Wie? Ik? Juist nietquote:
Is goed.quote:
Ik zie het nu pasquote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die houd het nu al twee delen vol
Sorry, wilde snel een nieuw deel openen.quote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die houd het nu al twee delen vol
Ik vraag me echt af hoe ie aan zoveel punten komtquote:Op maandag 10 november 2014 23:44 schreef housesoftheholy het volgende:
nog 2 puntjes en ik heb DP ingehaald
valkyriequote:Op maandag 10 november 2014 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
vraag:
Hoe heette de clandestiene groep adellijke Duitsers die verzet plande tegen Hitler?
Niet zo jelly doen.quote:Op maandag 10 november 2014 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe ie aan zoveel punten komt
DP is zo dom nog niet.quote:Op maandag 10 november 2014 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wijsheidquote:Op maandag 10 november 2014 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
ja lolquote:Op maandag 10 november 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Valkyrie was het plan hitler om te leggen toch? niet de naam van de groep
Geen sorry, vind het wel wat hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sorry, wilde snel een nieuw deel openen.
de jodenquote:Op maandag 10 november 2014 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
vraag:
Hoe heette de clandestiene groep adellijke Duitsers die verzet plande tegen Hitler?
En Vluggejapiequote:
neppe club welquote:Op maandag 10 november 2014 23:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is drukker met haten op Hoffenheim
Ik heb geen ideequote:Op maandag 10 november 2014 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goed, andere vraag...
Het was Kreisau Cirkel...
NIEUWE VRAAG:
Wat is de hoofdstad van Mali?
ankaraquote:Op maandag 10 november 2014 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goed, andere vraag...
Het was Kreisau Cirkel...
NIEUWE VRAAG:
Wat is de hoofdstad van Mali?
Benfica?quote:Op maandag 10 november 2014 23:59 schreef Durmada het volgende:
AZ heeft een keer een Europese finale gespeeld, helaas wel verloren.
Wie was de tegenstander?
Ipwitch town ofzoietsquote:Op maandag 10 november 2014 23:59 schreef Durmada het volgende:
Wie was de tegenstander?
llarealquote:Op maandag 10 november 2014 23:59 schreef Durmada het volgende:
Wie was de tegenstander?
Queens of the Stone Age, maar het enige album dat ik van hen ken is ...Like Clockworkquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Op welk album van welke band (geen Foo Fighters) speelde Dave Grohl mee in 2002?
Bijna goed.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Op welk album van welke band (geen Foo Fighters) speelde Dave Grohl mee in 2002?
Songs for the Deaf.quote:
leuke band welquote:
quote:
pink fryday reloadedquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Hij is zeker mooi.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:06 schreef HaJee het volgende:
Pssst, zeg 't me even voor in een dm. Ik heb die mooie Sint-UI ooit voor je gemaakt
De volgende die het kopieert laat ze er toch weer uit.quote:
O childrenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met welk nummer heeft Nick Cave in de top 2000 gestaan.
Die met Kyliequote:Op dinsdag 11 november 2014 00:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met welk nummer heeft Nick Cave in de top 2000 gestaan.
Net te onvolledig.quote:
Yep!quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die met Kylie
Where the wild roses grow?
Verschrikkelijk zaadnummer overigensquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die met Kylie
Where the wild roses grow?
Vind ik om heel eerlijk te zijn niet, tis niet de beste Nick Cave and the Bad Seeds, maar prima aan te hor--quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:11 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zaadnummer overigens
mag je ook 2 punten vragen stellen??!quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind ik om heel eerlijk te zijn niet, tis niet de beste Nick Cave and the Bad Seeds, maar prima aan te hor--
Kut ik moet een vraag.
Erhm ehrm, ehrm.
Mijn favoriete film is the Nightmare before Christmas, hoewel ik hem vroeger doodeng vond, is ook niet gek, want hij komt uit 93, was ik net 4.
Wie is de hoofdpersoon in die film, en wat is zijn bijnaam?
Beledig me alsjeblieft niet, als je het beide in een post kan noemen, MET de naam van zijn vriendin in de film, krijg je 2 punten.
Gewoon een vraag uitschrijven voor 100 punten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mag je ook 2 punten vragen stellen??!
hjmquote:
Ga maar weer wegquote:
Ai sterktequote:Op dinsdag 11 november 2014 00:17 schreef houdjemond het volgende:
Jongens/meiden, er is net iemand in mijn naaste kring overleden dus ik ben er vanzelfsprekend niet.
Google, zoek het uit, kijk maar.
Sterktequote:Op dinsdag 11 november 2014 00:17 schreef houdjemond het volgende:
Jongens/meiden, er is net iemand in mijn naaste kring overleden dus ik ben er vanzelfsprekend niet.
Wauw...quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:17 schreef houdjemond het volgende:
Sterkte gewenst.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:17 schreef houdjemond het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:17 schreef houdjemond het volgende:
Leek me wel zo netjes om ff te melden dat jullie het uit mogen vechten.quote:
Waarom, als je even later toch weer gewoon post en niet wil dat er reacties op komen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Leek me wel zo netjes om ff te melden dat jullie het uit mogen vechten.
Gast ik heb hier geen zin in, ik meld wat er net is gebeurd, zoek het uit met z'n alle, ik heb hier even totaal geen behoefte aan, ga lekker iemand anders aanvallen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom, als je even later toch weer gewoon post en niet wil dat er reacties op komen?
Het waren gewoon goedbedoelde reacties. Dan is zo'n opmerking een beetje raar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gast ik heb hier geen zin in, ik meld wat er net is gebeurd, zoek het uit met z'n alle, ik heb hier even totaal geen behoefte aan, ga lekker iemand anders aanvallen.
Auckland.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
VRAAG:
Wat is de hoofdstad van Nieuw Zeeland?
gvd, deze wist ik ookquote:
Da's wel heel snel... Orakel wintquote:
westvleterenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:30 schreef dasorakel het volgende:
Vraag: in welke Belgische gemeente staat de sint sixtus abdij. Bekend om zijn heerlijke biertjes?
Westvleterenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:30 schreef dasorakel het volgende:
Vraag: in welke Belgische gemeente staat de sint sixtus abdij. Bekend om zijn heerlijke biertjes?
westvleterenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:30 schreef dasorakel het volgende:
Bestaat dat? Dan zeg ik Vleterenquote:
Hey! Westvleteren is fout hoor, dat is het dorp niet de gemeentequote:Op dinsdag 11 november 2014 00:32 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Correcg. Wil jij stand ff bijwerken. Zot op mobiel te kutten
Neequote:Op dinsdag 11 november 2014 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bestaat dat? Dan zeg ik Vleteren
Blijkbaar wel, ik ben pitten.quote:
West vlaanderen danquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hey! Westvleteren is fout hoor, dat is het dorp niet de gemeente
Verdikke je hebt nog gelijk ook. shame on mequote:Op dinsdag 11 november 2014 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hey! Westvleteren is fout hoor, dat is het dorp niet de gemeente
Minpunten!quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:35 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Verdikke je hebt nog gelijk ook. shame on me
Dat is de provincie, hij vroeg de gemeente...quote:
Mee in de zak naar Spanje. Eerlijk is eerlijk. Vleteren is t goede antwoord. Dagoduck nog aanwezig om zn vraag te stellen?quote:
jij weet het antwoord zo te zien? of wat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is de provincie, hij vroeg de gemeente...
ik kreeg punten en toen niet meer.. vast iets met karmaquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:37 schreef deadprez het volgende:
Wie heeft nou het goede antwoord? Of niemand nog?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's wel heel snel... Orakel wint
Toto69: 45
houdjemond : 34
PowerLoungen: 27
Fok-it : 19
Aight1: 17
ChevyCaprice: 14
GlennQuagmire : 11
EttovanBelgie: 12
Anosmos: 8
Mani89: 8
RingBewoner: 8
datismijnmening: 8
Kaneelstokje: 7
Deadprez: 7
Insomnia_: 6
housesoftheholy: 6
Lt.Surge: 5
Immerdebestebob: 5
KitKatChunky : 4
jatochneetoch: 4
Fera: 4
HPLC: 4
Johannes_v: 4
Guus_Geluk7: 4
ROADRUNN3R : 3
Paxcon: 3
Tassendief: 2
LompeHork: 2
Holy_Goat: 2
BazZz2b: 2
eliasbar: 2
zerak: 2
HaJee: 2
Hetzalallemaalwel: 2
Durmada:2
MrBanaan1: 2
Pussyslayer: 1
Moira: 1
Vanillekwark: 1
dasorakel: 2
Rockiejj: 1
mega-worstje: 1
Appelen: 1
Dagoduck: 2
Is omdat je per verz en steen haatquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kreeg punten en toen niet meer.. vast iets met karma
Mijn welgemeende excuses mea culpaquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kreeg punten en toen niet meer.. vast iets met karma
steen en lvo. per verz is ok.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is omdat je per verz en steen haat
hommoquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
steen en lvo. per verz is ok.
geaccepteerdquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:38 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses mea culpa
Dagoduck... maar die is tukken volgens mijquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:37 schreef deadprez het volgende:
Wie heeft nou het goede antwoord? Of niemand nog?
s/tquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat was het debuutalbum van Opgezwolle?
hoedeplankquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
reasonable doubtquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het enige wat ik van ze ken. Is al meer dan de rest krijg ik het idee. Tevens is nummer vaak ook albumnaam.quote:
Loze teksten. Piye geloof ik verwoordde het mooi; het is de BLØF van de Nederlandse rap.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kwaliteit niet erkennen
Nee, Steen heeft goede tekstenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Loze teksten. Piye geloof ik verwoordde het mooi; het is de BLØF van de Nederlandse rap.
Stofzuiger is dan weer een track van de Jeugd geloof ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
appelsap drinken terwijl de stofzuiger aanstaat
Het is hier geen SC.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, Steen heeft goede tekstenEn onzin trouwens.
klopt dope trackquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stofzuiger is dan weer een track van de Jeugd geloof ik.
Dit ja. Mijn hemel zegquote:
Lees de Topicpointer eensquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iets met hypocriet en een pot en een ketel
voor een keer ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Kom maar met een nieuwe vraag want niemand gaat dit raden
dan weet ik het ook nietquote:
nederlandse hip hop =/= hiphopquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
2001 Spuugdingen op de mic.. Jezus jongens allemaal van die die-hard hiphop konings maar verder dan een jay-z albumpje komen ze niet.
Ik weet wel het eerste album van Exctince.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
2001 Spuugdingen op de mic.. Jezus jongens allemaal van die die-hard hiphop konings maar verder dan een jay-z albumpje komen ze niet.
Opgezwolle is gewoon kut.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Walt Disney.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nieuwe vraag; wie is de vader van Donald Duck?
Dolan Duck.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze is best doable. Goede antwoord alleen al wel gegeven
Abu Donaldquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Daar heb ik dat anders nooit in gelezen volgens mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ezpz, ekte bazen hebben in hun jeugd jaren de Donald Duck gelezen
dat is een trivia die je in een special uit 1972 kon verkregenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb ik dat anders nooit in gelezen volgens mij.
Zeg dat danquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar de vader in de strip. Niet naar de tekenaar
Bietje normaal doen hè.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
De eerste mongolen die de tigris overstaken weten ze binnen 30 seconden te raden. Maar de pa van Donald duck is hogere wiskunde voor ze
Geestelijk vader enzulks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De vraag was: wie is de vader van Donald Duck?
niet wie is de schrijver
Geestelijke vader jongen jwzquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De vraag was: wie is de vader van Donald Duck?
niet wie is de schrijver
in welke strip/aflevering werd dat vermeld?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit wordt niets... datismijnmening krijgt het punt wel.
Woerd Snater Duck niet kennen
Krijg ik dan het punt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
Oke ik heb het opgezocht, dit raad niemand
Waar heeft dit in godsnaam ooit gestaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit wordt niets... datismijnmening krijgt het punt wel.
Woerd Snater Duck niet kennen
De hele familie; Meg heeft niks te zeggen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
http://duckburg.wikia.com/wiki/Quackmore_Duck
Heeft gewoon een eigen wiki anders
Nieuwe vraag: wie spreekt voor Meg in Family Guy?
Klopt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
De hele familie; Meg heeft niks te zeggen.
Daar doelde ik wel op, jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:02 schreef deadprez het volgende:
En dit is niet eens fout. Met je slechte vraagstelling.
Punten want origineelquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
De hele familie; Meg heeft niks te zeggen.
Ik heb geen enkele hiphop-vraag gesteld volgens mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
dp krijgt punten en wij krijgen een hiphop vraag
Daar ben ik voorzichtig mee voor je het weet zit houdjemond of fok-it je weer af te katten. Maar deadprez mag hem hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie ga je nu de punten geven bij deze ongemakkelijke situatie?!
Het was wel een flauwe opmerking, dus die andere mag ook wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar ben ik voorzichtig mee voor je het weet zit houdjemond of fok-it je weer af te katten. Maar deadprez mag hem hebben
Ohquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele hiphop-vraag gesteld volgens mij.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar ben ik voorzichtig mee voor je het weet zit houdjemond of fok-it je weer af te katten. Maar deadprez mag hem hebben
maar dat zijn ook rare mensen dus je mag zelf kiezenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Boooh! Heb ik eens wat goed, maar ja had ik antwoord op eigen vraag maar goed moeten hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef datismijnmening het volgende:
dp krijgt punten en wij krijgen een hiphop vraag
Nee, want ik doelde wel op wat jij zeiquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het was wel een flauwe opmerking, dus die andere mag ook wel.
Nee, dat deed je niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, want ik doelde wel op wat jij zei
Onderontwikkelde.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:09 schreef datismijnmening het volgende:
hzaw krijgt strafpunten wegens kutvragen
Ik ook want dan heb ik een punt meer dan LHquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:11 schreef datismijnmening het volgende:
Stel een vraag verdomme ik wil nog een punt halen voor ik ga slapen
Bennie jolink?quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:12 schreef deadprez het volgende:
Oké. Wat was de naam van de zanger van Sublime, die op 28-jarige leeftijd stierf aan een overdosis heroïne?
Yes.quote:
Ik stond er al inquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:16 schreef deadprez het volgende:
dasorakel: 3
Tassendief: 1
TD staat er al inquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:16 schreef deadprez het volgende:
Tassendief stond er al in..quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:16 schreef deadprez het volgende:
Londen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:19 schreef Tassendief het volgende:
In welke stad was Titanic gebouwd?
Of was t nou dublin?quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:19 schreef Tassendief het volgende:
Belfastquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:19 schreef Tassendief het volgende:
Had een leuke vraag kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Wie is de Mol zijn ze bij die scheepswerf geweest
Laat maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |