En straks weer klagen dat zijn banden eraan zijnquote:Op zondag 9 november 2014 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton gaat Rosberg weer flink onder druk zetten zo
Wat heb je aan brandstof zonder bandenquote:Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Brandstof daarentegen wel weer, echt de man van het nieuwe rijden hé.
doet ie alquote:Op zondag 9 november 2014 17:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
En straks weer klagen dat zijn banden eraan zijn
Evenveel als banden hebben zonder brandstofquote:Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef caspervc het volgende:
[..]
Wat heb je aan brandstof zonder banden
Zoals 'ie bij McLaren eens zei "I can't drive any slower" en tien rondjes later toen ze 'm vertelden dat 'ie sneller moest "I can't drive any faster".quote:Op zondag 9 november 2014 17:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
En straks weer klagen dat zijn banden eraan zijn
Dat is andersom precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef caspervc het volgende:
[..]
Wat heb je aan brandstof zonder banden
Geen Sky F1 op hebben als je dan toch lastig moet doenquote:Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef Meike26 het volgende:
Zo net thuis, Tv staat op RTL, pc op Sport 1 Go, geluid van de Duitser uit en even beeld handmatig gesynchroniseerd...
Ik ben tevreden
Wat bedoel je met stats? Stand in het WK, of race?quote:Op zondag 9 november 2014 17:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Hebben jullie ook live stats erbij, zoja waar?
Brennie is toevallig wel het lekkerste wijf van FOKquote:
Rondetijden, banden, allemaal van die onzin?quote:Op zondag 9 november 2014 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met stats? Stand in het WK, of race?
GODVER!!! en dan een keer zeiken als ik mijn 2 maanden oude zoon een keer de fles moest geven gedurende een racequote:Op zondag 9 november 2014 17:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Brennie is toevallig wel het lekkerste wijf van FOK
Dikke Mike is een van de poezen hier en hoewel ik alles opzij zet voor F1, is dit ff belangrijker, als hij z'n insuline niet krijgt gaat ie dood;(
Dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 9 november 2014 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Geen Sky F1 op hebben als je dan toch lastig moet doen
fittiequote:Op zondag 9 november 2014 17:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
GODVER!!! en dan een keer zeiken als ik mijn 2 maanden oude zoon een keer de fles moest geven gedurende een raceEn jij maakt je druk om een beest wat bij andere mensen in de tuin gaat schijten
tijd voor een dieet, want ik stel mij dikke mike niet als slank voor.quote:Op zondag 9 november 2014 17:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Brennie is toevallig wel het lekkerste wijf van FOK
Dikke Mike is een van de poezen hier en hoewel ik alles opzij zet voor F1, is dit ff belangrijker, als hij z'n insuline niet krijgt gaat ie dood;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |