alleen van Domien een beetje actuele fotoquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:03 schreef Pandaplint het volgende:
NOSop3 is ook lekker bezig. Goede actuele foto's![]()
[ afbeelding ]
veel te weinig helaas, word er altijd weer blij vanquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Luister je wel eens naar de lunchshow?
#verslaafdquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem. Ik kan nergens anders naar luisteren.
Waarom maakt 3FM dan ook niet gewoon even een fatsoenlijk pers kitquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
DWDD heeft juist alleen van Domien een beetje actuele foto![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Door de tijdsdruk kregen ze dat er niet meer ingeperstquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Waarom maakt 3FM dan ook niet gewoon even een fatsoenlijk pers kit
Beetje jammer ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Waarom maakt 3FM dan ook niet gewoon even een fatsoenlijk pers kit
Domienie heeft al een mokkeltje.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie het wel een stelletje worden.
Ik denk dat we haar door die brievenbus moeten proppen
Je sig klopt niet meer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Domienie heeft al een mokkeltje.
Tijd voor een nieuwequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Domienie heeft al een mokkeltje.
Nog een kopje accuzuur Ed?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
Pfffff, wat een slechte radio dit
ik mag hem ook niet... overige dj's zijn wel weer tofquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:08 schreef BobW het volgende:
Op de 3FM-Facebook wordt lekker gehaat op Domien
1x snoep in huis gehaald voor die koters. een jaar eerder hadden we eigenlijk niks want ik wist amper van het bestaan van die sjap. jaar erop sloten met snoep, lantaarn in de hal om te laten zien dat we thuis waren....geen koter gezien. nu stikken ze er maar in.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:29 schreef Pandaplint het volgende:
Mandarijntjes krijgen bij sintmaarten
Aardige gozer hoorquote:
nja, hij zit in Apeldoorn, ik in Leeuwarden. vriend van me heeft afgelopen vrijdag wel Ellen Hoog mogen ontmoeten. hij heeft zelfs haar nummer gekregen, maar dit weer teruggegeven met de opmerking: ga ik toch alleen maar bellen als ik straalbezopen ben en daar zit je niet op te wachten. baasquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hij zit in Apeldoorn, ik in Leeuwarden. vriend van me heeft afgelopen vrijdag wel Ellen Hoog mogen ontmoeten. hij heeft zelfs haar nummer gekregen, maar dit weer teruggegeven met de opmerking: ga ik toch alleen maar bellen als ik straalbezopen ben en daar zit je niet op te wachten. baas![]()
leuk bandje idd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:32 schreef SilentChaos het volgende:
The deaf![]()
Over twee weken naar toe
hij is met Roosmarijn en Annemieke de leukste DJ die ik aan de telefoon heb gehad.quote:
Sint Maarten, wat is dat eigenlijk? Iets uit het patatdeel des lands toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:29 schreef Pandaplint het volgende:
Mandarijntjes krijgen bij sintmaarten
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Politiek correcte praatjes bij DWDD nu. Ze letten altijd goed op bij de briefing.
je valt in herhalingquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
Heeft Ekdom botox in z'n voorhoofd laten spuiten?
die anthem van Britney Spears en Will IAM was toch gewoon gepusht door 3FM zelf?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"Anthems, die ontstaan". Oja joh?![]()
Studio Killers werd al gepusht door Ekdom in november.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die anthem van Britney Spears en Will IAM was toch gewoon gepusht door 3FM zelf?
Allemaal bijna, zeker de laatste 4 behalve Tsunami.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die anthem van Britney Spears en Will IAM was toch gewoon gepusht door 3FM zelf?
Ik denk dat ze nu al druk aan het rondbellen zijn naar managements om een artiest te hosselen die tijdens SR aan de telefoon wil komen omdat hij anthem is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ALBATROUSEquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu al druk aan het rondbellen zijn naar managements om een artiest te hosselen die tijdens SR aan de telefoon wil komen omdat hij anthem is.
Volgens mij gaat het niet zo goed tussen Domien en z'n mokkeltjetwitter:
Zeer zeker, is op 1 gekomen door hen. Nr. 1 was toen dat plaatje met Twentenaren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Evertjan het volgende:
Bingoplayers?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zeer zeker, is op 1 gekomen door hen. Nr. 1 was toen dat plaatje met Twentenaren.
Die VBL kneuzen elk jaarquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef Pino112 het volgende:
Dat DWDD-topic
En ieder jaar maar gewoon kijken
#TeamDomieniemuisquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij gaat het niet zo goed tussen Domien en z'n mokkeltjetwitter:
Ga je tijdens SR een week voor het huis staan als Domien z'n shift heeft?quote:
Neuh ik heb betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ga je tijdens SR een week voor het huis staan als Domien z'n shift heeft?
Beste Kersthit alle tijdenquote:
Die blijft ook leuk. Alleen die werd toch ook veel aangevraagd zodat Veenstra een uur Twents zou gaan praten?quote:
WAT EEN DAG WAT EEN RIT!!1111twitter:Domien twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 21:35:44Wat een dag. En wat een rit, nu al! Dank voor alle toffe en lieve reacties!! Het aftellen is nu écht begonnen. http://t.co/qp7ClYlETZ #SR14 reageer retweet
Niet haten op Domienquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:53 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN DAG WAT EEN RIT!!1111twitter:Domien twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 21:35:44Wat een dag. En wat een rit, nu al! Dank voor alle toffe en lieve reacties!! Het aftellen is nu écht begonnen. http://t.co/qp7ClYlETZ #SR14 reageer retweet
WAT EEN SAPJE
WAT EEN ANTHEM
WAT EEN GELD
Op een spandoek en dan voor glazen huis laten zienquote:
Met dit eropquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Op een spandoek en dan voor glazen huis laten zien
Vollquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met dit erop#TeamDomienieminimuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |