En het enige wat ik van ze ken. Is al meer dan de rest krijg ik het idee. Tevens is nummer vaak ook albumnaam.quote:
Loze teksten. Piye geloof ik verwoordde het mooi; het is de BLØF van de Nederlandse rap.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kwaliteit niet erkennen
Nee, Steen heeft goede tekstenquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Loze teksten. Piye geloof ik verwoordde het mooi; het is de BLØF van de Nederlandse rap.
Stofzuiger is dan weer een track van de Jeugd geloof ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
appelsap drinken terwijl de stofzuiger aanstaat
Het is hier geen SC.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, Steen heeft goede tekstenEn onzin trouwens.
klopt dope trackquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stofzuiger is dan weer een track van de Jeugd geloof ik.
Dit ja. Mijn hemel zegquote:
Lees de Topicpointer eensquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iets met hypocriet en een pot en een ketel
voor een keer ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
Kom maar met een nieuwe vraag want niemand gaat dit raden
dan weet ik het ook nietquote:
nederlandse hip hop =/= hiphopquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
2001 Spuugdingen op de mic.. Jezus jongens allemaal van die die-hard hiphop konings maar verder dan een jay-z albumpje komen ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |