Hush. KaneelTJE.quote:
Awwwwquote:
25.quote:
Zie vorig topic.quote:
Fera haar vriendje noemt me iedere keer Grote D.quote:Op maandag 10 november 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn vriendin noemt me gewoon heel makkelijk S..
Zolang het niet in de trant van <Voornaam> S. is, dan is het goed.quote:Op maandag 10 november 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn vriendin noemt me gewoon heel makkelijk S..
Compliment!quote:Op maandag 10 november 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera haar vriendje noemt me iedere keer Grote D.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 10 november 2014 19:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang het niet in de trant van <Voornaam> S. is, dan is het goed.
[..]
Compliment!
Mijn voornaam begint met een S, zodoende.quote:Op maandag 10 november 2014 19:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang het niet in de trant van <Voornaam> S. is, dan is het goed.
[..]
Compliment!
quote:Op maandag 10 november 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera haar vriendje noemt me iedere keer Grote D.
Zou toch kunnenquote:
Gek genoeg weet ik dat. Volgens mij heb je dezelfde naam als mijn zus.quote:Op maandag 10 november 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn voornaam begint met een S, zodoende.
Ik weet niet hoe jouw zus heetquote:Op maandag 10 november 2014 19:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou toch kunnen
[..]
Gek genoeg weet ik dat. Volgens mij heb je dezelfde naam als mijn zus.
Nouja, hij is groter dan ik.quote:
Misschien heeft ie de contouren van je broek rond je piemel bekeken.quote:Op maandag 10 november 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, hij is groter dan ik.
En hij heeft mijn piemel nooit gezien.
DMquote:
Ik hoef niet te weten wie je piemel ooit gezien heeft, thank you very much.quote:Op maandag 10 november 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, hij is groter dan ik.
En hij heeft mijn piemel nooit gezien.
Dat wel.quote:Op maandag 10 november 2014 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien heeft ie de contouren van je broek rond je piemel bekeken.
Al jaren? En waarom dan precies?quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik doe óf iets goed.. Óf iets fout...
Ik wil al jaren een bepaalde dame uit de UK ontmoeten, maar komt er steeds niet van..
Nu raakte ik in gesprek met haar beste vriendin, en die gaat opeens met bewuste dame allerlei plannetjes bespreken voor een tripje naar NL, of voor mij een Tripje naar hun omgeving...
HALP!
Doen man! Doen!quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil al jaren een bepaalde dame uit de UK ontmoeten, maar komt er steeds niet van..
Nu raakte ik in gesprek met haar beste vriendin, en die gaat opeens met bewuste dame allerlei plannetjes bespreken voor een tripje naar NL, of voor mij een Tripje naar hun omgeving...
HALP!
Hoezo halp? Het is toch al in werking nuquote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
HALP!
Dan moet je het helemaal doen. Niks geen halp, maar yes!quote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat het kan? En het best een leuke meid is
Ik dacht dat jij met M iets had?quote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat het kan? En het best een leuke meid is
Dan kun je ze met een glimlach uitmaken voor rotte vis.quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
Waarom steeds die buitenlandse vrouwen?
Dag meneer bamibijquote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef bamibij het volgende:
Koosnaampjes
Noem me gewoon zoals ik heet.
Hoe heet je dan?quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef bamibij het volgende:
Koosnaampjes
Je zegt het goed.. Had.. Is nu een week uit.. En kwam gisteren tot een nare ontdekking omtrent haar.quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met M iets had?
Ze noemen me maar lekker hoe ze willenquote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef bamibij het volgende:
Koosnaampjes
Een nare ontdekking..quote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zegt het goed.. Had.. Is nu een week uit.. En kwam gisteren tot een nare ontdekking omtrent haar.
En dit is niet zozeer omdat ik ergens op uit ben.. Ik ben gewoon bezig met het plannen van ondernemingen
Oh, dat verklaart je vrouwenquote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zegt het goed.. Had.. Is nu een week uit.. En kwam gisteren tot een nare ontdekking omtrent haar.
En dit is niet zozeer omdat ik ergens op uit ben.. Ik ben gewoon bezig met het plannen van ondernemingen
quote:Op maandag 10 november 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een nare ontdekking..
Had ze tegen je gelogen?
Yup.quote:Op maandag 10 november 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart je vrouwen![]()
en weet ik het wat nog meer van gisteren
Rivaaltjequote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ze noemen me maar lekker hoe ze willen
Ow shit man, dat is kutquote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rivellaquote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ze noemen me maar lekker hoe ze willen
Sjezus, wat een wijf.quote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beste Rivalquote:
Neuh, dat niet.. Maar had dus blijkbaar wel gevoelens ontwikkeld voor een ander.. Waar ik dus al eerder naar vroeg en ze er nee op antwoordde.. Dat werd gisteren dus van "Ok, ik heb gelogen, er is wel iemand anders.."quote:
Oh, dat is lame... Dat er gevoelens kunnen ontstaan is helemaal niet raar, maar wees er dan wel eerlijk over.quote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, dat niet.. Maar had dus blijkbaar wel gevoelens ontwikkeld voor een ander.. Waar ik dus al eerder naar vroeg en ze er nee op antwoordde.. Dat werd gisteren dus van "Ok, ik heb gelogen, er is wel iemand anders.."
Nou, mooi is datquote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, dat niet.. Maar had dus blijkbaar wel gevoelens ontwikkeld voor een ander.. Waar ik dus al eerder naar vroeg en ze er nee op antwoordde.. Dat werd gisteren dus van "Ok, ik heb gelogen, er is wel iemand anders.."
En dat.quote:Op maandag 10 november 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is lame... Dat er gevoelens kunnen ontstaan is helemaal niet raar, maar wees er dan wel eerlijk over.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is lame... Dat er gevoelens kunnen ontstaan is helemaal niet raar, maar wees er dan wel eerlijk over.
Dus gisteren was ik er aardig klaar mee.. Vooral even met haar.. Vandaag ook nog geen woord met haar gewisseld..quote:
Je moet er ook geen moeite meer insteken vind ik. Gaat alleen maar meer pijn doen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dus gisteren was ik er aardig klaar mee.. Vooral even met haar.. Vandaag ook nog geen woord met haar gewisseld..
Ik moet dan altijd aan een varken denken. Is er een connectie?quote:
Ook gewoon niet doen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dus gisteren was ik er aardig klaar mee.. Vooral even met haar.. Vandaag ook nog geen woord met haar gewisseld..
Kan ik me voorstellen, jaquote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook gewoon niet doen.
Vrienden gaat toch niet werken.
Ja ik was toen ook al een vetlap.quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan een varken denken. Is er een connectie?
quote:Op maandag 10 november 2014 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet er ook geen moeite meer insteken vind ik. Gaat alleen maar meer pijn doen.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook gewoon niet doen.
Vrienden gaat toch niet werken.
Op dat gebied steek ik er ook geen moeite meer in.. Die ander schijnt mijn karakter te hebben, maar aangezien hij zo goed als om de hoek woont, win ik dat toch nooit.. Dus doei..quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ja. Maar aan de andere kant, waarom er nog moeite in steken?
Komt uiteindelijk wel goed. Nu even focussen op die Britse dame dan!quote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op dat gebied steek ik er ook geen moeite meer in.. Die ander schijnt mijn karakter te hebben, maar aangezien hij zo goed als om de hoek woont, win ik dat toch nooit.. Dus doei..
Enigste punt is dat we hetzelfde spel nog spelen, dezelfde vrienden daar hebben, elkaars account onderhouden wanneer de ander niet bij evenementen kan zijn..
Dus even aan en afzien..
Don't do it man.quote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op dat gebied steek ik er ook geen moeite meer in.. Die ander schijnt mijn karakter te hebben, maar aangezien hij zo goed als om de hoek woont, win ik dat toch nooit.. Dus doei..
Enigste punt is dat we hetzelfde spel nog spelen, dezelfde vrienden daar hebben, elkaars account onderhouden wanneer de ander niet bij evenementen kan zijn..
Dus even aan en afzien..
Rivella Light?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gaat zo weer weg*Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op maandag 10 november 2014 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Links of rechts?trioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gaat zo weer weg*
quote:Op maandag 10 november 2014 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Links of rechts?None. Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gaat zo weer weg*“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik weet niet hoe goed jullie met elkaar in omgang zijn, maar ik vind dat jij jezelf niet zo hoeft te kwellen. Als het alleen maar pijn doet om met haar om te gaan, dan zou ik het 'afkappen'. Dit klinkt hard, maar het gaat nu om jou. Jij hoeft niet voor haar pijn te lijden.quote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus even aan en afzien..
Jij, joof en dat meisje rechts op de foto?quote:
En ook niet voor een spel. Een spel... Damn.quote:Op maandag 10 november 2014 19:50 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed jullie met elkaar in omgang zijn, maar ik vind dat jij jezelf niet zo hoeft te kwellen. Als het alleen maar pijn doet om met haar om te gaan, dan zou ik het 'afkappen'. Dit klinkt hard, maar het gaat nu om jou. Jij hoeft niet voor haar pijn te lijden.
Nee de meisjes zijn allebei niet mijn type.quote:Op maandag 10 november 2014 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij, joof en dat meisje rechts op de foto?
Ach joh het is een vorm van omgang. Ieder z'n ding. Waar het gewoon op neerkomt is dat hij zichzelf eventjes op 1 moet zetten.quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ook niet voor een spel. Een spel... Damn.
Dat van Joof is wederzijds dat jullie elkaars type niet zijn. Van die meisjes weet ik niet wiens type zij zijnquote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee de meisjes zijn allebei niet mijn type.
En joof ook niet.
Account van mijn ex staat ook nog op mijn 360quote:Op maandag 10 november 2014 19:52 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ach joh het is een vorm van omgang. Ieder z'n ding. Waar het gewoon op neerkomt is dat hij zichzelf eventjes op 1 moet zetten.
Ik vind een spel geen reden om iemand te blijven 'zien' die ik niet wil zien. Spijt me zeer.quote:Op maandag 10 november 2014 19:52 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ach joh het is een vorm van omgang. Ieder z'n ding. Waar het gewoon op neerkomt is dat hij zichzelf eventjes op 1 moet zetten.
Ik denk dat het in spelletjes een beetje dat 'facebook' effect heeft. Gewoon iedereen toevoegen en niet eens meer met elkaar 'omgaan' na een tijdje.quote:Op maandag 10 november 2014 19:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Account van mijn ex staat ook nog op mijn 360
Nee ik snap dat ook niet zo goed.quote:Op maandag 10 november 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een spel geen reden om iemand te blijven 'zien' die ik niet wil zien. Spijt me zeer.
Dat was jouw keuze al?quote:
Like I said Ieder z'n ding. Mijn punt blijft in elk geval hetzelfde. Hoewel ik het inderdaad met je eens ben. Het is niet eens face to face.quote:Op maandag 10 november 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een spel geen reden om iemand te blijven 'zien' die ik niet wil zien. Spijt me zeer.
Lucky bastard..quote:Op maandag 10 november 2014 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
Enig voordeel aan nooit een relaties hebben gehad is dat je geen exen hebtSo I am lucky that way
Niks negatiefs aan exen hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
Enig voordeel aan nooit een relaties hebben gehad is dat je geen exen hebtSo I am lucky that way
True. Ik moet mijn vriendenlijst op de 360 ook eens opschonen. Zitten allemaal lui bij waar ik nooit meer mee speelquote:Op maandag 10 november 2014 19:54 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ik denk dat het in spelletjes een beetje dat 'facebook' effect heeft. Gewoon iedereen toevoegen en niet eens meer met elkaar 'omgaan' na een tijdje.
Of die nooit meer online zijnquote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Ik moet mijn vriendenlijst op de 360 ook eens opschonen. Zitten allemaal lui bij waar ik nooit meer mee speel
Oh, nou het zijn mensen die je goed kent en zij jou, dus daar hecht ik eigenlijk wel waarde aan.quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me niks positiefs bedenken.
Je hebt toch een mooie tijd samen gehad.quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien. Het is ervaring die je opdoet. Je leert om het (steeds) beter te doen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat niet eens, ze zijn wel online maar ik speel andere games dan die enkele die we wel met zijn allen dedenquote:
Jaquote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lucky bastard..
Nu gaat het wel nog goed met de jouwe?
Meestal is er ook geen probleem als je tenminste normaal blijft doen tegen elkaar.quote:
Haha ja, mijn neefje speelde weleens Call of Duty op mijn PS3.. Ik speel het nooit, maar vrienden kunnen dus zien welke games je gespeeld hebt, en nodigen je dan steeds uitquote:Op maandag 10 november 2014 19:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat niet eens, ze zijn wel online maar ik speel andere games dan die enkele die we wel met zijn allen deden
Correctie, je wilt er geenquote:
Wat is er dan mis met die dame op links?quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope. Rechts is de dame die ik al een tijdje "ken"
Heb je nog vrienden en zo dan?quote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jahet is nog steeds leuk samen. En ze is goed gekeurd door mijn vrienden/kennissen zaterdag bij een verjaardag
Ja dat ken ik ookquote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha ja, mijn neefje speelde weleens Call of Duty op mijn PS3.. Ik speel het nooit, maar vrienden kunnen dus zien welke games je gespeeld hebt, en nodigen je dan steeds uit
Buiten Fok! heb ik ook een leven somsquote:Op maandag 10 november 2014 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je nog vrienden en zo dan?
Goed man!
Waar?quote:
Dat is die vriendin.. Ik heb niet zo veel met haar eigenlijk..quote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met die dame op links?
LIEGENAARquote:Op maandag 10 november 2014 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Buiten Fok! heb ik ook een leven soms
Veel GTA V momenteel.. En anders, zodra ik ze weer opgehaald heb.. Co-op shooters.. Rainbow Six bijvoorbeeld, of Army of Twoquote:Op maandag 10 november 2014 19:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je nog vrienden en zo dan?
Goed man!
[..]
Ja dat ken ik ook
En ik speel enkel singleplayer of co-op over het algemeen
Het einde van de wereld!quote:Op maandag 10 november 2014 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Buiten Fok! heb ik ook een leven soms
Leugenaar lieverd. Leugenaar.quote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
LIEGENAAR! Je zit alleen op je zolder!
Van alleen een foto trok zij mij het meeste aan, misschien is het IRL wel een heks ofzoquote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is die vriendin.. Ik heb niet zo veel met haar eigenlijk..
Ja, ze vinden het leuk voor mijquote:
Het zijn geen mensen waar ik contact mee heb, omdat het verschrikkelijke mensen zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nou het zijn mensen die je goed kent en zij jou, dus daar hecht ik eigenlijk wel waarde aan.
Gewoon geen contact is ook niet erg. Je kunt natuurlijk wel terugdenken aan de leuke momenten, maar die zijn nooit meer zo mooi als ze toen waren wegens nare gebeurtenissen daarna.quote:Op maandag 10 november 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt toch een mooie tijd samen gehad.
Meestal dan.
En ik ben eigenlijk met al mijn exen nog gewoon goed.
Niet veel contact ofzo, maar ook geen ruzie.
Op dit moment Resident Evil 6 op Professional. En Spec Ops: The Line.quote:Op maandag 10 november 2014 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel GTA V momenteel.. En anders, zodra ik ze weer opgehaald heb.. Co-op shooters.. Rainbow Six bijvoorbeeld, of Army of Two
Onze smaak verschilt dus héél duidelijkquote:Op maandag 10 november 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van alleen een foto trok zij mij het meeste aan, misschien is het IRL wel een heks ofzo
[..]
Ja, ze vinden het leuk voor mij
Liegenaar klinkt veel coolerquote:Op maandag 10 november 2014 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het einde van de wereld!
[..]
Leugenaar lieverd. Leugenaar.
Gelukkig welquote:Op maandag 10 november 2014 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Onze smaak verschilt dus héél duidelijk
Dat mag ik toch hopen van je vrienden en familie.quote:Op maandag 10 november 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van alleen een foto trok zij mij het meeste aan, misschien is het IRL wel een heks ofzo
[..]
Ja, ze vinden het leuk voor mij
* El_Thijs gives a tight hugquote:
...maar?quote:
Van vrienden zou ik het erger vinden dan mijn familie als ze mijn vriendin niet leuk/aardig zouden vindenquote:Op maandag 10 november 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen van je vrienden en familie.
Ben nog aan het werk.quote:
Liefquote:
Ja, uiteraardquote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van vrienden zou ik het erger vinden dan mijn familie als ze mijn vriendin niet leuk/aardig zouden vinden
Dat gevoel heb ik ook, maar ik ben al om half vijf op gestaan vanmorgenquote:Op maandag 10 november 2014 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk de hele tijd dat 't serieus al vrij laat is.. Is het pas net 8 uur geweest
Bij gebrek aan beterquote:Op maandag 10 november 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lief. Maar ik bedoel eigenlijk iemand anders
.
Dat is kutquote:
Jaquote:Op maandag 10 november 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar het is toch fijn wanneer het gewoon klikt.
Liefquote:Op maandag 10 november 2014 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter
[..]
Dat is kut
Zo ben ikquote:
Ik rolde er om 10 uur uit.. Dook er om 1 uur in ofzo..quote:Op maandag 10 november 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, maar ik ben al om half vijf op gestaan vanmorgen
Prima tijd toch?quote:Op maandag 10 november 2014 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik rolde er om 10 uur uit.. Dook er om 1 uur in ofzo..
Netjesquote:Op maandag 10 november 2014 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Prima tijdenquote:Op maandag 10 november 2014 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo voel je je nu? Of wat?quote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef Barbusse het volgende:
I.... Don't.... Even.....
[ afbeelding ]
SHould not reproduce...quote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik weet gewoon niet wat ik van dergelijke acties moet denken...quote:
WTFquote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Niks. Gewoon niks.quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik weet gewoon niet wat ik van dergelijke acties moet denken...
Okquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Met een kop warme choco?quote:Op maandag 10 november 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
Oh goodie, ik ga op tijd slapen vandaag.
Same here.....quote:Op maandag 10 november 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ookquote:Op maandag 10 november 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
Hey Lolaquote:
Jouw tijd komt nog kerel!quote:
Ik heb verschillende afspraken weten te maken deze week, al dan niet telefonischquote:Op maandag 10 november 2014 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey Thijs![]()
Nog wat leuke sollicitaties de deur uit kunnen doen,?
Ouch!quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb verschillende afspraken weten te maken deze week, al dan niet telefonischBen best trots op mezelf
Dank uquote:
Pff bezoek, gewoon geselen die gasten.quote:Op maandag 10 november 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerst vraagt mijn moeder of ik zondag langs kom, omdat oma dan op bezoek is.
Daarna dat mijn tante zaterdag haar verjaardag viert.
Ik kan zaterdag niet, want ik heb dan bezoek. Vraagt ze of het leuk bezoek is.![]()
![]()
![]()
Alsof ik vervelende mensen bij me thuis uit ga nodigen.
Of ze vraagt of het een vriendin is. Wat ook treurig is.
Met 2 zou ik wel raad weten.quote:Op maandag 10 november 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pff bezoek, gewoon geselen die gasten.
Gastquote:Op maandag 10 november 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met 2 zou ik wel raad weten.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast
Even een ice bucket challenge doen ok?
Kom maar bij me liggen.quote:
Ik heb net een hele chocoladereep opgegetenquote:
Vreetzakquote:Op maandag 10 november 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar bij me liggen.
[..]
Ik heb net een hele chocoladereep opgegeten. Dus nee.
quote:
Kleine snoeperd van mequote:Op maandag 10 november 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom maar bij me liggen.
[..]
Ik heb net een hele chocoladereep opgegeten. Dus nee.
Ik ben het zowaar met je eens.quote:
Snoepkontje ook welquote:
Eigenlijk hé, valt dat best meequote:
Er zit nog niks in *Faxie-joke*quote:
Wat een wilskracht!quote:Op maandag 10 november 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk hé, valt dat best mee. Ik snoep wel graag, maar ik mag het niet zoveel van mezelf.
Lekker warmquote:
Ohwja, tsja zo lang gelden, weet ik toch niet meer.quote:Op maandag 10 november 2014 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De bedoeling is er eerst iets in te stoppen he.
Je noemde me vreetzak.quote:Op maandag 10 november 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets wat ik zou doen.
Moet ik het een keer voor doen dan?quote:Op maandag 10 november 2014 21:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, tsja zo lang gelden, weet ik toch niet meer.
En ik was even afgeleid door dit leuke nieuws:
http://nos.nl/artikel/720(...)ner-helsingborg.html
Toch maar eens een keer naar Zweden dan. Misschien komt hij hierna nog wel een keer naar Nederland, hij spreekt nog redelijk Nederlands
Nee, als jij vreetzakje als koosnaampje ziet, wil ik niet weten wat jouw idee van seks voordoen is denk ik. Verdraait beeld gok ik.quote:Op maandag 10 november 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik het een keer voor doen dan?
Tsss, je zou niks te klagen hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 21:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, als jij vreetzakje als koosnaampje ziet, wil ik niet weten wat jouw idee van seks voordoen is denk ik. Verdraait beeld gok ik.
Oh god. Ik ben blij dat het uit is.quote:Op maandag 10 november 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, je zou niks te klagen hebben.
En dan na de sex ipv knuffelen samen voetbal kijken.
Ja die bleek hardnekkig te zijnquote:Op maandag 10 november 2014 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is ook al best wel lang eigenlijk. Een blijvertje
En ik wilde volgende week nog wel romantisch samen gaan paardrijden langs het strand.quote:Op maandag 10 november 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god. Ik ben blij dat het uit is.
Was het ooit aan dan? Was er een vonk? Of was er enkel rubber?quote:Op maandag 10 november 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat je droomman?quote:Op maandag 10 november 2014 21:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, tsja zo lang gelden, weet ik toch niet meer.
En ik was even afgeleid door dit leuke nieuws:
http://nos.nl/artikel/720(...)ner-helsingborg.html
Toch maar eens een keer naar Zweden dan. Misschien komt hij hierna nog wel een keer naar Nederland, hij spreekt nog redelijk Nederlands
Ja, dat zeg je nu.quote:Op maandag 10 november 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik wilde volgende week nog wel romantisch samen gaan paardrijden langs het strand.
Zoveel vragen, zo weinig antwoordenquote:Op maandag 10 november 2014 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was het ooit aan dan? Was er een vonk? Of was er enkel rubber?
Zoveel vragen...
Op het strand is denk ik nog romantischer.quote:Op maandag 10 november 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik wilde volgende week nog wel romantisch samen gaan paardrijden langs het strand.
Daar had ik vroeger posters van op mijn muur en een shirtjequote:
Forever in search of answers that will never ever come.quote:Op maandag 10 november 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.
Scherp.quote:Op maandag 10 november 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Op het strand is denk ik nog romantischer.
Ja, maar jij hebt weer geen geduld he.quote:Op maandag 10 november 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu.
[..]
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.
Nee want je hebt mij al gevonden.quote:Op maandag 10 november 2014 21:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger posters van op mijn muur en een shirtje
Los daarvan geloof ik niet in droommannen.
Dank.quote:Op maandag 10 november 2014 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Forever in search of answers that will never ever come.
[..]
Scherp.
quote:Op maandag 10 november 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had ook posters van hemquote:Op maandag 10 november 2014 21:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger posters van op mijn muur en een shirtje
Los daarvan geloof ik niet in droommannen.
Jij bent een droomman?quote:Op maandag 10 november 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee want je hebt me al gevonden.
[..]
Dank.
quote:Op maandag 10 november 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
1 klein misstapje...quote:Op maandag 10 november 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt weer geen geduld he.
omdat ik 1 klein misstapje maakte.
YW.quote:
Too late.quote:Op maandag 10 november 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had ook posters van hem
No homo
Ja, in dromen ben ik alles wat ik in het echt niet ben.quote:
Ik heb dat shirtje nog wel ergens geloof ik hahaquote:Op maandag 10 november 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had ook posters van hem
No homo
Noemt hij Yv nou een misstap?quote:
Beledigde Samzz onbedoeld.quote:Op maandag 10 november 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, opletten, Hij beledigde Samzz. Ik heb er niks mee te maken.
Dat is jouw versie van het verhaal ja.quote:Op maandag 10 november 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beledigde Samzz onbedoeld.
Dat moet er wel bij.
Jaaa jaaa....quote:Op maandag 10 november 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat moet er wel bij.
Dat maak je toch niet meer goed Royke.quote:Op maandag 10 november 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat moet er wel bij.
En zou ik ooit tegen jullie liegen?quote:Op maandag 10 november 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is jouw versie van het verhaal ja.
Supporters van Feyenoord zijn daar erg goed in, die valse hoop in ooit nog de titel weten te bemachtigen...quote:Op maandag 10 november 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zou ik ooit tegen jullie liegen?
Ja. You just did.quote:Op maandag 10 november 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zou ik ooit tegen jullie liegen?
Ik denk dat het dit seizoen al gaat gebeuren.quote:Op maandag 10 november 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Supporters van Feyenoord zijn daar erg goed in, die valse hoop in ooit nog de titel weten te bemachtigen...
Eerlijk is eerlijk, ik zie dat nog eerder gebeuren dan dat Borussia Dortmund dat gaat doen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit seizoen al gaat gebeuren.
Die staan bijna laatste hequote:Op maandag 10 november 2014 21:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik zie dat nog eerder gebeuren dan dat Borussia Dortmund dat gaat doen.Mijn arme stiefmoeder.
Ze hebben met heel veel geluk gisteren 'gewonnen' waardoor ze nu 15de staan. Hoe ze gewonnen hebben zou je echt even moeten terug kijken. Het leek wel heel erg op matchfixing.quote:
Niet overdrijven Kaneel.quote:Op maandag 10 november 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Milik is wel een baastje, Roy.
13 goals uit 11 wedstrijden. De nieuwe Ronaldo
Ronaldo was op zijn leeftijd al verder natuurlijk. Ik denk dat als hij straks echt eerste spits is, dat Ajax kampioen wordt.quote:Op maandag 10 november 2014 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet overdrijven Kaneel.
Maar het is wel een leuke speler ja.
Niks hoorquote:
Ja je snapt niet wat ze daar nog steeds mee moeten.quote:Op maandag 10 november 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ronaldo was op zijn leeftijd al verder natuurlijk. Ik denk dat als hij straks echt eerste spits is, dat Ajax kampioen wordt.
Weg met die rare IJslander.
Bij AZ leek hij een redelijk aanspeelpunt. Bij Ajax schiet iedere bal 16 meter van zijn voet aan en staat hij overal behalve waar hij moet staan. Geen Ajax-spits.quote:Op maandag 10 november 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je snapt niet wat ze daar nog steeds mee moeten.
Thank God I made the right choice.quote:
Ik zag hem gisteren, maar ik vind het plaatje van en man in pak er niet bij horen. Om een gentleman te zijn hoef je geen pak te dragen.quote:
Welk symbool zou jij kiezen om gentleman te beschrijven?quote:Op maandag 10 november 2014 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren, maar ik vind het plaatje van en man in pak er niet bij horen. Om een gentleman te zijn hoef je geen pak te dragen.
Welterusten schatjequote:Op maandag 10 november 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
Tijd voor bed. Lekker lezen en dan slapen.
Toedeloe, liefjes![]()
.
Er is geen symbool voor, ik ken genoeg mensen die in een pak rondlopen en echt geen gentleman zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk symbool zou jij kiezen om gentleman te beschrijven?
Engeltje.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 november 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
Toedeloe, liefjes![]()
.
Welterusten Samskequote:Op maandag 10 november 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
Toedeloe, liefjes![]()
.
Trusten Artquote:Op maandag 10 november 2014 21:59 schreef artelligence het volgende:
Hommo's!![]()
slaap lekker bengeltjes
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 10 november 2014 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus jullie hebben liever dat ik niks meer zeg? Of dat niemand iets meer zegt?
Jij mag alles zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus jullie hebben liever dat ik niks meer zeg? Of dat niemand iets meer zegt?
Die zijn altijd wel leuk jaquote:Op maandag 10 november 2014 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
Glove and Boots - Product Testing:
ik vind ze allen leuk, althans die product testing heb ik net gekeken en lag in een deukquote:Op maandag 10 november 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn altijd wel leuk ja![]()
Het troll filmpje is ook leuk
quote:Op maandag 10 november 2014 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind ze allen leuk, althans die product testing heb ik net gekeken en lag in een deuk
Ik doe niets intensief .. dus ik vertrouw er opquote:Op maandag 10 november 2014 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt nog 41 minuten, dus het kan nog.
Puur drinken manquote:Op maandag 10 november 2014 23:43 schreef bamibij het volgende:
Liquor 43 met cola blijft toch wel heel lekker.
Neh, drink gewoon lekker een glaasje bij een boek. Lekker burgerlijk enzo. In de kroeg meestal wel puur ja (of bier)quote:
Wij zijn mannen.quote:Op maandag 10 november 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom mogen jullie eigenlijk wel door de stilte heen typen? *niet eerlijk*
Joh, doe gewoon vrolijk meequote:Op maandag 10 november 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:
Hoe is je mood vandaag Yv? Lief, schattig, of zoals altijd zodat we het gewoon niet weten?quote:
Daar gaat onze mancave...quote:Op maandag 10 november 2014 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
Maakt niet meer uit hoe mijn mood vandaag is want vandaag duurt nog maar 8 minuten en ik ga slapen.quote:Op maandag 10 november 2014 23:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe is je mood vandaag Yv? Lief, schattig, of zoals altijd zodat we het gewoon niet weten?
Een beetje pick 'n mix kan ook goed zijn. Variatie en al dat!quote:
Slaap lekker Yvquote:Op maandag 10 november 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit hoe mijn mood vandaag is want vandaag duurt nog maar 8 minuten en ik ga slapen.
Dus.. Slaap lekker allemaal
quote:Op maandag 10 november 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maakt niet meer uit hoe mijn mood vandaag is want vandaag duurt nog maar 8 minuten en ik ga slapen.
Dus.. Slaap lekker allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |