Wat mankeert TS eigenlijk allemaal precies? Serieuze vraag aan TSquote:Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
iemand die in feite gehandicapt is...
Wat een freakshow moet dat bos zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 20:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, het is denk ik bij de Sigrano Groeve, maar ik kan het mis hebben.
Het probleem is dat ie zelf vindt dat ie weinig mankeert en dus kom je dan in Nederland (overigens in de meeste gevallen terecht hoor) niet zomaar in zo'n kamertje met zachte muren terecht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat mankeert TS eigenlijk allemaal precies? Serieuze vraag aan TS. Ik bedoel, het is geen verkoudheidje ofzo.
Je kan er schijnbaar wel je stok laten slobberen én er geld toe krijgenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wat een freakshow moet dat bos zijn.
Dat is een Limburgse traditie, daar moet je niet mee spotten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan er schijnbaar wel je stok laten slobberen én er geld toe krijgen
Sanasoufi & Britneycheers.quote:Op maandag 10 november 2014 09:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik kom hier sinds 2001. Ik wist niet dat hij voorheen onder een andere name hier ronddwaalde. Mag ik ook weten welke namen dat waren? Misschien dat ik dan zeg: ohhh ja. Mag ook in DM.
Onzin, die laatste heeft volgens posthistorie zelfs weleens gewerkt, dus dat kan nooit onze rare vriend uit limburg zijnquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Onzin, die laatste heeft volgens posthistorie zelfs weleens gewerkt, dus dat kan nooit onze rare vriend uit limburg zijn
quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:15 schreef MaximumRush het volgende:
FusionFreak topic
Nog nieuwe kleding gemaakt?
Dit. Beter voor jezelf zorgen, Hakuna. Probeer een soort 'radar' te ontwikkelen voor foute lui, dan komt het niet zover.quote:Op maandag 10 november 2014 13:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat doe je jezelf toch aan. Sowieso geef je toch niet al je gegevens aan een vreemde?
Wait wut, je hebt gesext met een vent?quote:Op maandag 10 november 2014 03:48 schreef -Hakuna- het volgende:
dezelfde avond was ik dan ook bij hem op bezoek dat ook gezellig was met koffie, hapjes en een beetje sex.
Dat verbaast je, waarom precies?quote:Op maandag 17 november 2014 19:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wait wut, je hebt gesext met een vent?
Ik kan het me niet voorstellen om sex te hebben met fusionfreak.quote:Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Dat verbaast je, waarom precies?
Jij hebt dan ook geen geld van 'm nodig..quote:Op maandag 17 november 2014 19:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen om sex te hebben met fusionfreak.
Sowieso geld verwachten van iemand die 9k schuld bij de Wehkamp heeft gemaakt.quote:Op maandag 17 november 2014 19:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen geld van 'm nodig..
quote:Op maandag 17 november 2014 19:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen geld van 'm nodig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |