SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ah, oke, verkeerd gezien.quote:![]()
Dus Milik speelt ivm kunstgras? Dus dat zou dan betekenen dat Siggy tegen Heerenveen weer in de basis staat
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zien wij het nou allemaal verkeerd?
Ik bedoel Vermeer deed het slecht, maar nog steeds waren er welmensen die hem als de beste keus zagen. Daarnaast moet je niet zomaar je keeper wisselen. Sig daarentegen wordt door iedereen uitgekotst. En dan zet de boer milik in de basis alleen onder het nom van kunstgras...When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Laten zich weer afbluffen. Wat een mietjes.
Sneu als je je als profvoetballer alleen kunt opladen voor wedstrijden tegen Barcelona en Paris Saint Germain.![]()
Haha[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het spijt me, ik zal jullie niet meer uitlachenquote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Kansloze zooitje is weer lekker bezig hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik ben madquote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal jullie niet meer uitlachenRED ONS HENNIEGOD![]()
Goffer.
Is het zo slecht, ja?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ik word net wakker en we staan al 1-0 achter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je zou ze toch allemaal een gigantische rotschop willen geven. Vooral van rhijn.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: