In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Die zijn sponsorquote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom staat daar een microfoon van 538?
Guus is ook DJquote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom staat daar een microfoon van 538?
Dan kan Frank de Boer beter bondscoach worden, en even met Evers bellen.quote:
Halve Marokkaan hequote:Op zondag 9 november 2014 22:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Pi-air Co elk moment in zijn gezicht gaat spugen.
Heeeeeeeeejjjjjj Eversquote:Op zondag 9 november 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kan Frank de Boer beter bondscoach worden, en even met Evers bellen.
En vervolgens trapt die een stuk of 10 open deuren in.quote:Op zondag 9 november 2014 22:28 schreef Caland het volgende:
Arno kijkt altijd alsof hij iets baanbrekends gaat zeggen.
nou nou nouquote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
HE ARNO WAAROM KIJK JE OMHOOG ALS JE NADENKT MET JE KANJERKOP.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 09-11-2014 om 22:29:20Planvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpak. reageer retweet
Thijsquote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 09-11-2014 om 22:29:20Planvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpakplanvanaanpak. reageer retweet
LOL.quote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
HE ARNO WAAROM KIJK JE OMHOOG ALS JE NADENKT MET JE KANJERKOP.
Heb ik ook last van.quote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind dit zó niet boeiend, maar toch blijf ik kijken
Ik snap niet dat de Chef Voetbal hem alsmaar terug laat komen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:30 schreef Typisch het volgende:
Arno heeft er echt weinig kijk op, knap dat hij er toch zijn geld mee verdient.
Onmogelijk met deze verdediging.quote:
Er is een persconferentie geweest.quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef S0nic het volgende:
Waarom hebben ze het al de hele tijd over Hiddink? Was dit een interlandweekend dan.
Omdat Sjek er een harde plasser van krijgt als hij Hiddink zwart (ha ha ik zei zwart) kan maken.quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef S0nic het volgende:
Waarom hebben ze het al de hele tijd over Hiddink? Was dit een interlandweekend dan.
Al weken, omdat we ongelukkig wat wedstrijdjes verloren hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef S0nic het volgende:
Waar is hij?quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jammer dat Stijn er niet is, die had dit helemaal afgebrand.
Stijn zien we nooit meer terug, FM heeft hem van ons gestolen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jammer dat Stijn er niet is, die had dit helemaal afgebrand.
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 09-11-2014 om 22:35:53Wie gaat Hiddink "slachtofferen"? Welke spelers voldoen niet (meer)? Welk systeem voldoet? Is er een klik met de groep? #studiovoetbal reageer retweet
Echt een debielquote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef S0nic het volgende:
Wat heeft die Arno genomen joh, kritiek alles
vragen vragen en geen antwoordenquote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 09-11-2014 om 22:35:53Wie gaat Hiddink "slachtofferen"? Welke spelers voldoen niet (meer)? Welk systeem voldoet? Is er een klik met de groep? #studiovoetbal reageer retweet
Ik prik die boeler helemaal lek als het moet.quote:Op zondag 9 november 2014 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn zien we nooit meer terug, FM heeft hem van ons gestolen.
Ja, kolligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |