Ik zou geen fooi gevenquote:Op zondag 9 november 2014 18:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bestelling is geplaatst om 18.04
Een patatbakje of de dubbele.quote:
Ben een paar keer vergeten mijn hoofddoek om te doen.quote:
Ik ben dikker dan ooit a matties.quote:Op zondag 9 november 2014 18:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Borte & Stim, hou eens op.Jullie zijn beiden prachtig.
wat was jouw figuur danquote:Op zondag 9 november 2014 18:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij hebt een beter figuur.
En mijn droom is om een skinny bitch te worden. Wil dat zooo graag.
ohemgee wil echt niet over appels en fruit praten nu ik nog aan het beslissen ben wat ik zal bestellen.
Dit is hoe mijn kapsalon er ongeveer uitziet:quote:Op zondag 9 november 2014 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou geen fooi geven
[..]
Een patatbakje of de dubbele.
quote:Op zondag 9 november 2014 18:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben een paar keer vergeten mijn hoofddoek om te doen.
Ga ik ook niet doen. Ze overdrijven helemaal.quote:
Wat een klein kutbakje.quote:Op zondag 9 november 2014 18:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is hoe mijn kapsalon er ongeveer uitziet:
http://www.bramdewijs.nl/(...)9-46FC73F0C3B22.jpeg
Ziet er wel klein uitquote:Op zondag 9 november 2014 18:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is hoe mijn kapsalon er ongeveer uitziet:
http://www.bramdewijs.nl/(...)9-46FC73F0C3B22.jpeg
Cuus. Naaiers.quote:Op zondag 9 november 2014 18:57 schreef Landysh het volgende:
Dat is normaal hier.
7.50 voor dat bakje.
Borte is beestquote:Op zondag 9 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
Ey mensen, zitten jullie wanneer jullie honger hebben echt vol van een bakje kapsalon? Ik dus echt niet.
Serieus? Kapsalon is echt niet lekkerquote:Op zondag 9 november 2014 18:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Nu krijg ik ook zin in kapsalon 😐 Terwijl ik al heb gegeten. Üfff.
Leuk voor af en toe, net zoals de mac.quote:Op zondag 9 november 2014 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Kapsalon is echt niet lekker
waar heb je besteld??quote:Op zondag 9 november 2014 18:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik krijg gewoon fucking hoofdpijn van de honger .God Allemachtig. HOE MOEILIJK IS TWEE BURGERS BAKKEN EN BEZORGEN.
Ik zou bellen en de bestelling annuleren.quote:Op zondag 9 november 2014 18:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik krijg gewoon fucking hoofdpijn van de honger .God Allemachtig. HOE MOEILIJK IS TWEE BURGERS BAKKEN EN BEZORGEN.
quote:Op zondag 9 november 2014 18:57 schreef Landysh het volgende:
Dat is normaal hier.
7.50 voor dat bakje.
Nu nog wel. Maar als ik skinny wil zijn word ik echt plank. Ik ben de banaan-figuur onder de appel-figuren zeg maar. Beetje a la whitney port.quote:
Al betaald en shit. En ik heb teveel honger en dan moet ik ergens opnieuw bestellen.quote:Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik zou bellen en de bestelling annuleren.
Je bent dus liever skinny zonder curves?quote:Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nu nog wel. Maar als ik skinny wil zijn word ik echt plank. Ik ben de banaan-figuur onder de appel-figuren zeg maar. Beetje a la whitney port.
Zodra ik mijn vakantie naar curacao heb geboekt.quote:Op zondag 9 november 2014 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
Maar Borte, we zouden weddenschapje afleggen. Doen we dat nog?
quote:Op zondag 9 november 2014 19:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zodra ik mijn vakantie naar curacao heb geboekt.
That's the point. De curves zitten niet op de juiste plek. De kleding die ik wil dragen ziet er mooier uit als ik skinny ben.quote:Op zondag 9 november 2014 19:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bent dus liever skinny zonder curves?
Niks geleerd van Anaconda:quote:Op zondag 9 november 2014 19:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je bent dus liever skinny zonder curves?
#fitisthenewskinnyquote:Op zondag 9 november 2014 19:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Al die plaatjes overal met "Meat is for men, bones are for dogs"
He oldu ga jij maar in mijn plaats.quote:Op zondag 9 november 2014 19:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]DAAR MOET JE JUIST DIK ZIJN.
Laat mij gaan! Negers diggen mijn figuur helemaal man.
Ik heb geen ass.quote:Op zondag 9 november 2014 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niks geleerd van Anaconda:
'I said, "Where my fat ass big bitches in the club?"
Fuck those skinny bitches,
Fuck those skinny bitches in the club
I wanna see all the big fat ass bitches in the motherfucking club, fuck you if you skinny bitches. What? Yeah!'
Ah, oké. Dan begrijp ik het wel ja. Jammer voor je.quote:Op zondag 9 november 2014 19:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
That's the point. De curves zitten niet op de juiste plek. De kleding die ik wil dragen ziet er mooier uit als ik skinny ben.
Fitness af en toe. Ik wil wel meer gaan sporten, wil toch ook wel wat vlees behouden zeg maar.quote:
ja ik vind haar mooi...maar ik heb zo mijn dagen dat ik een dikkerdje ook niet af zal slaan.quote:
Dat moet je ook erbij diëten. Anders sport je voor niks.quote:Op zondag 9 november 2014 19:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Fitness af en toe. Ik wil wel meer gaan sporten, wil toch ook wel wat vlees behouden zeg maar.
Jawel man. Je ziet gewoon die lijn.quote:Op zondag 9 november 2014 19:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kan vanuit deze hoek geen booty bespeuren vriend.
Oneens. Ik zei dat ik haar aantrekkelijk vind, niet dat ik van haar droom.quote:Op zondag 9 november 2014 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
Ik denk srs dat alleen rifjes en negers van echt vol houden.
De rest droomt van het bovenstaande en eindigt met een pittige 30er.
Dat is geen squat ass man.quote:Op zondag 9 november 2014 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel man. Je ziet gewoon die lijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |