SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ik reageer vaak wel met 'IK VROEG NET NOG OF JE WOU' en dan zegt hij ik hoef ook niks.quote:Op zondag 9 november 2014 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet geven. Neeeuy roepen en dan omnomnom voor zn face. Leer t af en volg x zegt hij ja.
Ik haat eten delen. Echt...quote:Op zondag 9 november 2014 18:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik reageer vaak wel met 'IK VROEG NET NOG OF JE WOU' en dan zegt hij ik hoef ook niks.
Maar als ik dan een halve pizza over heb dan eet hij die zo op.![]()
deejmmm
Ik ook. Daarom vraag ik ook altijd aan mensen of ze ook iets willen voordat ik bestel - ook buiten - want ik HAAT het als ze aan mijn eten gaan zitten.quote:
keuken renoveren..verlaagd plafond voor spotjequote:
Dat doe ik ook als mensen dat zeggen.quote:Op zondag 9 november 2014 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mijn ma zegt altijd: "nee hoef niks, anders eet ik wel een hapje van jou mee."
Dan doe ik extra portie voor haar erbij.
Eindstand eten ze altijd meer dan jijzelf.quote:Op zondag 9 november 2014 18:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als mensen dat zeggen.
Zo'n gare gast kreeg van mij 220 euro, denk zelfs meer, aan keukenspullen cadeau.quote:Op zondag 9 november 2014 18:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar jij bent ook best gierig, lijkt me
Haal dan zelf?quote:Op zondag 9 november 2014 18:37 schreef Stimorol- het volgende:
HEB GISTEREN ZELF TAART EN CHOCOLA EN ZO GEHAALD VOOR IEMAND EN DIE HEEFT NU ALLES EN IK ZIT HIER MET EEN GARE APPEL EN KIWI OMDAT MIJN MOEDER WEIGERT SLECHT ETEN TE HALEN.
Serieus, voel me zo eenzaam atm.
Die 100 stappen in pyama kon ik niet.quote:
In het Turks hebben we daar een speciaal spreekwoord voor 'vrees diegene die zegt dat hij niet zal mee eten' ofzo.quote:Op zondag 9 november 2014 18:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eindstand eten ze altijd meer dan jijzelf.
Ik heb volgens mij al drie maanden geen spijkerbroek of any other fatsonelijke broek aangehad in mijn woonplaats. Op werk standaard trainingsbroek en buiten ook.quote:Op zondag 9 november 2014 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die 100 stappen in pyama kon ik niet.
Moest gisteren lachen, zag een chick in de super met een onesie ofzo aan. Dacht wtf doe jij dan.
onesies zijn supercomfortabel.quote:Op zondag 9 november 2014 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die 100 stappen in pyama kon ik niet.
Moest gisteren lachen, zag een chick in de super met een onesie ofzo aan. Dacht wtf doe jij dan.
Ik ga niet naar buiten zonder fatsoenlijke kleding. Make-uploos alleen als mijn huid stralend is. Bijna nooit dus.quote:Op zondag 9 november 2014 18:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al drie maanden geen spijkerbroek of any other fatsonelijke broek aangehad in mijn woonplaats. Op werk standaard trainingsbroek en buiten ook.
In de supermarkt?quote:Op zondag 9 november 2014 18:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
onesies zijn supercomfortabel.
Ik zie er standaard uit als een zombie in mijn woonplaats.quote:Op zondag 9 november 2014 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga niet naar buiten zonder fatsoenlijke kleding. Make-uploos alleen als mijn huid stralend is. Bijna nooit dus.
Overal, overal.quote:
Dmn. Reminds me. Moet mn haren wassen. Op t werk moet mn haar goed zitten, dan voel ik mij ook goed. SInds ik een vetzak ben ben ik sneller onzekerquote:Op zondag 9 november 2014 18:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zie er standaard uit als een zombie in mijn woonplaats.
Naar werk doe ik wel altijd mijn haren stijlen (wel in staart though) en make-up op. Though in de vroege dienst komt het weleens voor dat ik er alsnog uitzie als een zombie.
Toen ik een ekte vetzak was deed ik niet eens make-up op.quote:Op zondag 9 november 2014 18:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dmn. Reminds me. Moet mn haren wassen. Op t werk moet mn haar goed zitten, dan voel ik mij ook goed. SInds ik een vetzak ben ben ik sneller onzeker
Ik haat mijn leven ook echt atm. Maar wel graag met make up en mijn hipsterbril. Als ik later 40 ben en echt zielig ben wil ik op foto's kijken en denken: ah ik was nog wel bakimli.quote:Op zondag 9 november 2014 18:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Toen ik een ekte vetzak was deed ik niet eens make-up op.
Maar toen haatte ik mijn leven ook echt.
Na deze kapsalon en whatever it is wat jij aan het eten ben gaan we op dieet oke.quote:Op zondag 9 november 2014 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik haat mijn leven ook echt atm. Maar wel graag met make up en mijn hipsterbril. Als ik later 40 ben en echt zielig ben wil ik op foto's kijken en denken: ah ik was nog wel bakimli.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is vol? Ja. Maar als er nog een pizza ligt eet ik die op.quote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
Ey mensen, zitten jullie wanneer jullie honger hebben echt vol van een bakje kapsalon? Ik dus echt niet.
Grote of kleine?quote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
Ey mensen, zitten jullie wanneer jullie honger hebben echt vol van een bakje kapsalon? Ik dus echt niet.
sowieso wel.quote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Na deze kapsalon en whatever it is wat jij aan het eten ben gaan we op dieet oke.Jij hebt een gezonde BMI, ik ben een fat ass. Jij kan eten wat je wil nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet gedroogde appels. Drink nu blaas-thee en ga zo een appel en kiwi eten![]()
Ik had donderdagnacht op werk een kapsalon op, twee later had ik weer honger.quote:Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is vol? Ja. Maar als er nog een pizza ligt eet ik die op.
quote:Op zondag 9 november 2014 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik haat mijn leven ook echt atm. Maar wel graag met make up en mijn hipsterbril. Als ik later 40 ben en echt zielig ben wil ik op foto's kijken en denken: ah ik was nog wel bakimli.
Ligt aan de grootte.quote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
Hoelang wacht je al?quote:Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
sowieso wel.
Ik loop telkens naar het raam of de bezorger er al is, helemaal onrustig.
Ik loop altijd steeds naar beneden (kamer op zolder, ekte fokker hier) omdat ik denk dat ik de bezorger heb horen aanrijden.quote:Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
sowieso wel.
Ik loop telkens naar het raam of de bezorger er al is, helemaal onrustig.
Wat is groot en wat is klein?quote:Op zondag 9 november 2014 18:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Grote of kleine?
Grote wel en kleine niet
Dat doe ik altijd als ik een pakketje verwacht.quote:Op zondag 9 november 2014 18:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik loop altijd steeds naar beneden (kamer op zolder, ekte fokker hier) omdat ik denk dat ik de bezorger heb horen aanrijden.
Jij hebt een beter figuur.quote:Op zondag 9 november 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij hebt een gezonde BMI, ik ben een fat ass. Jij kan eten wat je wil nog?
Ik eet gedroogde appels. Drink nu blaas-thee en ga zo een appel en kiwi eten
Wel oke maar....quote:Op zondag 9 november 2014 18:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat vinden jullie van de Marokkaanse keuken, tajines enzo?
Oh ja dan ook.quote:Op zondag 9 november 2014 18:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als ik een pakketje verwacht.
Ik zou geen fooi gevenquote:Op zondag 9 november 2014 18:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bestelling is geplaatst om 18.04
Een patatbakje of de dubbele.quote:
Ben een paar keer vergeten mijn hoofddoek om te doen.quote:
Ik ben dikker dan ooit a matties.quote:Op zondag 9 november 2014 18:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Borte & Stim, hou eens op.Jullie zijn beiden prachtig.
wat was jouw figuur danquote:Op zondag 9 november 2014 18:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij hebt een beter figuur.
En mijn droom is om een skinny bitch te worden. Wil dat zooo graag.
ohemgee wil echt niet over appels en fruit praten nu ik nog aan het beslissen ben wat ik zal bestellen.
Dit is hoe mijn kapsalon er ongeveer uitziet:quote:Op zondag 9 november 2014 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou geen fooi geven
[..]
Een patatbakje of de dubbele.
quote:Op zondag 9 november 2014 18:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben een paar keer vergeten mijn hoofddoek om te doen.
Ga ik ook niet doen. Ze overdrijven helemaal.quote:
Wat een klein kutbakje.quote:Op zondag 9 november 2014 18:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is hoe mijn kapsalon er ongeveer uitziet:
http://www.bramdewijs.nl/(...)9-46FC73F0C3B22.jpeg
Ziet er wel klein uitquote:Op zondag 9 november 2014 18:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is hoe mijn kapsalon er ongeveer uitziet:
http://www.bramdewijs.nl/(...)9-46FC73F0C3B22.jpeg
Cuus. Naaiers.quote:Op zondag 9 november 2014 18:57 schreef Landysh het volgende:
Dat is normaal hier.
7.50 voor dat bakje.
Borte is beestquote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
Serieus? Kapsalon is echt niet lekkerquote:Op zondag 9 november 2014 18:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Nu krijg ik ook zin in kapsalon 😐 Terwijl ik al heb gegeten. Üfff.
Leuk voor af en toe, net zoals de mac.quote:Op zondag 9 november 2014 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Kapsalon is echt niet lekker
waar heb je besteld??quote:Op zondag 9 november 2014 18:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik krijg gewoon fucking hoofdpijn van de honger .God Allemachtig. HOE MOEILIJK IS TWEE BURGERS BAKKEN EN BEZORGEN.
Ik zou bellen en de bestelling annuleren.quote:Op zondag 9 november 2014 18:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik krijg gewoon fucking hoofdpijn van de honger .God Allemachtig. HOE MOEILIJK IS TWEE BURGERS BAKKEN EN BEZORGEN.
quote:Op zondag 9 november 2014 18:57 schreef Landysh het volgende:
Dat is normaal hier.
7.50 voor dat bakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |