iPhone slaat standaard geen datum&tijd op bij de foto's.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:38 schreef agter het volgende:
[..]
Voor ons wellicht wel ja. Maar voor de mensen die de iphone uitgelezen hebben, lijkt het me appeltje - eitje.
Heeft Hans Kremers een zware camera bij zich?quote:Op re[quote]
[b]Op woensdag 12 november 2014 14:53 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik beelden van gezien. Ik denk zelfs alles. Maar die herkende ik niet op de afbeeldingen, en ik dacht dat er ook een filmploeg daar geweest was. Intussen snap ik niet waarom dit zo'n belangrijk punt zou zijn. Een leermoment voor gidsen, denk ik dan. Als ik er al iets van denk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet 'mijn' nachtlokatie nee. Maar misschien die van iemand anders wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Perico het volgende:
Vraag voor 11en30:
Is dit de locatie van de nachtfoto's? Of is die al eens eerder afgeserveerd?
ik denk niet dat ze er tegenaan staat, ik denk dat die paal nog wat verder naar achter staat. Wel achter haar dan waardoor je het niet ziet.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:05 schreef Lutalo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zou L tegen een paal/stronk geleund staan.
ok, jij hebt m dus niet toevallig onlangs verkochtquote:Op woensdag 12 november 2014 16:20 schreef 11en30 het volgende:
Niet v
[..]
Dit is niet 'mijn' nachtlokatie nee. Maar misschien die van iemand anders wel.
Vreemd.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
iPhone slaat standaard geen datum&tijd op bij de foto's.
iPhone 5 met iOS 8?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:34 schreef agter het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik zie toch duidelijk op m'n iPhone de datum staan wanneer een foto gemaakt is.
Hij staat nu op gereserveerd voor Perico.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ok, jij hebt m dus niet toevallig onlangs verkocht
iPhone 4S, IOS7.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:37 schreef Physsic het volgende:
[..]
iPhone 5 met iOS 8?
Ik heb
een iPhone 5 met iOS7 en bij mij staat het nergens.
Volgens internet heeft iPhone 4 iig geen builtin optie voor een date&time stamp. Ook met iTunes wordt geen date&time in EXIF meegenomen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/IOS_7quote:iOS 7 gebruikt nu de opgeslagen informatie over de foto, zoals datum en locatie, om de fotocollectie automatisch te rangschikken. Ook wordt deze informatie meegezonden via iCloud-dienst fotostream.
Op mijn eenvoudige smartphone staat de tijd en datum bij de details van de foto, ook nadat een foto via bleutooth verzonden is naar mijn laptop.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:34 schreef agter het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik zie toch duidelijk op m'n iPhone de datum staan wanneer een foto gemaakt is.
[ Bericht 2% gewijzigd door 11en30 op 12-11-2014 18:31:37 ]
Het zal toch allemaal op 1 en hetzelfde punt zijn gemaakt ( hoewel mijn ruimtelijk inzicht niet zo geweldig is) gezien de V-vormige stronk en bruine boomstam.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee. Kijk eens terug op de video Answers For Kris. Dan zie je dat er een stukje gras is op de top. Dat loopt schuin omhoog. Er is een uitgesleten 'pad' naar het hoogste punt van dat stukje gras. Van daar uit kijk je over de struiken heen en heb je dat uitzicht.
Dit 'pad' is vaker hier voorbij gekomen waarbij users dachten/stelden dat dat een echt pad zou zijn dat ergens naar toe zou leiden en dat de meiden via dat pad verdwaald zouden kunnen zijn. Maar het stopt dus gewoon op het fotopunt. Zoals de gids zei: "Dat is geen pad".
Er is dus geen voorkennis voor nodig, geen halsbrekende toeren waarbij je niet weet waar je je voeten moet zetten, je hoeft nergens op te klimmen. Het enige dat nodig is is wat goed verstand en gezonde nieuwsgierigheid.
quote:Op woensdag 12 november 2014 18:21 schreef 11en30 het volgende:
horror boat investigations (HBI) alertWat wil je nu zeggen, dat KL in zo'n laadbak vervoerd zijn, opweg naar de slacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Make my day!
Getver, nee ik snap het punt ook niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:38 schreef agter het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen, dat KL in zo'n laadbak vervoerd zijn, opweg naar de slacht?
Je loopt op de zaken vooruit. We zijn nog aan het onderzoeken wat er precies gebeurd is.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:38 schreef agter het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen, dat KL in zo'n laadbak vervoerd zijn, opweg naar de slacht?
Welk punt?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:42 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Getver, nee ik snap het punt ook niet.
Ja ik wacht ook op een antwoord op #175. Ik wil weten of ik updates kan blijven plaatsen.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:33 schreef Grijzemassa het volgende:
Is er nog een mod in de zaal? Ik zou graag antwoord willen hebben op de vraag die ik vannacht stelde
over het niet meer mogen plaatsen van links met achternamen.
Gaat dat over de link of over het artikel dat er bij hoort?
Ik steek nog al wat tijd in het zoeken van informatie mbt de zaak K&L en wil graag weten of dat nog geplaatst kan worden. Want overal staan volledige namen vermeld, van alle betrokkenen. De Panamese pers doet daar helemaal niet moeilijk over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |