het maakt niet uit wie het topic opent grquote:
Moet wel een goede tt zijn grquote:Op zondag 9 november 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het maakt niet uit wie het topic opent gr
Het was vroeger uit praktische overwegingen een regel, maar door reeksen maakt het echt geen zier meer uit.quote:Op zondag 9 november 2014 20:50 schreef Sardu het volgende:
In UTO vallen ze er anders behoorlijk over.
Utopiaquote:Op zondag 9 november 2014 20:50 schreef Sardu het volgende:
In UTO vallen ze er anders behoorlijk over.
quote:
quote:
Bij een sc boeit het volgens mij helemaal niks.quote:Op zondag 9 november 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was vroeger uit praktische overwegingen een regel, maar door reeksen maakt het echt geen zier meer uit.
~ Redactie Sportquote:
quote:
Meteen die afkeer laten blijken.quote:
Dat was meer dan een maandquote:
Ja, inmiddels hoort dat sorta bij de FP hequote:
1-3quote:
Ik kijk bijna nooit op de FPquote:Op zondag 9 november 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, inmiddels hoort dat sorta bij de FP heMaar alles wat geen sport of games is klik ik meteen weg. Want dat is of schijtlol van Djeez of berichten die ik meer waardeer op andere nieuwssites.
quote:
-Redactie Gamesquote:
Boetius is veel beter, aldus GGMM.quote:Op zondag 9 november 2014 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Depay van jullie hè,
die kan best aardig ballen.
Ik maak ook alleen plaatjesquote:
quote:
Mahertje begint ook eindelijk goed te ballen.quote:Op zondag 9 november 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boetius is veel beter, aldus GGMM.
Die heeft er kijk op.
mwah, wordt spannend. Ik zie PSV en Ajax niet veel potjes meer verliezen allebei. Kan wel eens de beste kampioen worden sinds jullie 30e.quote:Op zondag 9 november 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mahertje begint ook eindelijk goed te ballen.
Had ik het toch goed gezien ha.
Overigens wordt Ajax wel gewoon kampioen als Sigthorfaal en Mooi is anders vertrekken
Nog zat lastige potjes te gaan hoor, voor beide teams. Een PSV kwam vandaag goed weg tegen de nr. 17. Die gaan echt wel punten verspelen bij Feyenoord, Twente en Groningen. Ajax standaard verliezen in Utrecht en Eindhoven.quote:Op zondag 9 november 2014 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, wordt spannend. Ik zie PSV en Ajax niet veel potjes meer verliezen allebei. Kan wel eens de beste kampioen worden sinds jullie 30e.
Gewoon op het middenveld + Depay + De Jong. Maar ja, dat zijn wel 5 spelers..quote:Op zondag 9 november 2014 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog zat lastige potjes te gaan hoor, voor beide teams. Een PSV kwam vandaag goed weg tegen de nr. 17. Die gaan echt wel punten verspelen bij Feyenoord, Twente en Groningen. Ajax standaard verliezen in Utrecht en Eindhoven.
Maar PSV is wel heel erg gebaseerd op Depay.
plsquote:
Doe ik ook als men SBS6 of de Telegraaf noemt.quote:
Haal Depay daar weg en het is al een heel stuk minder.quote:Op zondag 9 november 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon op het middenveld + Depay + De Jong. Maar ja, dat zijn wel 5 spelers..
quote:
quote:
Ik ook en daardoor al jaren geen fatsoenlijk gesprek meer met mijn familie kunnen voeren.quote:Op zondag 9 november 2014 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ik ook als men SBS6 of de Telegraaf noemt.
Ik vind Ajax alleen een meh-middenveld hebben eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haal Depay daar weg en het is al een heel stuk minder.
Middenveld is wel aardig, maar de meeste topteams in Nederland hebben wel een goed middenveld vind ik.
Klaassen is de beste middenvelder in Nederland naar mijn mening, Andersen echt een heel groot talent. En op VM vind ik Serero en Riedewald ook prima voor de Nederlandse competitie.quote:Op zondag 9 november 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Ajax alleen een meh-middenveld hebben eigenlijk.
Mijn moeder kijkt steevast Hart van Nederland. Ze klaagt soms dat het non-nieuws is, maar als ik dan zeg dat ze dat flutprogramma niet moet kijken wordt ze boosquote:Op zondag 9 november 2014 21:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook en daardoor al jaren geen fatsoenlijk gesprek meer met mijn familie kunnen voeren.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt steevast Hart van Nederland. Ze klaagt soms dat het non-nieuws is, maar als ik dan zeg dat ze dat flutprogramma niet moet kijken wordt ze boos
Als je het zou willen weten, zou je het kijken. Maar dat doet haast niemand meerquote:Op zondag 9 november 2014 21:07 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo ken ik een meid die steevast denkt dat ze moet vertellen wat er in Utopia is gebeurd.
Ik heb geen idee voor welke kudde schapen dat circus is bestemd. Het idee sprak me in het begin wel aan, totdat ik verder las dan de kop van het artikel. sbs6, John de Mol... nvm.quote:Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het zou willen weten, zou je het kijken. Maar dat doet haast niemand meer
kloptquote:
ripquote:
wij zijn de schuldigen met onze kut SC'squote:
JNG SCquote:Op zondag 9 november 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wij zijn de schuldigen met onze kut SC's![]()
![]()
PUB SCquote:
Das toch die achterlijke die joints ging draaien voor flikkaflokkawookie?quote:Op zondag 9 november 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)42784&type=2&theater
wtf
wockaflocka? dunnoquote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Das toch die achterlijke die joints ging draaien voor flikkaflokkawookie?
Dacht dat ik 'm ergens eerder deze week voorbij zag komen.
Ik steel van die rijke tatta'squote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze boy steelt van die rijke niggers, van die rijke tatta's tochquote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sydneyquote:Op zondag 9 november 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)42784&type=2&theater
wtf
quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik steel van die rijke tatta's
Oh, ja.. bolletjes.. OOHhh eehh oohh
Dit inderdaadquote:Op zondag 9 november 2014 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze boy steelt van die rijke niggers, van die rijke tatta's toch
FOK! bestaat over een aantal jaar nog wel hoor, net als MySpacequote:Op zondag 9 november 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
GC / Klopt het dat het veel minder druk op Fok aan het worden is ?
Best een vermakelijk topic verder
zo oud ben je nietquote:Op zondag 9 november 2014 21:19 schreef Sardu het volgende:
Oh... Pownews is inderdaad het enige wat een bel doet rinkelen.![]()
Ik wijt 't aan ouderdom en zal eens vaker met mijn broertje praten. Die appt af en toe ook iets met "fissa" wat me nog totaal onbekend is._!
mwah, ik denk niet dat wij allemaal naar reddit gaan vertrekken.quote:Op zondag 9 november 2014 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FOK! bestaat over een aantal jaar nog wel hoor, net als MySpace
Ik zit best veel op reddit anders. Grotendeels als lurker, maar toch.quote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, ik denk niet dat wij allemaal naar reddit gaan vertrekken.
Dat klopt, maar het verschil tussen mij en m'n jongste broertje is soms wel goed te merken.quote:
Reddit is internationaal. Dit is Nederlandstalig, gericht op Nederlands nieuws, nederlandse festivals, nederlandse politiek, nederlands voetbal en nederlandse sport, nederlandse tv en radio... enz. enz, enz. Zoveel dingen die niet op Reddit passen in de context zoals ze hier zijn, zeker in de serieuzere forums.quote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit best veel op reddit anders. Grotendeels als lurker, maar toch.
picsquote:Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef DrNick het volgende:
Ik word steeds beter in het fotograferen van dingen
Hoe weet je dat trouwens?quote:
Je krijgt nu daadwerkelijk op de foto wat je wil fotograferen?quote:Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef DrNick het volgende:
Ik word steeds beter in het fotograferen van dingen
quote:Op zondag 9 november 2014 21:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat trouwens?
[..]
Je krijgt nu daadwerkelijk op de foto wat je wil fotograferen?![]()
reddit is soms ook een grotere circlejerk dan wat dan ook. Manipulatie van upvotes verpest het soms. Ken je het Unidan verhaal?quote:Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Reddit is internationaal. Dit is Nederlandstalig, gericht op Nederlands nieuws, nederlandse festivals, nederlandse politiek, nederlands voetbal en nederlandse sport, nederlandse tv en radio... enz. enz, enz. Zoveel dingen die niet op Reddit passen in de context zoals ze hier zijn, zeker in de serieuzere forums.
FOK! spint garen bij haar eigen grootte, en het duurt zeker 10 jaar voordat zoveel mensen er de brui aan zouden geven. En dat zal nooit ivm reddit oid zijn.
Ik vond dat in het begin zo gigantisch kut.quote:
Ik kom er nooit, dus nee, vertel?quote:Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
reddit is soms ook een grotere circlejerk dan wat dan ook. Manipulatie van upvotes verpest het soms. Ken je het Unidan verhaal?
Zei je je leeftijd niet paar dagen geleden?quote:Op zondag 9 november 2014 21:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat trouwens?
[..]
Je krijgt nu daadwerkelijk op de foto wat je wil fotograferen?![]()
Nope.. Alleen dat het Geo+2 was. En dat alleen omdat Geo ooit eens z'n geboortedatum had gepost.quote:Op zondag 9 november 2014 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zei je je leeftijd niet paar dagen geleden?
Ahquote:Op zondag 9 november 2014 21:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nope.. Alleen dat het Geo+2 was. En dat alleen omdat Geo ooit eens z'n geboortedatum had gepost.
In Lightroom kan je achteraf nog behoorlijk veel doen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vond dat in het begin zo gigantisch kut.Dan zag ik iets op een bepaalde manier en kon dat maar niet met die camera vastleggen...
Zat ook meer in de instellingen dan dat ik aan het klikken was.
Unidan was een behoorlijk populaire user. Een bioloog die op alle dierenvragen een antwoord. Zoals tonh80 hier bekend is en overal te vinden is, is Unidan dat daar. Alleen had hij een stuk of wat kloonaccounts om hem te upvoten. Reddit's held bleek een fraudeur te zijnquote:Op zondag 9 november 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom er nooit, dus nee, vertel?
Geo+2 wel, dat laatste niet.quote:Op zondag 9 november 2014 21:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nope.. Alleen dat het Geo+2 was. En dat alleen omdat Geo ooit eens z'n geboortedatum had gepost.
Beetje zwakquote:Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Unidan was een behoorlijk populaire user. Een bioloog die op alle dierenvragen een antwoord. Zoals tonh80 hier bekend is en overal te vinden is, is Unidan dat daar. Alleen had hij een stuk of wat kloonaccounts om hem te upvoten. Reddit's held bleek een fraudeur te zijn
quote:Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Unidan was een behoorlijk populaire user. Een bioloog die op alle dierenvragen een antwoord. Zoals tonh80 hier bekend is en overal te vinden is, is Unidan dat daar. Alleen had hij een stuk of wat kloonaccounts om hem te upvoten. Reddit's held bleek een fraudeur te zijn
Meh, dat gebruik ik dan niet zo vaak. Behalve croppen en rechttrekken doe ik niet veel in PS. Soms wat belichting bijpoetsen, maar over het algemeen wil ik het op de foto zelf al goed hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
In Lightroom kan je achteraf nog behoorlijk veel doen.
Valt mee. Een matige foto wordt nooit een hele goede foto. Onscherp is onscherp, te onderbelicht is onderbelicht. Kleine afwijkingen kan je corrigeren, fouten nietquote:Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
In Lightroom kan je achteraf nog behoorlijk veel doen.
Neen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Zijn jullie nog iets interessants aan t doen?
Nee, zo niet nee. Onderbelichting is wel wat mee te doen, maar echt fouten fouten kan je er niet mee wegvegenquote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt mee. Een matige foto wordt nooit een hele goede foto. Onscherp is onscherp, te onderbelicht is onderbelicht. Kleine afwijkingen kan je corrigeren, fouten niet
NFL stream zoeken en Civilization spelen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Zijn jullie nog iets interessants aan t doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |