Die wordt helemaal zoekgereden door Raikkonenquote:Op donderdag 20 november 2014 12:38 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Het is officieel
Vetter voor 3 jaar naar Ferrari!
http://www.gpupdate.net/n(...)d-jaar-voor-ferrari/
Ja want Raikonen doet het geweldig in een Ferrariquote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die wordt helemaal zoekgereden door Raikkonen
Je mag me quoten als het zo ver is
twitter:CaterhamF1 twitterde op donderdag 20-11-2014 om 12:48:04We are pleased to announce that @WillStevens_ will race alongside Kamui Kobayashi this weekend in Abu Dhabi #F1 reageer retweet
Wat heeft dat voor nut voor die Fong?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:06 schreef sasquatsch het volgende:
Esteban Ocon en Adderley Fong zullen hun opwachting maken in de eerste vrije training. Ocon test voor Lotus en Fong voor Sauber.
Beiden hebben problemen met de huidige wagens. Raikkonen vanwege het gebrek aan grip op zijn voorwielen, wat niet aansluit bij zijn rijstijl. Iets waarvan hij zegt dat het met de nieuwe Ferrari voor volgend jaar opgelost zou zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja want Raikonen doet het geweldig in een Ferrari
Was jij er ook zo een die dacht dat Alonso het moeilijk met hem zou krijgen?quote:Op donderdag 20 november 2014 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die wordt helemaal zoekgereden door Raikkonen
Je mag me quoten als het zo ver is
Voor Fong weet ik niet. Voor Sauber dat ze er extra geld mee krijgen.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut voor die Fong?
Hoop voor Ocon dat ie t plekkie van Knaldonado kan overnemen.
Hij heeft er al het hele jaar last van, als Ferrari iets wist waarmee ze het drastisch konden verbeteren hadden ze dat inmiddels wel gedaan.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Beiden hebben problemen met de huidige wagens. Raikkonen vanwege het gebrek aan grip op zijn voorwielen, wat niet aansluit bij zijn rijstijl. Iets waarvan hij zegt dat het met de nieuwe Ferrari voor volgend jaar opgelost zou zijn.
Hij heeft ook gezegd dat dit pas in 2015 opgelost kon worden omdat het iets structureels in de wagen is. Met aanpassingen in de set-up hebben ze dat dit jaar proberen te minimaliseren, wat ook op enkele circuits geholpen heeft.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:09 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij heeft er al het hele jaar last van, als Ferrari iets wist waarmee ze het drastisch konden verbeteren hadden ze dat inmiddels wel gedaan.
Ik zeg niet dat Vettel Raikonen zoek gaat rijden maar er is niets dat het omgekeerde aantoont
Meedoen is al voldoende voor het extra geld, lees maar ff terug staat ergens uitgebreid besprokenquote:Op donderdag 20 november 2014 14:42 schreef Karstman het volgende:
Stel dat Caterham een punt haalt zondag, wie wordt er dan 10e, zij of Marussia?
Het lijkt er gewoon op dat Alonso echt belachelijk goed is. Hij declasseerde Massa, maar als je ziet wat die met een Williams kan....quote:Op donderdag 20 november 2014 14:48 schreef twiFight het volgende:
Ik ben wel zo iemand die dacht dat Alonso en Raikkonen aan elkaar gewaagd zouden zijn. Het is dit jaar gebleken dat Raikkonen niet met (het huidige karakter van) de Ferrari om kan gaan. Ik had verwacht dat hij als ex-kampioen toch meer kon presteren. Dat hij geen kampioen kan worden is logisch, maar het gat met Alonso is wel groot. Jammer, want ik dat die twee graag met elkaar in gevecht zien gaan (alhoewel Ferrari dat vast had voorkomen).
Bottas presteert imo toch wel beter dan Massa en voor hem is het nog maar zijn tweede jaar in de F1.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:11 schreef Marks het volgende:
[..]
Het lijkt er gewoon op dat Alonso echt belachelijk goed is. Hij declasseerde Massa, maar als je ziet wat die met een Williams kan....
Tegen Hamilton in de Mclaren deed hij niet onder, terwijl Lewis toch duidelijk eerste man was...
Ik vind Massa absoluut geen topcoureurquote:Op donderdag 20 november 2014 15:11 schreef Marks het volgende:
[..]
Het lijkt er gewoon op dat Alonso echt belachelijk goed is. Hij declasseerde Massa, maar als je ziet wat die met een Williams kan....
Tegen Hamilton in de Mclaren deed hij niet onder, terwijl Lewis toch duidelijk eerste man was...
Hamilton was geen eerste coureur, al deed Alonso dat in de pers wel zo voorkomen. McLaren deed juist zijn uiterste best om dat te voorkomen dat iemand bevoordeeld werd. Lees het boek Checkered Conflict maar.quote:Op donderdag 20 november 2014 15:11 schreef Marks het volgende:
[..]
Marussia 9e plek telt meer dan een 10e plek ook al geeft de 10e plek 2 punten in dit geval.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:42 schreef Karstman het volgende:
Stel dat Caterham een punt haalt zondag, wie wordt er dan 10e, zij of Marussia?
Caterham want Marussia wordt geschrapt vanwege het niet starten van de race!quote:Op donderdag 20 november 2014 15:59 schreef WEST het volgende:
[..]
Marussia 9e plek telt meer dan een 10e plek ook al geeft de 10e plek 2 punten in dit geval.
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Caterham want Marussia wordt geschrapt vanwege het niet starten van de race!
bij mijn weten wordt Marussia niet geschrapt uit de stand hoor. Ze ontvangen geen prijzengeld meer. Dus als Caterham 10e wordt in de race zondag blijft Marussia boven Caterham staan in de stand.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Caterham want Marussia wordt geschrapt vanwege het niet starten van de race!
Volgens mij worden ze geschrapt.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef WEST het volgende:
[..]
[..]
bij mijn weten wordt Marussia niet geschrapt uit de stand hoor. Ze ontvangen geen prijzengeld meer. Dus als Caterham 10e wordt in de race zondag blijft Marussia boven Caterham staan in de stand.
Caterham komt alleen om investeerders over de streep te trekken.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze geschrapt.
Vandaar dat caterham komt zodat ze dat geld kunnen opstrijken, WK eindstand geeft recht op het prijzengeld. Als Marussia niet geschrapt wordt wat komt Caterham dan doen (reele kans op punten is er niet).
Nee, ze worden niet geschrapt uit de constructeursstand. Dat is nog nooit gebeurd, ook al hield een team er halverwege het seizoen mee op.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze geschrapt.
Vandaar dat caterham komt zodat ze dat geld kunnen opstrijken, WK eindstand geeft recht op het prijzengeld. Als Marussia niet geschrapt wordt wat komt Caterham dan doen (reele kans op punten is er niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |