In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Die zijn sponsorquote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom staat daar een microfoon van 538?
Guus is ook DJquote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom staat daar een microfoon van 538?
Dan kan Frank de Boer beter bondscoach worden, en even met Evers bellen.quote:
Halve Marokkaan hequote:Op zondag 9 november 2014 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Pi-air Co elk moment in zijn gezicht gaat spugen.
Heeeeeeeeejjjjjj Eversquote:Op zondag 9 november 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kan Frank de Boer beter bondscoach worden, en even met Evers bellen.
En vervolgens trapt die een stuk of 10 open deuren in.quote:Op zondag 9 november 2014 22:28 schreef Caland het volgende:
Arno kijkt altijd alsof hij iets baanbrekends gaat zeggen.
nou nou nouquote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
HE ARNO WAAROM KIJK JE OMHOOG ALS JE NADENKT MET JE KANJERKOP.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 09-11-2014 om 22:29:20Planvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpak. reageer retweet
Thijsquote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 09-11-2014 om 22:29:20Planvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpak. reageer retweet
LOL.quote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
HE ARNO WAAROM KIJK JE OMHOOG ALS JE NADENKT MET JE KANJERKOP.
Heb ik ook last van.quote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind dit zó niet boeiend, maar toch blijf ik kijken
Ik snap niet dat de Chef Voetbal hem alsmaar terug laat komen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:30 schreef Typisch het volgende:
Arno heeft er echt weinig kijk op, knap dat hij er toch zijn geld mee verdient.
Onmogelijk met deze verdediging.quote:
Er is een persconferentie geweest.quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef S0nic het volgende:
Waarom hebben ze het al de hele tijd over Hiddink? Was dit een interlandweekend dan.
Omdat Sjek er een harde plasser van krijgt als hij Hiddink zwart (ha ha ik zei zwart) kan maken.quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef S0nic het volgende:
Waarom hebben ze het al de hele tijd over Hiddink? Was dit een interlandweekend dan.
Al weken, omdat we ongelukkig wat wedstrijdjes verloren hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef S0nic het volgende:
Waar is hij?quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jammer dat Stijn er niet is, die had dit helemaal afgebrand.
Stijn zien we nooit meer terug, FM heeft hem van ons gestolen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jammer dat Stijn er niet is, die had dit helemaal afgebrand.
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 09-11-2014 om 22:35:53Wie gaat Hiddink "slachtofferen"? Welke spelers voldoen niet (meer)? Welk systeem voldoet? Is er een klik met de groep? #studiovoetbal reageer retweet
Echt een debielquote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef S0nic het volgende:
Wat heeft die Arno genomen joh, kritiek alles
vragen vragen en geen antwoordenquote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 09-11-2014 om 22:35:53Wie gaat Hiddink "slachtofferen"? Welke spelers voldoen niet (meer)? Welk systeem voldoet? Is er een klik met de groep? #studiovoetbal reageer retweet
Ik prik die boeler helemaal lek als het moet.quote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn zien we nooit meer terug, FM heeft hem van ons gestolen.
Ja, kolligquote:
Ik verstond 1-4.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef alors het volgende:
Lekker belangrijk dat dat broertje een shirt van zijn broer aanheeft als hij hem aan het aanmoedigen is
Ventje voetbalt zelf bij NACquote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef alors het volgende:
Lekker belangrijk dat dat broertje een shirt van zijn broer aanheeft als hij hem aan het aanmoedigen is
Eigen jeugd weer versterkenquote:Op zondag 9 november 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zal Ajax hem binnenkort wel overnemen.
Dat ie zoiets respectloos doet. Kom op man, we hebben het over NAC en AZ. Saaiere clubs zijn er mogelijk niet. (PSV noem ik niet omdat zij zo mogelijk nog saaier zijnquote:
Dan nog, ventje voetbalt zelf bij NAC, zijn vader heeft bij NAC gespeeld en getraind, en zijn broer is pas net weg na jaren bij NAC te hebben gespeeld. En dan ga jij met je blije hoofd staan juichen in een AZ shirt in een NAC vak.quote:Op zondag 9 november 2014 22:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat ie zoiets respectloos doet. Kom op man, we hebben het over NAC en AZ. Saaiere clubs zijn er mogelijk niet. (PSV noem ik niet omdat zij zo mogelijk nog saaier zijn)
Ik begrijp het hoor maar ik kan mij er niet druk om maken, maakt dat mij hypocriet? Ja, absoluut.quote:Op zondag 9 november 2014 22:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan nog, ventje voetbalt zelf bij NAC, zijn vader heeft bij NAC gespeeld en getraind, en zijn broer is pas net weg na jaren bij NAC te hebben gespeeld. En dan ga jij met je blije hoofd staan juichen in een AZ shirt in een NAC vak.
En NAC is trouwens alles behalve saai. Sentimenten leven daar ook gewoon onder supporters hoor.
ach ze moeten zich niet zo aanstellen joh stelletje wijvenquote:Op zondag 9 november 2014 22:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan nog, ventje voetbalt zelf bij NAC, zijn vader heeft bij NAC gespeeld en getraind, en zijn broer is pas net weg na jaren bij NAC te hebben gespeeld. En dan ga jij met je blije hoofd staan juichen in een AZ shirt in een NAC vak.
En NAC is trouwens alles behalve saai. Sentimenten leven daar ook gewoon onder supporters hoor.
Ik maak me er ook niet druk om. Kan me wel goed voorstellen dat NAC'ers geïrriteerd zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik begrijp het hoor maar ik kan mij er niet druk om maken, maakt dat mij hypocriet? Ja, absoluut.
alsof jij het zou kunnenquote:Op zondag 9 november 2014 22:50 schreef Caland het volgende:
Laten ze bijna allemaal makkelijke reddingen zien
Hallo René.quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
Vermeer is een geweldige keeper ja. Dat zei ik al toen hij bji Ajax keepte en Caland hem gekscherend het debiele broertje van Stanley Menzo bleef noemen.
Al zal dat ook een stukje objectiviteit zijn. Het zou me niks verbazen als hij het nu wél een goeie keeper vindt.
Hoi allemaal!!
Ik kan me ook nog herinneren dat ik in het Feyenoord topic ze moest uitleggen dat Vermeer echt een geweldige keeper is, vervolgens werd mij verteld dat Mulder niet veel slechter isquote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
Vermeer is een geweldige keeper ja. Dat zei ik al toen hij bji Ajax keepte en Caland hem gekscherend het debiele broertje van Stanley Menzo bleef noemen.
Al zal dat ook een stukje objectiviteit zijn. Het zou me niks verbazen als hij het nu wél een goeie keeper vindt.
Hoi allemaal!!
Hij is toch ook familie van Menzo en debiel. Jezus man :squote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
Hoi allemaal!!
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zo hypocriet is.quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
Hoi allemaal!!
Hey GGMM, hoe is het?quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
Hoi allemaal!!
Ik maak er doorgaans een soort van levensdoel van om zo min mogelijk wedstrijden van Ajax te kijken tenzij ze verloren hebben. Dus ik heb heel wat blunders van Vermeer gezien. Daardoor was mijn beeld misschien ietwat vertroebeld. Mijn excuses daarvoor.quote:Op zondag 9 november 2014 22:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zo hypocriet is.Hoi btw!
Gebeurt hier nooit gelukkigquote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef Typisch het volgende:
arno valt heel de tijd mensen aan op 3 of 4 woordjes in een zin
dat doen kinders op de basisschool al niet meer tijdens een discussie
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 09-11-2014 om 22:51:11Eens met Co Adriaanse: #Vermeer is op dit moment de beste keeper van Nederland. Pakt punten voor Feyenoord. #studiovoetbal reageer retweet
Humberto zijn mening is gekleurd.quote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef superniger het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 09-11-2014 om 22:51:11Eens met Co Adriaanse: #Vermeer is op dit moment de beste keeper van Nederland. Pakt punten voor Feyenoord. #studiovoetbal reageer retweet
Ach joh, laat hangen man. Ik zeg altijd maar zo, Vermeer heeft de blunders gemaakt bij Ajax en steekt daarom nu in een geweldige vorm. Het was niet alsof Vermeer foutloos was bij Ajax, verre van eigenlijk. Daarom had Ajax hem ook niet moeten verkopen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik maak er doorgaans een soort van levensdoel van om zo min mogelijk wedstrijden van Ajax te kijken tenzij ze verloren hebben. Dus ik heb heel wat blunders van Vermeer gezien. Daardoor was mijn beeld misschien ietwat vertroebeld. Mijn excuses daarvoor.
Hoe kan Pierre een trainersloopbaan hebben?quote:Op zondag 9 november 2014 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
Pierre is nog minder serieus te nemen dan Arno, dat is ook knap.
Net Cocuquote:Op zondag 9 november 2014 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe kan Pierre een trainersloopbaan hebben?
madquote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef Typisch het volgende:
kramer, dat ie snel eventjes alles afscheurt
Dat is erg vervelend voor je.quote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren op kunstgras heel mijn knie opengehaald
Het komt nu wel erg dichtbij.
Sukkelquote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef Caland het volgende:
fixedquote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef Gramulanion het volgende:
De grootste fout is dat hij niet snel genoeg opstaat.
Ik snap ook niet zo goed welk punt hij nou wou maken.quote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alle spitsen zijn kut dus is Kazim eigenlijk wel goed.
Hey Guus, kun je deze post ff verwijderen??quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Van Rhijn zag er wel lekker klunzig uit daar.
Oké.quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van mij had hij mogen blijven liggen.
Dat zeg ik.quote:
Je moet het maar kunnen.quote:Op zondag 9 november 2014 23:02 schreef Caland het volgende:
Fabelachtige bal
Schot door het midden en een showduikje erbij.
Echt hè.quote:Op zondag 9 november 2014 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Elke oude voetballer was een wereldtopper
Nee.quote:Op zondag 9 november 2014 23:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hey Guus, kun je deze post ff verwijderen??
quote:
wel de europacupquote:
Nee hoor, van harte gefeliciteerd met de europacup Mexi.quote:
dank je Maniquote:Op zondag 9 november 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, van harte gefeliciteerd met de europacup Mexi.
Afgelopen seizoen waren die nog tweedequote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen wil ik me geen Feyenoorder voelen, dus ik ga niet meer juichen om iets van 15 jaar geleden.
Heb je nog meer van dit soort geweldige anekdotes?quote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Againzender het volgende:
Die goal van Linskenszat met mn pa die wedstrijd te kijken (wij zijn Ajacieden) en na die goal zat mijn vader luid te lachen en riep: als je zo goals kan maken win je gewoon die Europacup
Ik hang aan je lippen, vertel me meerquote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Againzender het volgende:
Die goal van Linskenszat met mn pa die wedstrijd te kijken (wij zijn Ajacieden) en na die goal zat mijn vader luid te lachen en riep: als je zo goals kan maken win je gewoon die Europacup
Leuk voor je vader.quote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Againzender het volgende:
ja hoor, heb je een paar weken?quote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort geweldige anekdotes?
Oh wacht even mensen, deze jongen heeft leuke verhalen.quote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Againzender het volgende:
Ik vond het een leuke anekdote.quote:Op zondag 9 november 2014 23:09 schreef Againzender het volgende:
volgens mij word ik te oud en moet ik gewoon me bek houden
Met jou kan ik praten, Gramulanion. Jij hoort bij de goede mensen op deze wereldquote:Op zondag 9 november 2014 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke anekdote.
Je hebt zelfkennis.quote:Op zondag 9 november 2014 23:09 schreef Againzender het volgende:
volgens mij word ik te oud en moet ik gewoon me bek houden
quote:Op zondag 9 november 2014 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke anekdote.
PSV heeft altijd lucky zelfs als ze geen lucky hebben. Voor meer filosofische uitspraken kun je Stijn DM'n.quote:Op zondag 9 november 2014 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
wij roepen tegenwoordig allemaal 'lucky psv' hier op een kutforumpje als linskens zo'n goal zou hebben gemaakt. dusja, dan is dit toch een stuk interessanter
OOOOOOWHWWHWHquote:Op zondag 9 november 2014 23:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja.
Waarom heb jij je IQ in je username gezet?
en het was een historisch doelpunt, vandaar mijn verhaal. Maar ik houd mij wel weer even stil, ik lul graag over vroeger en dat kan irritant zijn.quote:Op zondag 9 november 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom allemaal zo cynisch? Dit is best een leuke anekdote.
Niks mis meequote:Op zondag 9 november 2014 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het was een historisch doelpunt, vandaar mijn verhaal. Maar ik houd mij wel weer even stil, ik lul graag over vroeger en dat kan irritant zijn.
Tong80 kan wat van je leren.quote:Op zondag 9 november 2014 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het was een historisch doelpunt, vandaar mijn verhaal. Maar ik houd mij wel weer even stil, ik lul graag over vroeger en dat kan irritant zijn.
daar is hij al te oud voor ben ik bangquote:
twitter:aad300 twitterde op zondag 16-11-2014 om 12:22:21Gm op weg naar #knegsel intocht van #sinterklaas vnm naar #nedlet en vna aanschuiven bij @NOSvoetbal om 22.00 reageer retweet
Of kunstgrasquote:Op zondag 16 november 2014 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Jack het maar niet constant gaat hebben over Guus en of hij er in maart nog zit, want dan haak ik snel af
RIPquote:Op zondag 16 november 2014 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt weer veel users missen hier.
Ja, iddquote:Op zondag 16 november 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS fapt echt op het NL elftal he. Nog meer dan op Ajax.
Nu ze de beelden hebben zullen we het weten ook.quote:Op zondag 16 november 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOS fapt echt op het NL elftal he. Nog meer dan op Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |