het maakt niet uit wie het topic opent grquote:
Moet wel een goede tt zijn grquote:Op zondag 9 november 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het maakt niet uit wie het topic opent gr
Het was vroeger uit praktische overwegingen een regel, maar door reeksen maakt het echt geen zier meer uit.quote:Op zondag 9 november 2014 20:50 schreef Sardu het volgende:
In UTO vallen ze er anders behoorlijk over.
Utopiaquote:Op zondag 9 november 2014 20:50 schreef Sardu het volgende:
In UTO vallen ze er anders behoorlijk over.
quote:
quote:
Bij een sc boeit het volgens mij helemaal niks.quote:Op zondag 9 november 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was vroeger uit praktische overwegingen een regel, maar door reeksen maakt het echt geen zier meer uit.
~ Redactie Sportquote:
quote:
Meteen die afkeer laten blijken.quote:
Dat was meer dan een maandquote:
Ja, inmiddels hoort dat sorta bij de FP hequote:
1-3quote:
Ik kijk bijna nooit op de FPquote:Op zondag 9 november 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, inmiddels hoort dat sorta bij de FP heMaar alles wat geen sport of games is klik ik meteen weg. Want dat is of schijtlol van Djeez of berichten die ik meer waardeer op andere nieuwssites.
quote:
-Redactie Gamesquote:
Boetius is veel beter, aldus GGMM.quote:Op zondag 9 november 2014 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Depay van jullie hè,
die kan best aardig ballen.
Ik maak ook alleen plaatjesquote:
quote:
Mahertje begint ook eindelijk goed te ballen.quote:Op zondag 9 november 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boetius is veel beter, aldus GGMM.
Die heeft er kijk op.
mwah, wordt spannend. Ik zie PSV en Ajax niet veel potjes meer verliezen allebei. Kan wel eens de beste kampioen worden sinds jullie 30e.quote:Op zondag 9 november 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mahertje begint ook eindelijk goed te ballen.
Had ik het toch goed gezien ha.
Overigens wordt Ajax wel gewoon kampioen als Sigthorfaal en Mooi is anders vertrekken
Nog zat lastige potjes te gaan hoor, voor beide teams. Een PSV kwam vandaag goed weg tegen de nr. 17. Die gaan echt wel punten verspelen bij Feyenoord, Twente en Groningen. Ajax standaard verliezen in Utrecht en Eindhoven.quote:Op zondag 9 november 2014 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, wordt spannend. Ik zie PSV en Ajax niet veel potjes meer verliezen allebei. Kan wel eens de beste kampioen worden sinds jullie 30e.
Gewoon op het middenveld + Depay + De Jong. Maar ja, dat zijn wel 5 spelers..quote:Op zondag 9 november 2014 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog zat lastige potjes te gaan hoor, voor beide teams. Een PSV kwam vandaag goed weg tegen de nr. 17. Die gaan echt wel punten verspelen bij Feyenoord, Twente en Groningen. Ajax standaard verliezen in Utrecht en Eindhoven.
Maar PSV is wel heel erg gebaseerd op Depay.
plsquote:
Doe ik ook als men SBS6 of de Telegraaf noemt.quote:
Haal Depay daar weg en het is al een heel stuk minder.quote:Op zondag 9 november 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon op het middenveld + Depay + De Jong. Maar ja, dat zijn wel 5 spelers..
quote:
quote:
Ik ook en daardoor al jaren geen fatsoenlijk gesprek meer met mijn familie kunnen voeren.quote:Op zondag 9 november 2014 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ik ook als men SBS6 of de Telegraaf noemt.
Ik vind Ajax alleen een meh-middenveld hebben eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haal Depay daar weg en het is al een heel stuk minder.
Middenveld is wel aardig, maar de meeste topteams in Nederland hebben wel een goed middenveld vind ik.
Klaassen is de beste middenvelder in Nederland naar mijn mening, Andersen echt een heel groot talent. En op VM vind ik Serero en Riedewald ook prima voor de Nederlandse competitie.quote:Op zondag 9 november 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Ajax alleen een meh-middenveld hebben eigenlijk.
Mijn moeder kijkt steevast Hart van Nederland. Ze klaagt soms dat het non-nieuws is, maar als ik dan zeg dat ze dat flutprogramma niet moet kijken wordt ze boosquote:Op zondag 9 november 2014 21:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook en daardoor al jaren geen fatsoenlijk gesprek meer met mijn familie kunnen voeren.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt steevast Hart van Nederland. Ze klaagt soms dat het non-nieuws is, maar als ik dan zeg dat ze dat flutprogramma niet moet kijken wordt ze boos
Als je het zou willen weten, zou je het kijken. Maar dat doet haast niemand meerquote:Op zondag 9 november 2014 21:07 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo ken ik een meid die steevast denkt dat ze moet vertellen wat er in Utopia is gebeurd.
Ik heb geen idee voor welke kudde schapen dat circus is bestemd. Het idee sprak me in het begin wel aan, totdat ik verder las dan de kop van het artikel. sbs6, John de Mol... nvm.quote:Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het zou willen weten, zou je het kijken. Maar dat doet haast niemand meer
kloptquote:
ripquote:
wij zijn de schuldigen met onze kut SC'squote:
JNG SCquote:Op zondag 9 november 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wij zijn de schuldigen met onze kut SC's![]()
![]()
PUB SCquote:
Das toch die achterlijke die joints ging draaien voor flikkaflokkawookie?quote:Op zondag 9 november 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)42784&type=2&theater
wtf
wockaflocka? dunnoquote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Das toch die achterlijke die joints ging draaien voor flikkaflokkawookie?
Dacht dat ik 'm ergens eerder deze week voorbij zag komen.
Ik steel van die rijke tatta'squote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze boy steelt van die rijke niggers, van die rijke tatta's tochquote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sydneyquote:Op zondag 9 november 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)42784&type=2&theater
wtf
quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik steel van die rijke tatta's
Oh, ja.. bolletjes.. OOHhh eehh oohh
Dit inderdaadquote:Op zondag 9 november 2014 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze boy steelt van die rijke niggers, van die rijke tatta's toch
FOK! bestaat over een aantal jaar nog wel hoor, net als MySpacequote:Op zondag 9 november 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
GC / Klopt het dat het veel minder druk op Fok aan het worden is ?
Best een vermakelijk topic verder
zo oud ben je nietquote:Op zondag 9 november 2014 21:19 schreef Sardu het volgende:
Oh... Pownews is inderdaad het enige wat een bel doet rinkelen.![]()
Ik wijt 't aan ouderdom en zal eens vaker met mijn broertje praten. Die appt af en toe ook iets met "fissa" wat me nog totaal onbekend is._!
mwah, ik denk niet dat wij allemaal naar reddit gaan vertrekken.quote:Op zondag 9 november 2014 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FOK! bestaat over een aantal jaar nog wel hoor, net als MySpace
Ik zit best veel op reddit anders. Grotendeels als lurker, maar toch.quote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, ik denk niet dat wij allemaal naar reddit gaan vertrekken.
Dat klopt, maar het verschil tussen mij en m'n jongste broertje is soms wel goed te merken.quote:
Reddit is internationaal. Dit is Nederlandstalig, gericht op Nederlands nieuws, nederlandse festivals, nederlandse politiek, nederlands voetbal en nederlandse sport, nederlandse tv en radio... enz. enz, enz. Zoveel dingen die niet op Reddit passen in de context zoals ze hier zijn, zeker in de serieuzere forums.quote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit best veel op reddit anders. Grotendeels als lurker, maar toch.
picsquote:Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef DrNick het volgende:
Ik word steeds beter in het fotograferen van dingen
Hoe weet je dat trouwens?quote:
Je krijgt nu daadwerkelijk op de foto wat je wil fotograferen?quote:Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef DrNick het volgende:
Ik word steeds beter in het fotograferen van dingen
quote:Op zondag 9 november 2014 21:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat trouwens?
[..]
Je krijgt nu daadwerkelijk op de foto wat je wil fotograferen?![]()
reddit is soms ook een grotere circlejerk dan wat dan ook. Manipulatie van upvotes verpest het soms. Ken je het Unidan verhaal?quote:Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Reddit is internationaal. Dit is Nederlandstalig, gericht op Nederlands nieuws, nederlandse festivals, nederlandse politiek, nederlands voetbal en nederlandse sport, nederlandse tv en radio... enz. enz, enz. Zoveel dingen die niet op Reddit passen in de context zoals ze hier zijn, zeker in de serieuzere forums.
FOK! spint garen bij haar eigen grootte, en het duurt zeker 10 jaar voordat zoveel mensen er de brui aan zouden geven. En dat zal nooit ivm reddit oid zijn.
Ik vond dat in het begin zo gigantisch kut.quote:
Ik kom er nooit, dus nee, vertel?quote:Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
reddit is soms ook een grotere circlejerk dan wat dan ook. Manipulatie van upvotes verpest het soms. Ken je het Unidan verhaal?
Zei je je leeftijd niet paar dagen geleden?quote:Op zondag 9 november 2014 21:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat trouwens?
[..]
Je krijgt nu daadwerkelijk op de foto wat je wil fotograferen?![]()
Nope.. Alleen dat het Geo+2 was. En dat alleen omdat Geo ooit eens z'n geboortedatum had gepost.quote:Op zondag 9 november 2014 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zei je je leeftijd niet paar dagen geleden?
Ahquote:Op zondag 9 november 2014 21:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nope.. Alleen dat het Geo+2 was. En dat alleen omdat Geo ooit eens z'n geboortedatum had gepost.
In Lightroom kan je achteraf nog behoorlijk veel doen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vond dat in het begin zo gigantisch kut.Dan zag ik iets op een bepaalde manier en kon dat maar niet met die camera vastleggen...
Zat ook meer in de instellingen dan dat ik aan het klikken was.
Unidan was een behoorlijk populaire user. Een bioloog die op alle dierenvragen een antwoord. Zoals tonh80 hier bekend is en overal te vinden is, is Unidan dat daar. Alleen had hij een stuk of wat kloonaccounts om hem te upvoten. Reddit's held bleek een fraudeur te zijnquote:Op zondag 9 november 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, dus nee, vertel?
Geo+2 wel, dat laatste niet.quote:Op zondag 9 november 2014 21:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nope.. Alleen dat het Geo+2 was. En dat alleen omdat Geo ooit eens z'n geboortedatum had gepost.
Beetje zwakquote:Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Unidan was een behoorlijk populaire user. Een bioloog die op alle dierenvragen een antwoord. Zoals tonh80 hier bekend is en overal te vinden is, is Unidan dat daar. Alleen had hij een stuk of wat kloonaccounts om hem te upvoten. Reddit's held bleek een fraudeur te zijn
quote:Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Unidan was een behoorlijk populaire user. Een bioloog die op alle dierenvragen een antwoord. Zoals tonh80 hier bekend is en overal te vinden is, is Unidan dat daar. Alleen had hij een stuk of wat kloonaccounts om hem te upvoten. Reddit's held bleek een fraudeur te zijn
Meh, dat gebruik ik dan niet zo vaak. Behalve croppen en rechttrekken doe ik niet veel in PS. Soms wat belichting bijpoetsen, maar over het algemeen wil ik het op de foto zelf al goed hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
In Lightroom kan je achteraf nog behoorlijk veel doen.
Valt mee. Een matige foto wordt nooit een hele goede foto. Onscherp is onscherp, te onderbelicht is onderbelicht. Kleine afwijkingen kan je corrigeren, fouten nietquote:Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
In Lightroom kan je achteraf nog behoorlijk veel doen.
Neen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Zijn jullie nog iets interessants aan t doen?
Nee, zo niet nee. Onderbelichting is wel wat mee te doen, maar echt fouten fouten kan je er niet mee wegvegenquote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt mee. Een matige foto wordt nooit een hele goede foto. Onscherp is onscherp, te onderbelicht is onderbelicht. Kleine afwijkingen kan je corrigeren, fouten niet
NFL stream zoeken en Civilization spelen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Nah.quote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Beetje belichting bij of af, prima. Maar als de foute belichting zorgt dat er details weg zijn, krijg je die gewoon niet terugquote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, zo niet nee. Onderbelichting is wel wat mee te doen, maar echt fouten fouten kan je er niet mee wegvegen
Popcorn time ook niet echt. De enige goeie docu vanmiddag gekeken.quote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah.
Die Filmclub is nog geen denderend succes
dacht ik alquote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah.
Die Filmclub is nog geen denderend succes
Ik heb een blik monster :s :Squote:
dat topic aan het doorlezenquote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Kan ookquote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een blik monster :s :S
#stuiterbal
wat?quote:
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Ben jij nog iets interessants aan t doen?
"Jij" in het Duits en Noors en Deens en Zweeds.quote:
Preciesquote:
No shit, wist alleen niet wat ie bedoeldequote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Jij" in het Duits en Noors en Deens en Zweeds.
Nope, helemaal niksquote:
O.quote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
No shit, wist alleen niet wat ie bedoelde
quote:
(╯°□°)╯ Y LB?quote:
Bedankt, dat bevestigd maar weer dat die EMA ook een prijs van niks is.quote:
Ik ging muziek luisteren maar meh niks nieuws. FB heb ik ook al 10 keer bekeken, FOK! is ook niet zo bijzonder.quote:Op zondag 9 november 2014 21:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
(╯°□°)╯ Y LB.
[..]
Bedankt, dat bevestigd maar weer dat die EMA ook een prijs van niks is.
De rest van FOK! zou ik niet weten. Ik heb alleen deze tab open staan.quote:Op zondag 9 november 2014 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ging muziek luisteren maar meh niks nieuws. FB heb ik ook al 10 keer bekeken, FOK! is ook niet zo bijzonder.
Behalve Mark David Chapman en het word tijd dat ze die weer eens vrij laten.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 21:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
De rest van FOK! zou ik niet weten. Ik heb alleen deze tab open staan.
Muziek is altijd wel wat in te ontdekken toch?
En FB, meh, is een messenger.
Heb je nog hobbys of is het net zo erg als bij Fylax vannacht?![]()
1 user jaquote:Op zondag 9 november 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fylax is de reden van de achteruitgang van FOK!
Ja, ik las het. Had alleen geen zin om met mijn trippy bek te reageren.quote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
Was wel een beetje triestig met Fylax vannacht ja.
ja en deze hele SC godverdomme. Ik haat julliequote:
Sorry mang, ik ken je verder niet, maar leuk te horen dat je zo over me denkt.quote:Op zondag 9 november 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja en deze hele SC godverdomme. Ik haat jullie
doeiquote:Op zondag 9 november 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
jullie zijn helemaal niet gastvrij naar nieuwe users![]()
![]()
jaquote:Op zondag 9 november 2014 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Woah, is dat de oplossing tot het gezamelijk netflix shizzle kijken?
Tsjaquote:Op zondag 9 november 2014 21:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Had alleen geen zin om met mijn trippy bek te reageren.
Hoe oud is dat jong'?
mad?quote:
idcquote:
I know rightquote:
PL ga eens weg daarquote:
Dat ik even iets te doen hadquote:Op zondag 9 november 2014 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waar zijn jullie trots op dit weekend?
Dat ik nu eindelijk weet dat de kut van J-law niet alleen een random kut uit een serie plaatjes is, maar dat ze ook nog een actrice is.quote:Op zondag 9 november 2014 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waar zijn jullie trots op dit weekend?
quote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat ik nu eindelijk weet dat de kut van J-law niet alleen een random kut uit een serie plaatjes is, maar dat ze ook nog een actrice is.
En heb je het met de volle overgave gedaan?quote:
Dit dus!quote:Op zondag 9 november 2014 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja fuck als die nicki een award krijgt
Waarom drink je al die bieren door elkaar heen? Beetje barbaarse instelling...quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat ik nu eindelijk weet dat de kut van J-law niet alleen een random kut uit een serie plaatjes is, maar dat ze ook nog een actrice is.
Guinness vond ik niet lekker, wel een leuke foto over gehouden aan the store house maar verder.. was wel oke om te zien maar ook niet heel spannend.quote:
Watquote:Op zondag 9 november 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kwam er dit weekend achter dat Katniss gespeeld wordt door J-Law
quote:Op zondag 9 november 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kwam er dit weekend achter dat Katniss gespeeld wordt door J-Law
ik keek ze vrijdagavond allebei, toen las ik datquote:Op zondag 9 november 2014 22:01 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik heb vanochtend de beide films maar eens gekeken bij gebrek aan betere dingen om te doen.
stop hiermeequote:Op zondag 9 november 2014 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Mhuwhaha, ik ken wel een beetje Duits. Hihi.
hihihiquote:
Mwahah, nee, xD.quote:
Zo rol ik, beetje proeven enzoquote:Op zondag 9 november 2014 22:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waarom drink je al die bieren door elkaar heen? Beetje barbaarse instelling...
De Guinness uit blik had ik eergisteren. Smaakte een beetje naar water.quote:Op zondag 9 november 2014 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Guinness vond ik niet lekker, wel een leuke foto over gehouden aan the store house maar verder.. was wel oke om te zien maar ook niet heel spannend.
Ik heb hem gister op vinyl gekocht.quote:Op zondag 9 november 2014 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bijna nieuw Foo Fighters album![]()
![]()
Nein, es ist kein quatsch!quote:
Ik ook niet. Maar nu doet die pagina verder ook niet veel.quote:
Ah, Den Helder ligt ook wel een flink eind fietsen van mijn woning af.quote:Op zondag 9 november 2014 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nein, es ist kein quatsch!
[ afbeelding ]
Hier wel.quote:
Ooooh verrek! Er komt nu meer in beeld dan alleen die bovenste banner.quote:
quote:
Niet weten dat de echte Guinness de Guinness in blik is. Incl nitro balletje.quote:Op zondag 9 november 2014 22:09 schreef DrNick het volgende:
Ik vind Special Export wel lekker. Lekkerder dan in blik iig.
quote:Op zondag 9 november 2014 22:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooooh verrek! Er komt nu meer in beeld dan alleen die bovenste banner.
Kan wel, maar die vond ik nogal waterig ofzo. Deze smaak is wat voller.quote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet weten dat de echte Guinness de Guinness in blik is. Incl nitro balletje.
Don't know what is purpose, maar zou wel met die aziaat willen chatten.quote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
Heb me geregistreerd, maar zo'n rabbitcast kan je niet starten, überhaupt kan je niet heel veel.
Potato internet, jeweet.quote:
Wat is een sceneboii?quote:Op zondag 9 november 2014 22:13 schreef DrNick het volgende:
Leuke sceneboii gespot op Station Goes vanmiddag.
quote:
de zanger van tokio hotelquote:
1/10quote:Op zondag 9 november 2014 22:16 schreef DrNick het volgende:
Die ik postte is cute, 10/10 zou knuffelen.
quote:
Wutquote:Op zondag 9 november 2014 22:16 schreef DrNick het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 22:16 schreef DrNick het volgende:
Die LB postte wel, maar die van mij is heul wel cutequote:Op zondag 9 november 2014 22:17 schreef Sardu het volgende:
Wow wtf... Nee, zoiets zou ik alleen maar om kunnen lachen, mocht ik het ooit in het wild tegenkomen.
neequote:
Moet het wel knuffelbaar zijnquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is met die onzekere-haargeltienerknulletjesfetish Nick.
Hij is bi.quote:Op zondag 9 november 2014 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
yupquote:Op zondag 9 november 2014 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Raar.Maar jij hebt nu dus een werkende room of zo?
wat?quote:Op zondag 9 november 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo zag ik er ook uit toen ik 16 was, sorta
Hij is liev gewoon.quote:Op zondag 9 november 2014 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
emoquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
TR gedaan.quote:Op zondag 9 november 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meh, microfoon aansluiten, dit dat. Bult werk en denk niet dat iemand NFL met me wil kijken.quote:
Nee, serieus.quote:
Je hoeft hem niet aan te zettenquote:Op zondag 9 november 2014 22:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh, microfoon aansluiten, dit dat. Bult werk en denk niet dat iemand NFL met me wil kijken.
Meh.quote:Op zondag 9 november 2014 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
ff een echte man gr gr
quote:
dit is wel beter ja.quote:Op zondag 9 november 2014 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
ff een echte man gr gr
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 9 november 2014 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is geen excuus voor slechte smaak.
Mooi man.quote:
ik vond dat ook leuk toen ik jong was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu niet meer met die half-zachte aan komen posten.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op zondag 9 november 2014 22:24 schreef Sardu het volgende:
Hier een echte vent. karakter ditdatkarakter? crackogen bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu niet meer met die half-zachte aan komen posten.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Probeer het nog eens!quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 22:24 schreef Sardu het volgende:
Hier een echte vent. karakter ditdatdit is niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu niet meer met die half-zachte aan komen posten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nah, ik val alleen op twinks bij jongens.quote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben een echte vent, meer dan nick kan handelen dus gaat hij voor twinks
nick valt op fagsquote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben een echte vent, meer dan nick kan handelen dus gaat hij voor twinks
klopt, maar zou niet doenquote:
De term twink is exclusief aan jongensquote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nah, ik val alleen op twinks bij jongens.
Ze valt anders niet op mijquote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nick valt op fags
lb valt op echte mannen
zo is de leef
niets mis mee
Hij doet jou, niet andersomquote:
nee, dat doet hij helemaal niet.quote:
Behoorlijke chillingsessie, goede muziek. Morgen mag ik lekker uitslapen en halve dag in de trein zitten. Dus maar ff wat filmpjes neertrekkenquote:
als hij wil welquote:Op zondag 9 november 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee, dat doet hij helemaal niet.
Maar als ik zeg dat ik alleen op twinks val, zou het betekenen dat ik niet op meisjes val.quote:Op zondag 9 november 2014 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De term twink is exclusief aan jongens
quote:Op zondag 9 november 2014 22:28 schreef Sardu het volgende:
Nu maar vrouwen posten om te compenseren?
[ afbeelding ]
Badum tsssj
Nicequote:Op zondag 9 november 2014 22:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Behoorlijke chillingsessie, goede muziek. Morgen mag ik lekker uitslapen en halve dag in de trein zitten. Dus maar ff wat filmpjes neertrekken
Dit is hypnotiserendquote:Op zondag 9 november 2014 22:28 schreef Sardu het volgende:
[ afbeelding ]
Badum tsssj
quote:Op zondag 9 november 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee, dat doet hij helemaal niet.
leuk om te doen dit, grgrquote:Op zondag 9 november 2014 22:28 schreef Sardu het volgende:
[ afbeelding ]
Badum tsssj
Hah, werkloos?quote:Op zondag 9 november 2014 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NiceVanaf volgende week kan ik ook elke maandag uitslapen.
Wel even zin in.
Neuh, heb de rest van het jaar elke maandag vrij gevraagd.quote:Op zondag 9 november 2014 22:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hah, werkloos?ik ben aan het afstuderen. Tot eind januari / begin februari. Zie net dat gta 5 de 27e van januari uitkomt
quote:Op zondag 9 november 2014 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, heb de rest van het jaar elke maandag vrij gevraagd.Lang weekend.
Netjes
Ah eindelijkMocht wel eens tijd worden na twee jaar
_
Ahh lekker man. had je zoveel vrije dagen dan?quote:Op zondag 9 november 2014 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, heb de rest van het jaar elke maandag vrij gevraagd.Lang weekend.
Netjes
Ah eindelijkMocht wel eens tijd worden na twee jaar
_
Ja zekerquote:
LittleRabb.it?quote:
Had er nog 17 over dit jaar.quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ahh lekker man. had je zoveel vrije dagen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |