Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
a
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![e57f57a4-7fed-42a4-8925-7449582fe89d_PSVselectie20142015-herdgang468.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, 1-0
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, 1-2
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, x-x
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, x-x
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, x-x
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, 10-0
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
31-7: PSV - St Polka 1-0
7-8: St Polka - PSV 2-3
21-8 Augustus: PSV - Siligorska 1-0
28-8: Siligorska - PSV 0-2
18-9: PSV - GD Estoril Praia 1-0
2-10: Dinamo Moskou - PSV 1-0
23-10: PSV - Panathinaikos 1-1
6-11: Panathinaikos - PSV 2-3
![4t3k8j.png]()
23-9: PSV - FC Utrecht 2-0
29-10 18.30 Almere City FC - PSV
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
Game on
[ Bericht 8% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 10-11-2014 18:45:04 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Waarom heeft de BadderHaring de OP verneukt?
blup
Shoarma Sin Farma
quote:
Op maandag 10 november 2014 18:34 schreef Iwanius het volgende:Yo...boertjes. Toch netjes gedaan die winst bij Heracles maar het was kantje boord.
Geniet nu het nog kan van jullie voorsprong wat ons aller Ajax begint nu warm te draaien(zoals ook vorig jaar in de 2de seizoenhelft met die fantastische eindspurt) en dan weet je wel hoe laat het is getuige 4 kampioenschappen op rij tot dusver.
Jammer wel. Eigenlijk moeten ze de schaal meteen aan Ajax geven.
Leuk hoor, nu kan ik dit dat zeker weer gaan fixen?
quote:
Gewoon kopiëren van 2 topics geleden.
quote:
Bedankt voor weer een mooie toevoeging aan dit topic.
Jij bent echt de beste mod die er is. En je doet ook niet alleen maar trollen enzo.
Met de correcte uitslagen.
quote:
Op maandag 10 november 2014 18:39 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Bedankt voor weer een mooie toevoeging aan dit topic.
Jij bent echt de beste mod die er is. En je doen ook niet alleen maar trollen enzo.
*doet
quote:
Die mag TS zelf doen.
quote:
Op maandag 10 november 2014 18:41 schreef Rabieluh het volgende:Ik ben bang dat Willems nooit op eenzelfde niveau blijft presteren. Dadelijk weer ff Oranje en weer vreemd gedrag vertonen op het veld.
Want dat doet Willens, telkens vreemd gedrag vertonen
quote:
Hahaha
Wat zou dit topic toch moeten zonder jouw geweldige humor.
quote:
Ik ben je mooi even voor.
quote:
Ik zie een causaal verband met zijn etniciteit.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Sorry. Ik zat toen mobiel en dan neemt hij hem niet over. Heb toen gekopieerd en daarmee ging iets fout bij de afbeeldingen. En dat kreeg ik niet goed en toen kreeg ik er de tering aan.
Sorry.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
En dit noemt zich moderator.
Prima gedaan knul. Prima gedaan.
Ik denk dat als Luukinho geblesseerd raakt, Hiddink jou op gaat roepen.
Een echte spits met perfect zicht op doel.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Jij en iets gaan maken..?
quote:
Ik denk dat Jetro, niet alleen vanwege zijn salaris, een zorgeloos leven heeft
http://instagram.com/p/vTiU7lSz1j/Hopelijk laat hij Oranje een beetje heel.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar lees dat de PSV'ers slecht waren. Dat zag ik al wat aankomen. Depay is wat uit vorm. Zou dit zijn terugslagje zijn?
quote:
Niet dus, wat stond die te ballen

Brands pak eens snel het vliegtuig.
quote:
Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef Lange_Lans het volgende:Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar lees dat de PSV'ers slecht waren. Dat zag ik al wat aankomen. Depay is wat uit vorm. Zou dit zijn terugslagje zijn?
Depay was matig ja, is ie afgelopen week ook. Maar zelfs dan is ie belangrijk. Zegt wel iets
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
-
[ Bericht 100% gewijzigd door GGMM op 13-11-2014 14:37:10 (Rot toch eens op jij.) ]
quote:
Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef Lange_Lans het volgende:Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar lees dat de PSV'ers slecht waren. Dat zag ik al wat aankomen. Depay is wat uit vorm. Zou dit zijn terugslagje zijn?
Ze speelde geweldig, alleen speelde die van Mexico ietjes beter zodat het leek dat ze slecht speelden.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 13 november 2014 12:52 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Je druk maken over het Nederlands elftal

Ben je boos dat je je toetertje niet op je hoofd kon zetten gisteren en niet ' het hondje van de slager' luidkeels over straat kon zingen

Ik maak me daar niet druk over maar wel over het gebrek aan niveau van de eredivisie spelers, nou ja maak ik me ook niet druk om maar het is wel schrijnend om te zien dat deze spelers bij hun clubs redelijk kunnen functioneren omdat de trainers er iedere dag bovenop zitten maar in een andere omgeving er blijkbaar niets meer van kunnen.
quote:
Op donderdag 13 november 2014 13:05 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik maak me daar niet druk over maar wel over het gebrek aan niveau van de eredivisie spelers, nou ja maak ik me ook niet druk om maar het is wel schrijnend om te zien dat deze spelers bij hun clubs redelijk kunnen functioneren omdat de trainers er iedere dag bovenop zitten maar in een andere omgeving er blijkbaar niets meer van kunnen.
Zou het niet met mentaliteit en aansturing te maken kunnen hebben? Hiddink kon van de meeste hun opa zijn, zowel qua leeftijd als uitstraling/uiterlijk. Hiddink heeft PSV veel gebracht, maar had moeten stoppen voordat hij hieraan begon. De meeste jonge jongens kijken echt niet op tegen Guus omdat hij in 2004 met PSV de halve finale van de CL haalde
U MAD?
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 13 november 2014 13:07 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Zou het niet met mentaliteit en aansturing te maken kunnen hebben? Hiddink kon van de meeste hun opa zijn, zowel qua leeftijd als uitstraling/uiterlijk. Hiddink heeft PSV veel gebracht, maar had moeten stoppen voordat hij hieraan begon. De meeste jonge jongens kijken echt niet op tegen Guus omdat hij in 2004 met PSV de halve finale van de CL haalde

Zijn assistenten zijn er ook nog, zo'n Blind die het WK heeft meegemaakt moet toch wel weten waar de schoen wringt, dus of hij is al bezig om aan Guus zijn stoelpoten te zagen of hij is ook incapabel.
Dat de spelers beperkt zijn weten we allemaal, die moet je met simpele opdrachten het veld insturen maar als je ze zo als een kip zonder kop ziet spelen vraag ik me af wat de opdracht dan is, er zit geen enkele lijn in, ook aanvallend niet en daar staan toch wat betere spelers.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 november 2014 @ 17:50:09
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op donderdag 13 november 2014 13:15 schreef Tarado het volgende:[..]
Zijn assistenten zijn er ook nog, zo'n Blind die het WK heeft meegemaakt moet toch wel weten waar de schoen wringt, dus of hij is al bezig om aan Guus zijn stoelpoten te zagen of hij is ook incapabel.
Dat de spelers beperkt zijn weten we allemaal, die moet je met simpele opdrachten het veld insturen maar als je ze zo als een kip zonder kop ziet spelen vraag ik me af wat de opdracht dan is, er zit geen enkele lijn in, ook aanvallend niet en daar staan toch wat betere spelers.
Blind
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Dit Nederlands Elftal zou in de Eredivisie nog niet eens meedoen om de titel

Anyhow, dit is het PSV-topic dus ontopic weer?
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
6 PSVers bij het Nederlands elftal
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 12:52 schreef BadderHaring het volgende:[..]
Prachtig verhaal inderdaad. Ongelooflijk mooi als deze jongen het echt tot op hoog niveau gaat redden, maar sowieso al prachtig dat hij zo ver is gekomen. Kan een echte PSV-held gaan worden. Sowieso bizar dat we nu meerdere jongens uit de eigen jeugd hebben met potentie, is echt lang geleden.
Wie dan op Depay na? De rest is toch wel middelmaat hoor. Of je moet naar de A1 gaan kijken waar twee goede spelers in zitten.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Is geen post om te provoceren hoor op Bergwijn na loopt er imo weinig soeps rond bij jullie. Zeker als je dat af gaat zetten tegenover Feyenoord en Ajax.
Prima, gozer.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 18:42 schreef HL_Dog43 het volgende:Nou, laat die interland onzin maar snel voorbij zijn dit weekend. Zijn we van die onzin af, hopelijk zonder blessures bij onze spelers.
Dit! Altijd dat gezanik terwijl ik net zin heb om een weekend eredivisie te beleven. En je zal zien dat er een van ons kreupel terugkomt
Who's your Stannis?
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Waarom zou ik inhoudelijk reageren als jij om te beginnen mijn bericht al niet goed leest? Ik heb het over 'spelers met potentie uit de eigen jeugd'. Vervolgens ben jij het er niet mee eens omdat je vindt dat er wel spelers zijn die het eerste gaan halen, maar dat er geen zijn die de top gaan halen.
In welk universum is 'spelers met potentie' hetzelfde als 'spelers die de top gaan halen'?
Jongens als Lukovic, Leemans, Noor, Rudovic, Boljevic, Vloet, van Vlerken, Cmiljanic en Hermansson zijn echt niet minder dan hun leeftijdsgenoten bij Ajax en Feyenoord. Dat tonen ze wekelijks en ook al bijna anderhalf seizoen aan een stuk aan inmiddels.Ik claim nergens dat zij de top gaan halen, ik zeg alleen dat zij potentie hebben voor PSV 1 en dat dat heel wat meer is dan wij gewend zijn.
Ook in de A-jeugd loopt er zo een sloot rond, waarbij er ook een aantal zijn die zomaar wel de top kunnen halen. Bergwijn,vd Moot en Paal zijn er daar sowieso 3 voorbeelden van.
Dus, voor je hoog van de toren blaast, doe eerst even een cursusje begrijpend lezen in je moerstaal.
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef BadderHaring het volgende:[..]
Waarom zou ik inhoudelijk reageren als jij om te beginnen mijn bericht al niet goed leest? Ik heb het over 'spelers met potentie uit de eigen jeugd'. Vervolgens ben jij het er niet mee eens omdat je vindt dat er wel spelers zijn die het eerste gaan halen, maar dat er geen zijn die de top gaan halen.
In welk universum is 'spelers met potentie' hetzelfde als 'spelers die de top gaan halen'?
Jongens als Lukovic, Leemans, Noor, Rudovic, Boljevic, Vloet, van Vlerken, Cmiljanic en Hermansson zijn echt niet minder dan hun leeftijdsgenoten bij Ajax en Feyenoord. Dat tonen ze wekelijks en ook al bijna anderhalf seizoen aan een stuk aan inmiddels.Ik claim nergens dat zij de top gaan halen, ik zeg alleen dat zij potentie hebben voor PSV 1 en dat dat heel wat meer is dan wij gewend zijn.
Ook in de A-jeugd loopt er zo een sloot rond, waarbij er ook een aantal zijn die zomaar wel de top kunnen halen. Bergwijn,vd Moot en Paal zijn er daar sowieso 3 voorbeelden van.
Dus, voor je hoog van de toren blaast, doe eerst even een cursusje begrijpend lezen in je moerstaal.
Bam.
En vervolgens reageert die Litmanen-figuur ook gewoon niet meer. Tikkeltje sneu wel.
Ik vang op dat Umbro de nieuwe kledingsponsor wordt volgens Engelstalige media.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef BadderHaring het volgende:[..]
Dan ben jij wel wat snel tevreden met wat er in de jeugd loopt. Bergwijn is goed rest vind ik niet overtuigend maar we zullen het zien over een paar jaar.
quote:
Het gaat niet om mij, en je hoeft niet gelijk te schelden. Het ging me er om dat je iemand er van beschuldigt geen argumentatie meer te hebben en daarom niet 'normaal' op jou te reageren. Vervolgens stopt iemand wel moeite in een reactie en dan haak je direct af. Dat nodigt niet echt uit om de volgende keer weer met jou in discussie te gaan.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op maandag 17 november 2014 02:03 schreef GGMM het volgende:[..]
Het gaat niet om mij, en je hoeft niet gelijk te schelden. Het ging me er om dat je iemand er van beschuldigt geen argumentatie meer te hebben en daarom niet 'normaal' op jou te reageren. Vervolgens stopt iemand wel moeite in een reactie en dan haak je direct af. Dat nodigt niet echt uit om de volgende keer weer met jou in discussie te gaan.
Ik scheld jou uit wanneer ik wil dat bepaal ik altijd zelf nog wel. Raar om te denken dat er ook nog mensen zijn met een leven naast een laptop maar goed snap dat het voor jou wel raar is.
quote:
Op maandag 17 november 2014 02:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Ik scheld jou uit wanneer ik wil dat bepaal ik altijd zelf nog wel. Raar om te denken dat er ook nog mensen zijn met een leven naast een laptop maar goed snap dat het voor jou wel raar is.
Jammer dat je weer overschakelt naar persoonlijke aanvallen en stoerdoenerij terwijl ik m'n best deed inhoudelijk op de zaak in te gaan.
Ben er nu wel klaar mee ook.
Over PSV maar weer.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op maandag 17 november 2014 02:08 schreef GGMM het volgende:[..]
Jammer dat je weer overschakelt naar persoonlijke aanvallen en stoerdoenerij terwijl ik m'n best deed inhoudelijk op de zaak in te gaan.
Ben er nu wel klaar mee ook.
Over PSV maar weer.

Dat was geen persoonlijk aanval richting jou hoor ik zeg alleen dat ik jou uitscheld wanneer ik dat wil en als je er moeite mee hebt dan geef je maar een ban he.
Toedeloe.
quote:
Op maandag 17 november 2014 02:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Dat was geen persoonlijk aanval richting jou hoor ik zeg alleen dat ik jou uitscheld wanneer ik dat wil en als je er moeite mee hebt dan geef je maar een ban he.
Toedeloe.
Dat was stoerdoenerij inderdaad.
De persoonlijke aanval was het "mensen die buiten internet een leven hebben"-gedeelte.
Bye.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op maandag 17 november 2014 02:12 schreef GGMM het volgende:[..]
Dat was stoerdoenerij inderdaad.
De persoonlijke aanval was het "mensen die buiten internet een leven hebben"-gedeelte.
Bye.
Als dat al stoerdoenerij is
Is goed knul. Ga lekker slapen en neem je rust.
quote:
Op maandag 17 november 2014 02:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Kan jij niet in het Ajax topic blijven met die aidsposts van je? Met je wijnvlek.
En weer over PSV.
quote:
Ik kijk alweer uit om Guardado en Memphis in actie te zien
IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
quote:
Dat is waar

Die man kan in de absolute top mee denk ik.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Zou bij een club als bijvoorbeeld Southampton, Newcastle, Napoli, Schalke of Gladbach zeker kunnen uitblinken

Wie lopen bij Valencia op het middenveld rond zodat hij 2x verhuurd wordt?
quote:
Ja daarom leent Valencia hem 2 maal uit.
quote:
Laat onze achterstand duidelijk zien. Die gozer is hier een fenomeen en zit daar nieteens op de bank

Maar ik ben er blij mee hoor, beste man van PSV
Who's your Stannis?
quote:
Op maandag 17 november 2014 11:02 schreef ZoDiep het volgende:[..]
Laat onze achterstand duidelijk zien. Die gozer is hier een fenomeen en zit daar nieteens op de bank

Maar ik ben er blij mee hoor, beste man van PSV

Samen met Depay. Hoewel je die twee niet goed kunt vergelijken natuurlijk.
Brutal. Fucking. Metal.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op maandag 17 november 2014 02:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:[..]
Dan ben jij wel wat snel tevreden met wat er in de jeugd loopt. Bergwijn is goed rest vind ik niet overtuigend maar we zullen het zien over een paar jaar.
Het ging om spelers met potentie voor het eerste en die zijn er genoeg, of heb je mijn eerste berichtje in deze reeks nog steeds niet teruggelezen? Minimaal zoveel als bij de concurrentie. En sommige daarvan hebben potentie om de top te halen. Dat we van mening verschillen over wie dat zijn, dat boeit me weinig in jouw geval omdat jij kwaliteit alleen maar kunt zien als er een Ajaxshirt omheen zit.
Geen één club in Nederland heeft 5 of 6 spelers in de jeugd waar je nu al van kunt zeggen dat ze internationale top worden. Sterker nog, bij jongens in de A kun je dat nog helemaal niet weten omdat er nog zoveel kan gebeuren.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 17 november 2014 11:33 schreef BadderHaring het volgende:[..]
Het ging om spelers met potentie voor het eerste en die zijn er genoeg, of heb je mijn eerste berichtje in deze reeks nog steeds niet teruggelezen? Minimaal zoveel als bij de concurrentie. En sommige daarvan hebben potentie om de top te halen. Dat we van mening verschillen over wie dat zijn, dat boeit me weinig in jouw geval omdat jij kwaliteit alleen maar kunt zien als er een Ajaxshirt omheen zit.
Geen één club in Nederland heeft 5 of 6 spelers in de jeugd waar je nu al van kunt zeggen dat ze internationale top worden. Sterker nog, bij jongens in de A kun je dat nog helemaal niet weten omdat er nog zoveel kan gebeuren.
Helaas kan je dat al niet meer zeggen van jongens die in het eerste elftal bij de NL clubs komen
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Nou ja, de echte buitenklasse haal je er nog wel uit, maar ook daar zijn er bepaalde randvoorwaarden nodig.
Afellay en Suarez stonden in de Eredivisie ongeveer op gelijke hoogte. De uitkomst is bekend.
Maar jongens als Strootman, Depay, Wijnaldum, Clasie, Klaassen...daarbij blijft het gewoon afwachten of ze de echte top aan zullen kunnen.
BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 19:12 schreef BadderHaring het volgende:[..]
Nou ja, de echte buitenklasse haal je er nog wel uit, maar ook daar zijn er bepaalde randvoorwaarden nodig.
Afellay en Suarez stonden in de Eredivisie ongeveer op gelijke hoogte. De uitkomst is bekend.
Maar jongens als Strootman, Depay, Wijnaldum, Clasie, Klaassen...daarbij blijft het gewoon afwachten of ze de echte top aan zullen kunnen.
wil je strootman aub uit dit rijtje halen
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 november 2014 @ 23:06:13
rubbereend
JUICHEN
quote:
bepalend in de top de van Italië is geen top? Alleen Bayern, Barca en Real zijn top?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Dus als iemand 1 speler niet zo goed vindt als jij hem vindt, dan neem je die persoon nooit meer serieus?
Dan zul je wel een overzichtelijke kennissenkring hebben...
Maar goed, ik vind Roma inderdaad niet de top van Europa. Een groot deel van de serie A is nauwelijks beter dan de subtop/middenmoot van de Eredivisie.
Kijk naar de prestaties van Italiaanse clubs in de CL en dan zegt dat al best wel veel. De Serie A is gewoon geen topcompetitie meer.
En wat Leoline zegt. Hij heeft er pas een half seizoen gespeeld.
[ Bericht 2% gewijzigd door BadderHaring op 19-11-2014 07:51:44 ]
![22a8ccd9e8.jpg]()
quote:
'Hij speelt in ieder geval tot de zomer van 2015 bij PSV, maar mogelijk zelfs tot december volgend jaar'
quote:
Die andere naast hem komt als Depay weggaat?
Famous for not travelling.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Het is toch soort huur? Wat hebben we daaraan?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
PSV heeft maar heel weinig spelers in die leeftijd dacht ik, zei die Langerer ook in een column laatst dat ze maar net aan voor welke wedstrijd genoeg spelers hebben.
Voor PSV1 heb je er niks aan want hij gaat 100% zeker terug.
quote:
Volgens mij zou zijn kwaliteit het algemene niveau van het jeugdteam omhoog moeten stuwen. Op hoog niveau voetballen, van elkaar leren, etc. Maar of het echt zo veel zin heeft.. Geen idee.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op woensdag 19 november 2014 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:[..]
PSV heeft maar heel weinig spelers in die leeftijd dacht ik, zei die Langerer ook in een column laatst dat ze maar net aan voor welke wedstrijd genoeg spelers hebben.
Voor PSV1 heb je er niks aan want hij gaat 100% zeker terug.
En wellicht een toenaderingspoging om in de toekomst wat vaker talentvolle spelers of spelers die net buiten de boot vallen en iets kunnen toevoegen aan het eerste, te kunnen huren.
We helpen Barca gewoon om door te gaan met frauduleuze praktijken.. Het is maar wat je wil
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith