abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 november 2014 @ 12:40:28 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_146838405
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Het is officieel

Vetter voor 3 jaar naar Ferrari!

http://www.gpupdate.net/n(...)d-jaar-voor-ferrari/
Die wordt helemaal zoekgereden door Raikkonen :D

Je mag me quoten als het zo ver is :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_146838621
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja want Raikonen doet het geweldig in een Ferrari
  donderdag 20 november 2014 @ 12:49:54 #278
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_146838626
Will Stevens gaat de tweede Caterham besturen.

CaterhamF1 twitterde op donderdag 20-11-2014 om 12:48:04 We are pleased to announce that @WillStevens_ will race alongside Kamui Kobayashi this weekend in Abu Dhabi #F1 reageer retweet
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 20 november 2014 @ 13:14:56 #279
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146839187
quote:
Wat heeft dat voor nut voor die Fong?

Hoop voor Ocon dat ie t plekkie van Knaldonado kan overnemen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_146839290
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:49 schreef opreis het volgende:

[..]

Ja want Raikonen doet het geweldig in een Ferrari
Beiden hebben problemen met de huidige wagens. Raikkonen vanwege het gebrek aan grip op zijn voorwielen, wat niet aansluit bij zijn rijstijl. Iets waarvan hij zegt dat het met de nieuwe Ferrari voor volgend jaar opgelost zou zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146839297
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Was jij er ook zo een die dacht dat Alonso het moeilijk met hem zou krijgen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_146839301
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:14 schreef nils7 het volgende:

[..]

Wat heeft dat voor nut voor die Fong?

Hoop voor Ocon dat ie t plekkie van Knaldonado kan overnemen.
Voor Fong weet ik niet. Voor Sauber dat ze er extra geld mee krijgen.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146840570
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 13:19 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Beiden hebben problemen met de huidige wagens. Raikkonen vanwege het gebrek aan grip op zijn voorwielen, wat niet aansluit bij zijn rijstijl. Iets waarvan hij zegt dat het met de nieuwe Ferrari voor volgend jaar opgelost zou zijn.
Hij heeft er al het hele jaar last van, als Ferrari iets wist waarmee ze het drastisch konden verbeteren hadden ze dat inmiddels wel gedaan.
Ik zeg niet dat Vettel Raikonen zoek gaat rijden maar er is niets dat het omgekeerde aantoont
pi_146841280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:09 schreef opreis het volgende:

[..]

Hij heeft er al het hele jaar last van, als Ferrari iets wist waarmee ze het drastisch konden verbeteren hadden ze dat inmiddels wel gedaan.
Ik zeg niet dat Vettel Raikonen zoek gaat rijden maar er is niets dat het omgekeerde aantoont
Hij heeft ook gezegd dat dit pas in 2015 opgelost kon worden omdat het iets structureels in de wagen is. Met aanpassingen in de set-up hebben ze dat dit jaar proberen te minimaliseren, wat ook op enkele circuits geholpen heeft.

Edit: en ik zeg ook niet dat Raikkonen Vettel zoek gaat rijden of omgekeerd. Alleen dat er (volgens Raikkonen) een verklaring is waarom hij veel langzamer is dan Alonso.
pi_146841504
Stel dat Caterham een punt haalt zondag, wie wordt er dan 10e, zij of Marussia?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 20 november 2014 @ 14:45:39 #286
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_146841593
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:42 schreef Karstman het volgende:
Meedoen is al voldoende voor het extra geld, lees maar ff terug staat ergens uitgebreid besproken
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 20 november 2014 @ 14:48:29 #287
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_146841670
Ik ben wel zo iemand die dacht dat Alonso en Raikkonen aan elkaar gewaagd zouden zijn. Het is dit jaar gebleken dat Raikkonen niet met (het huidige karakter van) de Ferrari om kan gaan. Ik had verwacht dat hij als ex-kampioen toch meer kon presteren. Dat hij geen kampioen kan worden is logisch, maar het gat met Alonso is wel groot. Jammer, want ik dat die twee graag met elkaar in gevecht zien gaan (alhoewel Ferrari dat vast had voorkomen).
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_146842377
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:48 schreef twiFight het volgende:
Ik ben wel zo iemand die dacht dat Alonso en Raikkonen aan elkaar gewaagd zouden zijn. Het is dit jaar gebleken dat Raikkonen niet met (het huidige karakter van) de Ferrari om kan gaan. Ik had verwacht dat hij als ex-kampioen toch meer kon presteren. Dat hij geen kampioen kan worden is logisch, maar het gat met Alonso is wel groot. Jammer, want ik dat die twee graag met elkaar in gevecht zien gaan (alhoewel Ferrari dat vast had voorkomen).
Het lijkt er gewoon op dat Alonso echt belachelijk goed is. Hij declasseerde Massa, maar als je ziet wat die met een Williams kan....
Tegen Hamilton in de Mclaren deed hij niet onder, terwijl Lewis toch duidelijk eerste man was...
  donderdag 20 november 2014 @ 15:13:06 #289
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_146842436
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:11 schreef Marks het volgende:

[..]

Het lijkt er gewoon op dat Alonso echt belachelijk goed is. Hij declasseerde Massa, maar als je ziet wat die met een Williams kan....
Tegen Hamilton in de Mclaren deed hij niet onder, terwijl Lewis toch duidelijk eerste man was...
Bottas presteert imo toch wel beter dan Massa en voor hem is het nog maar zijn tweede jaar in de F1.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_146842471
quote:

[..]

Ik vind Massa absoluut geen topcoureur
pi_146842475
quote:

[..]

Hamilton was geen eerste coureur, al deed Alonso dat in de pers wel zo voorkomen. McLaren deed juist zijn uiterste best om dat te voorkomen dat iemand bevoordeeld werd. Lees het boek Checkered Conflict maar.

En beiden zijn sinds die tijd gegroeid.

En Massa is niet beter dan Bottas, dus is het de vraag of het aan de coureurs ligt of de auto.
  donderdag 20 november 2014 @ 15:19:18 #292
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146842609
Hopelijk komen mijn favo coureur en team weer samen *O*

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 november 2014 @ 15:19:51 #293
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_146842623
Liggen Kimi en Vettel qua rijstijlen niet dichter bij elkaar dan Alonso en Kimi? Zo ja, dan zou dat de ontwikkeling van de nieuwe auto stukken makkelijker moeten maken.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 20 november 2014 @ 15:21:38 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_146842674
Aangezien zowel Kimi als Vettel moeite hebben met de auto's dit jaar, lijkt me dat wel eigenlijk :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 20 november 2014 @ 15:59:56 #295
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146843870
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 14:42 schreef Karstman het volgende:
Marussia 9e plek telt meer dan een 10e plek ook al geeft de 10e plek 2 punten in dit geval.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 20 november 2014 @ 16:20:57 #296
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146844533
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:59 schreef WEST het volgende:

[..]

Marussia 9e plek telt meer dan een 10e plek ook al geeft de 10e plek 2 punten in dit geval.
Caterham want Marussia wordt geschrapt vanwege het niet starten van de race!
N/A
  donderdag 20 november 2014 @ 16:24:12 #297
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146844628
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:20 schreef nils7 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:20 schreef nils7 het volgende:

[..]

bij mijn weten wordt Marussia niet geschrapt uit de stand hoor. Ze ontvangen geen prijzengeld meer. Dus als Caterham 10e wordt in de race zondag blijft Marussia boven Caterham staan in de stand.
  donderdag 20 november 2014 @ 16:25:55 #298
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_146844695
quote:
2s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef WEST het volgende:

[..]

[..]

bij mijn weten wordt Marussia niet geschrapt uit de stand hoor. Ze ontvangen geen prijzengeld meer. Dus als Caterham 10e wordt in de race zondag blijft Marussia boven Caterham staan in de stand.
Volgens mij worden ze geschrapt.
Vandaar dat caterham komt zodat ze dat geld kunnen opstrijken, WK eindstand geeft recht op het prijzengeld. Als Marussia niet geschrapt wordt wat komt Caterham dan doen (reele kans op punten is er niet).
N/A
  donderdag 20 november 2014 @ 16:30:07 #299
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_146844848
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

Vandaar dat caterham komt zodat ze dat geld kunnen opstrijken, WK eindstand geeft recht op het prijzengeld. Als Marussia niet geschrapt wordt wat komt Caterham dan doen (reele kans op punten is er niet).
Caterham komt alleen om investeerders over de streep te trekken.

Maar zal vanavond eens uitzoeken hoe dat zit met het schrappen of niet.
pi_146844979
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

Nee, ze worden niet geschrapt uit de constructeursstand. Dat is nog nooit gebeurd, ook al hield een team er halverwege het seizoen mee op.

Wel hebben ze, omdat ze er al voor het einde van het seizoen mee ophouden geen recht meer op prijzengeld. Wat er met het deel dat aan Marussia zou toekomen is onduidelijk, omdat de regels hierover niet openbaar zijn. Vermoedelijk wordt de top 10 waarop het prijzengeld wordt gebaseerd dan exclusief Marussia, waardoor Sauber 9de wordt en Caterham 10de.

En 10de worden in de eindstand is nog geen zekerheid, omdat je dat 2x in de afgelopen 3 jaar moet worden om recht te hebben op dat prijzengeld. Vandaar dat Marussia vorig jaar (ondanks een 10de plaats) geen prijzengeld kreeg en Caterham wel (ondanks een 11de plaats). Dit jaar zou Caterham alleen recht hebben op prijzengeld als ze voor Marussia eindigen (ongeacht wat Sauber doet, omdat die in de afgelopen 3 jaar al twee betere scores heeft).

Al schijn je (volgens Joe Saward) drie races per seizoen te mogen missen. Maar als het team failliet is en ophoudt te bestaan heb je sowieso niemand om aan uit te keren.

[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 20-11-2014 16:43:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')