abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146464755
Die wielrenner is natuurlijk een volslagen idioot dat 'ie gaat meppen.
Het komt overigens vrij vaak voor dat mensen een wielrenner inhalen op een punt waar dat niet verstandig is: net voor een afslag, wegversmalling of kruispunt. Het kan zij dat dit hier ook gebeurt is, en dat ze op de rem is gaan staan terwijl ze net voor 'm was ingevoegd.
pi_146464757
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Mijn stelling was dat het vaak het ultieme teken van lafheid is...
Zonder enige motivatie, bewijs of andere onderbouwing. Het is weer wat we gewend zijn.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 9 november 2014 @ 15:26:13 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_146464773
quote:
19s.gif Op zondag 9 november 2014 15:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Minder dan om Uggs, Zwarte Piet en andere randzaken. Het is een van de meest voorkomende vormen van geweld, en een "uitstekende" opstap voor later geweld.

[..]

Als ze erom vragen niet.
:')

En wanneer vragen ze erom?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 9 november 2014 @ 15:26:27 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146464780
quote:
19s.gif Op zondag 9 november 2014 15:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus je erkent dat de vrouw fout zit. Niet gek dat je dan wat klappen krijgt. Die wielrenner had wel dood kunnen zijn.
Ehm? Waar erken ik dat de vrouw fout zit? Als de vrouw al fout zit omdat ze een potentiële fietser van rechts over het hoofd had gezien, is de wielrenner die er achterop botste net zo fout vanwege hetzelfde.... hij heeft daar dan namelijk ook geen rekening mee gehouden.

En ja, dan is het wel gek dat je klappen krijgt, doe ff normaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 9 november 2014 @ 15:26:52 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_146464786
quote:
99s.gif Op zondag 9 november 2014 15:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zonder enige motivatie, bewijs of andere onderbouwing. Het is weer wat we gewend zijn.
Je bent bekend met de biologische, fysieke verschillen tussen mannen en vrouwen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_146464787
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:')
Je gebruikelijke "tegenargument".

quote:
En wanneer vragen ze erom?
Dat is privé.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_146464796
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je bent bekend met de biologische, fysieke verschillen tussen mannen en vrouwen?
Ja. Maar leg het gewoon eens in één post uit :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146464806
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ehm? Waar erken ik dat de vrouw fout zit? Als de vrouw al fout zit omdat ze een potentiële fietser van rechts over het hoofd had gezien, is de wielrenner die er achterop botste net zo fout vanwege hetzelfde.... hij heeft daar dan namelijk ook geen rekening mee gehouden.

Ja, die vrouw had uit haar doppen moeten kijken naar rechts, dat voorrang heeft.

Fietsers hebben meer rechten dan automobilisten in Nederland.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 9 november 2014 @ 15:27:56 #284
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_146464811
quote:
19s.gif Op zondag 9 november 2014 15:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je gebruikelijke "tegenargument".

[..]

Dat is privé.
Nee, ik probeer het even vanuit het 'camembert-muntthee-speltherapie' perspectief te duiden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_146464849
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, ik probeer het even vanuit het 'camembert-muntthee-speltherapie' perspectief te duiden.
Als het een negroide wielrenner was geweest, had je het volgens de Wetten van Croughs moeilijk gehad. Dan had ik je wel willen zien spartelen.

zondag 9 november 2014 @ 15:31:27 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146464899
quote:
99s.gif Op zondag 9 november 2014 15:09 schreef bijdehand het volgende:
Ze reed zeker in een saab :(
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 9 november 2014 @ 15:32:39 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146464928
quote:
19s.gif Op zondag 9 november 2014 15:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, die vrouw had uit haar doppen moeten kijken naar rechts, dat voorrang heeft.

Fietsers hebben meer rechten dan automobilisten in Nederland.
Een weg van rechts direct na een viaduct, dat zie je pas als je bij de weg van rechts bent, niet daarvoor al.
Hetzelfde geldt dus voor de wielrenner, die heeft ook niet op een mogelijke fietser van rechts geanticipeerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 9 november 2014 @ 15:33:05 #288
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_146464944
quote:
99s.gif Op zondag 9 november 2014 15:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja. Maar leg het gewoon eens in één post uit :)
Daar een man doorgaans op fysiek vlak bevoordeeld is t.o.v. de doorsnee vrouw is het gebruikmaken van de genoemde voordelen bij het beslechten van een conflict tussen beide partijen m.i. een teken van ultieme lafheid. Het argument van de brute kracht versus de rede (en civiliteit).
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 9 november 2014 @ 15:33:27 #289
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_146464957
quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2014 15:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als het een negroide wielrenner was geweest, had je het volgens de Wetten van Croughs moeilijk gehad. Dan had ik je wel willen zien spartelen.
Ben je nu weer aan het projecteren?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_146464969
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een weg van rechts direct na een viaduct, dat zie je pas als je bij de weg van rechts bent, niet daarvoor al.
Hetzelfde geldt dus voor de wielrenner, die heeft ook niet op een mogelijke fietser van rechts geanticipeerd.
Dat hangt er maar net vanaf hoe ver dat wijf voor die wielrenner reed.

Maar ik zie alweer dat je haar schuld loopt te bagatelliseren. Typisch weer.

pi_146464997
quote:

[..]

Dat weet je niet. Je hebt wel eens auto's die je inhalen net voor een kruispunt. Door het inhalen geven ze even extra gas, waardoor ze daarna af moeten remmen. Of in dit geval dus een noodstop maken. Als fietser is het lastig anticiperen om dit soort manoeuvres van automobilisten.

quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Theoretisch kan het zo zijn dat de wielrenner daar rechts af wilde slaan. Dan hoef je maar weinig bij te remmen. Als je dan ingehaald wordt door een auto die vervolgens vol op de rem gaat ben je het haasje.
pi_146465023
quote:

[..]

Die vrouw kan ook nog fout zitten omdat ze de fietser te kort voor een onoverzichtelijke situatie heeft ingehaald, vervolgens kort voor 'm invoegt, waardoor hij er idd te kort achter zit. Maar dat is dan haar fout, niet de zijne.

(Ik zeg hiermee niet dat het zo gebeurt is, maar het kan wel).
pi_146465066
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:34 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Je hebt wel eens auto's die je inhalen net voor een kruispunt. Door het inhalen geven ze even extra gas, waardoor ze daarna af moeten remmen. Of in dit geval dus een noodstop maken. Als fietser is het lastig anticiperen om dit soort manoeuvres van automobilisten.
Dit komt idd regelmatig voor. Automobilisten hebben vaak het gevoel dat ze per se voor die wielrenner moeten zitten of zo.
  zondag 9 november 2014 @ 15:37:40 #294
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_146465089
quote:
19s.gif Op zondag 9 november 2014 15:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat hangt er maar net vanaf hoe ver dat wijf voor die wielrenner reed.

Maar ik zie alweer dat je haar schuld loopt te bagatelliseren. Typisch weer.
Laten we dat vooral even in het achterhoofd houden wanneer het weer gaat om allerhande vormen van 'barbarij' in overige delen van Gods groene aard.

Wanneer een gefrustreerde wielrenner voelt (innerlijk camembert-momentje) dat hij onrecht is aangedaan door de vrouwelijke bestuurder voor/achter hem, is het volgens de Opper Realist Matador geheel te begrijpen dat de velofiel een paar klappen uitdeelt. Zwangerschap speelt daarin ook geen rol. Niet bij de fietser, in ieder geval.

Helder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_146465110
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

Wanneer een gefrustreerde wielrenner voelt (innerlijk camembert-momentje) dat hij onrecht is aangedaan door de vrouwelijke bestuurder voor/achter hem, is het volgens de Opper Realist Matador geheel te begrijpen dat de velofiel een paar klappen uitdeelt. Zwangerschap speelt daarin ook geen rol. Niet bij de fietser, in ieder geval.

Helder.
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ben je nu weer aan het projecteren?
_O- :*

zondag 9 november 2014 @ 15:39:11 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_146465124
quote:
19s.gif Op zondag 9 november 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

_O- :*
Ja, bal en kaatsen en dat soort dingen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_146465133
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 14:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een kansloze discussie. Er is een vrouw mishandeld door een idioot met een te kort lontje die toevallig op een racefiets zat.

Gezeik over wielrenners altijd. Zelden last van die lui. Niet meer dan van andere weggebruikers in ieder geval.
Helemaal eens!

Het probleem zijn mensen met korte lontjes die om de kleinste dingen agressief worden.

Wel vermakelijk topic om te lezen zo op de zondagmiddag. Hoop dat er een deel 2 komt. *O*
pi_146465146
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Daar een man doorgaans op fysiek vlak bevoordeeld is t.o.v. de doorsnee vrouw is het gebruikmaken van de genoemde voordelen bij het beslechten van een conflict tussen beide partijen m.i. een teken van ultieme lafheid. Het argument van de brute kracht versus de rede (en civiliteit).
Vrouwen maken ook gebruik van de twee ronde dingen die op de borst zijn geplakt, maken gebruik van hun genotsgrot en maken gebruik van andere vrouwelijke eigenschappen (ongesteldheid, tranen laten lopen, etc), en mannen mogen nergens gebruik van maken? Dat is niet gelijkwaardig...
  zondag 9 november 2014 @ 15:43:30 #299
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_146465257
quote:
99s.gif Op zondag 9 november 2014 15:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vrouwen maken ook gebruik van de twee ronde dingen die op de borst zijn geplakt, maken gebruik van hun genotsgrot en maken gebruik van andere vrouwelijke eigenschappen (ongesteldheid, tranen laten lopen, etc), en mannen mogen nergens gebruik van maken? Dat is niet gelijkwaardig...
Dit is serieus je argument om het toebrengen van (potentieel) lichamelijk letsel bij vrouwen c.q het aantasten van de lichamelijke waardigheid goed te praten?

En dan ook nog dat quasi-verontwaardigde toontje: "En wij mannen mogen NERGENS gebruik van maken?"

Je doet me denken aan een zekere Australische imam.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_146465319
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dit is serieus je argument om het toebrengen van (potentieel) lichamelijk letsel bij vrouwen c.q het aantasten van de lichamelijke waardigheid goed te praten?

En dan ook nog dat quasi-verontwaardigde toontje: "En wij mannen mogen NERGENS gebruik van maken?"

Je doet me denken aan een zekere Australische imam.
Welke imam? En je bent aan het projecteren, vriend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')