Dat zou jij wel willen hè, lekker die prostaat laten masseren.quote:
nee dankjequote:Op dinsdag 11 november 2014 13:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen hè, lekker die prostaat laten masseren.
Rez plsquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen hè, lekker die prostaat laten masseren.
quote:
Zal ik even een situatie schetsen? Misschien helpt dat.quote:Op maandag 10 november 2014 16:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is niets meer gewend.
huilenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Zal ik even een situatie schetsen? Misschien helpt dat.
Een zaal waar 100 mensen in passen en 115 mensen in zitten, waar het minstens 25 graden is terwijl iedereen winterkleding aanheeft, en de tafel van de volgende rij in je nek zitten waardoor je eigenlijk niet eens normaal kan zitten. Doe daarbij nog een een docent die vier uur lang doorgaat over hetzelfde saaie onderwerp en het is gewoon kut.
Bakken dan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nu wel zin in een broodje ei
Jenken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Zal ik even een situatie schetsen? Misschien helpt dat.
Een zaal waar 100 mensen in passen en 115 mensen in zitten, waar het minstens 25 graden is terwijl iedereen winterkleding aanheeft, en de tafel van de volgende rij in je nek zitten waardoor je eigenlijk niet eens normaal kan zitten. Doe daarbij nog een een docent die vier uur lang doorgaat over hetzelfde saaie onderwerp en het is gewoon kut.
koken danquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga wel broodje halen bij de super ofzo
geen zin om eitje te bakken
Luilak.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga wel broodje halen bij de super ofzo
geen zin om eitje te bakken
zachtgekookte eitjes niet waarderenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gekookte eitjes zijn fucked up
ik eet die troep niet, go bakken or go home
zachtgekookte eitjes zijn pussy'squote:Op dinsdag 11 november 2014 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zachtgekookte eitjes niet waarderen
pussy's kan ik ook wel waarderen andersquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zachtgekookte eitjes zijn pussy's
je bent niet voor niets ZACHTgekookt
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pussy's kan ik ook wel waarderen anders
jou, jonguhquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie noem jij homo gianni![]()
met je zachte G
Ik pak de eerste beste trein naar Maastrichtquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jou, jonguh
off topic: gisteravond was vrij awkward aangezien wie elkaar binnen het team regelmatig homo noemen. echter de jongen die achter de bar stond was vrij overduidelijk homo
ah, ga je carnaval vieren?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik pak de eerste beste trein naar Maastricht
tot zo Gianni![]()
![]()
![]()
team?
oh lol ik speel al jaren geen handbal meerquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, ga je carnaval vieren?
ja, had gisteravond handbal training
ik al jaren welquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh lol ik speel al jaren geen handbal meer
we kunnen nog wel een 2de keeper gebruikenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was wel leuk was altijd goeie keeper
ja dagquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we kunnen nog wel een 2de keeper gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |