Wat zijn dat nou weer voor aannames? Lees anders rustig m'n post nog eens en je zult zien dat ik schreef dat ik er geen zin meer in had. Ik zei nergens dat ik er niet tegen kon.quote:Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Als dat de reden is, wat ben je dan voor een watje?
Fok! is anoniem, zodat je heerlijk je gal overal op kan spuwen of gewoon je ei of je mening kwijt kan. En als je wat post, moet je ook tegen kritiek kunnen, anders ben je alleen maar een aandachtshoer die positieve aandacht cq. bevestiging zoekt :/
Kweek eens ballen ofzo :/
quote:Op zondag 9 november 2014 16:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb de top 100 drukste reeksen als proxy gebruikt voor de hoeveelheid slowchat. Neem de top 100 reeksen van dit jaar bijv:
1 2 3 4 5 6 7 8 | Jaar Jaartotaal top100 %top100 Jtot-top100 Prognose vs 2010-2013 2010 13.840.901 5.568.782 40,23% 8.272.119 -36,03% 2011 15.103.575 7.845.331 51,94% 7.258.244 -27,10% 2012 14.309.619 7.535.058 52,66% 6.774.561 -21,89% 2013 13.523.241 7.373.695 54,53% 6.149.546 -13,95% 2014 11.080.120 6.586.042 59,44% 4.494.078 Prognose 2014 13.045.948 7.754.533 59,44% 5.291.414 |
Je hebt er geen zin meer in omdat die reacties kunnen komen. Zo las ik het.quote:Op zondag 9 november 2014 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor aannames? Lees anders rustig m'n post nog eens en je zult zien dat ik schreef dat ik er geen zin meer in had. Ik zei nergens dat ik er niet tegen kon.
Ik heb niks tegen confrontaties maar wel tegen allerlei domme grappen over TS.
We mogen het niet meer hebben over de groep die consequent de 'negatieve lijstjes' aanvoeren, typisch.quote:Op zondag 9 november 2014 16:38 schreef Speculant. het volgende:
Cijfers van slowchat afgezet tegen de rest door de jaren heen?
Het afschaffen of verminderen van al die anti-moslim/buitenlander topics en/of reacties zou misschien ook wel helpen. Maarja dit hebben ze natuurlijk wel zelf aangetrokken door jaren terug hele dagen pvv nieuws topics te spammen waar je dan weer een herhalende 100+ reactie topic op kreeg.
Kan, maar motiverend is het sowieso niet. En daar gaat het om: Je moet de motivatie hebben om topics te posten. Ik neem ook aan dat ik niet de enige ben die dat gevoel heeft; ik probeer redenen te bedenken voor het teruglopen van het aantal topics.quote:Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Je hebt er geen zin meer in omdat die reacties kunnen komen. Zo las ik het.
Je kunt die domme reacties ook gewoon negeren natuurlijk.
Je ziet het verschil niet tussen 'alleen maar' en proportioneel?quote:Op zondag 9 november 2014 17:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
We mogen het niet meer hebben over de groep die consequent de 'negatieve lijstjes' aanvoeren, typisch.
quote:Op zondag 9 november 2014 18:54 schreef Trebo het volgende:
Danny en Yvonne schitteren door afwezigheid in dit topic. Ach, als danny z'n ad-inkomsten maar krijgt.
Modbash. Permaban.quote:Op zondag 9 november 2014 18:54 schreef Trebo het volgende:
Danny en Yvonne schitteren door afwezigheid in dit topic. Ach, als danny z'n ad-inkomsten maar krijgt.
In een ander topic meldde Danny dat de hoogtijdagen qua ads-inkomsten wel over waren. Rara, hoe kan datquote:Op zondag 9 november 2014 18:54 schreef Trebo het volgende:
Tja.. dat zou wel heel triest zijn. Wel eens 2 weken ban gehad voor iets wat met een mod te maken had.. iets wat bij iedereen al bekend was benoemde ik; ban.quote:
Je kunt ze negeren, maar als er 20 van die kutreacties staan is de kans ook groter dat iemand die serieus wilde reageren dat toch maar niet doet. Het topic is toch al verziekt en je reactie valt minder op tussen de troep.quote:Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Je hebt er geen zin meer in omdat die reacties kunnen komen. Zo las ik het.
Je kunt die domme reacties ook gewoon negeren natuurlijk.
Zou je die grafiekjes op de laatste pagina van het vorige deel in de OP willen zetten?quote:
Met alle plezier.quote:Op zondag 9 november 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou je die grafiekjes op de laatste pagina van het vorige deel in de OP willen zetten?
Zijn wel relevant en verhelderend wmb.
Ja.. dag mag dan ook niet he? Modjes moet je ophemelen, verafgoden en nooit tegenspreken. Dom als je dat niet doet, want modjes zijn gewoon echt de bom!quote:Op zondag 9 november 2014 20:34 schreef Trebo het volgende:
[..]
Tja.. dat zou wel heel triest zijn. Wel eens 2 weken ban gehad voor iets wat met een mod te maken had.. iets wat bij iedereen al bekend was benoemde ik; ban.
Gracias.quote:
Misbruik van je 'macht'. Ach, als ze er beter door slapenquote:Op zondag 9 november 2014 23:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ja.. dag mag dan ook niet he? Modjes moet je ophemelen, verafgoden en nooit tegenspreken. Dom als je dat niet doet, want modjes zijn gewoon echt de bom!
We zijn als fokkers goed bezig geweest om het internetverkeer bloot te leggen. We hebben geen precieze inzage van binnenuit. Niemand kan zien hoe veel clicks fok genereert en wat de inkomsten zijn. Maar de trends zijn mooi zichtbaar.quote:Op zondag 9 november 2014 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias.
Zou nog goed zijn om het ledenaantal en het actieve ledenaantal (min. x posts (10?, 50?) per y tijdseenheid (maand?)) erbij te zetten. Ik weet niet of ik die statistieken zelf kan genereren, maar zou ook een goed beeld kunnen geven?
Bedoel je qua ad-inkomsten? Dat lijkt me prive voor Danny.quote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We zijn als fokkers goed bezig geweest om het internetverkeer bloot te leggen. We hebben geen precieze inzage van binnenuit. Niemand kan zien hoe veel clicks fok genereert en wat de inkomsten zijn. Maar de trends zijn mooi zichtbaar.
Kritiek of 'ik plas in je kont' vind ik twee verschillende dingen.quote:Op zondag 9 november 2014 17:18 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Als dat de reden is, wat ben je dan voor een watje?
Fok! is anoniem, zodat je heerlijk je gal overal op kan spuwen of gewoon je ei of je mening kwijt kan. En als je wat post, moet je ook tegen kritiek kunnen, anders ben je alleen maar een aandachtshoer die positieve aandacht cq. bevestiging zoekt :/
Kweek eens ballen ofzo :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |