Ik ben er ook nog niet helemaal over uit of onvergetelijk iets positiefs of negatiefs is in dit geval.quote:
Je geeft wel snel op hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 02:21 schreef Faxie het volgende:
Tja zonder een nummer kan ik niet zoveel he
Jij hebt ze niet gehad?quote:Op maandag 10 november 2014 02:22 schreef perro. het volgende:
[..]
dat moet je straks aan haar vragen.
Je kan toch faxen? Of mailen. Of Facebooken. DM'en. PM'en. Of zet ze in het topic?quote:
Wat schattig, je kan niet in KPD komen?quote:Op maandag 10 november 2014 02:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je kan toch faxen? Of mailen. Of Facebooken. DM'en. PM'en. Of zet ze in het topic?
Heb jij een fax thuis dan waar hij ze naartoe kan faxen?quote:Op maandag 10 november 2014 02:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je kan toch faxen? Of mailen. Of Facebooken. DM'en. PM'en. Of zet ze in het topic?
Gelukkig niet.quote:Op maandag 10 november 2014 02:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat schattig, je kan niet in KPD komen?
Niet kunnen en niet willen is wat anders.quote:Op maandag 10 november 2014 02:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat schattig, je kan niet in KPD komen?
Jep.quote:Op maandag 10 november 2014 02:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij een fax thuis dan waar hij ze naartoe kan faxen?
gelukkig niet naar mij.quote:Op maandag 10 november 2014 02:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij net zei dat ze naar iedereen gingen.
Piemelvrees.quote:
Heb jij die skills?quote:Op maandag 10 november 2014 02:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil je daar wel vanaf helpen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |