Wat moet je doen om in BNW een ban te krijgen?quote:Op maandag 10 november 2014 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is lastig je wereldbeeld te moeten veranderen, maar het is het waard.
Het is net als de bijbel, je gelooft het of je gelooft het niet.quote:
Hij draaft weleens wat door.quote:Op maandag 10 november 2014 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat moet je doen om in BNW een ban te krijgen?
Eigenlijk is de vraag dus, wat heb je gedaan?
Ha, dat is nou net niet de essentie van mijn post, maar je begrijpt me denk ik wel...quote:Op maandag 10 november 2014 19:43 schreef just me het volgende:
Kan me voorstellen dat het heel erg indrukwekkend is geweest!
Het is gebeurd, of het is niet meer terug te draaien.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:43 schreef just me het volgende:
Het is gebeurd, of het is niet meer terug te draaien.
Je moet wel met de meute meelullen daar.quote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me een must voor BNW...
Ik noemde iemand, met wie ik ervoor en erna prima geDMd en gepbd heb, "idioot". Omdat hij feiten en meningen niet scheidde in zijn verhaal.quote:Op maandag 10 november 2014 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat moet je doen om in BNW een ban te krijgen?
Eigenlijk is de vraag dus, wat heb je gedaan?
Ik ook, maar niet om daar decennia over door te mekkeren.quote:Op maandag 10 november 2014 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]dat is wel heel simpel om zo over alles na te denken, ik wil van sommige dingen best
wel weten hoe het nou eigenlijk in elkaar stak of steekt...
Ah... tja het is maar net wie je een idioot noemt natuurlijk, dat scheelt nogal geloof ik ...quote:Op maandag 10 november 2014 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik noemde iemand, met wie ik ervoor en erna prima geDMd en gepbd heb, "idioot". Omdat hij feiten en meningen niet scheidde in zijn verhaal.
Ik waak ook voor "gekkies", omdat ze BNW een slechte naam geven, die onterecht is. Complotten (heel simpel; met een groepje plan je iets geheims wat je de rest van de wereld niet laat weten, in feiten is een verrassingsverjaardag al een complot) zijn gewoon aantoonbaar uitgevoerd en helemaal niet "gek".
Dat het tijd en moeite vergt in te zien dat wat je op het NWS hoort, leest en ziet niet altijd de (volledige) waarheid is, ben ik me van bewust. Het is soms bijzonder confronterend om te ontdekken hoe de vork wel in de steel zit.
Ik denk niet zo over van alles maar er zijn dingen waar je gewoon niet achter komt.quote:Op maandag 10 november 2014 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]dat is wel heel simpel om zo over alles na te denken, ik wil van sommige dingen best
wel weten hoe het nou eigenlijk in elkaar stak of steekt...
En als je zelf er niet bij bent geweest en je dus zonder inhoudelijke kennis/ervaring moet bepalen of het de vork of de steel was.quote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... tja het is maar net wie je een idioot noemt natuurlijk, dat scheelt nogal geloof ik ...
Ja, dat vork en steel verhaal bedoel ik, soms wil ik dat ook wel weten.
Je weet maar nooit wat er zomaar ineens boven water kan komenquote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk niet zo over van alles maar er zijn dingen waar je gewoon niet achter komt.
Ga je je autobiografie schrijven?quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er zomaar ineens boven water kan komensommige dingen
zitten best vaag in elkaar.
Neu, bij Googel krijg je over alles verschillende antwoorden, je krijgt ook niet echt een antwoordquote:Op maandag 10 november 2014 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je zelf er niet bij bent geweest en je dus zonder inhoudelijke kennis/ervaring moet bepalen of het de vork of de steel was.
Waar baseer je je oordeel dan op? Weer op Google of...?
ja dat klopt maar dan nog kun je niet overal achterkomen. Ga ik een beter mens worden als ik weet wie nu echt Kennedy vermoord heeft?quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er zomaar ineens boven water kan komensommige dingen
zitten best vaag in elkaar.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je je autobiografie schrijven?
Het was iemand die zelfs de mod op de zenuwen werkte, maar goed, laten we die zaak rusten, het is tenslotte 2 maanden geleden en weinig relevant hier.quote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... tja het is maar net wie je een idioot noemt natuurlijk, dat scheelt nogal geloof ik ...
Ja, dat vork en steel verhaal bedoel ik, soms wil ik dat ook wel weten.
Nee een beter mens ga je daar niet van worden, dat dan weer niet...quote:Op maandag 10 november 2014 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat klopt maar dan nog kun je niet overal achterkomen. Ga ik een beter mens worden als ik weet wie nu echt Kennedy vermoord heeft?
Volgens mij hangt u van psychoses aan elkaar.quote:Op maandag 10 november 2014 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was iemand die zelfs de mod op de zenuwen werkte, maar goed, laten we die zaak rusten, het is tenslotte 2 maanden geleden en weinig relevant hier.
Het was op momenten erg confronterend. Maar aan de andere kant ook verhelderend. Wat trouwens gevaarlijk is, is een staat van paranoia, die inderdaad sommigen in BNW nogal eens hebben. Die personen bepalen het beeld voor anderen en worden dan "gekkies" genoemd.
Daarom kijk ik graag naar de feiten, of die (kunnen) kloppen. Dat kost veel moeite en tijd, maar die interesse heb ik wel. Wat just me zegt; sommige dingen kom je nooit achter, klopt natuurlijk. Maar dat is eigenlijk met alles zo.
In het algemeen is het een heel nuttig subforum want het zet je aan kritisch te kijken naar wat onze massale media allemaal voor verhalen de wereld inslingeren. Verhalen die door veel mensen zomaar geloofd worden en die gaan dan mensen die er vragen bij stellen ridiculiseren, zoals je hier ook ziet.
Wat mij betreft is dat weinig inhoudelijk en duidt op een soort angst je wereldbeeld niet te willen aanpassen. Het is namelijk heel comfortabel leven als je de keerzijde van de werkelijkheid niet hoeft te of wil kennen.
Ik kijk graag dieper en onderzoek liever, daar ben ik nou eenmaal wetenschappelijk voor opgeleid. Of eerder andersom; omdat ik graag onderzoek, heb ik een wetenschappelijke studie gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |