Dat zou jij wel willen hè, lekker die prostaat laten masseren.quote:
nee dankjequote:Op dinsdag 11 november 2014 13:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen hè, lekker die prostaat laten masseren.
Rez plsquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen hè, lekker die prostaat laten masseren.
quote:
Zal ik even een situatie schetsen? Misschien helpt dat.quote:Op maandag 10 november 2014 16:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is niets meer gewend.
huilenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Zal ik even een situatie schetsen? Misschien helpt dat.
Een zaal waar 100 mensen in passen en 115 mensen in zitten, waar het minstens 25 graden is terwijl iedereen winterkleding aanheeft, en de tafel van de volgende rij in je nek zitten waardoor je eigenlijk niet eens normaal kan zitten. Doe daarbij nog een een docent die vier uur lang doorgaat over hetzelfde saaie onderwerp en het is gewoon kut.
Bakken dan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nu wel zin in een broodje ei
Jenken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Een zaal waar 100 mensen in passen en 115 mensen in zitten, waar het minstens 25 graden is terwijl iedereen winterkleding aanheeft, en de tafel van de volgende rij in je nek zitten waardoor je eigenlijk niet eens normaal kan zitten. Doe daarbij nog een een docent die vier uur lang doorgaat over hetzelfde saaie onderwerp en het is gewoon kut.
koken danquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga wel broodje halen bij de super ofzo
geen zin om eitje te bakken
Luilak.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga wel broodje halen bij de super ofzo
geen zin om eitje te bakken
zachtgekookte eitjes niet waarderenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gekookte eitjes zijn fucked up
ik eet die troep niet, go bakken or go home
zachtgekookte eitjes zijn pussy'squote:Op dinsdag 11 november 2014 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zachtgekookte eitjes niet waarderen
pussy's kan ik ook wel waarderen andersquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zachtgekookte eitjes zijn pussy's
je bent niet voor niets ZACHTgekookt
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pussy's kan ik ook wel waarderen anders
jou, jonguhquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie noem jij homo gianni![]()
met je zachte G
Ik pak de eerste beste trein naar Maastrichtquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jou, jonguh
off topic: gisteravond was vrij awkward aangezien wie elkaar binnen het team regelmatig homo noemen. echter de jongen die achter de bar stond was vrij overduidelijk homo
ah, ga je carnaval vieren?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik pak de eerste beste trein naar Maastricht
tot zo Gianni![]()
![]()
![]()
team?
oh lol ik speel al jaren geen handbal meerquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, ga je carnaval vieren?
ja, had gisteravond handbal training
ik al jaren welquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh lol ik speel al jaren geen handbal meer
we kunnen nog wel een 2de keeper gebruikenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was wel leuk was altijd goeie keeper
ja dagquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we kunnen nog wel een 2de keeper gebruiken
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Bradsterquote:
Mwah valt mee hoor. Het schijnt erger te zijn om met 115 mensen in een zaal te zitten met 25 graden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
het is kutparkiet jullie ergste nachtmerrie
Het gaat prima, nog 8 dagen te gaan en dan is het tijd voor het praktijkexamenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bradster
Hoe is het met je rbw
das gayquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mwah valt mee hoor. Het schijnt erger te zijn om met 115 mensen in een zaal te zitten met 25 graden.![]()
Wow nice. Hoe krijg jij op dinsdag al weekend?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:17 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Het gaat prima, nog 8 dagen te gaan en dan is het tijd voor het praktijkexamen
ik had gister al weekendquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wow nice. Hoe krijg jij op dinsdag al weekend?
Op Vrij>Za>Zo>Ma werken?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Studentlevenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb de UNESCO alvast gebeld, misschien krijgen we een nieuw wereldwonder
Vertel, automaat of schakel?
Hoeveel rij uren heb je er inmiddels in totaal op zittenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:20 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]![]()
Schakel natuurlijk! Heb je veel meer aan, en voertuigbeheersing is zeker geen probleem.
Ik ga er heen met eigenlijk helemaal geen idee nog, als ik slaag dan slaag ik, als ik zak dan zak ik, in het eerste geval is hetin het 2e geval
Maar dat zien we dan wel.
Damn... En ik maar daten met een studente die telkens druk is met van alles en nogwat.quote:
Er is maar 1 Keef:quote:
ga met je ouwe lullen muziekquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Er is maar 1 Keef:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Damn... En ik maar daten met een studente die telkens druk is met van alles en nogwat.
Nu kan ik d'r dit wel laten lezen, maar denk dat het de doodsteek is voor de rest van de dates als ze weet dat ik een FOK!ker ben.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Er is maar 1 Keef:
[ afbeelding ]
Helaas echt al rond de 130-140...quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoeveel rij uren heb je er inmiddels in totaal op zitten
130? Allejezus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:22 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Helaas echt al rond de 130-140...
Kwestie van niet de snelste leerling zijn, 2x van instructeur wisselen, door de 2e instructeur onzeker worden gemaakt, lange pauze, naja... dat telt allemaal bij elkaar op zeg maar.
beter gewoon chief keefquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:22 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Niks mis met Keith Richards
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:22 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Helaas echt al rond de 130-140...
Kwestie van niet de snelste leerling zijn, 2x van instructeur wisselen, door de 2e instructeur onzeker worden gemaakt, lange pauze, naja... dat telt allemaal bij elkaar op zeg maar.
Haha, zij zit wel het grootste gedeelte op school.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga ik niet in mn nest liggen, moet nog bezig met van alles en nog wat
Hoef alleen niet naar school![]()
Ja... Vind het ook kut, ik werd geschat op 40-45 les uur, gewoon gemiddeld dus.quote:
Dat outro te lang vindenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:23 schreef DrNick het volgende:
De outro van Purple Rain is echt te lang.
40-45quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:25 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ja... Vind het ook kut, ik werd geschat op 40-45 les uur, gewoon gemiddeld dus.
Maar na 30 les uur kreeg ik bonje met mijn 1e instructeur, toen kwam de 2e... Die maakte mij enorm onzeker (Zeggen dat ik een waardeloze leerling ben, en dat autorijden niet mijn ding is) En toen had ik er ook al 40 uur op zitten bij die 2e... En nu zit ik met de 3e een kleine 40 uur, waarvan 30 (Ja serieus 30 uur!) om mijn rijangst/onzekerheid er uit te krijgen, en mag ik eindelijk examen doen.
eerste 2 beentjes van breken tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:25 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Maar na 30 les uur kreeg ik bonje met mijn 1e instructeur, toen kwam de 2e... Die maakte mij enorm onzeker (Zeggen dat ik een waardeloze leerling ben, en dat autorijden niet mijn ding is) En toen had ik er ook al 40 uur op zitten bij die 2e... En nu zit ik met de 3e een kleine 50 uur, waarvan 30 (Ja serieus 30 uur!) om mijn rijangst/onzekerheid er uit te krijgen, en mag ik eindelijk examen doen.
Heus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:26 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dat outro te lang vinden
Aw. Gewoon niet betalen die tweede.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:25 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Maar na 30 les uur kreeg ik bonje met mijn 1e instructeur, toen kwam de 2e... Die maakte mij enorm onzeker (Zeggen dat ik een waardeloze leerling ben, en dat autorijden niet mijn ding is) En toen had ik er ook al 40 uur op zitten bij die 2e... En nu zit ik met de 3e een kleine 40 uur, waarvan 30 (Ja serieus 30 uur!) om mijn rijangst/onzekerheid er uit te krijgen, en mag ik eindelijk examen doen.
Nice! Een leerling van mijn instructeur had het pasje met 12 uurquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik had met 32 lesuren mijn papiertje
Meh... Er is betere hardcore te vinden.quote:
ehm dit is mijn favoriete band dus bij deze hebben we ruziequote:Op dinsdag 11 november 2014 14:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh... Er is betere hardcore te vinden.
Vind die zanger nog behoorlijk gay klinken op momenten.
Ah, dus het verschil tussen metalcore en hardcore is dat de liefhebbers niet open staan voor andermans mening?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm dit is mijn favoriete band dus bij deze hebben we ruzie
en het is geen hardcore het is metalcore
Yes.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Heb je al een bradmobiel op het oog VBB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |