Niemand hier zegt dat ik dat normaal vind, ik zeg alleen dat je die optie zou moeten hebben zonder dat één of andere moraalridder direct in je gezicht wappert met 4 bans omdat hij dat niet chill vindt.quote:Op maandag 10 november 2014 02:21 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen en zelfs al zou ik ze wel hebben, dan hoef en mag jij ze niet opvoeden. Ik wil geen kinderen die voor alles en niets het woordje 'kanker' gebruiken en dat normaal vinden ook
Kom op zeg, jij drinkt nooit een biertje?quote:Op maandag 10 november 2014 02:39 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Een doorverwijzing naar een afkickkliniek zou beter zijn.
Je hebt ook de optie om je normaal te gedragen als je geen ban wilt oplopenquote:Op maandag 10 november 2014 02:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niemand hier zegt dat ik dat normaal vind, ik zeg alleen dat je die optie zou moeten hebben zonder dat één of andere moraalridder direct in je gezicht wappert met 4 bans omdat hij dat niet chill vindt.
Ik ben nu bezopen. Overdreven gedoe op FOK! nu.quote:Op maandag 10 november 2014 02:39 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Een doorverwijzing naar een afkickkliniek zou beter zijn.
Maar stel ze zijn bezopen.. en een dag later als ze weer nuchter zijn kunnen ze weer posten. Wat heeft een ban van een dag dan voor zin? Is dat ee straf dan, een paar uurtjes niet posten?
En natuurlijk hangt het van de context af.. de ene maakt het bonter dan de andere.
Typisch Nederlands. Lekker 'normaal' doen. Als je niet in jouw calvinistische ideaalplaatje past moet je een ban krijgen.quote:Op maandag 10 november 2014 02:43 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Je hebt ook de optie om je normaal te gedragen als je geen ban wilt oplopen
Zeker wel, maar ik weet wanneer te stoppen. Ik word er niet heel veel blijer van door bezopen te zijn. En een dag later een kater te hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 02:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij drinkt nooit een biertje?
Had jij geen permaban?quote:Op maandag 10 november 2014 02:43 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Je hebt ook de optie om je normaal te gedragen als je geen ban wilt oplopen
Ik had het fraaier gevonden als je dit gedoe 'bezopen' vondquote:Op maandag 10 november 2014 02:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik ben nu bezopen. Overdreven gedoe op FOK! nu.
Had.. heeft 1,5 jaar geduurd ofzo en toen kon ik opeens weer een account aanmaken. Dus nu vind ik Yvonne weer liefquote:
Goeie nick, wel.quote:Op maandag 10 november 2014 02:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
toen kon ik opeens weer een account aanmaken.
Lekker overal ongegeneerd kunnen zeuren en zeikenquote:
Dat zegt men, maar in al mijn ervaring valt dat dik mee. Meestal zijn ze wel geil, in die rode week.quote:Op maandag 10 november 2014 02:53 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Lekker overal ongegeneerd kunnen zeuren en zeikenDoen ongestelde vrouwen ook.
Wat zeggen ze dan: een goede ridder heeft bloed op zn zwaard toch? Ben jij dan soms de moraalridder?quote:Op maandag 10 november 2014 02:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zegt men, maar in al mijn ervaring valt dat dik mee. Meestal zijn ze wel geil, in die rode week.
Het gaat bij mij gewoon om het kunnen.quote:Op maandag 10 november 2014 02:48 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik had het fraaier gevonden als je dit gedoe bezopen vond
Tis weekend.. moet kunnen. Maar als je op een doordeweekse dag ook bezopen bent, zou ik het triest vinden.
Overigens.. je bent nu bezopen. Goed te zien dat ook jij je bezopen dus prima kan gedragen zonder gevloek met kanker!![]()
ALs jij het kan, kan een ander het vast ook wel.
Ik? Nou zeker. Enorm. De grootste van FOK!. Heb ook geen notes, nooit bans, zuiver op de graad.quote:Op maandag 10 november 2014 02:55 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ben jij dan soms de moraalridder?
Vriendinlief mag blij zijn met jequote:Op maandag 10 november 2014 02:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik? Nou zeker. Enorm. De grootste van FOK!. Heb ook geen notes, nooit bans, zuiver op de graad.
Tijd voor een slaapje, denk je niet?quote:Op maandag 10 november 2014 03:04 schreef BloedendeVagina het volgende:
En dan komen we even op wat anders he? Als we toch bezig zijn
Kloonaccounts maken mag officieel niet. Volgens de regeltjes en voorwaarden van Fok! zou je daar zelfs een boete ofzo voor kunnen krijgen. Iets met 'op straffe van.. ' als ik het uit mn hoofd zeg voor elke post die je maakt ofzo.
En wat doet zo'n admin vervolgens? Die flikkert je kloonaccount dicht! Terwijl Danny daar dus een heel goed verdienmodel voor heeft waar je als user akkoord mee bent gegaan.
Stomme admins ook somsOf zullen ze dat nu wel gaan handhaven, nu er geen banners te zien zijn?
Ik blijf nog wel even een paar uurtjes wakker, maar als jij je nest ingaat: Welterusten enquote:Op maandag 10 november 2014 03:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijd voor een slaapje, denk je niet?
Zuiplap of nachtdienst?quote:Op maandag 10 november 2014 03:07 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik blijf nog wel even een paar uurtjes wakker,
Het is 21:08 hier. Neuh, nog niet.quote:maar als jij je nest ingaat: Welterusten en!
Compleet verstoord dag/nachtritme door slecht slapen en zelfstandigequote:
Ah, dan kunnen we nog wel even doorgaanquote:Het is 21:08 hier. Neuh, nog niet.
kan het je niet aanraden. Nachtdiensten fucken met je ritme.quote:Op maandag 10 november 2014 03:20 schreef BloedendeVagina het volgende:
Nachtdiensten.. vroeger ook wel gedaan.
Zou ik nu ook wel willen doen eigenlijk :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |