SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ik reageer vaak wel met 'IK VROEG NET NOG OF JE WOU' en dan zegt hij ik hoef ook niks.quote:Op zondag 9 november 2014 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet geven. Neeeuy roepen en dan omnomnom voor zn face. Leer t af en volg x zegt hij ja.
Ik haat eten delen. Echt...quote:Op zondag 9 november 2014 18:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik reageer vaak wel met 'IK VROEG NET NOG OF JE WOU' en dan zegt hij ik hoef ook niks.
Maar als ik dan een halve pizza over heb dan eet hij die zo op.![]()
deejmmm
Ik ook. Daarom vraag ik ook altijd aan mensen of ze ook iets willen voordat ik bestel - ook buiten - want ik HAAT het als ze aan mijn eten gaan zitten.quote:
keuken renoveren..verlaagd plafond voor spotjequote:
Dat doe ik ook als mensen dat zeggen.quote:Op zondag 9 november 2014 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mijn ma zegt altijd: "nee hoef niks, anders eet ik wel een hapje van jou mee."
Dan doe ik extra portie voor haar erbij.
Eindstand eten ze altijd meer dan jijzelf.quote:Op zondag 9 november 2014 18:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als mensen dat zeggen.
Zo'n gare gast kreeg van mij 220 euro, denk zelfs meer, aan keukenspullen cadeau.quote:Op zondag 9 november 2014 18:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar jij bent ook best gierig, lijkt me
Haal dan zelf?quote:Op zondag 9 november 2014 18:37 schreef Stimorol- het volgende:
HEB GISTEREN ZELF TAART EN CHOCOLA EN ZO GEHAALD VOOR IEMAND EN DIE HEEFT NU ALLES EN IK ZIT HIER MET EEN GARE APPEL EN KIWI OMDAT MIJN MOEDER WEIGERT SLECHT ETEN TE HALEN.
Serieus, voel me zo eenzaam atm.
Die 100 stappen in pyama kon ik niet.quote:
In het Turks hebben we daar een speciaal spreekwoord voor 'vrees diegene die zegt dat hij niet zal mee eten' ofzo.quote:Op zondag 9 november 2014 18:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eindstand eten ze altijd meer dan jijzelf.
Ik heb volgens mij al drie maanden geen spijkerbroek of any other fatsonelijke broek aangehad in mijn woonplaats. Op werk standaard trainingsbroek en buiten ook.quote:Op zondag 9 november 2014 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die 100 stappen in pyama kon ik niet.
Moest gisteren lachen, zag een chick in de super met een onesie ofzo aan. Dacht wtf doe jij dan.
onesies zijn supercomfortabel.quote:Op zondag 9 november 2014 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die 100 stappen in pyama kon ik niet.
Moest gisteren lachen, zag een chick in de super met een onesie ofzo aan. Dacht wtf doe jij dan.
Ik ga niet naar buiten zonder fatsoenlijke kleding. Make-uploos alleen als mijn huid stralend is. Bijna nooit dus.quote:Op zondag 9 november 2014 18:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al drie maanden geen spijkerbroek of any other fatsonelijke broek aangehad in mijn woonplaats. Op werk standaard trainingsbroek en buiten ook.
In de supermarkt?quote:Op zondag 9 november 2014 18:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
onesies zijn supercomfortabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |