Ja wat dacht je dan? Als ik 2 keer aangeef te willen passeren en men gewoon schaapachtig naar achter blijft kijken, dat ik dan er 3 kilometer achter blijf?quote:
Ach, je bent er zo eentje...quote:Op zondag 9 november 2014 12:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoezo aan de kant gaat? Je bedoeld van die mensen die 2 breed het fietspad gebruiken? Ja die druk ik ook aan de kant, het fietspad is niet voor de gezelligheid maar om je zelf te transporteren.
Wel als dat op de oude gracht is waar een mocro denkt alsnog met 50 te kunnen rijden. Je rijdt naar gelang de verkeerssituatie en daar hebben die mongolische wannabe Lance Armstrongs maar al te vaak schijt aan. Ook verwachten ze dat iedereen instant aan de kant kan gaan. Ik hoop dat ze dat een keer bij de verkeerde doen.quote:Op zondag 9 november 2014 11:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze harder rijden? Het zijn wielrennersof gebruik je dat argument ook als je ingehaald wordt door een scooter?
Ik als wielrenner ook nooit een aanrijding gehad, tot gister omdat daar niet op te anticiperen was, of dacht je dat het als wielrenner fijn is om in botsing te komen? Maar we zijn het er over eens dat het merendeel van de automobilsten gewoon geen handsfree gebruikt? Mooi.quote:Op zondag 9 november 2014 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
25K
Mijn voertuig begint pas bij 7M, daarbij geen headset want neem uit principe sowieso niet op tijdens het rijden omdat ik (misschien als 1 van de weinige) wel alleen bezig ben met mij te verplaatsen door het verkeer.
Sinds '97 op de weg en nog nooit geen enkele schade veroorzaakt
Ook langs je rechterkant met 70 km/u in een 30-zone?quote:Op zondag 9 november 2014 12:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als ik over een polderweg rij, dan schieten de autos mij ook voorbij, wat is je punt?
Dat hij die vrouw in elkaar slaat en in het water gooit ligt idd aan die wielrenner, of wou je werkelijk beweren dat het een normale manier van doen is bij een aanrijding?quote:Op zondag 9 november 2014 11:54 schreef Fok-it het volgende:
De autistjes van fok allemaal collectief weer huilen dat het per definitie aan de wielrenners ligten nee ik ben geen wielrenner. Dit is gewoon een mongool, zijn genoeg normale renners op de weg
Ben het met je eens hoorquote:Op zondag 9 november 2014 12:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven, ik snap alleen dat gezeik op wielrenners niet, iedereen hoort gewoon in het verkeer op te letten en daar mee bezig te zijn, of dat nu wielrenners zijn of auto's je hoort gewoon op te letten, als ik door Amsterdam rij moet ik op tien kilometer gemiddeld 3 keer vol in de remmen omdat iemand anders niet oplet.
quote:Op zondag 9 november 2014 11:49 schreef DeJori het volgende:
Wielrenners zijn een kankergezwel in het verkeer. Verschrikkelijk volk.
Net alsof je er niet langs kan als 2 mensen naast elkaar fietsenquote:Op zondag 9 november 2014 12:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan? Als ik 2 keer aangeef te willen passeren en men gewoon schaapachtig naar achter blijft kijken, dat ik dan er 3 kilometer achter blijf?
Een bel? Om mensen te vragen of ze aan de kant gaan? Jij hebt toch ook een claxon op je auto, toeter gewoon als je een vervelende wielrenner ziet.quote:Op zondag 9 november 2014 12:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt toch niet voor niks een bel op je fiets? 'Aan de kant drukken', typisch weer.
Zoals ik al zei: de meeste wielrenners houden zich gewoon aan de regels. Net als de meeste autobestuurders, etc etc. Maar er zullen er vast een paar aso's bij zitten. Die heb je op de snelweg ook.quote:Op zondag 9 november 2014 12:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel als dat op de oude gracht is waar een mocro denkt alsnog met 50 te kunnen rijden. Je rijdt naar gelang de verkeerssituatie en daar hebben die mongolische wannabe Lance Armstrongs maar al te vaak schijt aan. Ook verwachten ze dat iedereen instant aan de kant kan gaan. Ik hoop dat ze dat een keer bij de verkeerde doen.
En je bent nog nooit onderuit geschopt? Nou ja, eens moet de eerste keer zijn.quote:
Op de dijk hier mag je 50 naar mijn weten, en daar komen ze met +100 voorbij zeilen.quote:Op zondag 9 november 2014 12:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ook langs je rechterkant met 70 km/u in een 30-zone?
Uit hoeveel verzekeringen ben je al gegooid dan?quote:Op zondag 9 november 2014 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
25K
Mijn voertuig begint pas bij 7M, daarbij geen headset want neem uit principe sowieso niet op tijdens het rijden omdat ik (misschien als 1 van de weinige) wel alleen bezig ben met mij te verplaatsen door het verkeer.
Sinds '97 op de weg en nog nooit geen enkele schade veroorzaakt
wat ik dan denk.Dat je afremt . Rustig er langs gaat en dan weer wat harder gaatquote:Op zondag 9 november 2014 12:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan? Als ik 2 keer aangeef te willen passeren en men gewoon schaapachtig naar achter blijft kijken, dat ik dan er 3 kilometer achter blijf?
in Utrecht komen het ledig erf ook altijd wielrenners. Denken ook dat het hele terras meteen van hen is. Sukkels met strakke broekjes. Sowieso die broekjes, denken ze dat ze pro zijn of wat.quote:Op zondag 9 november 2014 12:05 schreef Twiitch het volgende:
Natuurlijk weer zo´n kut babyboomer die doordeweeks de schrik is van zijn afdeling en denk dat iedereen op deze wereld is gezet om hem te plezieren.
Je woont zeker in een dorp gezien deze opmerking?quote:Op zondag 9 november 2014 12:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Net alsof je er niet langs kan als 2 mensen naast elkaar fietsen
Wow het is zo lastig om te lezenquote:Op zondag 9 november 2014 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hij die vrouw in elkaar slaat en in het water gooit ligt idd aan die wielrenner, of wou je werkelijk beweren dat het een normale manier van doen is bij een aanrijding?
Ja, daar heb je toch een bel voor?quote:Op zondag 9 november 2014 12:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een bel? Om mensen te vragen of ze aan de kant gaan? Jij hebt toch ook een claxon op je auto, toeter gewoon als je een vervelende wielrenner ziet.
Een beetje bel weegt zo 200 gram. Dat gaat ten koste van hun acceleratie en topsnelheid.quote:Op zondag 9 november 2014 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, daar heb je toch een bel voor?Ik heb geen rijbewijs, fiets alleen, en ook veel langs de Vliet. De meeste wielrenners houden gewoon totaal geen rekening met andere fietsers/wandelaars.
Hallo, het is niet zo dat ik mensen de puin in rij, maar als men na herhaaldelijk vragen niet aan de kant ga, dan rij ik er gewoon langs, ja als het dan wat krap word is het niet mijn probleem, en nee natuurlijk doe ik dat niet als iemand met een kind fietst, want dat is de enige reden dat je legitiem naast elkaar fiets.quote:Op zondag 9 november 2014 12:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En je bent nog nooit onderuit geschopt? Nou ja, eens moet de eerste keer zijn.
Of durf je dat alleen bij kinderen, bejaarden en zwangere vrouwen?
Geenquote:Op zondag 9 november 2014 12:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uit hoeveel verzekeringen ben je al gegooid dan?
Echt he, en die fluoriserende strakke shirtjes van ze.quote:Op zondag 9 november 2014 12:08 schreef n8n het volgende:
[..]
in Utrecht komen het ledig erf ook altijd wielrenners. Denken ook dat het hele terras meteen van hen is. Sukkels met strakke broekjes. Sowieso die broekjes, denken ze dat ze pro zijn of wat.
Nee, je gaat in je spijkerbroek sportenquote:Op zondag 9 november 2014 12:08 schreef n8n het volgende:
[..]
in Utrecht komen het ledig erf ook altijd wielrenners. Denken ook dat het hele terras meteen van hen is. Sukkels met strakke broekjes. Sowieso die broekjes, denken ze dat ze pro zijn of wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |