Nee, zeker niet.quote:Op zondag 9 november 2014 01:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een beetje omgekeerde wereld. Als een man twintig misstappen begaat en een vrouw een, is de vrouw de schuldige.
Nee natuurlijk niet, dan is de man zo schuldig als wat. Maar ik reageer alleen op de actie die jij hebt gedaan, niet wat de gevolgen daarvan zijn geweest. Als het om de gevolgen gaat, heeft iedereen zo zijn aandeel daarin.quote:Op zondag 9 november 2014 01:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een beetje omgekeerde wereld. Als een man twintig misstappen begaat en een vrouw een, is de vrouw de schuldige.
TEQUILA!quote:Op zondag 9 november 2014 01:22 schreef artelligence het volgende:
Ok, eerste tequila gehad. Ook de laatste...
Nou het gaat nu al niet geweldig meer Art.quote:Op zondag 9 november 2014 01:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met tequila gaat het altijd gout. Thank god
For autocorrect
Oke.quote:Op zondag 9 november 2014 01:25 schreef aeque het volgende:
O en Inolvidable, ik vergat even dat het moest zijn:
Hey, neuken?
Of werkt het nog steeds niet?
Te laat fax, te laat. Mijn succes neem je me niet af.quote:
Het gaat geweldig met Art.quote:Op zondag 9 november 2014 01:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het gaat nu al niet geweldig meer Art.
Bij nader inzien ga ik toch voor Fax.quote:Op zondag 9 november 2014 01:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Te laat fax, te laat. Mijn succes neem je me niet af.
Ow gossiequote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bij nader inzien ga ik toch voor Fax.
Ja dan niet he.quote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow gossie![]()
![]()
Heb je nu tijd?![]()
Pff ik was net nog in Den Haag... ik blijf rijden
De zoveelste teleurstelling.quote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zal vast even wat kansjes berekenen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef Royco1 het volgende:
En nu gaat het interessant worden.
Carry on.
Ik zet mijn geld op dat ze gewoon allebei gaan rukken en dat er een derde partij met de buit vandoor gaat.quote:Op zondag 9 november 2014 01:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal vast even wat kansjes berekenen.
Aaaaand done. Place your bets, people.
Ben jij die 3e?quote:Op zondag 9 november 2014 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op dat ze gewoon allebei gaan rukken en dat er een derde partij met de buit vandoor gaat.
Nu is je kans voorbij.quote:
Ja hoe ist?quote:
Gaan rukken?quote:Op zondag 9 november 2014 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op dat ze gewoon allebei gaan rukken en dat er een derde partij met de buit vandoor gaat.
quote:
Stuur maar een fax.quote:Op zondag 9 november 2014 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoe ist?
Ik wilde alleen maar zeggen dat ik daarnet waarschijnlijk dichterbij was. Betekent niet dat ik niet terug kan rijden hoor
Pas nou op wat je zegt, hij faxt je anders zonder moeite zijn dickpics.quote:
Das te voorspelbaar, dat geeft je misschien 10 cent op een inzet van 100 euro.quote:Op zondag 9 november 2014 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee/nee/geen van beide.quote:Op zondag 9 november 2014 01:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das te voorspelbaar, dat geeft je misschien 10 cent op een inzet van 100 euro.Laten we het interessanter maken, ok? Er wordt gebatst ja/nee. Binnen een week ja/nee. Wie is de eerste Aeque/Faxie.
Ahwquote:Op zondag 9 november 2014 01:42 schreef Royco1 het volgende:
Tot nu toe werkt die strategie nog niet echt.
Bij mij wel.quote:Op zondag 9 november 2014 01:42 schreef Royco1 het volgende:
Tot nu toe werkt die strategie nog niet echt.
Daar gaat je inleg.quote:
Voor jou vliegen ze zelfs naar Malta op eigen kosten om even een weekje helemaal uitgewoond te worden.quote:
Als de eerste nee is, komt de rest te vervallen vrees ik....quote:
Ik doe niet mee?quote:Op zondag 9 november 2014 01:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das te voorspelbaar, dat geeft je misschien 10 cent op een inzet van 100 euro.Laten we het interessanter maken, ok? Er wordt gebatst ja/nee. Binnen een week ja/nee. Wie is de eerste Aeque/Faxie.
geen van beidequote:Op zondag 9 november 2014 01:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ja, hosselbaasquote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor jou vliegen ze zelfs naar Malta op eigen kosten om even een weekje helemaal uitgewoond te worden.
Doe je goed.
'cause I'm worth it.quote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor jou vliegen ze zelfs naar Malta op eigen kosten om even een weekje helemaal uitgewoond te worden.
Doe je goed.
Jawel, hier heb je wat drank.quote:
Dankjewel aardige gozert.quote:
Neen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef Royco1 het volgende:
De Barb/Samzz grappen beginnen nu ook wel een beetje flauw te worden he
Dit. Net als de art/straw grappenquote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef Royco1 het volgende:
Mee eens.quote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Net als de art/straw grappen
Neen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gozert? Je komt toch niet uit Den Haag he?
Meer een Rotterdammert dan fax. Den Haag zou zijn: gozah.quote:Op zondag 9 november 2014 01:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gozert? Je komt toch niet uit Den Haag he?
Niet.quote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappenquote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ow zeggen Rotterdammers dat? Wist ik nietquote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Meer een Rotterdammert dan fax. Den Haag zou zijn: gozah.
Andere scenario's? "Would you tell me, please, which way I ought to go from here?" "That depends a good deal on where you want to get to," Dus vertel.quote:Op zondag 9 november 2014 01:48 schreef Royco1 het volgende:
Maar Barb, wat zijn de odds op andere scenario's?
Waarom zeg je dan Den Haag?quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow zeggen Rotterdammers dat? Wist ik niet
Zo ben ik. Soms.quote:
Nou ik zie Kaneel nog wel binnen komen stormen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Andere scenario's? "Would you tell me, please, which way I ought to go from here?" "That depends a good deal on where you want to get to," Dus vertel.
hahaquote:Op zondag 9 november 2014 01:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel leuk voor jullie
Een aardbeiensmoothie werkt verkwikkendquote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
De opmerkingen welik word daar een beetje moe van.
Liev.quote:
Dat hoort erbij als je iemand van fok hosselt.quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
De opmerkingen welik word daar een beetje moe van.
Geen enkele vrouw kan Fas weerstaanquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik zie Kaneel nog wel binnen komen stormen.
Of Fas die haar gaat verleiden.
Daar zet ik eigenlijk wel eerder mijn geld op in.
It aint over til the fat lady sings.quote:
Dat zou betekenen dat ik iedereen mee zou moeten nemen als variable in dit topic. Geef me even, ik ben aan het drinken, zo snel ben ik niet nu.quote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je iemand van fok hosselt.
Staat in de algemene voorwaarden.quote:
Noem je mij nou dik?!quote:Op zondag 9 november 2014 01:55 schreef aeque het volgende:
[..]
It aint over til the fat lady sings.
En nee daarmee noem ik Inolvidable niet dik.
Alleen weer die eerste zin lezen he.quote:
Ik heb geen chubby.quote:Op zondag 9 november 2014 01:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen weer die eerste zin lezen he.
En niks mis met chubby, neuken?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
TR heeft dus niet geholpen.quote:
Bij wie ben je aan het posten dan?quote:
Nopequote:
Faxie zou zeggen "Kijk eens uit je raam?"quote:Op zondag 9 november 2014 02:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bij wie ben je aan het posten dan?
Doeg!quote:Op zondag 9 november 2014 02:07 schreef aeque het volgende:
Heilig koe, het is al 2 uur, en ik zou nog wel morgenvroeg de trein pakken.
Have fun nog even, ik gaat er vandoor.
quote:Op zondag 9 november 2014 02:07 schreef aeque het volgende:
Truste kerelquote:Op zondag 9 november 2014 02:07 schreef aeque het volgende:
quote:
Een beetje?quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 02:14 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ga ook mijn bed opzoeken.
Trusten all
Daarom bierquote:Op zondag 9 november 2014 01:22 schreef artelligence het volgende:
Ok, eerste tequila gehad. Ook de laatste...
Neuken?quote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ok.quote:
Ik kan toch met meerdere mensen neuken of niet soms?quote:
Ik heb je liever voor mezelfquote:Op zondag 9 november 2014 02:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kan toch met meerdere mensen neuken of niet soms?
Komt morgenavond uit? Dm het adres maar.quote:
Wat wil je eraan doen?quote:
Nee sorry Fax wil mij voor zichzelf.quote:Op zondag 9 november 2014 02:42 schreef yats het volgende:
[..]
Komt morgenavond uit? Dm het adres maar.
Je bent toch niet lelijk ofzo he?quote:Op zondag 9 november 2014 02:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee sorry Fax wil mij voor zichzelf.
Wat een hebberd is het ook. Jammer hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 02:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee sorry Fax wil mij voor zichzelf.
Jawel.quote:
Heel druk. Dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 9 november 2014 02:51 schreef Faxie het volgende:
Hm ze is druk aan het DM'en met Yats
Ik ga mezelf in slaap huilen
Wie is die yats toch waar ik steeds over hoor? Hij klinkt als een mythische figuur.quote:Op zondag 9 november 2014 03:26 schreef artelligence het volgende:
Wat een hosselbaas is het ook, die yats
Nou, zeg dat wel. Ik heb een beetje het idee dat er jaloezie meespeeltquote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef Royco1 het volgende:
Ongekende proporitesquote:Op zondag 9 november 2014 03:26 schreef artelligence het volgende:
Wat een hosselbaas is het ook, die yats
Al die mensen hier die stiekem wel uitgewoond willen worden door Barb. Mijzelf incluis.quote:Op zondag 9 november 2014 04:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel. Ik heb een beetje het idee dat er jaloezie meespeelt.
Haiquote:
Ja, enkel wat kort. En jij?quote:
Het is zeker mooi weer.quote:Op zondag 9 november 2014 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van hetzelfde. Maar niet klagen! * LovelyLady kijkt naar buiten
Echt nietquote:Op zondag 9 november 2014 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is zeker mooi weer.Mooie dag om binnen te blijven.
Homo worden dan.quote:
Treurig? Schaamteverwekkend? Kansloos? Triest? Abominabel? Een mooi voorbeeld van natuurlijke selectie? Een combinatie van eerdergenoemde suggesties?quote:Op zondag 9 november 2014 10:09 schreef twi het volgende:
Die hossel-bitchfights tussen Faxie en yats, ik heb er gewoon geen woorden meer voor.
Even teruggelezen.quote:Op zondag 9 november 2014 10:09 schreef twi het volgende:
Die hossel-bitchfights tussen Faxie en yats, ik heb er gewoon geen woorden meer voor.
Vermoeden bevestigd.quote:Op zondag 9 november 2014 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die mensen hier die stiekem wel uitgewoond willen worden door Barb. Mijzelf incluis.
Een van de twee moet maar snel aan de vrouw, probleem opgelost.quote:Op zondag 9 november 2014 10:09 schreef twi het volgende:
Ik hossel niemand, Roy.quote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
aeque mengt zich ook in het gevechtquote:Op zondag 9 november 2014 10:09 schreef twi het volgende:
Wie? Stannis?quote:Op zondag 9 november 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hossel niemand, Roy.
Mijn hart behoort slechts 1 toe.
Zo maar een ei bakken. Met kaas.quote:Op zondag 9 november 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Havermout in magere yoghurt en groene thee er bij. Walgelijk gezond.
#thinprivilege
Schijnheilig wel. Eerst commentaar leveren en nu net zo hard meedoen.quote:Op zondag 9 november 2014 10:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
aeque mengt zich ook in het gevecht
Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 04:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel. Ik heb een beetje het idee dat er jaloezie meespeelt.
Stap in 't vliegtuig zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 november 2014 10:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk.
Wij willen ook een drankje doen met Barb.
Eh whut? Ik hossel niet, ik ouwehoer alleen.quote:Op zondag 9 november 2014 10:09 schreef twi het volgende:
Ik had havermout met amandelmelk en bosvruchten.quote:Op zondag 9 november 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
#thinprivilege
Point taken. Het is meer poging tot, dan een daadwerkelijke hossel.quote:Op zondag 9 november 2014 10:42 schreef yats het volgende:
[..]
Eh whut? Ik hossel niet, ik ouwehoer alleen.
Boks. Alleen is mijn thee niet groen. Maar wilde eerst dit doosje opmaken. Vandaag de laatste.quote:Op zondag 9 november 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
#thinprivilege
Als jurist moet ik je zeggen dat zelfs dat het niet is. Voor een poging is meer nodig.quote:Op zondag 9 november 2014 10:45 schreef twi het volgende:
[..]
Point taken. Het is meer poging tot, dan een daadwerkelijke hossel.
Havermout raar noemen.quote:Op zondag 9 november 2014 10:49 schreef twi het volgende:
Dubbele volkoren boterham met pindakaas.
Levenslang compromis
Al die rare ontbijtjes om af te vallen
Ik krijg gewoon geen brood weg 's ochtends. Altijd al yoghurt of havermout gegeten.quote:Op zondag 9 november 2014 10:49 schreef twi het volgende:
Dubbele volkoren boterham met pindakaas.
Levenslang compromis
Al die rare ontbijtjes om af te vallen
Komt de melk wel van geactiveerde amandelen?quote:Op zondag 9 november 2014 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had havermout met amandelmelk en bosvruchten.
Groene thee helpt met vet verbranden he?quote:Op zondag 9 november 2014 10:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Boks. Alleen is mijn thee niet groen. Maar wilde eerst dit doosje opmaken. Vandaag de laatste.
Het vullen is het voornaamste, ja. Anders heb ik gelijk weer honger.quote:Op zondag 9 november 2014 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Havermout raar noemen.![]()
Ik vind het tegenwoordig ook lekker gelukkig.En het vult als een malle.
Weet ik. Groene thee is ook echt één van mijn favoriete smaken thee (vooral met citroen erbij). Maar ik ben zo autistisch dat ik geen nieuw pakje openmaak voordat het oude pakje op is. Dus nu heb ik nog rooibos thee (ook erg yummy) en straks groene thee met jasmijnbloesem.quote:Op zondag 9 november 2014 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt de melk wel van geactiveerde amandelen?
[..]
Groene thee helpt met vet verbranden he?
[..]
Het vullen is het voornaamste, ja. Anders heb ik gelijk weer honger.
Hardlopen ook, maar ook daar martel ik mezelf niet mee.quote:Op zondag 9 november 2014 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Groene thee helpt met vet verbranden he?.
Witte thee is ook lekker. Maar groene thee citroen uber alles.quote:Op zondag 9 november 2014 10:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik. Groene thee is ook echt één van mijn favoriete smaken thee (vooral met citroen erbij). Maar ik ben zo autistisch dat ik geen nieuw pakje openmaak voordat het oude pakje op is. Dus nu heb ik nog rooibos thee (ook erg yummy) en straks groene thee met jasmijnbloesem.
quote:Op zondag 9 november 2014 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt de melk wel van geactiveerde amandelen?
Caffeine.quote:Groene thee helpt met vet verbranden he?![]()
Ik ben sowieso gek op thee.quote:Op zondag 9 november 2014 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Witte thee is ook lekker. Maar groene thee citroen uber alles.
Tsja, koffie, thee en sigaretten hebben een mooie patina achtergelaten.quote:Op zondag 9 november 2014 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hallo gele tanden.Nee, dan wordt het nog dramatischer dan het al is.
Klinkt goed.quote:Op zondag 9 november 2014 10:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik. Groene thee is ook echt één van mijn favoriete smaken thee (vooral met citroen erbij). Maar ik ben zo autistisch dat ik geen nieuw pakje openmaak voordat het oude pakje op is. Dus nu heb ik nog rooibos thee (ook erg yummy) en straks groene thee met jasmijnbloesem.
Maar ik kan niet hardlopen. Wel theedrinken.quote:Op zondag 9 november 2014 10:56 schreef twi het volgende:
[..]
Hardlopen ook, maar ook daar martel ik mezelf niet mee.
Ik weet niet. Niet veel. Heb het eens gelezen als een percentage. 1,5% of iets.quote:Op zondag 9 november 2014 10:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Caffeine.Maar hoeveel zal dat schelen? 5 kcal?
Muntthee s geen thee.quote:Op zondag 9 november 2014 10:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben sowieso gek op thee.Nummer één is toch wel verse muntthee. Met een beetje honing.
/carequote:Op zondag 9 november 2014 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
[..]
Maar ik kan niet hardlopen. Wel theedrinken.
[..]
Ik weet niet. Niet veel. Heb het eens gelezen als een percentage. 1,5% of iets.
[..]
Muntthee s geen thee.
Ik laat die van mij een keertje bleken als de beugel eruit is denk ik.quote:Op zondag 9 november 2014 10:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, koffie, thee en sigaretten hebben een mooie patina achtergelaten.
Geen rode wijn meerquote:Op zondag 9 november 2014 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik laat die van mij een keertje bleken als de beugel eruit is denk ik.
En dan geen thee en rode wijn meer, anders is het nutteloos. Maar meh.Koffie heb ik al een beetje opgegeven.
Kan je best trainen.quote:Op zondag 9 november 2014 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik kan niet hardlopen. Wel theedrinken.
Ik kan niet wegens mijn knieën.quote:Op zondag 9 november 2014 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je best trainen.
Ik moet ook weer eens gaan.
Ik niet, lichamelijke klacht waardoor het gewoon niet gaat.quote:Op zondag 9 november 2014 11:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je best trainen.
Ik moet ook weer eens gaan.
quote:Op zondag 9 november 2014 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet wegens mijn knieën.
Moet dan crosstrainer of fiets doen.
Oh, bummer.quote:Op zondag 9 november 2014 11:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik niet, lichamelijke klacht waardoor het gewoon niet gaat.Heb het al meerdere malen geprobeerd, maar werd me toch afgeraden.
Vrijdag wel veel biertjes gehad.quote:Op zondag 9 november 2014 11:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Rode wijn > witte wijn.
Bier > wijn
Wandelen kan soms al pijnlijk zijn en gaat vrij moeizaam. Volgens mij een combinatie van het feit dat één van mijn benen iets korter is dan de andere en gekantelde bekken (vroeger ook fysiotherapie voor gehad als kind). Telkens als ik ga lopen, heb ik na 1 km last van mijn linkerbeen. Die voelt dan heel zwaar aan, alsof ik hem mee moet trekken. Dan heb ik na een tijdje het gevoel dat alles vanuit één been moet komen. Gaat ook pijn doen.quote:Op zondag 9 november 2014 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Oh, bummer.Dat hoor je wel vaker inderdaad, aangezien het best belastend is.
Ik niet hoor. Ik haat de suiker die ik er altijd in moet flikkeren om het enigszins drinkbaar te maken.quote:
Suiker verpest thee.quote:Op zondag 9 november 2014 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik haat de suiker die ik er altijd in moet flikkeren om het enigszins drinkbaar te maken.
Zoetjes.quote:Op zondag 9 november 2014 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik haat de suiker die ik er altijd in moet flikkeren om het enigszins drinkbaar te maken.
quote:
Ben ik even blij dat thee mijn enige zonde isquote:Op zondag 9 november 2014 10:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, koffie, thee en sigaretten hebben een mooie patina achtergelaten.
Er zijn evenzoveel bronnen dat het wel of niet schadelijk zou zijn. Maar ik hanteer het principe Waar rook is, is vuur. Ik hoor namelijk nooit slecht nieuws over knuffelbeertjes.quote:
Gezonde jongen ben je.quote:Op zondag 9 november 2014 11:18 schreef xFriendx het volgende:
Thee altijd zonder suiker hier. Koffie ook trouwens. En wel hardlopen, ik hou wel van een marteling.
Misschien kunnen we als SC Relaties zijnde dan discountkorting krijgen bij een uitvaartondernemer.quote:Op zondag 9 november 2014 11:23 schreef xFriendx het volgende:
Je krijgt ook kanker van die hosselfights, schijnt het.
Ik drink alleen koffie heel soms met iets suiker om te zorgen dat ik dat wel binnen krijg.quote:
Voor zover ik weet zijn het allemaal rattenproeven en gaat het daarbij om zeer hoge doseringen.quote:Op zondag 9 november 2014 11:23 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn evenzoveel bronnen dat het wel of niet schadelijk zou zijn. Maar ik hanteer het principe Waar rook is, is vuur. Ik hoor namelijk nooit slecht nieuws over knuffelbeertjes.
Helaas kom jij er niet voor in aanmerking. Zodra jij je mengt in een fight en je broek laat zakken (pantless for the win) dan is er geen sprake meer van een gevecht maar overwinning. Alles heeft een keerzijde Twiquote:Op zondag 9 november 2014 11:24 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien kunnen we als SC Relaties zijnde dan discountkorting krijgen bij een uitvaartondernemer.
Ja, dat vind ik ook. Earl Grey vind ik weinig aan, maar Dutch Blend is wel lekker. Ik drink dan voornamelijk groene thee, rooibos, of heet water met munt (aangezien dat geen thee mag heten blijkbaar).quote:Op zondag 9 november 2014 11:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik drink alleen koffie heel soms met iets suiker om te zorgen dat ik dat wel binnen krijg.
Thee vind ik sowieso lekkerder zonder. Als je daar suiker in gooit smaakt bijna alles hetzelfde bij mij. Dus die drink ik zeker zonder en dan voorraadje met Russian Earl Grey, 'gewoon' Engels, Dutch Blend, Ceylon etc etc. Lekker wisselen.
In het Engels is het een infusion. Geen idee wat onze term is.quote:Op zondag 9 november 2014 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Earl Grey vind ik weinig aan, maar Dutch Blend is wel lekker. Ik drink dan voornamelijk groene thee, rooibos, of heet water met munt (aangezien dat geen thee mag heten blijkbaar).
Ze noemen het muntwater. Maar dat vind ik geen goede omschrijving.quote:Op zondag 9 november 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het Engels is het een infusion. Geen idee wat onze term is.
Ik denk dat het bij thee echt typisch zo'n 'love it or hate it' geval is.quote:Op zondag 9 november 2014 11:41 schreef twi het volgende:
Misschien is mijn smaak niet verfijnd genoeg. Mijn papillen worden pas echt uitgedaagd bij de bacon op een 1955. Thee of warm water is mij om het even.
Heb ik geleerd van jou twi.quote:Op zondag 9 november 2014 10:34 schreef twi het volgende:
[..]
Schijnheilig wel. Eerst commentaar leveren en nu net zo hard meedoen.
Was het niet kont?quote:Op zondag 9 november 2014 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft, hihihi.
Kont is te onzedig voor meeste Katwijkers.quote:
Maar je zus neuken is dan wel weer prima. Stelletje hypocrieten.quote:Op zondag 9 november 2014 11:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kont is te onzedig voor meeste Katwijkers.
De vraag voor jou is: heeft 'ie een lekkere zus?quote:Op zondag 9 november 2014 11:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je zus neuken is dan wel weer prima. Stelletje hypocrieten.
Ze is 6.quote:Op zondag 9 november 2014 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
De vraag voor jou is: heeft 'ie een lekkere zus?
Ze is wel heel lief.quote:Op zondag 9 november 2014 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
De vraag voor jou is: heeft 'ie een lekkere zus?
Nu al, de pindakaas zit nog tussen he tanden.quote:Op zondag 9 november 2014 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ga jij eens lunchen. Ik voel me bijna bespied, na het eten van een eitje.
quote:Op zondag 9 november 2014 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond: ze is een 6.
Medelijden met joden en moslims hierquote:
Het zijn onwetende.quote:Op zondag 9 november 2014 11:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Medelijden met joden en moslims hier
Of ze wordt net zo'n sletje als haar oudste broer.quote:Op zondag 9 november 2014 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het wel een mooie meid is later. Zal de jongens van zich af moeten slaan. Maar daar heeft ze dan vijf oudere broers voor.
Heppie heeft minder partners gehad dan jij.quote:Op zondag 9 november 2014 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of ze wordt net zo'n sletje als haar oudste broer.
Wat zal het zijn? Zo'n 52.000 waarvan pakweg de helft vrouw is?quote:Op zondag 9 november 2014 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie heeft minder partners gehad dan jij.
Shots fired....I repeat, shots firedquote:Op zondag 9 november 2014 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry twi, deze snap ik niet.quote:Op zondag 9 november 2014 11:59 schreef twi het volgende:
[..]
Wat zal het zijn? Zo'n 52.000 waarvan pakweg de helft vrouw is?
Katwijkquote:
Oef.quote:Op zondag 9 november 2014 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus elke Katwijker neukt ook daadwerkelijk elke inwoner?quote:Op zondag 9 november 2014 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Katwijk
Inwoners (1 mei 2014) 63.007? (2568 inw/km²)
Maar dan zonder Valkenburg en Rijnsburg, want die zijn er pas later bijgekomen.
Het is 1 grote familie, Feer.quote:Op zondag 9 november 2014 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus elke Katwijker neukt ook daadwerkelijk elke inwoner?
Ja, maar je hoeft toch maar één zus/nicht te bezwangeren voor nageslacht?quote:
Jij hebt nooit van het gezegde "Hoe meer zielen, hoe voller de kerken" gehoord?quote:Op zondag 9 november 2014 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar je hoeft toch maar één zus/nicht te bezwangeren voor nageslacht?
Maar Hep heeft al geen ziel.quote:Op zondag 9 november 2014 12:06 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt nooit van het gezegde "Hoe meer zielen, hoe voller de kerken" gehoord?
Creepy mofo's zijn het ook.quote:
Hep is iets normaler dan dat volgens mijquote:
Neequote:Op zondag 9 november 2014 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hep is iets normaler dan dat volgens mij
Toch wel ja?quote:Op zondag 9 november 2014 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hep is iets normaler dan dat volgens mij
Boefjequote:Op zondag 9 november 2014 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft, hihihi.
Wat is dit?quote:
Dan mag deze ook niet ontbreken:quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 12:33 schreef xFriendx het volgende:
Zie nu pas Fera haar ondertitel. Het deed een glimlach tevoorschijn toveren.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:34 schreef twi het volgende:
Niet online door kunnen geven dat je bent verhuisd
Te lui zijn om dan maar te bellen
Volgens de Rabobank woon ik dus nog steeds in Katwijk.
Had ik laatst ook. Mijn random reader raakte leeg dus nieuwe aanvragen. Krijg je mooie formulier, naam adres (xfriendx, fokforum etc). Krijg ik een mail dat de aanvraag is gelukt maar zij hebben een ander adres in hun systeem staan dus daar zal het bezorgd worden. The f*ck, haal dan die adresgegevens uit je formulier als je toch je eigen administratie inziet. Maar goed, wijzigen kan inderdaad alleen telefonisch en misschien wel moet je dan langskomen.quote:Op zondag 9 november 2014 12:34 schreef twi het volgende:
Niet online door kunnen geven dat je bent verhuisd
Te lui zijn om dan maar te bellen
Volgens de Rabobank woon ik dus nog steeds in Katwijk.
Frappant is dat ze voor het wijzigen van de andere gegevens een fantastisch systeem hebben samen met de random reader. En je kan natuurlijk gewoon 2.000 euro overmaken als je zo'n ding hebt. Maar een adres veranderen, ho maarquote:Op zondag 9 november 2014 12:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had ik laatst ook. Mijn random reader raakte leeg dus nieuwe aanvragen. Krijg je mooie formulier, naam adres (xfriendx, fokforum etc). Krijg ik een mail dat de aanvraag is gelukt maar zij hebben een ander adres in hun systeem staan dus daar zal het bezorgd worden. The f*ck, haal dan die adresgegevens uit je formulier als je toch je eigen administratie inziet. Maar goed, wijzigen kan inderdaad alleen telefonisch en misschien wel moet je dan langskomen.
Woon nu dus ook nog bij m'n ouders volgens de Rabobank. Binnenkort toch maar even wijzigen.
Rabobank loopt ongeveer 10 jaar achter met internetbankieren.quote:Op zondag 9 november 2014 12:50 schreef Barbusse het volgende:
Kun je niet eens zelf online je adres wijzigen?
Lekker toch? Veel plezier!quote:
Deed ik net ook, maar toch mijn trein gemist.quote:
ING.quote:Op zondag 9 november 2014 12:51 schreef twi het volgende:
\
[..]
Rabobank loopt ongeveer 10 jaar achter met internetbankieren.
Jij bent altijd vrolijk.quote:Op zondag 9 november 2014 13:05 schreef yats het volgende:
[..]
Lekker toch? Veel plezier!
Ik ga maar eens richting stadion. Eens zien of straks yv en roy vrolijk zijn, of dat ik dat ben.
o er is meet?quote:Op zondag 9 november 2014 13:05 schreef yats het volgende:
[..]
Lekker toch? Veel plezier!
Ik ga maar eens richting stadion. Eens zien of straks yv en roy vrolijk zijn, of dat ik dat ben.
Middag!quote:
Een maand? Je bent slecht op de hoogte kaneel.quote:Op zondag 9 november 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
o er is meet?
Yv en Roy natuurlijk, die al een maand daten.
Straks ben je 3de wiel.
Meestal wel inderdaad. En anders ben ik het meestal snel weer.quote:
Neuh, te koud om te motorrijden. Gisteren even geprobeerd tussen de dingen door maar tering, leek wel -5quote:Op zondag 9 november 2014 13:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Middag!
Nog spannende dingen gebeurt dit weekend?
En zo hoort het.quote:Op zondag 9 november 2014 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Meestal wel inderdaad. En anders ben ik het meestal snel weer.
Klopt. Ik ben geen dmsletje meer, daarom moet ik het doen met vage aanwijzingen en toespelingen.quote:Op zondag 9 november 2014 13:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Een maand? Je bent slecht op de hoogte kaneel.
Jij bent ook van alles op de hoogtequote:Op zondag 9 november 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
o er is meet?
Yv en Roy natuurlijk, die al een maand daten.
Straks ben je 3de wiel.
Ik geef je gelijk, gisteren met voetbal ging het nog wel.....na de wedstrijd natuurlijk een paar biertjes.quote:Op zondag 9 november 2014 13:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neuh, te koud om te motorrijden. Gisteren even geprobeerd tussen de dingen door maar tering, leek wel -5
Nee hoorquote:Op zondag 9 november 2014 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent ook van alles op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |