Een standaard OP....ook een goed plan ja! Werkt hier altijd prima!quote:Op maandag 10 november 2014 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze standaard in de OP...
Sas is enkelvoud en dus niet alle vrouwen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn man-onvriendelijk
Voor mij was het een groot succesquote:Op maandag 10 november 2014 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor wie het nu eigenlijk een succes is, blijft een beetje vaag, maar licht vermakelijk is het zeker.
Beetje jammer alleen om een ernstige aandoening iemand zomaar aan te praten, maar goed, op een forum waar om de haverklap met "kanker" gescholden wordt, kijk je nergens meer van op.
Dat het een 55-jarige man is, is dan wel wat vreemd, maar dat zou aan mijn psychotische verwarring kunnen liggen.
Je ontvangstcommitee?quote:Op maandag 10 november 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sas is enkelvoud en dus niet alle vrouwen.
Ik weet zeker dat andere dames dat soort teksten hier niet zullen bezigen...
En toen zat de inhoud van je glas water tegen het beeldscherm...quote:Op maandag 10 november 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij was het een groot succesIk kom net thuis van een rondje hardlopen, zat wat uit te puffen met een glaasje water en dacht even bij te lezen hier.
Zoiets jaquote:Op maandag 10 november 2014 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toen zat de inhoud van je glas water tegen het beeldscherm...
OPs zijn een beetje mijn dingetje zoals je weet.quote:Op maandag 10 november 2014 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een standaard OP....ook een goed plan ja! Werkt hier altijd prima!
Dan ben je hier op de goede plek. Ze gaan hooguit 2 topics mee en dan worden ze eruit gesloopt.quote:Op maandag 10 november 2014 20:45 schreef El_Matador het volgende:
OPs zijn een beetje mijn dingetje zoals je weet.
Ik zal de dames nog wel eens stevig toespreken, wanneer dat zo uitkomt...quote:Op maandag 10 november 2014 20:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De tegeltjesjurken pasten niet.
quote:Op maandag 10 november 2014 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben je hier op de goede plek. Ze gaan hooguit 2 topics mee en dan worden ze eruit gesloopt.
Kun je om de dag een nieuwe maken.
OP's slopen is mijn hobby.quote:Op maandag 10 november 2014 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ben je hier op de goede plek. Ze gaan hooguit 2 topics mee en dan worden ze eruit gesloopt.
Mwah, de volgende mag het dan weer doen, ik blijf niet aan de gang.quote:Op maandag 10 november 2014 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Staat erin, ouwe alcoholist!quote:
Ontkennen is erkennen, heb ik vandaag weer gehoord.quote:Op maandag 10 november 2014 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, de volgende mag het dan weer doen, ik blijf niet aan de gang.
Informatieve OPs, leuk, maar ben natuurlijk gekke ehh verwarde Henkie niet.
Dag sacha, ook nog iets minder zieks te melden? De dokter is net de zaal uit, heb ik begrepen...quote:
Dat zal ik niet ontkennen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ontkennen is erkennen, heb ik vandaag weer gehoord.
So true...
neen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dag sacha, ook nog iets minder zieks te melden? De dokter is net de zaal uit, heb ik begrepen...
quote:Op maandag 10 november 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Liggen al je vloeren nog op hun plek Sas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |