Dan blijf je toch tussen de mensen. Mijn vrienden moeten ook gewoon werken, dus geen idee wat ik hele dagen moet gaan doen. Daarbij vind ik mijn werk leuk dus is het geen straf. Wel ga ik dan misschien terug naar mijn vorige werkgever, dat zou deze niet erg vinden. Daar verdiende ik weliswaar wat minder, maar het werk was ontzettend leukquote:
Je zou die gare Beamer of Golf van je niet inruilen voor een dikke nieuwe M5 ofzo?quote:Op maandag 10 november 2014 00:50 schreef Gulmez het volgende:
ik zou uit een arme land 7 vrouwen laten overvliegen en dan opsluiten in me vila in turkije en elke dag kapot neuken
snapje broer dat als eerste sowiesoquote:Op maandag 10 november 2014 01:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je zou die gare Beamer of Golf van je niet inruilen voor een dikke nieuwe M5 ofzo?
Ik ook met jouquote:Op maandag 10 november 2014 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou delen met mijn fok matties. Jullie weten wie
Oh, dus je bent weer single?quote:Op zondag 9 november 2014 21:07 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend weken geleden al gedumpt.
Met zo veel poen koop je toch gewoon dat bedrijf op en doe je alleen de pauzes meequote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan blijf je toch tussen de mensen. Mijn vrienden moeten ook gewoon werken, dus geen idee wat ik hele dagen moet gaan doen. Daarbij vind ik mijn werk leuk dus is het geen straf. Wel ga ik dan misschien terug naar mijn vorige werkgever, dat zou deze niet erg vinden. Daar verdiende ik weliswaar wat minder, maar het werk was ontzettend leuk![]()
Wellicht zou ik een eigen bedrijf beginnen, een slapend internetconcept nieuw leven inblazen of mijn huidige project sneller en professioneler uit de grond stampen. Met veel geld kun je natuurlijk wat risico nemen
Ja, echt dit jaar zelfs :quote:Op zondag 9 november 2014 22:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bestaat het al?![]()
Wat tof.![]()
Maar wanneer start men met de schoonmaak der oceaan dan? Of is daar nog geld voor nodig, dan doneer ik het daar wel.
Eigenlijk moeten je collega's helemaal niet weten dat je zoveel geld hebt. Dan ben jij die collega die de hele dag geen fuck uitvoert, en waarbij iedereen zich afvraagt waarom je niet ontslagen bent.quote:Op maandag 10 november 2014 08:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met zo veel poen koop je toch gewoon dat bedrijf op en doe je alleen de pauzes mee
Gewoon spontane party, Airhorn kopen, briefjes van 100 strooien in het kantoor.quote:Op maandag 10 november 2014 08:47 schreef Piger het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten je collega's helemaal niet weten dat je zoveel geld hebt. Dan ben jij die collega die de hele dag geen fuck uitvoert, en waarbij iedereen zich afvraagt waarom je niet ontslagen bent.
Die doet het al voor een spiegeltje en een kraaltje heb ik begrepen.quote:Op zondag 9 november 2014 20:58 schreef zovty het volgende:
Jouw moeder helemaal naar de tering neuken.
Wat zijn wijven toch compleet achterlijk met hun 'Queen' Beyoncé.quote:Op zondag 9 november 2014 21:04 schreef vera166 het volgende:
Een privé optreden van Beyoncé kopen in New York en daar business class heen vliegen. Daarna alles kopen in mijn maat bij Victoria's Secret, Tommy Hilfiger leegkopen in mijn maat, alles wat mijn zussen en ouders willen hebben kopen voor ze (ze mogen ook wel mee overal naartoe)
Hmmm. Oja en ik zou een Audi a1 kopencute.
euh ja bedankt voor je inbrengquote:Op maandag 10 november 2014 09:23 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wat zijn wijven toch compleet achterlijk met hun 'Queen' Beyoncé.
Ach, je kan je ook inzetten bij verenigingen of je onder mensen begeven die ook die vrijheid genieten. Zelf iets opstarten is dan inderdaad logischer dan maar bij het oude te blijven.quote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan blijf je toch tussen de mensen. Mijn vrienden moeten ook gewoon werken, dus geen idee wat ik hele dagen moet gaan doen. Daarbij vind ik mijn werk leuk dus is het geen straf. Wel ga ik dan misschien terug naar mijn vorige werkgever, dat zou deze niet erg vinden. Daar verdiende ik weliswaar wat minder, maar het werk was ontzettend leuk![]()
Wellicht zou ik een eigen bedrijf beginnen, een slapend internetconcept nieuw leven inblazen of mijn huidige project sneller en professioneler uit de grond stampen. Met veel geld kun je natuurlijk wat risico nemen
Ik hoef niet verplicht op de zaak te zijn. Ik denk dat jij het nu over jouw eigen situatie hebt.quote:Op maandag 10 november 2014 11:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, je kan je ook inzetten bij verenigingen of je onder mensen begeven die ook die vrijheid genieten. Zelf iets opstarten is dan inderdaad logischer dan maar bij het oude te blijven.
Geld neemt alle restricties weg, dan moet je wel gek zijn om te blijven op de plek waar je al die tijd toch min of meer verplicht moest zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |