Yup. Ik ga de levende shit uit die game spelenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:27 schreef Fokker101 het volgende:
Zijn er nou ook serieus mensen die PES gaan kopen?
Juist! Echte voetbalfans weten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup. Ik ga de levende shit uit die game spelenDie demo is echt fucking goed. Als je dat niet in kan zien dan heb je schijnbaar én geen verstand van voetbal, én geen verstand van games.
Neuh. Het is eerder pure gameplay vs beleving en graphics. Geen arcade vs realisme.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:42 schreef budvar het volgende:
Is helemaal niks mis met de PES demo, speelt weer zoals het zou moeten. PES staat tot FIFA zoals Battlefield tot cod en Granturismo tot NFS.
Het is maar net wat je wil, arcade of iets meer realistisch.
jullie maken me nieuwsgierig. Toch maar even kijkenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Neuh. Het is eerder pure gameplay vs beleving en graphics. Geen arcade vs realisme.
Demo is idd prima, maar dat was de demo vorig jaar ook, en toen was het eindproduct toch weer een stuk minder, of misschien kwamen toen net wat vaker de tekortkomingen naar boven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:42 schreef budvar het volgende:
Is helemaal niks mis met de PES demo, speelt weer zoals het zou moeten. PES staat tot FIFA zoals Battlefield tot cod en Granturismo tot NFS.
Het is maar net wat je wil, arcade of iets meer realistisch.
Misschien met PES vs FIFA wat minder inderdaad maar dat geldt voor die andere 2 zeker wel. Maar heb beide demo's gespeeld en PES is toch zeker de winnaar dit jaar voor mij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Neuh. Het is eerder pure gameplay vs beleving en graphics. Geen arcade vs realisme.
Juist FIFA is realistisch bij een wedstrijd van Liverpool hoor je de fans ''You never walk alone'' zingen. Bij PES hoor je dat soort dingen niet. Heb de demo gespeeld heb inderdaad niet heel verstand van shooters maar wel van voetbalgame's speel het al sinds FIFA 06 ben toen in 2010 overgestapt naar PES 2010 dat ging toen nog wel. Daarna ook naar 11 en toen was het echt een bagger game.. en na 11 na FIFA tot nu. Het enige goeie aan PES is momenteel dat ze de EL en CL licentie hebben maar die gaat binnenkort wel naar FIFA. Overigens zie ik bij dit soort video's duidelijk het verschil wel. En is FIFA qua loop pas/rennen en trucjes veel realistischer ook het schieten lijkt bij PES heel erg nep.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup. Ik ga de levende shit uit die game spelenDie demo is echt fucking goed. Als je dat niet in kan zien dan heb je schijnbaar én geen verstand van voetbal, én geen verstand van games.
Heeft er misschien ook mee te maken dat ik bij voetbalspellen altijd een jaar een oversla, veranderingen zijn meestal zo klein dat ik het de moeite en het geld niet waard vind. Maar nu is er (eindelijk) een nieuwe engine voor PES en deze is een stuk beter.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Demo is idd prima, maar dat was de demo vorig jaar ook, en toen was het eindproduct toch weer een stuk minder, of misschien kwamen toen net wat vaker de tekortkomingen naar boven.
Vandaar dat ik het allemaal nog even afwacht. heb al 1 teleurstellende voetbalgame gekocht dit jaar, dus heb geen haast om er een tweede bij te kopen. Desnoods speel ik gewoon nog een jaartje FIFA14, want die was wel prima.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:06 schreef budvar het volgende:
[..]
en PES is toch zeker de winnaar dit jaar voor mij.
Het gaat er mij om hoe het speelt niet wat het publiek aan het doen is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Juist FIFA is realistisch bij een wedstrijd van Liverpool hoor je de fans ''You never walk alone'' zingen. Bij PES hoor je dat soort dingen niet. Heb de demo gespeeld heb inderdaad niet heel verstand van shooters maar wel van voetbalgame's speel het al sinds FIFA 06 ben toen in 2010 overgestapt naar PES 2010 dat ging toen nog wel. Daarna ook naar 11 en toen was het echt een bagger game.. en na 11 na FIFA tot nu. Het enige goeie aan PES is momenteel dat ze de EL en CL licentie hebben maar die gaat binnenkort wel naar FIFA. Overigens zie ik bij dit soort video's duidelijk het verschil wel. En is FIFA qua loop pas/rennen en trucjes veel realistischer ook het schieten lijkt bij PES heel erg nep.
Mja, dat is dus precies mijn punt. Wat jij als 'realisme' ziet, zie ik als graphics en beleving. Randzaken die minder relevant zijn. De gameplay van PES gaat weer richting PES5/6 en beter dan dat wordt het niet. Kwa gameplay wint PES het gewoon dik dit jaar. Het heeft 10 jaar mogen duren maar ze zijn nu echt terug.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Juist FIFA is realistisch bij een wedstrijd van Liverpool hoor je de fans ''You never walk alone'' zingen. Bij PES hoor je dat soort dingen niet. Heb de demo gespeeld heb inderdaad niet heel verstand van shooters maar wel van voetbalgame's speel het al sinds FIFA 06 ben toen in 2010 overgestapt naar PES 2010 dat ging toen nog wel. Daarna ook naar 11 en toen was het echt een bagger game.. en na 11 na FIFA tot nu. Het enige goeie aan PES is momenteel dat ze de EL en CL licentie hebben maar die gaat binnenkort wel naar FIFA. Overigens zie ik bij dit soort video's duidelijk het verschil wel. En is FIFA qua loop pas/rennen en trucjes veel realistischer ook het schieten lijkt bij PES heel erg nep.
Ja oke.. prima. Maar ook al zonder die randzaken.. en je je alleen richt op de gameplay blijft FIFA toch mooier. PES is niet slecht dit jaar betere graphics dat wel ja. Maar het schieten, het koppen en het schieten. Lijkt toch echt zo nep en lelijk. Bij FIFA oogt het veel beter overigens vind ik de velden op FIFA mooier de stadions en ga zo maar door. Bij FIFA krijg je het gevoel dat je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent. Bij PES heb ik dat gevoel totaal niet..quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mja, dat is dus precies mijn punt. Wat jij als 'realisme' ziet, zie ik als graphics en beleving. Randzaken die minder relevant zijn. De gameplay van PES gaat weer richting PES5/6 en beter dan dat wordt het niet. Kwa gameplay wint PES het gewoon dik dit jaar. Het heeft 10 jaar mogen duren maar ze zijn nu echt terug.
En FYI; ik heb de originele PES van de PS1 hier nog liggen:
[ afbeelding ]
(dit is in mijn optiek de eerste 'echte' PES.)
en FIFA speel ik al sinds 1995. Dus ik weet ook wel een beetje waar ik het over heb.
Nee omdat je er geen verstand van hebtquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
. Bij PES heb ik dat gevoel totaal niet..
Oke, je avatar zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
Bij fifa kan mn nichtje van 5 nog een prachtige streep in de kruising schieten. En Pro is veel tactischer.
FIFA staat al in de min qua punten, verder zakken kunnen ze nietquote:Op zondag 9 november 2014 01:07 schreef n8n het volgende:
Pes krijgt sowieso al punten aftrek voor de audiovisuele impact en licenties, ben benieuwd wat er verder uitkomt.
PES heeft natuurlijk niet voor niets de award voor beste sportspel op Gamescom gewonnen. Op de ps3/xbox360 was het niet zoveel maar ze zijn gewoon weer helemaal terug.quote:
toch niet weer topgames (in hun ogen)? Of stikken ze nog in watch dogs en willen ze nu andere tweedehands games om voor bizar hoge prijzen te verkopen?quote:Op zondag 9 november 2014 02:00 schreef Ixnay het volgende:
Bij Gamemania 2 games ingeleverd en dan Far Cry 4 voor 19,99.
er komt gewoon teveel uit deze maandquote:
Ik haal alleen gta deze maand en dan in december al het andere. Krijg altijd zo'n 150-200 euro bol.com tegoed in december ivm met verjaardag en kerst.quote:
Niet alleen deze maandquote:
Ik vind Farcry en Tombraider nou niet echt vergelijkbaar.quote:Op zondag 9 november 2014 07:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet alleen deze maandGTA is gelukkig niet mijn type game. En FC ... meh na deel 1 heb ik het daar wel mee gehad. Dan heeft Tombraider 2 punten die FC nooit zal overtreffen.
Ik heb voor deze maand 4 pre-orders staan bij GM; Lords of the Fallen was de eerste.
LBP, Dragon Age en Assasin's Creed
Het is maar goed dat FF15 weer is uitgesteld naar "ergens in 2015" want die zou ook deze of vorige maand hebben moeten uitkomen
Bij PES heb je gewoon een goed gevoel als je scoort.Het is niet zoals bij fifa,zo voorgeprogrammeerd, bij PES doet de speler precies wat jij wilt en scoor je altijd verschillend.is beetje moeilijk uit te leggen, maar de PES spelers snappen het.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja oke.. prima. Maar ook al zonder die randzaken.. en je je alleen richt op de gameplay blijft FIFA toch mooier. PES is niet slecht dit jaar betere graphics dat wel ja. Maar het schieten, het koppen en het schieten. Lijkt toch echt zo nep en lelijk. Bij FIFA oogt het veel beter overigens vind ik de velden op FIFA mooier de stadions en ga zo maar door. Bij FIFA krijg je het gevoel dat je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent. Bij PES heb ik dat gevoel totaal niet..
Juist, bij FIFA heb je het gevoel dat je een wedstrijd aan het kijken bent en bij PES heb je het gevoel dat je zelf aan het spelen bent.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja oke.. prima. Maar ook al zonder die randzaken.. en je je alleen richt op de gameplay blijft FIFA toch mooier. PES is niet slecht dit jaar betere graphics dat wel ja. Maar het schieten, het koppen en het schieten. Lijkt toch echt zo nep en lelijk. Bij FIFA oogt het veel beter overigens vind ik de velden op FIFA mooier de stadions en ga zo maar door. Bij FIFA krijg je het gevoel dat je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent. Bij PES heb ik dat gevoel totaal niet..
Ik vond de first impression van Angry Joe er goed uit zien. Maar aangezien ik al GTAV en PES15 ga halen wacht ik tot ik weer tijd heb en hij goedkoper is. (Als hij goede reviews krijgt maar dat gaat wel goed zitten denk ik.)quote:Op zondag 9 november 2014 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Aangezien zo'n beetje elke grote game het afgelopen jaar niet heeft geleverd wat ze hebben beloofd, wacht ik bij Dragon Age eerst op een paar reviews. Verder vind ik de rest van de maand vrij matig, dus geen dilemma's voor mij
70% zegt dat pes kut is. Mad?quote:Op zondag 9 november 2014 01:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
FIFA staat al in de min qua punten, verder zakken kunnen ze niet![]()
.
Geef mij maar speelbaarheid ipv licenties, die boeien mij echt niet. En audiovisuele impact, dat is net zoiets als een mooi bord hebben, maar er niet van kunnen eten..
Lees genoeg van mensen dat FIFA 15 tegenvalt, dus blijf het vooral verdedigen, ik speel het gewoon niet, scheelt mij een berg frustraties
70% van de FIFA spelers?quote:
idd, echt triestquote:Op zondag 9 november 2014 12:04 schreef videonatic het volgende:
Het lijkt wel of bijna elke game die nu released standaard een 50 euro season pass aanbied voor wat extra content :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad dom ja. Maar jij hebt er blijkbaar niet zo veel verstand van.quote:Op zondag 9 november 2014 09:04 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
haha, bedankt voor deze pachtig domme opmerking.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand beta key voor The Crew? Fuckers hebben hem voor de verkeerde console gestuurd.ze hebben hem juist voor de goede console gestuurd. ifyouknowwhatimean.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
van wat? hoe oud ben je?quote:Op zondag 9 november 2014 14:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Inderdaad dom ja. Maar jij hebt er blijkbaar niet zo veel verstand van.
Mediamarkt is altijd wel oke.quote:Op zondag 9 november 2014 15:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
waar kun je het beste GTA V pre orderen?? dit is echt een must have voor PS4..
Ps: iemand nog een beta key the crew?
Bohhhhhhhquote:Op zondag 9 november 2014 15:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ze hebben hem juist voor de goede console gestuurd. ifyouknowwhatimean.
Nope, hier ook niet. Doordat er helemaal geen vernieuwing is beleef ik er steeds minder plezier in. Deze TT is eigenlijk veelzeggend over de huidige situatie.quote:Op zondag 9 november 2014 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Aangezien zo'n beetje elke grote game het afgelopen jaar niet heeft geleverd wat ze hebben beloofd, wacht ik bij Dragon Age eerst op een paar reviews. Verder vind ik de rest van de maand vrij matig, dus geen dilemma's voor mij
Bedankt gebruiktquote:Op zondag 9 november 2014 16:10 schreef videonatic het volgende:
The Crew code: QBJ9-MANM-RHJC
ga 't toch niet downloaden
Wehkamp & Bol.com & Mediamarkt de rest ken ik niet maar deze 3 zijn de beste. Bart Smit & Intertoys naait je in je reetquote:
yourgamezone 52equote:Op zondag 9 november 2014 15:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
waar kun je het beste GTA V pre orderen?? dit is echt een must have voor PS4..
Ps: iemand nog een beta key the crew?
nee jij bent matigquote:Op zondag 9 november 2014 16:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Vind The Crew echt heel matig ook. Graphics zien er kut uit, en rijden voelt ook niet fijn op een of andere manier. Bovendien, auto's zonder remlicht?
Je online progress sowieso wel, campaign volgens mij niet.quote:Op zondag 9 november 2014 17:08 schreef Jimbo het volgende:
kan je eigenlijk je savegame van GTA5 overzetten ? (van ps3 naar ps4
ach joh, t is maar geldquote:Op zondag 9 november 2014 18:05 schreef elshaarawy92 het volgende:
spijt dat ik killzone digitaal heb besteld speel het al een tijdje niet meer.. ik speel gewoon Fifa en als ik het zat ben weer op de laptop.. league of payday 2..
Het is maar 40 euro. Ik wil zelf eigenlijk veel leuke games bestellen voor PS4 alleen als elk spel 60 euro kost dan gaat dat wel moeilijk.. en dan ook nog DLC die je kunt kopen.quote:
Speel een game uit, koop daarna pas de volgendequote:Op zondag 9 november 2014 18:14 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Het is maar 40 euro. Ik wil zelf eigenlijk veel leuke games bestellen voor PS4 alleen als elk spel 60 euro kost dan gaat dat wel moeilijk.. en dan ook nog DLC die je kunt kopen.
Had ik maar zoveel tijd.. En met Fifa kan dat niet(gelukkig wel divisie 1 maarja je hebt ook profclubs etc)..Killzone singleplayer wel en multiplayer/coop kun je altijd spelen.quote:Op zondag 9 november 2014 18:16 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Speel een game uit, koop daarna pas de volgende
of koop ze uit de usa. stuk goedkoperquote:Op zondag 9 november 2014 18:16 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Speel een game uit, koop daarna pas de volgende
Tja, geld is geen probleem. Je hebt wel tijd nodig om de game uit te spelen..quote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of koop ze uit de usa. stuk goedkoper
of werk wat harder en zeik nooit meer over geld
ik zie t probleem nietquote:Op zondag 9 november 2014 18:24 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Tja, geld is geen probleem. Je hebt wel tijd nodig om de game uit te spelen..
ge mot nie mouwenquote:Op zondag 9 november 2014 18:25 schreef Jimbo het volgende:
ik
[..]
ik zie t probleem niet
je klaagt dat een game te duur is
Als geld geen probleem is, dan kan je daar toch niet over klagen
O je bedoelt dat je meer van zulke soort spellen wilt. Nou dan: Mortal Kombat X, GTA V, huphup!quote:Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Had ik maar zoveel tijd.. En met Fifa kan dat niet(gelukkig wel divisie 1 maarja je hebt ook profclubs etc)..Killzone singleplayer wel en multiplayer/coop kun je altijd spelen.
dat zeg ikquote:
abbo op plus nemen, als t goed isk rijg je vanaf nu 1 'AAA' game per maand.quote:Op zondag 9 november 2014 18:50 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
O je bedoelt dat je meer van zulke soort spellen wilt. Nou dan: Mortal Kombat X, GTA V, huphup!
Mja dat plus moet eigenlijk iedereen doen anders kan je ja ook niet online spelen en al dei games en exclusives en korting zijn natuurlijk mooie bonusquote:Op zondag 9 november 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
abbo op plus nemen, als t goed isk rijg je vanaf nu 1 'AAA' game per maand.
Binnenkort iig al injustice (leuk voor sommigen) en infamous first light (imho een topper)
zou hem bijna in de USA nemen vanaf december (even twijfelen nog)quote:Op zondag 9 november 2014 20:26 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Mja dat plus moet eigenlijk iedereen doen anders kan je ja ook niet online spelen en al dei games en exclusives en korting zijn natuurlijk mooie bonus
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zondag 9 november 2014 20:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
Als je plus neemt kan je dan alle spellen die je ooit gratis kreeg downloaden of alleen de spellen die vanaf dat moment gratis zijn?
vanafquote:Op zondag 9 november 2014 20:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
Als je plus neemt kan je dan alle spellen die je ooit gratis kreeg downloaden of alleen de spellen die vanaf dat moment gratis zijn?
quote:Op zondag 9 november 2014 20:38 schreef Jimbo het volgende:
Vraag me alleen af of mn psn games dan nog werken van mn EU account, ik denk het eigenlijk niet
quote:Op zondag 9 november 2014 21:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
6/7 December een speciale No Man's Sky aankondiging lees ik net terwijl ik google naar nieuws rondom het spel. Hopen op een release datum
Oke hoe werkt dat precies?quote:Op zondag 9 november 2014 21:26 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ik
Destiny ga ik denk ik inleveren bij GameMania zodat ik AC met korting kan halen.
Ja maar Destiny is niet 50-, used waarde toch?quote:Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef Donderjagers het volgende:
https://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=863
quote:Op zondag 9 november 2014 20:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
Met PS+ kan je alle spellen die je gratis met je PS+ hebt gekregen gratis blijven spelen. Ook als je ze alleen nog maar in je downloadlijst hebt gezet. Zodra je PS+ stopt, kan je die gratis spellen ook niet meer spelen. Koop je later weer PS+, dan zijn ze weer speelbaar.quote:
Je hebt gelijk. Ik zie het nu.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja maar Destiny is niet 50-, used waarde toch?
Het V&A sub-forum op fok! staat bol van de users die van Destiny af willen. Dat zal ook wel bij de Game Mania zo zijn. Als het nu nog 50,- inruilwaarde heeft, dan zal dat wel snel veranderen als ze daar ook overspoeld worden met 2e hands Destiny's.quote:
Die 45 is hun verkoopwaarde voor die 2e hands game. Jij die hem inlevert krijgt daar uiteraard een veel lagere inkoopwaarde voor terug. Je bent beter af door hem op fok! of marktplaats te verkopen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zie het nu.
Klote. Nu moet ik kiezen tussen AC of GTA V.
Als ik Destiny inlever bij GM krijg ik dan 45 ervoor terug of veel minder?
Dat dacht ik al. Bedankt.quote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die 45 is hun verkoopwaarde voor die 2e hands game. Jij die hem inlevert krijgt daar uiteraard een veel lagere inkoopwaarde voor terug. Je bent beter af door hem op fok! of marktplaats te verkopen.
Ik heb er gelijk een jaar ps+ bij gekocht, kan toch niet zonder.quote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Met PS+ kan je alle spellen die je gratis met je PS+ hebt gekregen gratis blijven spelen. Ook als je ze alleen nog maar in je downloadlijst hebt gezet. Zodra je PS+ stopt, kan je die gratis spellen ook niet meer spelen. Koop je later weer PS+, dan zijn ze weer speelbaar.
Maar jullie hebben dus al maanden een PS4 zonder PS+?
Ik had hem al een maand voor ik mijn PS4 had. Scheelde me weer 15 Euroquote:Op zondag 9 november 2014 22:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik heb er gelijk een jaar ps+ bij gekocht, kan toch niet zonder.
ik heb nog geeneens een ps4quote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar jullie hebben dus al maanden een PS4 zonder PS+?
Oh, ik verwarde je met Miauw Zedong omdat jullie dezelfde UI hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik heb nog geeneens een ps4koop ook alleen maar budgetgames, enkele uitzonderingen daargelaten.
ik was eerderquote:Op zondag 9 november 2014 22:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh, ik verwarde je met Miauw Zedong omdat jullie dezelfde UI hebben.
Wat vind je trouwens van de feestelijke banner op FOK! ?
ja, heel vergelijkbaar..quote:Op zondag 9 november 2014 22:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon voetballen op een pleintje, veldje, parkeerplaats > PES/FIFA.
Ik kreeg er op Ebay nog €35,— voor terug, was blij dat ik hem kwijt was.quote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Het V&A sub-forum op fok! staat bol van de users die van Destiny af willen. Dat zal ook wel bij de Game Mania zo zijn. Als het nu nog 50,- inruilwaarde heeft, dan zal dat wel snel veranderen als ze daar ook overspoeld worden met 2e hands Destiny's.
Zo ging het ook met Watch Dogs en die game heeft zo laat na release nog wel waarde als 2e hands game.
Edit-zo ging het dus ook met Watch Dogs.
Flop of anders aan verwachting is iets heel anders... En ik heb er redelijk wat tijd aan besteedquote:Op zondag 9 november 2014 22:50 schreef videonatic het volgende:
Kom ik net aan met mn destiny verkoop :,)
Dat iedereen hem massaal wegdoet geeft voor mij wel aan dat dit een flop was.
Wel een flop die Bungie veel geld heeft opgeleverd.quote:Op zondag 9 november 2014 22:50 schreef videonatic het volgende:
Kom ik net aan met mn destiny verkoop :,)
Dat iedereen hem massaal wegdoet geeft voor mij wel aan dat dit een flop was.
oh das wel nice.quote:
In het tempo dat ik het speel (1x in de week een avondje) is het geen flopquote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef videonatic het volgende:
En als je het geen flop vond mag je nog even 40 euro DLC aftikken
Exact hetzelfde als de vorige AC games dus? Dikke primaquote:Op maandag 10 november 2014 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
AC Unity zitten kijken via Live from Playstation, wel weer écht Ubisoft he....
Weer met 86 verschillende markers op de map.quote:Op maandag 10 november 2014 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Exact hetzelfde als de vorige AC games dus? Dikke prima![]()
AC is één van de weinige games welke ik met veel plezier blijf spelen, ook al is elke game vergelijkbaar. Ik ben wel erg blij met de coop modus. Volgens mij kan dat bijhoorlijk veel toevoegen aan de game.
hyped!quote:Op zondag 9 november 2014 21:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
6/7 December een speciale No Man's Sky aankondiging lees ik net terwijl ik google naar nieuws rondom het spel. Hopen op een release datum
ik speel hem dagelijks. ff coop de daily en dan crucible.quote:Op maandag 10 november 2014 06:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het tempo dat ik het speel (1x in de week een avondje) is het geen flopMaar content is echt een probleem, dat ziet iedereen. Ik kan me voorstellen als je dit vaak speelt dat je er binnen een maand op uitgekeken bent. Ze proberen Borderlands na te doen, maar ze vergaten dat je wel iets om op te schieten moet hebben. En dan gevarieerder dan vier soorten vijanden per ras en vijf missies per planeet waarvan er maar vier zijn
dat is ook de reden dat ik Black Flag nog lang niet uitgespeeld heb, al die markers op de map. Dan gaat mijn autisme alarm gelijk af.quote:Op maandag 10 november 2014 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weer met 86 verschillende markers op de map.
Ik ben na deel 1 al afgehaakt, nooit meer gespeeld erna. Pik m misschien later nog wel eens op ofzo maar hoef m niet direct bij release.
Haha zo herkenbaar.quote:Op maandag 10 november 2014 09:11 schreef byah het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat ik Black Flag nog lang niet uitgespeeld heb, al die markers op de map. Dan gaat mijn autisme alarm gelijk af.
Neuh, je bent gewoon een domme, dikke mongool.quote:
Morgen al? Donderdag toch? Of haal je hem uit de US shop?quote:
Let wel op voor degenen die de US versie kopen, in vorige delen konden US en EU spelers niet tegen elkaar online spelen....quote:Op maandag 10 november 2014 11:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Morgen al? Donderdag toch? Of haal je hem uit de US shop?
Ja ik heb hem gepre ordered in us store.quote:Op maandag 10 november 2014 11:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Morgen al? Donderdag toch? Of haal je hem uit de US shop?
Ook niet tegen vrienden?quote:Op maandag 10 november 2014 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Let wel op voor degenen die de US versie kopen, in vorige delen konden US en EU spelers niet tegen elkaar online spelen....
Waren dat ook personen die in de EU woonden en de US speelden of mensen die in de de US wonen en in de EU wonen? Altijd het idee dat zoiets op lokatiegegevens\ IP gebeurd, niet op versie.quote:Op maandag 10 november 2014 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Let wel op voor degenen die de US versie kopen, in vorige delen konden US en EU spelers niet tegen elkaar online spelen....
Lekker toch? Matched het niveau van de competitie lekker bij je eigen niveau en zo'n realistische ervaring wil ik die Occulus Rift gasten weleens zien gevenquote:Op maandag 10 november 2014 12:25 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
mwah, je speelt dan wel op amateur niveau natuurlijk
Die quote zegt al genoegquote:Op maandag 10 november 2014 13:13 schreef Matedeor het volgende:
Power unlimited geeft pes een 78:
''Zoek je een vermakelijke, arcade-achtige, bij vlagen zelfs karikaturale weergave van het edele elf-tegen-elf? Dan kun je een seizoenskaart voor PES 2015 overwegen. Wil je je voetbal toch dynamischer, realistischer en uiteindelijk ook gewoon béter? Hou het dan lekker bij FIFA 15... ''
Dat is een user-review? Wie is Graddus? En waarom staat dit in z'n reviewquote:Op maandag 10 november 2014 13:13 schreef Matedeor het volgende:
''Zoek je een vermakelijke, arcade-achtige, bij vlagen zelfs karikaturale weergave van het edele elf-tegen-elf? Dan kun je een seizoenskaart voor PES 2015 overwegen. Wil je je voetbal toch dynamischer, realistischer en uiteindelijk ook gewoon béter? Hou het dan lekker bij FIFA 15... ''
quote:N.B. In de komende Power Unlimited lees je een compleet andere review van PES 2015!
Wat?quote:Op maandag 10 november 2014 13:13 schreef Matedeor het volgende:
bij vlagen zelfs karikaturale weergave van het edele elf-tegen-elf?
Ze beschrijven wel een aantal dingen die ik ook al ervaarde bij demo bij de verdere beschrijving op de site (volledige review staat in het blad), snapte jullie euforische stemming al niet helemaal. Durf er wel een aardig bedrag op te zetten dat deze game gewoon niet hoger gaat scoren als fifaquote:
Als ik die review (quote:Op maandag 10 november 2014 13:29 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ze beschrijven wel een aantal dingen die ik ook al ervaarde bij demo bij de verdere beschrijving op de site (volledige review staat in het blad), snapte jullie euforische stemming al niet helemaal. Durf er wel een aardig bedrag op te zetten dat deze game gewoon niet hoger gaat scoren als fifa, al vind ik beide gewoon niet heel goed dit jaar. Pes lijkt het niet te kunnen bijbenen en Fifa heeft te weinig concurrentie.
Al krijgt PES 2015 1en, ik heb zelf toch al gezien dat het de beste footy game dit jaar is dmv de demo...quote:Op maandag 10 november 2014 13:29 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ze beschrijven wel een aantal dingen die ik ook al ervaarde bij demo bij de verdere beschrijving op de site (volledige review staat in het blad), snapte jullie euforische stemming al niet helemaal. Durf er wel een aardig bedrag op te zetten dat deze game gewoon niet hoger gaat scoren als fifa, al vind ik beide gewoon niet heel goed dit jaar. Pes lijkt het niet te kunnen bijbenen en Fifa heeft te weinig concurrentie.
Precies gaat uiteindelijk toch om jezelfquote:Op maandag 10 november 2014 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Al krijgt PES 2015 1en, ik heb zelf toch al gezien dat het de beste footy game dit jaar is dmv de demo...
je komt erg mad overquote:Op maandag 10 november 2014 11:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Neuh, je bent gewoon een domme, dikke mongool.
Pu is niveautje Gamekings, waar de laatste imo wat vermakelijker is omdat je het gewoon kunt kijken ipv te lezen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:40 schreef Principia het volgende:
Ik dacht dat Power Unlimited wel een redelijk gerenommeerd magazine trachtte te zijn, ik lees hier een preview van drie weken geleden en dezelfde "Graddus" heeft het vaker over FIFA dan PES zelf. Worden deze publicaties niet gecontroleerd door andere werknemers?
De preview: http://www.pu.nl/artikelen/feature/pes-2015-preview/
Hij heeft FIFA15 ook een 91 gegevenquote:Op maandag 10 november 2014 13:40 schreef Principia het volgende:
Ik dacht dat Power Unlimited wel een redelijk gerenommeerd magazine trachtte te zijn, ik lees hier een preview van drie weken geleden en dezelfde "Graddus" heeft het vaker over FIFA dan PES zelf. Worden deze publicaties niet gecontroleerd door andere werknemers?
De preview: http://www.pu.nl/artikelen/feature/pes-2015-preview/
En ze gaven Destiny 84%, weet je gelijk hoe serieus je die gasten nog kan nemen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:13 schreef Matedeor het volgende:
Neuh, heerlijk weekendje....en ik ben vandaag lekker vrij.quote:
fifa 15 een 91 want mooie menu'squote:Op maandag 10 november 2014 13:44 schreef budvar het volgende:
[..]
En ze gaven Destiny 84%, weet je gelijk hoe serieus je die gasten nog kan nemen.
Het forum NeoGAF is alles wat je nodig hebt.quote:Op maandag 10 november 2014 13:48 schreef n8n het volgende:
Ign is trouwens echt een kutsite, stuurt je altijd naar ign Benelux en de us site opent die in een nieuwe tabblad. Onthoud gewoon godvermagistraletyfus dat ik alleen de us versie wil. Gooi die nl versie weg.
Verder nog goede sites? Polygon heeft soms sterke redactionele stukken maar die navigatie is om horendol van te worden. Tips?
Ik snapte in eerste instantie geen reet van die site.quote:Op maandag 10 november 2014 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het forum NeoGAF is alles wat je nodig hebt.
goede mobiele site, dankje, nog editorial/review websites?quote:Op maandag 10 november 2014 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
wow echt sick dat kan in fifa ook echt sickquote:Op maandag 10 november 2014 13:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik bedoel, kritiek leveren kan best maar wat daar staat raakt gewoon kant noch wal. Iedereen kan met de keeper een goal scoren op easyMyclub bekritiseren terwijl dat een nieuwe toevoeging is terwijl de online-masterleague al jaren een superieure game-mode waar geen woord over gerept wordt. De snelheid van de game bekritiseren terwijl je die zelf in kan stellen etc. De transfers bekritiseren ondanks dat die gewoon mbv patches bijgehouden gaan worden door Konami.
De dynamiek is juist een van de sterke punten van PES dit jaar. Het duelleren op het middenveld is hard en gaat diep en juist geen enkele goal is hetzelfde.
Deze review is duidelijk geschreven door een FIFA fanboy die de game op easy gespeeld heeft, wat een rommel
Ik kijk altijd op N4G.comquote:Op maandag 10 november 2014 13:48 schreef n8n het volgende:
Ign is trouwens echt een kutsite, stuurt je altijd naar ign Benelux en de us site opent die in een nieuwe tabblad. Onthoud gewoon godvermagistraletyfus dat ik alleen de us versie wil. Gooi die nl versie weg.
Verder nog goede sites? Polygon heeft soms sterke redactionele stukken maar die navigatie is om horendol van te worden. Tips?
Polygonquote:Op maandag 10 november 2014 13:48 schreef n8n het volgende:
Hahaquote:Op maandag 10 november 2014 13:40 schreef Principia het volgende:
Ik dacht dat Power Unlimited wel een redelijk gerenommeerd magazine trachtte te zijn
Power Unlimited is een blaadje voor pubers. GamesTM is een geweldig blad. Zeer de moeite waard iedere maand.quote:Op maandag 10 november 2014 13:44 schreef budvar het volgende:
[..]
En ze gaven Destiny 84%, weet je gelijk hoe serieus je die gasten nog kan nemen.
Vroeger las ik altijd de EGM.quote:Op maandag 10 november 2014 14:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Power Unlimited is een blaadje voor pubers. GamesTM is een geweldig blad. Zeer de moeite waard iedere maand.
quote:Op maandag 10 november 2014 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook, en Mean Machines en CVG. (En Hoog Spel, enGamesMaster, en en en en...quote:
Klopt, veel reclames maar ook heel veel reviews die ik helemaal uitspelde. CVG heb ik ook lang gelezen.quote:Op maandag 10 november 2014 14:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ook, en Mean Machines en CVG.
Maar EGM stond altijd zo fucking vol met ads en eigenlijk vrij weinig echte artikelen of reviews. Typisch Amerikaans.
Kotakuquote:Op maandag 10 november 2014 13:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Kotaku.com en http://www.quartertothree.com/ vind ik wel chill. Verder www.reddit.com/r/games+gaming+truegaming+ps4 en youtube channels.
Dit dit ditquote:Op maandag 10 november 2014 13:48 schreef n8n het volgende:
http://kotaku.com/destiny-the-kotaku-review-1637735501quote:Op maandag 10 november 2014 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
KotakuEén van de weinige reviewsites waar ik het meestal wel mee eens ben.
BAMquote:At this point, there's only one question left to answer: is PES 2015 a better game than FIFA 15? In terms of replicating the balance of real football, the answer is an emphatic yes.
The latter's constant need for the spectacular is overpowered by a formula which rewards the subtle tweaks and tactical variation which fuels the real-life sport. PES 2015 actually benefits from arriving two months later than its adversary, which has displayed its weaknesses over extended play since release.
It's perhaps ironic that, in the year PES introduces micro-transaction monetisation, the developer has reminded everyone that football - virtual or not - is meant to honour those who conglomerate the basics into a winning formula. Whether or not the desire to farm gamers' cash stumps the series' growth remains to be seen in the long-term, but PES Productions is currently sitting on a durable and resilient blueprint of how football should be played.
FIFA and PES seem to have swapped shirts, with neither catering to the original audience they once set out to attract. Based on this year's offerings, though, it's PES that has the clearer direction of where it's headed. Perhaps most tellingly of all, PES 2015 is more satisfying in defeat than FIFA 15 is in victory.
Daar erger ik me echt al jaren aan bij websites, die fucking lokalisatie. Niet alleen bij IGN, maar ook bij GOAL.com, Youtube, MSN, Google, etc etc etc.quote:
Gedoe? Op de PS3/360 was dat een kwestie van minuten.quote:Op maandag 10 november 2014 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
Het blijft jammer dat ze de grote licenties niet hebben, en hopelijk wordt dat makkelijk opgevangen middels Option-files enzo, maar dat is ook weer zo'n gedoe...
Ze konden het gewoon online fixen, usb is 2003quote:Op maandag 10 november 2014 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gedoe? Op de PS3/360 was dat een kwestie van minuten.
Maar op de PS4 gaat het vooralsnog moeilijk worden, las wel dat Daymos e.d. aan het testen zijn hoe ze het voor elkaar kunnen krijgen maar ik reken nergens op.
Nog wat cijfertjesquote:Op maandag 10 november 2014 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
PES 2015 Eurogamer review 9/10
[..]
BAM
quote:Op maandag 10 november 2014 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
PES 2015 Eurogamer review 9/10
[..]
BAM
Lekker.quote:It's important to start by dispelling the myth that PES offers arcade action as opposed to FIFA's simulation. The latter's superior presentation - amplified by this year's official Barclays Premier League overlay and accurate facial scans - is often used to justify the notion that FIFA plays a realistic game of football. Head onto the pitch and this isn't quite true. EA Sports' latest offering is hamstrung with constant goals from kick-off, ridiculous penalty calls and shifts of momentum which make Sergio Aguero's last-ditch title winner against QPR appear tame.
Oooh wat heerlijk dit... als ze toch hoger dan die 8,2 dan FIFA gaan scoren dan ga ik iedereen quoten die mij aan het uitlachen was toen ik dit beweerde na de demo gespeeld te hebbenquote:Op maandag 10 november 2014 15:28 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Nog wat cijfertjeslijkt prima game te zijn afgaande op de recensies.
Videogamer 8
Psx-sense 8.5
Eurogamer.net 9
Xng 7.5
ING nl 8
Gamesradar 4.5/5 ster
Playstation Universe 9
Wacht de verdere reacties nog wel even af maar misschien wordt dit weer een FIFA/Pes wissel jaar voor mij.
goed bezig meidquote:Op maandag 10 november 2014 15:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oooh wat heerlijk dit... als ze toch hoger dan die 8,2 dan FIFA gaan scoren dan ga ik iedereen quoten die mij aan het uitlachen was toen ik dit beweerde na de demo gespeeld te hebben
Oooh U mad??? Geeft niks hoor... kusje op die lelijke rotsmoel van jequote:
Hoezo online niet op orde? Ik ervaar geen problemen op de PS3. Je hebt af en toe "stekkertrekkers" als ze achter staan, maar die heb je bij FIFA ook..quote:Op maandag 10 november 2014 15:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zolang Konami het online gedeelte niet op orde heeft zie ik ze niet veel gamers aantrekken. Hopelijk is dit nu wel gewoon goed, zonder last te hebben van belachelijke lags in een wedstrijd. Heden ten dagen is het online gedeelte wel het belangrijkste (voor de meesten).
mooie animatiesquote:Op maandag 10 november 2014 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moest echt een paar keer kijken om tot de ontdekking te komen dat dit PES is en dus geen tv-beelden...
https://vine.co/v/Oi7Y7tO1Am2
Klopt! Op je tv zie je wat duidelijker dat het een game is inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2014 17:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
mooie animatiesbeeldkwaliteit is wel ruk natuurlijk, had bij de demo niet het idee dat ik tv keek.
Pes zal nooit kunnen tippen aan fifa.Einde discussiequote:Op maandag 10 november 2014 16:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oooh U mad??? Geeft niks hoor... kusje op die lelijke rotsmoel van je [ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 november 2014 16:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oooh U mad??? Geeft niks hoor... kusje op die lelijke rotsmoel van je [ afbeelding ]
Sorry hoor lieve schat, maar dat bepaal jij hier niet.quote:
Denk volgend jaar februari of maart, dan kan ik vast al wat budget titels oppikkenquote:Op maandag 10 november 2014 17:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De grote vraag is, ga jij een PS4 halen nu GTA V en PES deze maand uit komen, jimjim.
Lach mij alvast maar uit dan.quote:Op maandag 10 november 2014 15:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oooh wat heerlijk dit... als ze toch hoger dan die 8,2 dan FIFA gaan scoren dan ga ik iedereen quoten die mij aan het uitlachen was toen ik dit beweerde na de demo gespeeld te hebben
PES heeft tot nu toe een metascore van 85.quote:
Oke gefeliciteerd baby, alleen ik blijf FIFA spelen.quote:Op maandag 10 november 2014 18:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
PES heeft tot nu toe een metascore van 85.
http://www.metacritic.com(...)volution-soccer-2015
PES is terug baby.... PES is terug.
dit jaquote:Op maandag 10 november 2014 18:09 schreef Fokker101 het volgende:
Als je dit filmpje al ziet... stelt PES niks voor.
eensquote:Op maandag 10 november 2014 18:09 schreef Fokker101 het volgende:
Als je dit filmpje al ziet... stelt PES niks voor.
yeah broquote:Op maandag 10 november 2014 18:16 schreef Herqules het volgende:
[..]
dit ja
laat die pes nerdjes maar lullen
FIFA alway number 1 baby.... always number 1.
Mooi dat Pes terug is, laat ze het dan gelijk maar weer 'international superstar soccer' noemen, heb ik nog de beste herinneringen aan.quote:Op maandag 10 november 2014 18:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
PES heeft tot nu toe een metascore van 85.
http://www.metacritic.com(...)volution-soccer-2015
PES is terug baby.... PES is terug.
Zelfs nu de feiten voor zich spreken nog steeds in denial... zo mooi dit.quote:
Jij bent wel heel erg bezig met wat andere van een game vinden.quote:Op maandag 10 november 2014 18:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zelfs nu de feiten voor zich spreken nog steeds in denial... zo mooi dit.
Yup. Een beetje erkenning voor mijn vooruitziende blik is niet verkeerd nee. Ik zal er niet om liegen.quote:Op maandag 10 november 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg bezig met wat andere van een game vinden.
Heb de demo van PES en FIFA 15 gespeeld zie het verschil wel. FIFA ziet er namelijk stukken beter uit.. op welk vlak vind jij PES beter als FIFA?quote:Op maandag 10 november 2014 18:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
eens![]()
Totdat je beide spellen daadwerkelijk gaat spelen natuurlijk.
jij hebt er echt 0,0 verstand vanquote:Op maandag 10 november 2014 18:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup. Een beetje erkenning voor mijn vooruitziende blik is niet verkeerd nee. Ik zal er niet om liegen.
Hoop het niet... ben wel van plan om hem te kopen. Heb je een linkje? Of zou ik dan toch Far Cry kopen?quote:Op maandag 10 november 2014 18:36 schreef Matedeor het volgende:
Boris van Gamekings is niet echt heel enthousiast over Unity. Hij wou er niet te veel over zeggen maar was opgehouden omdat die er geen zin meer in had en de game zag er goed uit maar 'piept en kraakt' ook nog wel her en der. En dat het embargo op de release dag is zegt altijd wel iets over een game.
Gaat de volgende tegenvaller worden ben ik bang.
http://www.gamekings.tv/v(...)sassins-creed-unity/quote:Op maandag 10 november 2014 18:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoop het niet... ben wel van plan om hem te kopen. Heb je een linkje? Of zou ik dan toch Far Cry kopen?
Gast... waarom zou ik mad zijn? Metacritic staat aan mijn zijde. Hét bewijs dat jij je 'vermaakt' met een inferieur stuk software. Iets dat ik je al lang duidelijk probeerde te maken en iets dat nu pijnlijk duidelijk wordt.quote:Op maandag 10 november 2014 18:34 schreef Herqules het volgende:
[..]
jij hebt er echt 0,0 verstand van
mad?
puur de gameplay, die is wmbt veel realistischer. In fifa zitten veel teveel rare dingen en het is vrij makkelijk prachtige en identieke goals te scoren. Kleine tactische aanpassingen zijn ook veel merkbaarder bij pes, bij fifa heb ik het idee dat het niet zoveel uitmaakt.quote:Op maandag 10 november 2014 18:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb de demo van PES en FIFA 15 gespeeld zie het verschil wel. FIFA ziet er namelijk stukken beter uit.. op welk vlak vind jij PES beter als FIFA?
Oke, prima. Maar ik vind FIFA juist dan weer veel realistischer maar dat ligt er misschien aan dat jij weinig verstand hebt van voetbalgames. Met realisme zie ik juist voor mij fans die schreeuwen en juichen.. en liedjes zingen. En een echt stadion.. bij PES heb ik het gevoel gezien de demo dat het een game is die ver achter loopt. Het veld ziet er niet mooi uit.. en het stadion ziet er lelijk uit. Het rennen ziet er ook zo houterig uit. Heb Lavezzi zien rennen op PES nou ik volg veel wedstrijden van PSG maar zo loopt hij totaal niet. Bij FIFA lijkt het er stukken meer op.. en rare dingen je bedoeld glitches? Die zitten er heel erg bij PES in.. bij vorige delen dan. FIFA blijft gewoon mooier.quote:Op maandag 10 november 2014 18:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
puur de gameplay, die is wmbt veel realistischer. In fifa zitten veel teveel rare dingen en het is vrij makkelijk prachtige en identieke goals te scoren. Kleine tactische aanpassingen zijn ook veel merkbaarder bij pes, bij fifa heb ik het idee dat het niet zoveel uitmaakt.
Juist. De randzaken dus. Die zijn voor PES spelers over het algemeen wat minder relevant omdat die meer voor gameplay gaan. Het spelen zelf zeg maar.quote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Met realisme zie ik juist voor mij fans die schreeuwen en juichen.. en liedjes zingen. En een echt stadion..
quote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke, prima. Maar ik vind FIFA juist dan weer veel realistischer maar dat ligt er misschien aan dat jij weinig verstand hebt van voetbalgames.
Neen jij zegt net PES is veel realistischer, maar wat zie jij met realisme. Wat ik net zei maakt het realisme van een voetbalgame?quote:Op maandag 10 november 2014 18:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Juist. De randzaken dus. Die zijn voor PES spelers over het algemeen wat minder relevant omdat die meer voor gameplay gaan. Het spelen zelf zeg maar.
Nou verstand van voetbal heeft hier niks mee te maken? Heb toch al 10 jaar op voetbal gezeten.. dus dat heeft er niks mee te maken. Maar het verstand van voetbalgames.quote:Op maandag 10 november 2014 18:51 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]dat zal idd de reden zijn. En vervolgens noem je weer allemaal dingen op waarvan iedereen, inclusief de pes nerds, zegt dat het beter is bij fifa, de graphics en beleving.
PES heeft veel realistischere gameplay, maar dat zie je misschien niet omdat je geen verstand van voetbal hebt
Nee hoor, ik vind PES en FIFA allebei niet realistisch... het zijn allebij voetbalgames waarbij je met een controller een compleet elftal bestuurt en dat benadert nooit de werkelijkheid. Het gaat er mij om dat je bij PES kwa beleving niet afhankelijk bent van de animaties van het publiek of de liedjes die ze zingen.quote:Op maandag 10 november 2014 18:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Neen jij zegt net PES is veel realistischer, maar wat zie jij met realisme. Wat ik net zei maakt het realisme van een voetbalgame?
quote:Op maandag 10 november 2014 18:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind PES en FIFA allebei niet realistisch... het zijn allebij voetbalgames waarbij je met een controller een compleet elftal bestuurt en dat benadert nooit de werkelijkheid. Het gaat er mij om dat je bij PES kwa beleving niet afhankelijk bent van de animaties van het publiek of de liedjes die ze zingen.
De gameplay zelf is zo goed en intens dat dat publiek je niet eens op zal vallen. Je hoeft dus geen beroep te doen op dat soort randzaken.
alsof dat wat zegtquote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou verstand van voetbal heeft hier niks mee te maken? Heb toch al 10 jaar op voetbal gezeten.. dus dat heeft er niks mee te maken. Maar het verstand van voetbalgames.
of je komt fifa 1 tegen 1 met mijjjquote:Op maandag 10 november 2014 18:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]Oke ik ga voor de gein de PES demo eventjes opstarten.
je hebt het nog geeneens gespeeld?quote:Op maandag 10 november 2014 18:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]Oke ik ga voor de gein de PES demo eventjes opstarten.
O nee totaal niet. Heb hem al meerdere keren gespeeld. Alleen ik heb net een helft afgemaakt.. maar, het speelt niet on aardig met het pasen, schieten etc. Maar grafisch ziet het er zo slecht uit. Bij FIFA heb je het gevoel dat je rent bij PES totaal niet. Snap niet dat je dat goed kan vinden moet je kijken hoe die doelen er uit zien.quote:Op maandag 10 november 2014 18:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heeft heeft toch geen zin... je mening is biased as fuck. Hoe goed die demo ook is, je gaat hem kut vinden.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O nee totaal niet. Heb hem al meerdere keren gespeeld. Alleen ik heb net een helft afgemaakt.. maar, het speelt niet on aardig met het pasen, schieten etc. Maar grafisch ziet het er zo slecht uit. Bij FIFA heb je het gevoel dat je rent bij PES totaal niet. Snap niet dat je dat goed kan vinden moet je kijken hoe die doelen er uit zien.
messi ziet er een beetje vreemd uit bij die 2e foto, bij pesquote:Op maandag 10 november 2014 19:09 schreef budvar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou bepaal zelf maar wat er beter uitziet.
Ja das niet Messiquote:Op maandag 10 november 2014 19:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
messi ziet er een beetje vreemd uit bij die 2e foto, bij pes
Zal wel meevallen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:21 schreef Jimbo het volgende:
en tsja dat zijn de bekende spelers. uiteindelijk ziet een boetius of andere onbekende er gewoon uit als een wazige blob.
http://www.redbull.com/en(...)-beat-fifa-this-yearquote:"We use extensive motion-capture systems to make the running smooth, but a lot is done by hand by our artists and animators," Bhatti explains. "The faces are all drawn by hand as this allows us greater accuracy. Similarly, we watch hundreds of hours of footage to recreate the skills and moves of players so they can be added to their in-game repertoire."
Volgens mij vind je je MAC ook helemaal niks.quote:Op maandag 10 november 2014 19:30 schreef janrad het volgende:
Ik vind zowel PES als Fifa helemaal niks…. Ik vind voetbal eigenlijk helemaal niks
.
dan is dat vrij logischquote:Op maandag 10 november 2014 19:30 schreef janrad het volgende:
Ik vind zowel PES als Fifa helemaal niks…. Ik vind voetbal eigenlijk helemaal niks
.
Die vind ik dus geweldigquote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Volgens mij vind je je MAC ook helemaal niks.
Meen je dat?quote:Op maandag 10 november 2014 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moest echt een paar keer kijken om tot de ontdekking te komen dat dit PES is en dus geen tv-beelden...
https://vine.co/v/Oi7Y7tO1Am2
Dat wil ik zienquote:Op maandag 10 november 2014 21:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Als ik Fifa 98 met een aardappel opneem ziet het er ook zo uit...
Als de verschillende missies en het verhaal ook goed zijn zou dat zomaar kunnen. De map ziet er in ieder geval uitnodigend uit.quote:Op maandag 10 november 2014 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Map van Far Cry 4.
Na alles dat ik gezien heb kan het bijna niet anders dat dit de game van het jaar wordt.
[ afbeelding ]
Far Cry 3.5 wordt hetquote:Op maandag 10 november 2014 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Map van Far Cry 4.
Na alles dat ik gezien heb kan het bijna niet anders dat dit de game van het jaar wordt.
[ afbeelding ]
Al was het Far Cry 3 met een andere map.quote:
quote:The answer, then: FIFA or PES? If you're looking for something fast-paced, exciting and guaranteed to give you goals, then FIFA is for you. If you're looking to delve more deeply into passing, movement and working out how to break teams down, plump for PES. If football games are the only thing you play, it's worth owning both in a bid to satisfy every mood. Most importantly, though, is knowing that PES 2015 is not inferior to FIFA 15. That in itself represents a huge step forward for a series that, for a time, looked as though it had no chance whatsoever of getting back to digital football's elite table.
quote:What a difference a year makes. Konami has finally stepped up and delivered a game that’s worthy of the series’ heritage. It’s PES, but on the PS4, looking great and feeling suitably responsive. Work still needs to be done on updating modes such as Master League, and the overall presentation could be better - especially as FIFA 15 is so strong in that respect - but without a shadow of a doubt PES 2015 has delivered on its bold marketing tagline. The pitch does indeed belong to Konami.
quote:At this point, there's only one question left to answer: is PES 2015 a better game than FIFA 15? In terms of replicating the balance of real football, the answer is an emphatic yes.
FIFA and PES seem to have swapped shirts, with neither catering to the original audience they once set out to attract. Based on this year's offerings, though, it's PES that has the clearer direction of where it's headed. Perhaps most tellingly of all, PES 2015 is more satisfying in defeat than FIFA 15 is in victory.
Omg... wat heb ik zin in donderdagquote:Some people will no doubt snort in derision at the very suggestion of any football game outside FIFA being worth their time, merely because of a somewhat justifiable weakness where official teams and leagues are concerned, but for those who genuinely enjoy football as a sport should give PES a chance this year as while its rival flaunts its overblown online trading card mode and flashy front end, PES 2015 concentrates on the key element: Playing a great game of football; and in that respect, it is the clear winner.
Hier staat Shangri-La nog niet op, dus dat is dan nog een aparte map?quote:Op maandag 10 november 2014 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Map van Far Cry 4.
[ afbeelding ]
Mag toch hopen dat je dit niet meent.quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Henrys het volgende:
Fary Cry 4, AC:Unity en Dragon Age Inquistion in een 1 week.
Geluk heb ik een gaming pc en kan ik ze gewoon piraten
Wel heel veel olifantenlocaties deze keerquote:Op maandag 10 november 2014 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Map van Far Cry 4.
[ afbeelding ]
Te veel icoontjes op de mapquote:Op maandag 10 november 2014 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Map van Far Cry 4.
[ afbeelding ]
much hype can't waitquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Far Cry 3 vond ik al vrij snel heel erg saai worden, dit nieuwe deel sla ik dus ook maar weer over.
edit:
Dragon Age Inquisition krijgt ook topcijfers....
Eurogamer 8/10
Polygon 9.5/10
Gamespot 9/10
IGN 8.8/10
Joystiq 5/5
etc
Dat is toch juist mooi ? Als het een beetje op Farcry 2 lijkt ben ik verkocht. Fractie 2 had iets duisters en daar hou ik wel van.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:25 schreef janrad het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi ? Als het een beetje op Farcry 2 lijkt ben ik verkocht. Fractie 2 had iets duisters en daar hou ik wel van.
quote:Op maandag 10 november 2014 09:11 schreef byah het volgende:
dat is ook de reden dat ik Black Flag nog lang niet uitgespeeld heb, al die markers op de map. Dan gaat mijn autisme alarm gelijk af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
Allemaal totaal niet relevant voor de gameplay.quote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oke, prima. Maar ik vind FIFA juist dan weer veel realistischer maar dat ligt er misschien aan dat jij weinig verstand hebt van voetbalgames. Met realisme zie ik juist voor mij fans die schreeuwen en juichen.. en liedjes zingen. En een echt stadion.. bij PES heb ik het gevoel gezien de demo dat het een game is die ver achter loopt. Het veld ziet er niet mooi uit.. en het stadion ziet er lelijk uit. Het rennen ziet er ook zo houterig uit. Heb Lavezzi zien rennen op PES nou ik volg veel wedstrijden van PSG maar zo loopt hij totaal niet. Bij FIFA lijkt het er stukken meer op.. en rare dingen je bedoeld glitches? Die zitten er heel erg bij PES in.. bij vorige delen dan. FIFA blijft gewoon mooier.
Hou maar op joh, FIFA spelers denken echt dat gameplay en realisme te maken heeft met hoe stadions er uitzien en wat het publiek doet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Allemaal totaal niet relevant voor de gameplay.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:32 schreef LinQ het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
Dat wordt zo te zien weer €50,- dokken.quote:Op zondag 9 november 2014 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Henrys het volgende:
Fary Cry 4, AC:Unity en Dragon Age Inquistion in een 1 week.
Geluk heb ik een gaming pc en kan ik ze gewoon piraten
Yep, gelukkig wel. Ik vind Dragon Age tof, en het tweede deel was toch een behoorlijke teleurstelling.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat wordt zo te zien weer €50,- dokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |