Hush. KaneelTJE.quote:
Awwwwquote:
25.quote:
Zie vorig topic.quote:
Fera haar vriendje noemt me iedere keer Grote D.quote:Op maandag 10 november 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn vriendin noemt me gewoon heel makkelijk S..
Zolang het niet in de trant van <Voornaam> S. is, dan is het goed.quote:Op maandag 10 november 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn vriendin noemt me gewoon heel makkelijk S..
Compliment!quote:Op maandag 10 november 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera haar vriendje noemt me iedere keer Grote D.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 10 november 2014 19:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang het niet in de trant van <Voornaam> S. is, dan is het goed.
[..]
Compliment!
Mijn voornaam begint met een S, zodoende.quote:Op maandag 10 november 2014 19:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang het niet in de trant van <Voornaam> S. is, dan is het goed.
[..]
Compliment!
quote:Op maandag 10 november 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera haar vriendje noemt me iedere keer Grote D.
Zou toch kunnenquote:
Gek genoeg weet ik dat. Volgens mij heb je dezelfde naam als mijn zus.quote:Op maandag 10 november 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn voornaam begint met een S, zodoende.
Ik weet niet hoe jouw zus heetquote:Op maandag 10 november 2014 19:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou toch kunnen
[..]
Gek genoeg weet ik dat. Volgens mij heb je dezelfde naam als mijn zus.
Nouja, hij is groter dan ik.quote:
Misschien heeft ie de contouren van je broek rond je piemel bekeken.quote:Op maandag 10 november 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, hij is groter dan ik.
En hij heeft mijn piemel nooit gezien.
DMquote:
Ik hoef niet te weten wie je piemel ooit gezien heeft, thank you very much.quote:Op maandag 10 november 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, hij is groter dan ik.
En hij heeft mijn piemel nooit gezien.
Dat wel.quote:Op maandag 10 november 2014 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien heeft ie de contouren van je broek rond je piemel bekeken.
Al jaren? En waarom dan precies?quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik doe óf iets goed.. Óf iets fout...
Ik wil al jaren een bepaalde dame uit de UK ontmoeten, maar komt er steeds niet van..
Nu raakte ik in gesprek met haar beste vriendin, en die gaat opeens met bewuste dame allerlei plannetjes bespreken voor een tripje naar NL, of voor mij een Tripje naar hun omgeving...
HALP!
Doen man! Doen!quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil al jaren een bepaalde dame uit de UK ontmoeten, maar komt er steeds niet van..
Nu raakte ik in gesprek met haar beste vriendin, en die gaat opeens met bewuste dame allerlei plannetjes bespreken voor een tripje naar NL, of voor mij een Tripje naar hun omgeving...
HALP!
Hoezo halp? Het is toch al in werking nuquote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
HALP!
Dan moet je het helemaal doen. Niks geen halp, maar yes!quote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat het kan? En het best een leuke meid is
Ik dacht dat jij met M iets had?quote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat het kan? En het best een leuke meid is
Dan kun je ze met een glimlach uitmaken voor rotte vis.quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
Waarom steeds die buitenlandse vrouwen?
Dag meneer bamibijquote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef bamibij het volgende:
Koosnaampjes
Noem me gewoon zoals ik heet.
Hoe heet je dan?quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef bamibij het volgende:
Koosnaampjes
Je zegt het goed.. Had.. Is nu een week uit.. En kwam gisteren tot een nare ontdekking omtrent haar.quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met M iets had?
Ze noemen me maar lekker hoe ze willenquote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef bamibij het volgende:
Koosnaampjes
Een nare ontdekking..quote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zegt het goed.. Had.. Is nu een week uit.. En kwam gisteren tot een nare ontdekking omtrent haar.
En dit is niet zozeer omdat ik ergens op uit ben.. Ik ben gewoon bezig met het plannen van ondernemingen
Oh, dat verklaart je vrouwenquote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zegt het goed.. Had.. Is nu een week uit.. En kwam gisteren tot een nare ontdekking omtrent haar.
En dit is niet zozeer omdat ik ergens op uit ben.. Ik ben gewoon bezig met het plannen van ondernemingen
quote:Op maandag 10 november 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een nare ontdekking..
Had ze tegen je gelogen?
Yup.quote:Op maandag 10 november 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart je vrouwen![]()
en weet ik het wat nog meer van gisteren
Rivaaltjequote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ze noemen me maar lekker hoe ze willen
Ow shit man, dat is kutquote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rivellaquote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ze noemen me maar lekker hoe ze willen
Sjezus, wat een wijf.quote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beste Rivalquote:
Neuh, dat niet.. Maar had dus blijkbaar wel gevoelens ontwikkeld voor een ander.. Waar ik dus al eerder naar vroeg en ze er nee op antwoordde.. Dat werd gisteren dus van "Ok, ik heb gelogen, er is wel iemand anders.."quote:
Oh, dat is lame... Dat er gevoelens kunnen ontstaan is helemaal niet raar, maar wees er dan wel eerlijk over.quote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, dat niet.. Maar had dus blijkbaar wel gevoelens ontwikkeld voor een ander.. Waar ik dus al eerder naar vroeg en ze er nee op antwoordde.. Dat werd gisteren dus van "Ok, ik heb gelogen, er is wel iemand anders.."
Nou, mooi is datquote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, dat niet.. Maar had dus blijkbaar wel gevoelens ontwikkeld voor een ander.. Waar ik dus al eerder naar vroeg en ze er nee op antwoordde.. Dat werd gisteren dus van "Ok, ik heb gelogen, er is wel iemand anders.."
En dat.quote:Op maandag 10 november 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is lame... Dat er gevoelens kunnen ontstaan is helemaal niet raar, maar wees er dan wel eerlijk over.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is lame... Dat er gevoelens kunnen ontstaan is helemaal niet raar, maar wees er dan wel eerlijk over.
Dus gisteren was ik er aardig klaar mee.. Vooral even met haar.. Vandaag ook nog geen woord met haar gewisseld..quote:
Je moet er ook geen moeite meer insteken vind ik. Gaat alleen maar meer pijn doen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dus gisteren was ik er aardig klaar mee.. Vooral even met haar.. Vandaag ook nog geen woord met haar gewisseld..
Ik moet dan altijd aan een varken denken. Is er een connectie?quote:
Ook gewoon niet doen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dus gisteren was ik er aardig klaar mee.. Vooral even met haar.. Vandaag ook nog geen woord met haar gewisseld..
Kan ik me voorstellen, jaquote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook gewoon niet doen.
Vrienden gaat toch niet werken.
Ja ik was toen ook al een vetlap.quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan een varken denken. Is er een connectie?
quote:Op maandag 10 november 2014 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet er ook geen moeite meer insteken vind ik. Gaat alleen maar meer pijn doen.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook gewoon niet doen.
Vrienden gaat toch niet werken.
Op dat gebied steek ik er ook geen moeite meer in.. Die ander schijnt mijn karakter te hebben, maar aangezien hij zo goed als om de hoek woont, win ik dat toch nooit.. Dus doei..quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ja. Maar aan de andere kant, waarom er nog moeite in steken?
Komt uiteindelijk wel goed. Nu even focussen op die Britse dame dan!quote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op dat gebied steek ik er ook geen moeite meer in.. Die ander schijnt mijn karakter te hebben, maar aangezien hij zo goed als om de hoek woont, win ik dat toch nooit.. Dus doei..
Enigste punt is dat we hetzelfde spel nog spelen, dezelfde vrienden daar hebben, elkaars account onderhouden wanneer de ander niet bij evenementen kan zijn..
Dus even aan en afzien..
Don't do it man.quote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op dat gebied steek ik er ook geen moeite meer in.. Die ander schijnt mijn karakter te hebben, maar aangezien hij zo goed als om de hoek woont, win ik dat toch nooit.. Dus doei..
Enigste punt is dat we hetzelfde spel nog spelen, dezelfde vrienden daar hebben, elkaars account onderhouden wanneer de ander niet bij evenementen kan zijn..
Dus even aan en afzien..
Rivella Light?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gaat zo weer weg*Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op maandag 10 november 2014 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Links of rechts?trioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gaat zo weer weg*
quote:Op maandag 10 november 2014 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Links of rechts?None. Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gaat zo weer weg*“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik weet niet hoe goed jullie met elkaar in omgang zijn, maar ik vind dat jij jezelf niet zo hoeft te kwellen. Als het alleen maar pijn doet om met haar om te gaan, dan zou ik het 'afkappen'. Dit klinkt hard, maar het gaat nu om jou. Jij hoeft niet voor haar pijn te lijden.quote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus even aan en afzien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |