Nee, zeker niet.quote:Op zondag 9 november 2014 01:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een beetje omgekeerde wereld. Als een man twintig misstappen begaat en een vrouw een, is de vrouw de schuldige.
Nee natuurlijk niet, dan is de man zo schuldig als wat. Maar ik reageer alleen op de actie die jij hebt gedaan, niet wat de gevolgen daarvan zijn geweest. Als het om de gevolgen gaat, heeft iedereen zo zijn aandeel daarin.quote:Op zondag 9 november 2014 01:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een beetje omgekeerde wereld. Als een man twintig misstappen begaat en een vrouw een, is de vrouw de schuldige.
TEQUILA!quote:Op zondag 9 november 2014 01:22 schreef artelligence het volgende:
Ok, eerste tequila gehad. Ook de laatste...
Nou het gaat nu al niet geweldig meer Art.quote:Op zondag 9 november 2014 01:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met tequila gaat het altijd gout. Thank god
For autocorrect
Oke.quote:Op zondag 9 november 2014 01:25 schreef aeque het volgende:
O en Inolvidable, ik vergat even dat het moest zijn:
Hey, neuken?
Of werkt het nog steeds niet?
Te laat fax, te laat. Mijn succes neem je me niet af.quote:
Het gaat geweldig met Art.quote:Op zondag 9 november 2014 01:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het gaat nu al niet geweldig meer Art.
Bij nader inzien ga ik toch voor Fax.quote:Op zondag 9 november 2014 01:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Te laat fax, te laat. Mijn succes neem je me niet af.
Ow gossiequote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bij nader inzien ga ik toch voor Fax.
Ja dan niet he.quote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow gossie![]()
![]()
Heb je nu tijd?![]()
Pff ik was net nog in Den Haag... ik blijf rijden
De zoveelste teleurstelling.quote:Op zondag 9 november 2014 01:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bij nader inzien ga ik toch voor Fax.
Ik zal vast even wat kansjes berekenen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:36 schreef Royco1 het volgende:
En nu gaat het interessant worden.
Carry on.
Ik zet mijn geld op dat ze gewoon allebei gaan rukken en dat er een derde partij met de buit vandoor gaat.quote:Op zondag 9 november 2014 01:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal vast even wat kansjes berekenen.
Aaaaand done. Place your bets, people.
Ben jij die 3e?quote:Op zondag 9 november 2014 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op dat ze gewoon allebei gaan rukken en dat er een derde partij met de buit vandoor gaat.
Nu is je kans voorbij.quote:
Ja hoe ist?quote:
Gaan rukken?quote:Op zondag 9 november 2014 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op dat ze gewoon allebei gaan rukken en dat er een derde partij met de buit vandoor gaat.
quote:
Stuur maar een fax.quote:Op zondag 9 november 2014 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoe ist?
Ik wilde alleen maar zeggen dat ik daarnet waarschijnlijk dichterbij was. Betekent niet dat ik niet terug kan rijden hoor
Pas nou op wat je zegt, hij faxt je anders zonder moeite zijn dickpics.quote:
Das te voorspelbaar, dat geeft je misschien 10 cent op een inzet van 100 euro.quote:Op zondag 9 november 2014 01:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee/nee/geen van beide.quote:Op zondag 9 november 2014 01:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das te voorspelbaar, dat geeft je misschien 10 cent op een inzet van 100 euro.Laten we het interessanter maken, ok? Er wordt gebatst ja/nee. Binnen een week ja/nee. Wie is de eerste Aeque/Faxie.
Ahwquote:Op zondag 9 november 2014 01:42 schreef Royco1 het volgende:
Tot nu toe werkt die strategie nog niet echt.
Bij mij wel.quote:Op zondag 9 november 2014 01:42 schreef Royco1 het volgende:
Tot nu toe werkt die strategie nog niet echt.
Daar gaat je inleg.quote:
Voor jou vliegen ze zelfs naar Malta op eigen kosten om even een weekje helemaal uitgewoond te worden.quote:
Als de eerste nee is, komt de rest te vervallen vrees ik....quote:
Ik doe niet mee?quote:Op zondag 9 november 2014 01:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das te voorspelbaar, dat geeft je misschien 10 cent op een inzet van 100 euro.Laten we het interessanter maken, ok? Er wordt gebatst ja/nee. Binnen een week ja/nee. Wie is de eerste Aeque/Faxie.
geen van beidequote:Op zondag 9 november 2014 01:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ja, hosselbaasquote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor jou vliegen ze zelfs naar Malta op eigen kosten om even een weekje helemaal uitgewoond te worden.
Doe je goed.
'cause I'm worth it.quote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor jou vliegen ze zelfs naar Malta op eigen kosten om even een weekje helemaal uitgewoond te worden.
Doe je goed.
Jawel, hier heb je wat drank.quote:
Dankjewel aardige gozert.quote:
Neen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef Royco1 het volgende:
De Barb/Samzz grappen beginnen nu ook wel een beetje flauw te worden he
Dit. Net als de art/straw grappenquote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef Royco1 het volgende:
De Barb/Samzz grappen beginnen nu ook wel een beetje flauw te worden he
Mee eens.quote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Net als de art/straw grappen
Neen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gozert? Je komt toch niet uit Den Haag he?
Meer een Rotterdammert dan fax. Den Haag zou zijn: gozah.quote:Op zondag 9 november 2014 01:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gozert? Je komt toch niet uit Den Haag he?
Niet.quote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappenquote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ow zeggen Rotterdammers dat? Wist ik nietquote:Op zondag 9 november 2014 01:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Meer een Rotterdammert dan fax. Den Haag zou zijn: gozah.
Andere scenario's? "Would you tell me, please, which way I ought to go from here?" "That depends a good deal on where you want to get to," Dus vertel.quote:Op zondag 9 november 2014 01:48 schreef Royco1 het volgende:
Maar Barb, wat zijn de odds op andere scenario's?
Waarom zeg je dan Den Haag?quote:Op zondag 9 november 2014 01:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow zeggen Rotterdammers dat? Wist ik niet
Zo ben ik. Soms.quote:
Nou ik zie Kaneel nog wel binnen komen stormen.quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Andere scenario's? "Would you tell me, please, which way I ought to go from here?" "That depends a good deal on where you want to get to," Dus vertel.
hahaquote:Op zondag 9 november 2014 01:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel leuk voor jullie
Een aardbeiensmoothie werkt verkwikkendquote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
De opmerkingen welik word daar een beetje moe van.
Liev.quote:
Dat hoort erbij als je iemand van fok hosselt.quote:Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
De opmerkingen welik word daar een beetje moe van.
Geen enkele vrouw kan Fas weerstaanquote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik zie Kaneel nog wel binnen komen stormen.
Of Fas die haar gaat verleiden.
Daar zet ik eigenlijk wel eerder mijn geld op in.
It aint over til the fat lady sings.quote:
Dat zou betekenen dat ik iedereen mee zou moeten nemen als variable in dit topic. Geef me even, ik ben aan het drinken, zo snel ben ik niet nu.quote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik zie Kaneel nog wel binnen komen stormen.
Of Fas die haar gaat verleiden.
Daar zet ik eigenlijk wel eerder mijn geld op in.
Nee hoor.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 01:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als je iemand van fok hosselt.
Staat in de algemene voorwaarden.quote:
Noem je mij nou dik?!quote:Op zondag 9 november 2014 01:55 schreef aeque het volgende:
[..]
It aint over til the fat lady sings.
En nee daarmee noem ik Inolvidable niet dik.
Alleen weer die eerste zin lezen he.quote:
Ik heb geen chubby.quote:Op zondag 9 november 2014 01:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen weer die eerste zin lezen he.
En niks mis met chubby, neuken?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
TR heeft dus niet geholpen.quote:
Bij wie ben je aan het posten dan?quote:
Nopequote:
Faxie zou zeggen "Kijk eens uit je raam?"quote:Op zondag 9 november 2014 02:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bij wie ben je aan het posten dan?
Doeg!quote:Op zondag 9 november 2014 02:07 schreef aeque het volgende:
Heilig koe, het is al 2 uur, en ik zou nog wel morgenvroeg de trein pakken.
Have fun nog even, ik gaat er vandoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |