Vind Fok! Niet de juiste plaats om er zo diep op in te gaan. Noch ben ik capabel om hier een discussie over te voeren. Als je zondag meekomt mag je zelf vraag stellen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen het idee dat er gradaties zijn van imaan (vanuit Allah's positie). Wat onislamitisch is, is dat stervelingen gaan uitmaken wie in aanmerking komen voor die titel en mensen gaan vrijwaren van kritiek door ze op een voetstuk te plaatsen en te verheffen van de rest. Dat is weinig anders de heiligenverering bij christenen.
Hoeveel wil jij er en hoe ga je ze noemen?quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neee, ik wou net chocomel maken en over babies praten.
Ik weet niet eens of ik ze uberhaupt wil.quote:Op zondag 9 november 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoeveel wil jij er en hoe ga je ze noemen?
Haha, sure you will.quote:Op zondag 9 november 2014 21:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik ze uberhaupt wil.![]()
![]()
Van mij en TM?quote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef AbdulMalik het volgende:
Ik vraag me af hoe een kind van jullie samen eruit zou zien.
Was dit ongepast?
Biologisch gezien kunnen mrstylo en ik samen geen kinderen krijgen helaas.quote:Op zondag 9 november 2014 21:25 schreef AbdulMalik het volgende:
Ik vraag me af hoe een kind van jullie samen eruit zou zien.
Was dit ongepast?
Mooi ontwekenquote:Op zondag 9 november 2014 21:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Biologisch gezien kunnen mrstylo en ik samen geen kinderen krijgen helaas.
Tis lastig zonder steun. Daarnaast heb je een grote kans op een depressie.quote:Op zondag 9 november 2014 21:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Teyze, amca, dayi, dede, kuzen. Omrunuz bol olsun.
Why so. Had ze het er moeilijk mee? Als ik ooit kinderen ga krijgen moet ik het ook alleen doen. Moet me voorbereiden dan.
Ik ga niet eens slapen waarom wil iedereen mij weg hebben ik GA NIETquote:Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Je verkoopt je koffie apparaat nog wel aan mij toch.
ik heb hem harder nodig xoquote:Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga niet eens slapen waarom wil iedereen mij weg hebben ik GA NIET
http://www.nespresso.com/(...)MILK_mediaMainHD.png
Je mag hem voor 50 euro ophalen.
Niet verzenden?quote:Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
50 euro maar? Ben je serieus?quote:Op zondag 9 november 2014 21:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is dat wat jouw zusje is overkomen dan? Ik snap dat het niet makkelijk is maar mijn familie zal sowieso in Turkije zitten bij de tijd dat ik ooit een kind krijg.quote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis lastig zonder steun. Daarnaast heb je een grote kans op een depressie.
Ik hoop dat je een goede man en familie krijgt die jou wel steunt en niet id steek laat.
Dan gaat hij vast stuk.quote:
Ik zal er maar niet te diep op ingaan ivm meelezende bekenden.quote:Op zondag 9 november 2014 21:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is dat wat jouw zusje is overkomen dan? Ik snap dat het niet makkelijk is maar mijn familie zal sowieso in Turkije zitten bij de tijd dat ik ooit een kind krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |