Ze zijn in 20 jaar tijd nog nooit langs gekomen..quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En als ze het waarschijnlijk wel doen zijn ze dus gezond bezig en wordt fruit gewaardeerd
Hoe gaat het met je training?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ze zijn in 20 jaar tijd nog nooit langs gekomen..
Goed! Al begint m'n echte schema pas op 5 januari maar ik ben nu gewoon steeds bezig. Beetje bootcampen, beetje hardlopen, beetje zwemmen.quote:
Aight! Nice!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:05 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Goed! Al begint m'n echte schema pas op 5 januari maar ik ben nu gewoon steeds bezig. Beetje bootcampen, beetje hardlopen, beetje zwemmen.Gister nog 7+ km hardgelopen.
Jij mocht ook weer hardlopen toch?
Altijd leuk als dat kloptquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
Een collega vandaag: "jij bent afgevallen of niet?"
Nicequote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
Keep in mind :quote:Op woensdag 12 november 2014 08:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Er staat sinds gisteren op nog geen 10 m van mijn huis een oliebollenkraam![]()
Er is nog zoeen die ik zelf vaak in mijn hoofd roep :quote:Op woensdag 12 november 2014 09:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat plaatje maar ff in elke kamer in huis hangen ja
Die eerste spreuk klopt ook gewoon echt als een bus... Zo'n oliebol is zo op ja. Duurt alleen wat langer om hem er weer af te werkenquote:Op woensdag 12 november 2014 09:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er is nog zoeen die ik zelf vaak in mijn hoofd roep :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is ook gewoon zo. Want hoelang heb je plezier van die oliebol? 2 minuten?
Nee want je hebt isolerende oefeningen en functionele oefeningenquote:Op woensdag 12 november 2014 14:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Is een oefening niet altijd functioneel? Als dat niet zo is heb je dus ook niet functionele oefeningen, die hebben dan niet echt zoveel zin denk ik?
Wanneer is flexcup?
Ok, isolerend kan ik mij iets bij indenken. Ik denk dan aan iets van 1 spier per oefening, wat is functioneel dan? Voorbeeld?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee want je hebt isolerende oefeningen en functionele oefeningen
December... Maar pak die van 2015.
Nee, de bewegingen/oefeningen die je op machines doet volgen een vooraf bepaald pad. Dat is iets wat je in het echte leven niet zal zien, ergo niet functioneel.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Is een oefening niet altijd functioneel? Als dat niet zo is heb je dus ook niet functionele oefeningen, die hebben dan niet echt zoveel zin denk ik?
Wanneer is flexcup?
Wat hij zegt. Functioneel maakt je ook sterker.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, de bewegingen/oefeningen die je op machines doet volgen een vooraf bepaald pad. Dat is iets wat je in het echte leven niet zal zien, ergo niet functioneel.
Last van je maag? Wat voor last?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:29 schreef CrunchySelf het volgende:
Helemaal duidelijk.
Sportschema aangepast. Van 5 KT apparaten naar 10. Ik ben nu stukker, dan stuk. Cardio afgeblazen, flink last van mijn maag. Gebeurt me de laatste tijd te vaak.
Borrelen, lage constante pijn, gevoelig. Apart te omschrijven verplaatst zich naar m'n darmen af en toe. Heb het dagelijks, weet niet waar het aan ligt. Misschien iets in de voeding.quote:
Dagelijks op een bepaalde tijd?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Borrelen, lage constante pijn, gevoelig. Apart te omschrijven verplaatst zich naar m'n darmen af en toe. Heb het dagelijks, weet niet waar het aan ligt. Misschien iets in de voeding.
Nee varieert wat, maar wel altijd vlak na eten. Zal het ff gaan bijhouden inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2014 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dagelijks op een bepaalde tijd?
Tip van flip : Hou vanaf morgen een eetdagboek bij. En kijk wanneer het gevoel komt.
Gore vraag : Ruikt je kak anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |