Ik vond fooi geven vroeger ook altijd een must en ging altijd panisch zoeken naar kleingeld in huis. Een keer had ik 80 cent bij elkaar kunnen rapen (allemaal centjes van 5-10-20) en toen ik het aan de bezorger gaf keek hij mij aan van 'wat, beter geef je mij niks en houd je de eer aan mijquote:Op zondag 9 november 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja maar als je beetje losgeld hebt ergens
Heb jij de afgelopen tijd een bestelling gehad die echt een fooi waard was?quote:Op zondag 9 november 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik gaf altijd te grote fooi (2 euro,4 euro)quote:Op zondag 9 november 2014 18:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik vond fooi geven vroeger ook altijd een must en ging altijd panisch zoeken naar kleingeld in huis. Een keer had ik 80 cent bij elkaar kunnen rapen (allemaal centjes van 5-10-20) en toen ik het aan de bezorger gaf keek hij mij aan van 'wat, beter geef je mij niks en houd je de eer aan mij'.
Op een bedrag van wat,quote:Op zondag 9 november 2014 18:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik gaf altijd te grote fooi (2 euro,4 euro)
Maar bij mij kijken ze nooit. Ze nemen aan, zeggen bedankt en lopen weg.
max 10-13 euro. Ik bestel alleen voor mijzelf.quote:
Ja maar hier was het gewoon duidelijk dat het om niks ging, hij keek verder ook niet maar die blik.quote:Op zondag 9 november 2014 18:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik gaf altijd te grote fooi (2 euro,4 euro)
Maar bij mij kijken ze nooit. Ze nemen aan, zeggen bedankt en lopen weg.
Ligt meestal aan de koks en niet de bezorger.quote:Op zondag 9 november 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen tijd een bestelling gehad die echt een fooi waard was?
Denk het niet. Dus waarom geef ik dan fooi voor halfwarme eten waarbij je 9 van de de 10 x teleurgesteld bent?
Ja ik doe nu ook minderen, maar ze moeten best wat trappen lopen naar boven, dus vind het vaak lullig.quote:Op zondag 9 november 2014 18:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja maar hier was het gewoon duidelijk dat het om niks ging, hij keek verder ook niet maar die blik.
Vier euro voor een bestelling van 10/15 euro is echt te veel imo, tenzij ze goede service leveren.
Er was hier een pizzeria die tijdens de ramadan echt 30 seconden voor iftar super hete pizza kwam bezorgen. Die kregen wel altijd veel fooi van mij - ik zorgde er dan ook voor dat ik geld had om contant te betalen.
Ik ga kapsalon bestellen EN doner.quote:Op zondag 9 november 2014 18:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik doe nu ook minderen, maar ze moeten best wat trappen lopen naar boven, dus vind het vaak lullig.
Misschien had ik pizza moeten bestellen.
Dat gaat er niet in bij mij. Ik heb wel vorige week zo een lekkere lahmacun gegeten met kipdoner erin. Ik zat de hele dag vol.quote:
Wow... Dat vind ik echt te veel.quote:Op zondag 9 november 2014 18:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
max 10-13 euro. Ik bestel alleen voor mijzelf.
Ben k de enige die geen fooi meer geeftquote:Op zondag 9 november 2014 18:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
JaIk heb nu 1,50 klaargezet.
De mijne worden fucking boos als ik 1x in de zoveel maanden bestel.quote:Op zondag 9 november 2014 18:22 schreef Landysh het volgende:
Weet je waar ik zo'n hekel aan heb. Voordat ik bestel ga ik altijd vader, moeder en zusje langs om te vragen of ze ook wat willen. Altijd zeggen ze nee en als het eten er dan is komt mij vader 'en en en is er nog wat over? of 'ooh, dat lust ik ook wel'.
PLEASE.
Hele dag alleen dat ja? Ik kan wel meer op.quote:Op zondag 9 november 2014 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat gaat er niet in bij mij. Ik heb wel vorige week zo een lekkere lahmacun gegeten met kipdoner erin. Ik zat de hele dag vol.
Niet geven. Neeeuy roepen en dan omnomnom voor zn face. Leer t af en volg x zegt hij ja.quote:Op zondag 9 november 2014 18:22 schreef Landysh het volgende:
Weet je waar ik zo'n hekel aan heb. Voordat ik bestel ga ik altijd vader, moeder en zusje langs om te vragen of ze ook wat willen. Altijd zeggen ze nee en als het eten er dan is komt mij vader 'en en en is er nog wat over? of 'ooh, dat lust ik ook wel'.
PLEASE.
Ja.quote:Op zondag 9 november 2014 18:24 schreef Montelly het volgende:
Mannen ik ben met verlaagd plafond bezig, zal ik resultaat posten?
Toen ik nog op school zat kreeg ik daar ook veel commentaar op. Nu minder, bijna niet meer eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De mijne worden fucking boos als ik 1x in de zoveel maanden bestel.
"Ik kook toch, wat wil je, ik maak voor je, je hebt al niet zoveel geld als student"
Ik werk me de pleuris, laat me mijn geld uitgeven aan wat ik wil.
Wie heeft ze ontvoerd dan?quote:Op zondag 9 november 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb rijst ontbeten met restje karniyarik. energyblikje en mok thee.quote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hele dag alleen dat ja? Ik kan wel meer op.
Ik heb vannacht aardappelen gegeten, daarna chocomel met slagroom, mandarijnen en oreo koekjes. Zat vol tot en met nu. Pas nu begin ik honger te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |