Ik ben er ook nog niet helemaal over uit of onvergetelijk iets positiefs of negatiefs is in dit geval.quote:
Je geeft wel snel op hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 02:21 schreef Faxie het volgende:
Tja zonder een nummer kan ik niet zoveel he
Jij hebt ze niet gehad?quote:Op maandag 10 november 2014 02:22 schreef perro. het volgende:
[..]
dat moet je straks aan haar vragen.
Je kan toch faxen? Of mailen. Of Facebooken. DM'en. PM'en. Of zet ze in het topic?quote:
Wat schattig, je kan niet in KPD komen?quote:Op maandag 10 november 2014 02:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je kan toch faxen? Of mailen. Of Facebooken. DM'en. PM'en. Of zet ze in het topic?
Heb jij een fax thuis dan waar hij ze naartoe kan faxen?quote:Op maandag 10 november 2014 02:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je kan toch faxen? Of mailen. Of Facebooken. DM'en. PM'en. Of zet ze in het topic?
Gelukkig niet.quote:Op maandag 10 november 2014 02:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat schattig, je kan niet in KPD komen?
Niet kunnen en niet willen is wat anders.quote:Op maandag 10 november 2014 02:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat schattig, je kan niet in KPD komen?
Jep.quote:Op maandag 10 november 2014 02:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij een fax thuis dan waar hij ze naartoe kan faxen?
gelukkig niet naar mij.quote:Op maandag 10 november 2014 02:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij net zei dat ze naar iedereen gingen.
Piemelvrees.quote:
Heb jij die skills?quote:Op maandag 10 november 2014 02:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil je daar wel vanaf helpen hoor
Jij bent juist de oorzaak.quote:Op maandag 10 november 2014 02:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil je daar wel vanaf helpen hoor
Dirty mind....quote:Op maandag 10 november 2014 02:30 schreef perro. het volgende:
ik hou even mijn mond. zoveel foute grappen.
Zou je dan juist geen tegenwicht moeten geven?quote:Op maandag 10 november 2014 02:30 schreef perro. het volgende:
ik hou even mijn mond. zoveel foute grappen.
Oh, was dus weer voor niks onder de indruk?quote:
Dat weet je heus welquote:Op maandag 10 november 2014 02:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou je dan juist geen tegenwicht moeten geven?
[..]
Oh, was dus weer voor niks onder de indruk?
nope.quote:Op maandag 10 november 2014 02:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou je dan juist geen tegenwicht moeten geven?
quote:Op maandag 10 november 2014 02:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ken toch niet al jouw skills.
Had zomaar gekund.
Trustequote:Op maandag 10 november 2014 02:33 schreef Inolvidable het volgende:
Oke, nu ga ik echt slapen. *gaapt*
Trusten allemaal!
Ciaoquote:Op maandag 10 november 2014 02:33 schreef Inolvidable het volgende:
Trusten allemaal!
nighty night.quote:Op maandag 10 november 2014 02:33 schreef Inolvidable het volgende:
Trusten allemaal!
ja, wat dacht je wel niet?! gekke yviechickie.quote:Op maandag 10 november 2014 02:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Ik had het inderdaad kunnen weten.
Stupid me.
Ja, when will I learn..quote:Op maandag 10 november 2014 02:36 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, wat dacht je wel niet?! gekke yviechickie.
Lekker!quote:
kaldi. lekkere groene theesoorten.quote:Op maandag 10 november 2014 02:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat soort exotische dingen heb ik niet hoor
Zal ik 2 bakjes zetten?quote:Op maandag 10 november 2014 02:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, when will I learn..
[..]
Lekker!
quote:Op maandag 10 november 2014 02:38 schreef perro. het volgende:
[..]
kaldi. lekkere groene theesoorten.
Stop het wel in de magnetronquote:Op maandag 10 november 2014 02:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief aangeboden, maar is koud als ik er ben, dus zou zonde zijn.
Haha oke, ik geloof je meteenquote:Op maandag 10 november 2014 02:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd een paar jaar terug toen ik nog wel een magnetron had
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 november 2014 02:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja anyway, ik ga slapen, of iig een poging doen tot.
Sweet dreams jullie 2!
Weet ik niet hoorquote:Op maandag 10 november 2014 02:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pluspunt in de meeste gevallen hoor!!
nighty night jongedame.quote:Op maandag 10 november 2014 02:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja anyway, ik ga slapen, of iig een poging doen tot.
Sweet dreams jullie 2!
Vleierij lijdt tot vrijerijquote:Op maandag 10 november 2014 02:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nicely done, vleierij tot aan de slaapkamer aan toe.
Slaap lekker schatteboutquote:Op maandag 10 november 2014 02:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou het, ik betwijfel dat dat vaak het geval is.
Mja ik ging.
Sol!quote:
Lolaquote:
Thijsquote:
Lovelyquote:
Goed planquote:
Ga ik doenquote:
De wasmachine zit nog vol.quote:Op maandag 10 november 2014 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief. Doe ik ondertussen nog even wat huishoudelijke klusjes.
Dat ben ikquote:Op maandag 10 november 2014 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief. Doe ik ondertussen nog even wat huishoudelijke klusjes.
Schiet het al een beetje op?quote:Op maandag 10 november 2014 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De wasmachine zit nog vol.
Al druk weer aan het solliciteren vandaag
Wel verschillende dingen lopen maar ik gooi nog meer hengels uitquote:
de mijne niet. Nog nietquote:Op maandag 10 november 2014 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De wasmachine zit nog vol.
Al druk weer aan het solliciteren vandaag
Wat zoek je eigenlijk?quote:Op maandag 10 november 2014 09:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel verschillende dingen lopen maar ik gooi nog meer hengels uit
Ik zoek functies op het gebied van applicatiebeheer, business intelligence en informatie analyse. Eigenlijk elke functie waar ik kan werken op het snijvlak business en IT. Programmeerfuncties mag je houdenquote:Op maandag 10 november 2014 09:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat zoek je eigenlijk?
Ik blijf zelf namelijk vacatures ontvangen ook voor de regio waar jij woont.
Zelf geen zin om zo ver te reizen voor werk. Wie weet zit er wat bij
Met de nadruk op 'nog'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |