Ik geef helemaal geen mening over P.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:06 schreef ToniB het volgende:
[..]
je weet niet wie P. is en toch heb je je mening al klaar.
Of dat gebeurd is, weet ik niet. Ik zag alleen wat beelden waar ze dat niet als achtergrond hadden. Misschien had ik het beter niet kunnen noemen. Van mij mag een gids zo onlogisch doen als 'ie wil, zolang het maar niet op mijn kosten is, en ik daardoor een minder leuke trip heb.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef Lutalo het volgende:
Vanwege de vergelijking met "gewone stervelingen" wellicht (zijnde een cameraploeg en iemand die wat vertelt over de vermissing van Kris en Lisanne, en dus een heel ander doel heeft dan van uitzichten genieten).
Ik vind het compleet onlogisch dat de gidsen die met de 'gewone stervelingen' de tocht maakten, en stil staan bij - dezelfde - fotomomenten (quebrada), niet de moeite nemen, naar hetzelfde fotomoment op de top te gaan.
ik had het over een foto van p. In vergelijking met de foto van K.niet over de foto van k en l. Maar je weet niet wie p. is.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:11 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Ik geef helemaal geen mening over P.
hij doelt op mij, omdat ik zei dat het een mooi voorbeeld was van een feit dat voor het oprapen lag.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef Grijzemassa het volgende:
@JustinCase
"Maar ik vond het wel leuk om af te wachten, tot of iemand dat zou opmerken. Want het was een half uurtje later al een feit geworden, zag ik vannacht."
Dit is weer zo'n onnozele onderschatting van bepaalde users van jouw kant.
Het is niet binnen een half uur een feit geworden, het gaat om zaken die al eerder naar voren gebracht zijn en op een gegeven moment door nieuwe invalshoeken weer ter sprake komen.
En dan gaan we daar weer eens verder over gedachten uitwisselen.
Die nieuwe invalshoeken ontstaan doordat users achter de schermen uren tijd besteden aan het zoeken naar aanwijzingen en informatie.
Dat zou kunnen. HK had daar geen bereik.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:57 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dan hebben we nog wel de noodoproep om 16.39 uur, die zou dan vóór de mirador gedaan moeten zijn.
Oke misschien had je beter kunnen zeggen "de aanwijzingen" liggen voor het oprapen.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij doelt op mij, omdat ik zei dat het een mooi voorbeeld was van een feit dat voor het oprapen lag.
Maar was het dat niet, dan was er wel iets anders gevonden
Dat zal waarschijnlijk niet gebeurd zijn, anders hadden we dat wel gezien en niet het excuus 'het is nu bewolkt/mistig/....' enz.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:17 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Of dat gebeurd is, weet ik niet. Ik zag alleen wat beelden waar ze dat niet als achtergrond hadden. Misschien had ik het beter niet kunnen noemen. Van mij mag een gids zo onlogisch doen als 'ie wil, zolang het maar niet op mijn kosten is, en ik daardoor een minder leuke trip heb.[/s]
Of in een huisje, hutje, dal, niet overal voor de mirador is bereik iddquote:Op woensdag 12 november 2014 13:28 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. HK had daar geen bereik.
Heb je in een geïsoleerde vriescel ook geen bereik? En in een ondergrondse koel/vrieskelder?
toen ik het typte heb ik even getwijfeld, maar bewust voor feit gekozenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:28 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Oke misschien had je beter kunnen zeggen "de aanwijzingen" liggen voor het oprapen.
Maar ik vind dat op de letter uitpluizen van reacties zo flauw, als je alleen daarvoor op dit forum post zegt dat ook wat over de persoon zelf.
Nee, en voor mijn vraag (welke dag bedoeld wordt), maakt dat ook niet uit. Het bericht over die "foto van P." was nogal kort, en er werd geen dag/datum genoemd. Dan weet ik dus niet of die anders is dan 1 april.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:18 schreef ToniB het volgende:
[..]
ik had het over een foto van p. In vergelijking met de foto van K.niet over de foto van k en l. Maar je weet niet wie p. is.
O ja, een nieuw feit. Iets anders vinden lukt zonder dat ook wel, maar vond je het echt een feit? Ik vond het een nieuw idee, maar geen feit.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij doelt op mij, omdat ik zei dat het een mooi voorbeeld was van een feit dat voor het oprapen lag.
Maar was het dat niet, dan was er wel iets anders gevonden
In mijn koelkast wel, maar ik zit niet ver van een zendmast. Voor iemand die wil, zeker in een gebied waar het bereik al zwak is, lijkt het me niet moeilijk om opzettelijk een vergeefse belpoging te doen, als je daarop doelt. En als je in zo'n bedrijf werkt, weet je denk ik allang van collega's of je vanuit een koelcel kunt bellen. Dat je dus bij per ongeluk opsluiten, niet op je mobiel moet vertrouwen om alarm te slaan.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:28 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. HK had daar geen bereik.
Heb je in een geïsoleerde vriescel ook geen bereik? En in een ondergrondse koel/vrieskelder?
Wie zegt dat de gids dat niet heeft laten zien? Het staat niet op de video maar de video is ook geen urenlang.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:30 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk niet gebeurd zijn, anders hadden we dat wel gezien en niet het excuus 'het is nu bewolkt/mistig/....' enz.
Het was al eerder gezien dat er iets met die achtergrond was.
Ik vraag me af wat de reden is om niet het fotomoment te laten zien.
Dat kan. Maar niet alleen daarover. En ik val niet overal over, wel over bepaalde soorten conclusies. Vooral die van het type "dat kan volgens mij niet zonder (gids, kennis, bericht naar huis of vul maar in) gegaan zijn". Dat de stap van "zoiets verwacht je niet", naar "daar zit iets achter" nogal snel gezet wordt.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:28 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Oke misschien had je beter kunnen zeggen "de aanwijzingen" liggen voor het oprapen.
Maar ik vind dat op de letter uitpluizen van reacties zo flauw, als je alleen daarvoor op dit forum post zegt dat ook wat over de persoon zelf.
Ik zei 'het zal waarschijnlijk niet gebeurd zijn'....en de rest.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat de gids dat niet heeft laten zien? Het staat niet op de video maar de video is ook geen urenlang.
zonder de link te bekijken, mirador is een aanduiding voor het hoogste punt, die heb je op meerdere trails.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:43 schreef Saarah het volgende:
Gaat deze blog (8 juli) over dezelfde Trail (Pianista-trail) of over een andere? Er wordt namelijk ook gesproken over de Mirador, maar het uitzicht lijkt anders te zijn dan op de foto's van Kris en Lisanne.
http://dumpyoldbroad.blog(...)o-peninsulas-in.html
Ah, wist ik niet, dan zal het idd een andere trail zijn. Tnx!quote:Op woensdag 12 november 2014 13:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
zonder de link te bekijken, mirador is een aanduiding voor het hoogste punt, die heb je op meerdere trails.
Ik heb het over een vriescel/kelder met wanden van minstens 20cm dik, van een slachthuis,-edit-quote:Op woensdag 12 november 2014 13:39 schreef JustinCase het volgende:
In mijn koelkast wel, maar ik zit niet ver van een zendmast.
Wil je nu alle koele ruimtes afgaan aan de Boquete-zijde waar misschien geen bereik is, en waar je mensen vast zou kunnen houden?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:59 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik heb het over een vriescel/kelder met wanden van minstens 20cm dik, van een slachthuis,
Ook op die foto is het bewolkt, maar toch een vrijer uitzicht dan op AFK.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:50 schreef 11en30 het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts van de man met wit shirt staat de schuine paal waar L tegenaan leunt/zich aan vasthoudt. Deze man staat hoger dan de vrouw links van hem, die weer hoger staat dan de man met gele pet. Ik denk dat de vrouw op de hogere wal naast het pad staat, de man op de stronk waar L vermoedelijk ook op staat en de gele pet op het ingesleten lager gelegen pad. De fotograaf lijkt hier het hoogst van iedereen te staan.
Omdat daar de filmer op het diepste punt (het pad) blijft? Gele petmans ziet ook niets.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:10 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Ook op die foto is het bewolkt, maar toch een vrijer uitzicht dan op AFK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |