SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ah, oke, verkeerd gezien.quote:![]()
Dus Milik speelt ivm kunstgras? Dus dat zou dan betekenen dat Siggy tegen Heerenveen weer in de basis staat
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zien wij het nou allemaal verkeerd?
Ik bedoel Vermeer deed het slecht, maar nog steeds waren er welmensen die hem als de beste keus zagen. Daarnaast moet je niet zomaar je keeper wisselen. Sig daarentegen wordt door iedereen uitgekotst. En dan zet de boer milik in de basis alleen onder het nom van kunstgras...When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Laten zich weer afbluffen. Wat een mietjes.
Sneu als je je als profvoetballer alleen kunt opladen voor wedstrijden tegen Barcelona en Paris Saint Germain.![]()
Haha[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het spijt me, ik zal jullie niet meer uitlachenquote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Kansloze zooitje is weer lekker bezig hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben madquote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal jullie niet meer uitlachenRED ONS HENNIEGOD![]()
Goffer.
Is het zo slecht, ja?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ik word net wakker en we staan al 1-0 achter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je zou ze toch allemaal een gigantische rotschop willen geven. Vooral van rhijn.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Iedereen mag me ongelijk geven als hij/zij dat wilt, maar als je na vier titels op rij dit nog laat gebeuren, dan gaat er ergens in het proces iets fout.![]()
wie die nu spelen hebben ook 4 titels?quote:Op zondag 9 november 2014 12:43 schreef Fargo het volgende:
Iedereen mag me ongelijk geven als hij/zij dat wilt, maar als je na vier titels op rij dit nog laat gebeuren, dan gaat er ergens in het proces iets fout.![]()
Wij hebben geen proces, wij hebben Frankiequote:Op zondag 9 november 2014 12:43 schreef Fargo het volgende:
Iedereen mag me ongelijk geven als hij/zij dat wilt, maar als je na vier titels op rij dit nog laat gebeuren, dan gaat er ergens in het proces iets fout.
En het zijn gewoon luie donders die spelers.![]()
Ik heb het dan ook niet over de spelers.quote:Op zondag 9 november 2014 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie die nu spelen hebben ook 4 titels?![]()
Soms moet je idd gewoon de beuk erin gooien. Dit is daar zo'n wedstrijd voor.quote:Op zondag 9 november 2014 12:43 schreef Gruisman het volgende:
Kom er maar in met Zimling, met zijn ervaring en leidinggevende kwaliteiten erbij komt het wel goed![]()
Ik ben één van de jongens met de meeste ervaring in de spelersgroep. Ik probeer ook mijn verantwoordelijkheid richting de jonge jongens te nemen. Ik probeer ze hier en daar wat te ondersteunen en dingen bij te brengen die ik al heb meegemaakt en zij op dit moment ondervinden. Ik zeg bijvoorbeeld dat het niet zinvol is om heel zenuwachtig te zijn en teveel na te denken.quote:Op zondag 9 november 2014 12:41 schreef Heeinz het volgende:
Ik begon al vertrouwen te krijgen in Rhijn
Vorig jaar had ik in mijn mindere periode daar veel last van. Ik bleef te lang in het negatieve hangen. Op gegeven moment ben ik daar overheen gestapt. Ik zit nu weer lekker in mijn vel en dat ik probeer op het veld naar iedereen te tonen. Ik speel echt weer met vertrouwen en plezier. Dat is toch de basis.![]()
Lijkt het Feyenoord topic wel, daar durven ze ook nooit in het eredivisieverslagen topic te komen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
waarover dan?quote:Op zondag 9 november 2014 12:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over de spelers.![]()
ben ook wel benieuwd welk proces er voor zorgt dat van rhijn een balletje breed verkeerd speeltquote:![]()
Eindelijk weer eens het gevoel dat wanneer een Ajax-spits de bal krijgt, dat je weet dat die bal erin kan vliegen.![]()
![]()
De filosofie die op dit moment de boventoon voert binnen de club. Sinds de eerste titel zijn we nationaal als internationaal geen centimeter opgeschoven. Er is toch niemand die met droge ogen kan beweren dat de laatste twee titels met beter voetbal zijn behaald dan die twee daarvoor?quote:![]()
Ik ook mobiel, dan is dat schreeuwtopic echt geen pretje.quote:Op zondag 9 november 2014 12:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dan zit ik liever hier, hoop niet dat je het erg vindt![]()
Van Rhijn speelt breed naar helemaal niemand, Cillessen kan net op tijd de bal raken, doet dat verkeerd, Narsingh kan vervolgens een voorzet geven en omdat Cillessen uit positie is kan hij een Pool vrij inschieten.quote:Op zondag 9 november 2014 12:51 schreef Wave103 het volgende:
MILIKKK![]()
Heb het eerste deel gemist, hoe kwam die tegenkool?![]()
Lekker hoorDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Typischquote:Op zondag 9 november 2014 12:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Rhijn speelt breed naar helemaal niemand, Cillessen kan net op tijd de bal raken, doet dat verkeerd, Narsingh kan vervolgens een voorzet geven en omdat Cillessen uit positie is kan hij een Pool vrij inschieten.. Dank
![]()
![]()
Jullie kunnen weer opgelucht ademhalen. Dit geven jullie niet meer weg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou Frankie kan het nu gewoon niet meer maken om Siggy in de spits te zetten"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
jaquote:Op zondag 9 november 2014 12:55 schreef w00h00 het volgende:
Ajax heeft eenzijdige optie tot koop voor Milik toch?![]()
Ga dan nog maar even doorquote:Op zondag 9 november 2014 12:55 schreef Fargo het volgende:
Twee goals terwijl ik een stukje tik over wanbeleid en slecht voetbal![]()
Jawel, want dit komt door het kunstgras hoor!!!1!quote:Op zondag 9 november 2014 12:55 schreef Stiggie het volgende:
Nou Frankie kan het nu gewoon niet meer maken om Siggy in de spits te zetten![]()
![]()
Dus na 2 goals is jouw verhaal over wanbeleid niet meer relevant? Moet een goed verhaal geweest zijn danquote:Op zondag 9 november 2014 12:55 schreef Fargo het volgende:
Twee goals terwijl ik een stukje tik over wanbeleid en slecht voetbal![]()
Deze winterstop Sigthorsson weg en Zivkovic doorschuiven aub.quote:Op zondag 9 november 2014 12:55 schreef w00h00 het volgende:
Ajax heeft eenzijdige optie tot koop voor Milik toch?![]()
Wtf is dit?quote:!!!1
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Waar zeg ik dat het miet meer relevant zou zijn? Was gewoon een 'saillant' detail, that's all...quote:Op zondag 9 november 2014 12:56 schreef Burrito het volgende:
[..]
Dus na 2 goals is jouw verhaal over wanbeleid niet meer relevant? Moet een goed verhaal geweest zijn dan![]()
je hebt het getypt en na 2 goals niet gepost. Het was blijkbaar niet relevant meer.quote:Op zondag 9 november 2014 12:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het miet meer relevant zou zijn? Was gewoon een 'saillant' detail, that's all...![]()
Als ze die niet kopen zijn ze echt gek gewordenquote:Op zondag 9 november 2014 12:55 schreef w00h00 het volgende:
Ajax heeft eenzijdige optie tot koop voor Milik toch?
Gewoon na de winter zivkovich en milik.
Kampioen in Januari.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
![]()
.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Zit mobiel, maar volgens mij moet het wel staan in dit topic.quote:Op zondag 9 november 2014 12:59 schreef Burrito het volgende:
[..]
je hebt het getypt en na 2 goals niet gepost. Het was blijkbaar niet relevant meer.![]()
Na de winterstop spelen we minder op kunstgras, dus dan zal Frank Milik niet meer nodig hebben denk ikquote:Op zondag 9 november 2014 13:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als ze die niet kopen zijn ze echt gek geworden
Gewoon na de winter zivkovich en milik.
Kampioen in Januari.![]()
mooi plaatjequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sorry ik ben nieuw hier.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk met vertraging maar El Ghazi... die moet je afleggen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
![]()
I'l? Is het de bedoeling dat het Engels dramatisch is of?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Siggy is ook dramatischquote:Op zondag 9 november 2014 13:03 schreef MouzurX het volgende:
I'l? Is het de bedoeling dat het Engels dramatisch is of?.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:03 schreef MouzurX het volgende:
I'l? Is het de bedoeling dat het Engels dramatisch is of?quote:![]()
Van Rhijn doet echt niks goed vandaag hè?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nog even 1-3 maken voor de rust en de wedstrijd zit in de tas.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Scherpquote:Op zondag 9 november 2014 13:05 schreef OverRated het volgende:
[..]
Doe dan een plaatje dat hij naar links kijkt.
Ik denk dat je nou maar moet stoppen.
Genaaid door de scheids jongens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jullie mogen Leeuwin voor 10 miljoen voor ons kopen. Dan komen jullie wel eens in de CL volgende ronde en als iemand niet goed speelt slaat hij hem dood.
Maar ja dat mag dan weer niet van Frankie.![]()
![]()
Wat zit die Driessen toch allemaal te lullen ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
geen idee, irritant figuur dat het is.quote:Op zondag 9 november 2014 13:17 schreef Pedroso het volgende:
Wat zit die Driessen toch allemaal te lullen ?
bij de snelle 1-0: ja ajax heeft nog een hele wedstrijd om terug te komen. 10 minuten later zegt ie het nog een keer. Daarna staat het ineens 1-2 voor Ajax. "Cambuur heeft nog genoeg tijd om terug te komen".![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
geen idee, irritant figuur dat het is.
bij de snelle 1-0: ja ajax heeft nog een hele wedstrijd om terug te komen. 10 minuten later zegt ie het nog een keer. Daarna staat het ineens 1-2 voor Ajax. "Cambuur heeft nog genoeg tijd om terug te komen".![]()
![]()
![]()
net feyenoordquote:Op zondag 9 november 2014 13:18 schreef j0rdiiii het volgende:
roepen dat je gaat jagen en na 20 minuten er al mee stoppen![]()
altijd zo met die clubjes. tweede helft zullen ze wel weer even stormen, wellicht zelfs met een 2-2 tot gevolg. Maar als je Milik gewoon even die bal geeft is het zo weer 2-3.quote:Op zondag 9 november 2014 13:18 schreef j0rdiiii het volgende:
roepen dat je gaat jagen en na 20 minuten er al mee stoppen![]()
![]()
Kan Driessen niet gewoon ophoeren met dat gezever.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
liever dat hij 1-3 maakt etc.quote:Op zondag 9 november 2014 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
altijd zo met die clubjes. tweede helft zullen ze wel weer even stormen, wellicht zelfs met een 2-2 tot gevolg. Maar als je Milik gewoon even die bal geeft is het zo weer 2-3.![]()
Vooral het eerste kwartier ofzo ergerde ik me dood aan die ventquote:Op zondag 9 november 2014 13:30 schreef Houniet het volgende:
Kan Driessen niet gewoon ophoeren met dat gezever.![]()
Lijkt mij ook het beste. Kunnen we is een keer op ons gemak een wedstrijd af kijken van Ajax.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan heb je ook echt helemaal niks aan hem. Liever een snelle buitenspeler aan de linkerkant dan zoals El Ghazi aan de rechterkant.quote:![]()
negerquote:Op zondag 9 november 2014 13:38 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is precies de functie van de eenmansmuur Serero?
schrikt af![]()
Ajax speelt op de counter, dus kun je net zo goed Menig inbrengen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan heb je ook echt helemaal niks aan hem. Liever een snelle buitenspeler aan de linkerkant dan zoals El Ghazi aan de rechterkant.![]()
Zal me niets verbazen als Siggy volgende week er weer instaat.quote:Op zondag 9 november 2014 13:49 schreef Syntix het volgende:
Geen Siggy meer Frank, dat is duidelijk.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Moisander is klaar voor de volgende stap toch? Alle jezus.
Die volgende stap is Augsburg of QPR ofzo.quote:Op zondag 9 november 2014 13:51 schreef Houniet het volgende:
Moisander is klaar voor de volgende stap toch? Alle jezus.
![]()
En Zivkovic in de spitsquote:Op zondag 9 november 2014 13:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax speelt op de counter, dus kun je net zo goed Menig inbrengen.![]()
![]()
dan mis je wel de snelheid van schonequote:Op zondag 9 november 2014 13:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax speelt op de counter, dus kun je net zo goed Menig inbrengen.![]()
betwijfel het, als hij eenmaal wisselt, dan is het ook voor lange periode.quote:Op zondag 9 november 2014 13:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als Siggy volgende week er weer instaat.![]()
Precies in het netjequote:Op zondag 9 november 2014 13:54 schreef Kittenz het volgende:
hoe viel de 3e goal van ajax precies? stream valt natuurlijk net weg.![]()
El Ghazi geeft voor, Milik loopt 'm binnenquote:Op zondag 9 november 2014 13:54 schreef Kittenz het volgende:
Lol bij mij ook.quote:Op zondag 9 november 2014 13:54 schreef Kittenz het volgende:
hoe viel de 3e goal van ajax precies? stream valt natuurlijk net weg.
Terwijl ik echt met 4 minuten vertraging kijkNet voor de goal wrs.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hopelijk ook is een wedstrijdje voor het doelsaldo, 1-5 ofzo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
tik tik tik tik tik tik golquote:Op zondag 9 november 2014 13:54 schreef Kittenz het volgende:
Wat een lul, wisselen!quote:Op zondag 9 november 2014 13:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Binenkort want Milik stond net buitenspel![]()
Klaassen weer ijzersterk vandaag en El Ghazi laat wederom zien dat het een groot talent is, ook al maakt ie soms de verkeerde keuze.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik denk dat Klaassen ook gewoon in de basis staat bij Oranje komende week.quote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Pedroso het volgende:
Klaassen weer ijzersterk vandaag en El Ghazi laat wederom zien dat het een groot talent is, ook al maakt ie soms de verkeerde keuze.![]()
Eindelijk gaat die faalhaas Milik het veld af en krijgen we nu een echte spits.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 14:01 schreef Pedroso het volgende:
Eindelijk gaat die faalhaas Milik het veld af en krijgen we nu een echte spits.![]()
![]()
Wat zou Frank tegen Sigthorsson zeggen?
Je moet scoren. Daar is de goal. Houd de bal aan je voet en schiet hem erin?![]()
god[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
beloon jezelf, je bent fitter dan ooit, tijd voor goals. Als je de bal ook maar enigszins in de buurt van het doel krijgt, hou je een streepje voor op Milik.quote:Op zondag 9 november 2014 14:02 schreef DenXD het volgende:
Wat zou Frank tegen Sigthorsson zeggen?
Je moet scoren. Daar is de goal. Houd de bal aan je voet en schiet hem erin?![]()
Waar slaat dit nou op man?
Hij kan een hattrick maken en dan haal je hem er uit?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
tja, afellay was ook dolbij bij barcelonaquote:Op zondag 9 november 2014 14:02 schreef Gruisman het volgende:
Siggy zal zelf toch ook wel weten dat die niet goed genoeg is?![]()
begrijp ik ook nietquote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef MouzurX het volgende:
Hij kan een hattrick maken en dan haal je hem er uit?![]()
De looplijnen van Milik waren niet goed, dat kan Siggy veel beter.quote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef MouzurX het volgende:
Hij kan een hattrick maken en dan haal je hem er uit?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tsja de rollen zijn nu omgedraaid. Voortaan mag Milik 70min spelen en Siggy 20, ipv andersom"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Inclusief de Boer met zijn Siggie.quote:Op zondag 9 november 2014 12:39 schreef MouzurX het volgende:
Je zou ze toch allemaal een gigantische rotschop willen geven. Vooral van rhijn.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Glijd die lapzwans nog uit ook
Ik begrijp wel waarom Frank zegt dat Milik meer een kunstgras voetballer is![]()
laten we het hopenquote:Op zondag 9 november 2014 14:04 schreef Stiggie het volgende:
Tsja de rollen zijn nu omgedraaid. Voortaan mag Milik 70min spelen en Siggy 20, ipv andersom![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 13:46 schreef PicoMMP het volgende:
Cambuur lekker uit laten razen en uitlopen naar 1-3 1-4![]()
Wel een lekkere voetballer hoor, die El Ghazi. Sterk, snel en technisch. Als het in zijn kop een beetje goed zit dan kan ie heel ver komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Juist niet, maakt niet uit hoe tegen Heerenveen zal hij in de basis staan en het zou nog erger zijn al doet ie dat na zo'n misserquote:Op zondag 9 november 2014 14:06 schreef OverRated het volgende:
Nu hoop ik dat Siggy nog even een 100% kans mist![]()
Ach ja ik ben al blij dat er eindelijk weer een speler is die voor de actie gaat ipv 5 keer overtikken 10 meter voor de goal.quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef Wave103 het volgende:
De Ghazi moet wel echt kappen met niet afgevenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik dacht ook weer, geef die bal nou eens af man, maar gelukkig rolde de bal in het netje.quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef Wave103 het volgende:
De Ghazi moet wel echt kappen met niet afgeven![]()
![]()
Wat een fan.quote:Op zondag 9 november 2014 14:06 schreef OverRated het volgende:
Nu hoop ik dat Siggy nog even een 100% kans mist![]()
Dit inderdaad, zo een speler heb je af en toe wel even nodig.quote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ach ja ik ben al blij dat er eindelijk weer een speler is die voor de actie gaat ipv 5 keer overtikken 10 meter voor de goal.![]()
Bovendien heeft ie al een aardig rendement, zeker voor zo'n jonge speler.quote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ach ja ik ben al blij dat er eindelijk weer een speler is die voor de actie gaat ipv 5 keer overtikken 10 meter voor de goal.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daar zit wat inquote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Juist niet, maakt niet uit hoe tegen Heerenveen zal hij in de basis staan en het zou nog erger zijn al doet ie dat na zo'n misser![]()
![]()
Zitten scouts voor hem op de tribune dus Frank laat hem even spelen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
Toch heerlijk dat we nog even een kwartier mogen genieten van Siggy. Gewoon omdat het kan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
de 1-3 niet gezien?quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef Wave103 het volgende:
De Ghazi moet wel echt kappen met niet afgeven![]()
Die 25 minuten voor Siggie zijn inderdaad toch hopelijk voor de scouts/om nog iets voor hem te krijgen in de winter.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
Makkelie eruit, Sigthorsson scheidsrechter. Milik terug in het veld."What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Misschien was het wel een eis van Ziggo.quote:Op zondag 9 november 2014 14:11 schreef MouzurX het volgende:
Die 25 minuten voor Siggie zijn inderdaad toch hopelijk voor de scouts/om nog iets voor hem te krijgen in de winter.![]()
Zimling er ook nog in, wat een feest. Gewoon de tegenstander vernederen en 2 kneuzen het veld in sturen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wereldpass Zimling, omhaal Siggyquote:Op zondag 9 november 2014 14:15 schreef Pedroso het volgende:
Nog even de 1-5 maken, gewoon omdat het kan.![]()
Waarom hoor je die Friezen niet meer in het stadion ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zeker, en als je na de winter ook nog wat jeugdspelers kan inpassen dan heb je toch een selectie waar je kampioen mee moet kunnen worden.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Yep, moet wel zeggen dat ook PSV met Depay een goede kandidaat is. Zonder Depay is het al stukken minder.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Juist ook.quote:Op zondag 9 november 2014 14:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, moet wel zeggen dat ook PSV met Depay een goede kandidaat is. Zonder Depay is het al stukken minder.![]()
Wat is de Moisander toch een hele matige speler.
Hopelijk kunnen we die in de winterstop ergens slijten.![]()
wat is er gebeurt?quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Wat een prutser.quote:Op zondag 9 november 2014 14:25 schreef DenXD het volgende:
[..]
Pakt shirtje van Cambuur aanvaller vast.
Penal.
2-4“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Nu nog even PSV en evt. Feyenoord punten verliezen en het is weer een prima weekend.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan moet hij flink springen om die penalty te stoppenquote:Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef Vermecelli het volgende:
Wedden de eerste pingel die Cilessen pakt wordt gewoon over of naast geschoten![]()
Denk ook dat ie 'm 3 meter boven de lat weg tikt.quote:Op zondag 9 november 2014 14:27 schreef Vermecelli het volgende:
Wedden de eerste pingel die Cilessen pakt wordt gewoon over of naast geschotenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 14:22 schreef Brammess het volgende:
Moisander en Sigthorsson wat een droevige spelers zijn dat zeg![]()
Met een beetje mazzel zijn we ze allebei kwijt in de winterstopquote:Op zondag 9 november 2014 14:22 schreef Brammess het volgende:
Moisander en Sigthorsson wat een droevige spelers zijn dat zeghhhhh![]()
1 december start verkoop van shirts met Ziggoquote:Op zondag 9 november 2014 14:33 schreef Brammess het volgende:
Kan je nog steeds geen Ziggo shirt kopen met Milik erop? Kudt ajax
Verder Milik
En Moisander... Laat hem dan gewoon lopen, genoeg mensen in buurt.. Triest weer![]()
daar hoop ik ook opquote:Op zondag 9 november 2014 14:34 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zijn we ze allebei kwijt in de winterstop
Forum Opties Forumhop: Hop naar: