SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ah, oke, verkeerd gezien.quote:![]()
Dus Milik speelt ivm kunstgras? Dus dat zou dan betekenen dat Siggy tegen Heerenveen weer in de basis staat
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zien wij het nou allemaal verkeerd?
Ik bedoel Vermeer deed het slecht, maar nog steeds waren er welmensen die hem als de beste keus zagen. Daarnaast moet je niet zomaar je keeper wisselen. Sig daarentegen wordt door iedereen uitgekotst. En dan zet de boer milik in de basis alleen onder het nom van kunstgras...When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Laten zich weer afbluffen. Wat een mietjes.
Sneu als je je als profvoetballer alleen kunt opladen voor wedstrijden tegen Barcelona en Paris Saint Germain.![]()
Haha[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het spijt me, ik zal jullie niet meer uitlachenquote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Kansloze zooitje is weer lekker bezig hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben madquote:Op zondag 9 november 2014 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal jullie niet meer uitlachenRED ONS HENNIEGOD![]()
Goffer.
Is het zo slecht, ja?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ik word net wakker en we staan al 1-0 achter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je zou ze toch allemaal een gigantische rotschop willen geven. Vooral van rhijn.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Iedereen mag me ongelijk geven als hij/zij dat wilt, maar als je na vier titels op rij dit nog laat gebeuren, dan gaat er ergens in het proces iets fout.![]()
wie die nu spelen hebben ook 4 titels?quote:Op zondag 9 november 2014 12:43 schreef Fargo het volgende:
Iedereen mag me ongelijk geven als hij/zij dat wilt, maar als je na vier titels op rij dit nog laat gebeuren, dan gaat er ergens in het proces iets fout.![]()
Wij hebben geen proces, wij hebben Frankiequote:Op zondag 9 november 2014 12:43 schreef Fargo het volgende:
Iedereen mag me ongelijk geven als hij/zij dat wilt, maar als je na vier titels op rij dit nog laat gebeuren, dan gaat er ergens in het proces iets fout.
En het zijn gewoon luie donders die spelers.![]()
Ik heb het dan ook niet over de spelers.quote:Op zondag 9 november 2014 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie die nu spelen hebben ook 4 titels?![]()
Soms moet je idd gewoon de beuk erin gooien. Dit is daar zo'n wedstrijd voor.quote:Op zondag 9 november 2014 12:43 schreef Gruisman het volgende:
Kom er maar in met Zimling, met zijn ervaring en leidinggevende kwaliteiten erbij komt het wel goed![]()
Ik ben één van de jongens met de meeste ervaring in de spelersgroep. Ik probeer ook mijn verantwoordelijkheid richting de jonge jongens te nemen. Ik probeer ze hier en daar wat te ondersteunen en dingen bij te brengen die ik al heb meegemaakt en zij op dit moment ondervinden. Ik zeg bijvoorbeeld dat het niet zinvol is om heel zenuwachtig te zijn en teveel na te denken.quote:Op zondag 9 november 2014 12:41 schreef Heeinz het volgende:
Ik begon al vertrouwen te krijgen in Rhijn
Vorig jaar had ik in mijn mindere periode daar veel last van. Ik bleef te lang in het negatieve hangen. Op gegeven moment ben ik daar overheen gestapt. Ik zit nu weer lekker in mijn vel en dat ik probeer op het veld naar iedereen te tonen. Ik speel echt weer met vertrouwen en plezier. Dat is toch de basis.![]()
Lijkt het Feyenoord topic wel, daar durven ze ook nooit in het eredivisieverslagen topic te komen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
waarover dan?quote:Op zondag 9 november 2014 12:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over de spelers.![]()
ben ook wel benieuwd welk proces er voor zorgt dat van rhijn een balletje breed verkeerd speeltquote:![]()
Eindelijk weer eens het gevoel dat wanneer een Ajax-spits de bal krijgt, dat je weet dat die bal erin kan vliegen.![]()
![]()
De filosofie die op dit moment de boventoon voert binnen de club. Sinds de eerste titel zijn we nationaal als internationaal geen centimeter opgeschoven. Er is toch niemand die met droge ogen kan beweren dat de laatste twee titels met beter voetbal zijn behaald dan die twee daarvoor?quote:![]()
Ik ook mobiel, dan is dat schreeuwtopic echt geen pretje.quote:Op zondag 9 november 2014 12:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dan zit ik liever hier, hoop niet dat je het erg vindt![]()
Van Rhijn speelt breed naar helemaal niemand, Cillessen kan net op tijd de bal raken, doet dat verkeerd, Narsingh kan vervolgens een voorzet geven en omdat Cillessen uit positie is kan hij een Pool vrij inschieten.quote:Op zondag 9 november 2014 12:51 schreef Wave103 het volgende:
MILIKKK![]()
Heb het eerste deel gemist, hoe kwam die tegenkool?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: