Blijf weg aubquote:Op zondag 9 november 2014 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
Nou, krijg inene zin mijn verslag af te maken. Al die salaglar hier. Bok nerde var sa konuyorlar aq.
Ik heb ook besteld.quote:Op zondag 9 november 2014 19:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Fuck alle dunne buikjes en no curves, ik ga een kapsalon halen.
Daarom dus.quote:Op zondag 9 november 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is helemaal niet zo erg deze kufur.
succes met bidden..quote:Op zondag 9 november 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is helemaal niet zo erg deze kufur.
Ze wilden gewoon die slipperquote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
https://www.facebook.com/(...)06166&type=3&theater
Ik wil ook een hond.
quote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil ook een hond.
Honden kunnen ook awliya zijn. Hier maar eens bewezen. Ik vond het echt prachtig om te zien.quote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil ook een hond.
Hey abdulquote:Op zondag 9 november 2014 20:10 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Honden kunnen ook awliya zijn. Hier maar eens bewezen. Ik vond het echt prachtig om te zien.
Awliya?quote:Op zondag 9 november 2014 20:10 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Honden kunnen ook awliya zijn. Hier maar eens bewezen. Ik vond het echt prachtig om te zien.
Ik wilde net opstaan om eten opbte warmen maar te moe om op te staan en te wakker om te slapenquote:
Cacik maken. Doe er nane, pullbiber en olijf olie in.quote:Op zondag 9 november 2014 20:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Cacik gemaakt, beetje sambal toegevoegd voor de pittigheid
Moeder meteen booswant zo hoort het niet
Ben je bang dat je je kinderen gaat mishandelen?quote:Op zondag 9 november 2014 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil ook een hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaan honden ook naar jannat?quote:Op zondag 9 november 2014 20:17 schreef AbdulMalik het volgende:
Hasan al basri heeft vermeldt dat honden kwaliteiten hebben dat als een mens ze ontwikkelt, hij een Wali van Allah wordt
Dan zou ik toch gaan eten. Eten is altijd goed.quote:Op zondag 9 november 2014 20:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wilde net opstaan om eten opbte warmen maar te moe om op te staan en te wakker om te slapen
Moet je opzoekenquote:Op zondag 9 november 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij en ik ook. Wat ben je anders als je geen wali, 'vriend van Allah', bent?
Zijn alle mensen per definitie Awlyaa?quote:Op zondag 9 november 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij en ik ook. Wat ben je anders als je geen wali, 'vriend van Allah', bent?
quote:Op zondag 9 november 2014 20:25 schreef Landysh het volgende:
Ze zijn mijn pizza vergeten.
Daarom krijgen ze dus geen fooi.
het was toch doner en kapsalonquote:Op zondag 9 november 2014 20:25 schreef Landysh het volgende:
Ze zijn mijn pizza vergeten.
Daarom krijgen ze dus geen fooi.
Tweede keer toch? Gare mensen werken daarquote:
Nee.quote:Op zondag 9 november 2014 20:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
het was toch doner en kapsalon
Dit is een andere toko.quote:Op zondag 9 november 2014 20:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tweede keer toch? Gare mensen werken daar
Even printen dit. brbquote:Op zondag 9 november 2014 20:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is een andere toko.
Maar Stimo heeft haar punt bewezen. Gaat echt te vaak dingen fout bij die donertokos.
quote:Op zondag 9 november 2014 20:21 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Moet je opzoeken. Wat is precies een wali van Allah en wat zijn de eigenschappen en hoe word je er een.
Wanneer je jezelf mu'min noemt, mag ik hopen dat je jezelf een vriend van Allah acht. Er is niet een dergelijke makam in de Islam die voorbehouden is aan een select groepje die men awliya noemt. Wie bepaalt wie een wali is? Kunnen we in de harten van mensen kijken?quote:Op zondag 9 november 2014 20:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zijn alle mensen per definitie Awlyaa?
Wat is een sadiqquote:Op zondag 9 november 2014 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Wanneer je jezelf mu'min noemt, mag ik hopen dat je jezelf een vriend van Allah acht. Er is niet een dergelijke makam in de Islam die voorbehouden is aan een select groepje die men awliya noemt. Wie bepaalt wie een wali is? Kunnen we in de harten van mensen kijken?
De verering van awliya is vaak helaas tot een soort heiligenverering verworden, wat ik een negatieve invloed van het soefisme vind.
Dat doe je toch samen met de gasten?quote:Op zondag 9 november 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn zusjes babyshower kost mij verdomme nog aan toe een fortuin.
The irony dat ik waarschijnlijk nooit een kind zal baren en ze dit nooit terug zal doen.
Cadeau halen ze zelf. Hun eten maken ze zelf.quote:Op zondag 9 november 2014 20:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat doe je toch samen met de gasten?
(nog nooit een babyshower meegemaakt, geen idee hoe het in z'n werking gaat)
Was dit haar idee of de jouwe? Ik vind dat je zusje moet meebetalen eigenlijk, tenzij ze er helemaal geen zin in had en jij het perse wou organiseren.quote:Op zondag 9 november 2014 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cadeau halen ze zelf. Hun eten maken ze zelf.
Ik fix de bedankjes voor de gasten, wat extra eten, drinken, versiering, een extra leuk cadeautje als aandenken voor mijn zusje. zulke dingen doe ik wel.
Taart wordt gemaakt door een vriendin.
Er zijn al zoveel babyshowers geweest, bij de een regelde de ander ook iets meer dan de ander. Verder baart mijn zusje kinderen zonder pauze en is dit haar tweede babyshower in 1 jaar tijdIk zweer je. Ik vind niet dat ik te veel moet verwachten van anderen.
You tell me. Wat is de basis in de Koran voor dit soort titels? Waarom hechten we zoveel waarde aan dit soort verheffende titels die mensen die honderden jaren na de Profeet leefden ingevuld hebben?quote:
Check je app.quote:Op zondag 9 november 2014 21:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
You tell me. Wat is de basis in de Koran voor dit soort titels? Waarom hechten we zoveel waarde aan dit soort verheffende titels die mensen die honderden jaren na de Profeet leefden ingevuld hebben?
Het hoort er bij he... En nee, haar mee laten betalen kan nietquote:Op zondag 9 november 2014 20:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Was dit haar idee of de jouwe? Ik vind dat je zusje moet meebetalen eigenlijk, tenzij ze er helemaal geen zin in had en jij het perse wou organiseren.
Bij mij in de familie kennen wij dat echt niet en vriendinnen hebben nog geen baby. Ik zie het alleen voorbijkomen op facebook enzo. Heeft jouw moeder ook een babyshower gehad?quote:Op zondag 9 november 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het hoort er bij he... En nee, haar mee laten betalen kan niet
Het is tegenwoordig in en het hoort er bij. Modetrendje.quote:Op zondag 9 november 2014 21:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bij mij in de familie kennen wij dat echt niet en vriendinnen hebben nog geen baby. Heeft jouw moeder ook een babyshower gehad?
Lolquote:Op zondag 9 november 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig in en het hoort er bij. Modetrendje.
Eerste keer was ik niet zo ok en heb het toen niet leuk gedaan voor haar.
Nu denk ik, alles moet perfect. Want hierna krijgt zij geen moer meer van mij
Hmmkey. Hayirli olsun. Allah anali babali buyutsun.quote:Op zondag 9 november 2014 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan zoekt ze het maar lekker uit. Vorig jaar december had ze er één. Nu nog één. Yeter be.
Amin Insallah. Allahim teyze ve neneli de buyutsun, want zonder ons had ze het niet gered denk ikquote:Op zondag 9 november 2014 21:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmmkey. Hayirli olsun. Allah anali babali buyutsun.
Ik heb niets tegen het idee dat er gradaties zijn van imaan (vanuit Allah's positie). Wat onislamitisch is, is dat stervelingen gaan uitmaken wie in aanmerking komen voor die titel en mensen gaan vrijwaren van kritiek door ze op een voetstuk te plaatsen en te verheffen boven de rest. Dat is weinig anders dan de heiligenverering bij christenen.quote:
Teyze, amca, dayi, dede, kuzen. Omrunuz bol olsun.quote:Op zondag 9 november 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amin Insallah. Allahim teyze ve neneli de buyutsun, want zonder ons had ze het niet gered denk ik
Neee, ik wou net chocomel maken en over babies praten.quote:Op zondag 9 november 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben zo levenloos vandaag. Hele dag al op fok.
Doei.
Borte ga slapenquote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neee, ik wou net chocomel maken en over babies praten.
Vind Fok! Niet de juiste plaats om er zo diep op in te gaan. Noch ben ik capabel om hier een discussie over te voeren. Als je zondag meekomt mag je zelf vraag stellen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen het idee dat er gradaties zijn van imaan (vanuit Allah's positie). Wat onislamitisch is, is dat stervelingen gaan uitmaken wie in aanmerking komen voor die titel en mensen gaan vrijwaren van kritiek door ze op een voetstuk te plaatsen en te verheffen van de rest. Dat is weinig anders de heiligenverering bij christenen.
Hoeveel wil jij er en hoe ga je ze noemen?quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neee, ik wou net chocomel maken en over babies praten.
Ik weet niet eens of ik ze uberhaupt wil.quote:Op zondag 9 november 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoeveel wil jij er en hoe ga je ze noemen?
Haha, sure you will.quote:Op zondag 9 november 2014 21:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik ze uberhaupt wil.![]()
![]()
Van mij en TM?quote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef AbdulMalik het volgende:
Ik vraag me af hoe een kind van jullie samen eruit zou zien.
Was dit ongepast?
Biologisch gezien kunnen mrstylo en ik samen geen kinderen krijgen helaas.quote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef AbdulMalik het volgende:
Ik vraag me af hoe een kind van jullie samen eruit zou zien.
Was dit ongepast?
Mooi ontwekenquote:Op zondag 9 november 2014 21:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Biologisch gezien kunnen mrstylo en ik samen geen kinderen krijgen helaas.
Tis lastig zonder steun. Daarnaast heb je een grote kans op een depressie.quote:Op zondag 9 november 2014 21:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Teyze, amca, dayi, dede, kuzen. Omrunuz bol olsun.
Why so. Had ze het er moeilijk mee? Als ik ooit kinderen ga krijgen moet ik het ook alleen doen. Moet me voorbereiden dan.
Ik ga niet eens slapen waarom wil iedereen mij weg hebben ik GA NIETquote:Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Je verkoopt je koffie apparaat nog wel aan mij toch.
ik heb hem harder nodig xoquote:Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga niet eens slapen waarom wil iedereen mij weg hebben ik GA NIET
http://www.nespresso.com/(...)MILK_mediaMainHD.png
Je mag hem voor 50 euro ophalen.
Niet verzenden?quote:Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
50 euro maar? Ben je serieus?quote:Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is dat wat jouw zusje is overkomen dan? Ik snap dat het niet makkelijk is maar mijn familie zal sowieso in Turkije zitten bij de tijd dat ik ooit een kind krijg.quote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis lastig zonder steun. Daarnaast heb je een grote kans op een depressie.
Ik hoop dat je een goede man en familie krijgt die jou wel steunt en niet id steek laat.
Dan gaat hij vast stuk.quote:
Ik zal er maar niet te diep op ingaan ivm meelezende bekenden.quote:Op zondag 9 november 2014 21:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is dat wat jouw zusje is overkomen dan? Ik snap dat het niet makkelijk is maar mijn familie zal sowieso in Turkije zitten bij de tijd dat ik ooit een kind krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |