Dat weet ik.quote:
Lola!quote:
Hoe oud ben je ?quote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef netchip het volgende:
Over snorren en baarden gesproken: ik heb nu als snor donshaartjes, zeg maar. Scheren of zo laten?
Scheren.quote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef netchip het volgende:
Over snorren en baarden gesproken: ik heb nu als snor donshaartjes, zeg maar. Scheren of zo laten?
Ja!quote:
Hoe erg dons is bij jou dons? Foto?quote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef netchip het volgende:
Ik zal wel even wachten met scheren danquote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Hoe erg dons is bij jou dons? Foto?
Ik ben gladquote:
15 jaar. En ja, donshaartjes boven m'n bovenlip zijn nu zo'n 3 mm.quote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ?
Beetje baard/snor groei ?
Ja!quote:
In Duitsland hebben ze geen lap/desktops?quote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
Fokken op mobiel valt af en toe zwaar tegen.
In verband met privacy ga ik geen foto maken, maar je ziet het wel, ook vanaf een paar meter.quote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Hoe erg dons is bij jou dons? Foto?
Dan eraf halen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef netchip het volgende:
[..]
15 jaar. En ja, donshaartjes boven m'n bovenlip zijn nu zo'n 3 mm.
Hee aequequote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
Goed en met jou?quote:
Prima. En hoe is het daar met iedereen?quote:
Nou ja, je moet 't zelf wetenquote:
Heb laptop bij me, maar geen zin om te pakken.quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze geen lap/desktops?
quote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb laptop bij me, maar geen zin om te pakken.
Beetje baard staat wel goed bij je. Zou het gewoon gaan trimmen.quote:
Ja rug gaat weer beter.quote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leef je nog? Rug weer een beetje heel? En bijgekomen van de treurig van vanmiddag?
Is alleen wat onhandig bij langere avonden klef doen, maar om naar te kijken is het over het algemeen wel leukquote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je moet 't zelf weten. I just don't like beards.
Oeh, eten. Mooi mooi mooi!quote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rug gaat beter, uiteten geweest, nu drinken en darten kijken.
Wel lekker dus.
Had je het in de planning om me te zoenen?quote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je moet 't zelf weten. I just don't like beards.
Af en toe?!quote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef aeque het volgende:
Dat deed ik al, maar wel op 2 mm ofzo. Wellicht stuk langer laten een keer.quote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje baard staat wel goed bij je. Zou het gewoon gaan trimmen.
Nee, hier ook treurnis alom, dus ik ben afgezakt helaas.quote:Op zondag 9 november 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja rug gaat weer beter.
vanmiddag was kut, nu ben jij vast uitgelopen.
Ow dan kan ik 'm wel laten staan jaquote:Op zondag 9 november 2014 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is alleen wat onhandig bij langere avonden klef doen, maar om naar te kijken is het over het algemeen wel leuk
Dus dan zou hij het meer van z'n plannen moeten laten afhangen.
Nope.quote:Op zondag 9 november 2014 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had je het in de planning om me te zoenen?
Grijp je kans faxie.quote:
Straks struikel je er nog over.quote:Op zondag 9 november 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb nu een baard van 5 dagen.
Straks maar scheren.
Ja anders had jij me moeten masseren.quote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, hier ook treurnis alom, dus ik ben afgezakt helaas.
Wel fijn dat je rug weer iets beter gaat
Ja is het eigenlijk ook welquote:Op zondag 9 november 2014 21:45 schreef Inolvidable het volgende:
Lijkt me echt kut als je telkens je baard moet scheren, pfoeh.
Niet veel erger als telkens je benen lijkt me.quote:Op zondag 9 november 2014 21:45 schreef Inolvidable het volgende:
Nouja, moeten....quote:Op zondag 9 november 2014 21:45 schreef Inolvidable het volgende:
He, jij vroeg wel of niet, ik zeg nietquote:
Daarom scheer ik'm ook OP ipv AFquote:Op zondag 9 november 2014 21:45 schreef Inolvidable het volgende:
Dat hoeft niet zo vaak en ik epileer m'n benen dus niet zo'n last van.quote:Op zondag 9 november 2014 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet veel erger als telkens je benen lijkt me.
Nou voor jou zou ik dan niet scherenquote:Op zondag 9 november 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, jij vroeg wel of niet, ik zeg niet.
Scheer je weg zegquote:
Dat kan ook.quote:Op zondag 9 november 2014 21:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat hoeft niet zo vaak en ik epileer m'n benen dus niet zo'n last van.
Benen, oksels, schaamstreek. Om de dag. Ach, je went eraan.quote:Op zondag 9 november 2014 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet veel erger als telkens je benen lijkt me.
Al die scheermesjes..... sjeuzesquote:Op zondag 9 november 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Benen, oksels, schaamstreek. Om de dag. Ach, je went eraan.
Als het een routine wordt dan wel jaquote:Op zondag 9 november 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb me vergist in TT denk ik.quote:
We scheren ons weg om het hof te maken.quote:
Nee, die is prima. Die wijzigt nog wel een keer.quote:
Jeezquote:Op zondag 9 november 2014 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om de dag. Ik houd niet van haar waar ik het niet wil hebbenquote:Op zondag 9 november 2014 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het een routine wordt dan wel ja
Ik scheer enkel als ik zin heb eigenlijk
Niks aanpassen. Ze nemen me maar zoals ik ben.quote:Op zondag 9 november 2014 21:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan schijnbaar dus onderdeel zijn van het hof maken; Je aanpassen aan zijn/haar wensen.
Niets doen is ook iets doenquote:Op zondag 9 november 2014 21:50 schreef bamibij het volgende:
Wat een fijne lamme zondagavond niks doen dit.
Ik heb ook maar weinig. Ik haal stoppels gewoon meteen weg.quote:Op zondag 9 november 2014 21:50 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Jeez, dan heb ik maar veel geluk met het feit dat ik weinig lichaamshaar heb.
Duidelijk. Voor je het weet gaat het in de weg zitten. Gelukkig scheerde een ex van me haarzelf ook altijd. Is toch wel een plus.quote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om de dag. Ik houd niet van haar waar ik het niet wil hebben.
Hoeft toch ook niet, ik zei dat dat ZOU kunnen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks aanpassen. Ze nemen me maar zoals ik ben.
Of ik haar.
Kloptquote:Op zondag 9 november 2014 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet, ik zei dat dat ZOU kunnen.
Ik heb echt van dat zijde zachte huidquote:Op zondag 9 november 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook maar weinig. Ik haal stoppels gewoon meteen weg.
Ik snij mezelf echt zelden bij het scheren, en als ik het al doe is omdat ik even met mijn gedachten elders zitquote:Op zondag 9 november 2014 21:54 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ik heb echt van dat zijde zachte huid. Ik snij mijzelf echt zo makkelijk. Het is dat die stoppels pas na een dag of 2-3 komen
.
Naar?quote:
Kutquote:Op zondag 9 november 2014 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snij mezelf echt zelden bij het scheren, en als ik het al doe is omdat ik even met mijn gedachten elders zit
[..]
Naar?
Het is maar wat je lekker vindt ruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |