abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146446807

De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Computer Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console, te New York.De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

Sony doet afstand van de Cell-architectuur, in plaats daarvan hebben ze gekozen voor de x86-architectuur.Dit is een breed platform dat regelmatig wordt gebruikt in moderne pc's. De reden voor deze keuze is omdat het voor ontwikkelaars op deze manier veel makkelijker wordt om spellen te maken. Hierdoor kan een grotere groep van ontwikkelaars de stap nemen om PS4-spellen te gaan ontwikkelen, zowel kleine als grote bedrijven. Deze veranderingen zijn tot stand gekomen door de lessen die Sony heeft geleerd tijdens de ontwikkeling, productie en lancering van de PS3. Andere noemenswaardige hardware zijn een snellere blu-rayspeler en 8 GB GDDR5-geheugen.

Online gamen met de PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation Portable is gratis. Wel kan de gebruiker kiezen voor een betalende lidmaatschap genaamd PlayStation Plus. Hij krijgt hierdoor korting op bepaalde spellen, kan bepaalde spellen voor de aankoop een uur gratis uitproberen en heeft toegang tot de Instant Game Collection, waarbij de gebruiker elke maand een aantal spellen gratis kan downloaden voor zowel de PS3, PS4 en PS Vita. PlayStation Plus kan momenteel per maand, per 3 maanden of per jaar worden aangeschaft.

Alleen op de PlayStation 4 die op 29 november 2013 in Europa is verschenen, moet de gebruiker het betalende PlayStation Plus abonnement hebben om gebruik te kunnen maken van PlayStation Network.

PlayStation Plus Instant Game Collection (IGC)
De Instant Game Collection is een bibliotheek met PS4™-, PS3™- en PS Vita-games die je voor de duur van je PlayStation®Plus-lidmaatschap zonder bijkomende kosten kunt downloaden en spelen*. Elke maand wordt er een selectie van games toegevoegd aan de IGC - sommige zijn slechts één maand beschikbaar, terwijl andere langer deel uitmaken van de IGC.
Hierboven afgebeeld zijn de huidige Playstation 4 - PS Plus IGC games van de maand

2m7yn88.gif admiraal_anaal - Tahie81
altron33.gif Altron - Djehoetie
Untitled-1.png Baghdaddy - alionfiree
rsz_cooper.jpg Banaanensuiker - Smeervlees
Bartsimp.jpg Bartcoah - Bartcoah
F0ko9.png Catch_me - RainmakerNL
mgs.png Chrizs - Chrizs
FOK_king.jpg Cikx - Foetelaer
lulz.jpg Colordeaf - Zalathas
Avatar.jpg DesmoD- FreddyDKrueger
HOLY.gif defokkingfoker - mpad-killer
ME.jpg Disker91 - Disker
111.png Donderjagers - DonderjagerNL
Keen.gif donald_dick - BuikschuiverNL
92.png Elshaarawy92 - SR-61-
Martsmeets2.jpg Evertjan - Ysatia
Untitled-1.jpg Fokker101 - ThijmenSkillaz
1234.gif Friday12 - Mitchelderue
Knicks.jpg Gauner - LWYRUP89
toilet.jpg HostiHawaii - Evil_Tuinhekje
fok_ava2.jpg Ipho - Ipho90
spam.jpg janrad - crashtestnl85
1908.png Jimbo - Pyrrolidone / Iroquois-kiwi
Baker_User.jpg Keltie - Dutchkeltie
12a.jpg kurk_droog - minidof
6r7xbc.jpg Lastpost - Lastpost_NL
66660.png LeaderRoel - RoelDriesvink
FokUI.jpg Maraca - Donestea
ietsjiegoo.png Mauskoekwaus - Mauzizz
IQouIOy.png MeneerLogica - MeneerLogica
zedong.jpg Miauw_Zedong - Cali030
blutkind.png Mystikvm - Mystikvm
bambambam.gif n8n - n8n-up
7ataxfK.jpg Noppie2000 - Noppie2000
mario.jpg Notorious_Roy - notoriousroy
2urtv6c.gif OverRated - Faithless__NL
z.jpg PSYCHEV - Lykebz
fok2.jpg rene90 - rene2870
corvo.jpg replay11nl - replay11nl
Fok2.gif Richie2000 - chanrich99
Choufferie%2060.jpg Rob_La_Chouffe - Robbus15
movingavatars.gif Rossdale - RossdaleNL
cr7.jpg Roypsv - roydewit
kak2.jpeg RRuben - TjRuben
eye-human-60x60.jpg SanAnt - ghpeet
bunnyrunni_448.gif Santello - Ashtasticz
oie_31.gif Shadeauw - Cpt-Roadrage
lara.jpg Sharana_LV - Sharanaaa
Tribalava60.gif Solique - SoliqueNL
media_l_1129293.jpg sonnyspek - sonnyspek
fry3.gif speknek - spekkehNL
Calcifer.jpg StefanW - Swalthie
Erik.jpg Stinkdeken - Stinkdeken
liv.gif Studiotje - Baszert
bril-zon.jpg SunshineBoy - Killmossel
paku.png SuperFruitig - SuperFruitig
psv.ht1.jpg Tallie1982 - Tristan84PSV
td.gif TARDIS. - VinedX
pg24.jpg ThePlaneteer - HennyGingerale
homer2.png Tuckgamer - Tuckgamer
fok%20icon.gif Verkeersbord - Malle-Henkie
fc,60x60,black.jpg Vlaggenroof - Aleeexx93
2.jpg Voetbalmanager2 - ItsThatDutchGuy
Boba%201,1.jpg VulpX - VulpX

Als er nog iemand ontbreekt, of je vind zelf dat je in de OP gezet moet worden;
Doe je UI even linken, je username, en je PSID. Dan zet ik je erbij ^O^

Co-Optimus
MetaCritic
Playstation Plus
Playstation Store
Playstation Store USA
PSN Profiles
Reddit PlaystationPlus
Reddit Ps4

† In Memoriam † zaterdag 8 november 2014 @ 22:42:04 #2
231686 budvar
budvar
pi_146447024
Is helemaal niks mis met de PES demo, speelt weer zoals het zou moeten. PES staat tot FIFA zoals Battlefield tot cod en Granturismo tot NFS.
Het is maar net wat je wil, arcade of iets meer realistisch.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_146447141
Doet youtube upload het bij iemand?
pi_146447332
Ja, werkt gewoon.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_146447387
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:27 schreef Fokker101 het volgende:
Zijn er nou ook serieus mensen die PES gaan kopen?
Yup. Ik ga de levende shit uit die game spelen _O_ Die demo is echt fucking goed. Als je dat niet in kan zien dan heb je schijnbaar én geen verstand van voetbal, én geen verstand van games.
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2014 @ 22:53:24 #6
231686 budvar
budvar
pi_146447566
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Yup. Ik ga de levende shit uit die game spelen _O_ Die demo is echt fucking goed. Als je dat niet in kan zien dan heb je schijnbaar én geen verstand van voetbal, én geen verstand van games.
Juist! Echte voetbalfans weten. ^O^
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
pi_146447617
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:42 schreef budvar het volgende:
Is helemaal niks mis met de PES demo, speelt weer zoals het zou moeten. PES staat tot FIFA zoals Battlefield tot cod en Granturismo tot NFS.
Neuh. Het is eerder pure gameplay vs beleving en graphics. Geen arcade vs realisme.
pi_146447950
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Neuh. Het is eerder pure gameplay vs beleving en graphics. Geen arcade vs realisme.
jullie maken me nieuwsgierig. Toch maar even kijken
Hell To The Liars
  zaterdag 8 november 2014 @ 23:02:14 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_146447985
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:42 schreef budvar het volgende:
Demo is idd prima, maar dat was de demo vorig jaar ook, en toen was het eindproduct toch weer een stuk minder, of misschien kwamen toen net wat vaker de tekortkomingen naar boven.

Vandaar dat ik het allemaal nog even afwacht. heb al 1 teleurstellende voetbalgame gekocht dit jaar, dus heb geen haast om er een tweede bij te kopen. Desnoods speel ik gewoon nog een jaartje FIFA14, want die was wel prima.
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2014 @ 23:06:36 #10
231686 budvar
budvar
pi_146448168
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Misschien met PES vs FIFA wat minder inderdaad maar dat geldt voor die andere 2 zeker wel. Maar heb beide demo's gespeeld en PES is toch zeker de winnaar dit jaar voor mij.
pi_146448353
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Juist FIFA is realistisch bij een wedstrijd van Liverpool hoor je de fans ''You never walk alone'' zingen. Bij PES hoor je dat soort dingen niet. Heb de demo gespeeld heb inderdaad niet heel verstand van shooters maar wel van voetbalgame's speel het al sinds FIFA 06 ben toen in 2010 overgestapt naar PES 2010 dat ging toen nog wel. Daarna ook naar 11 en toen was het echt een bagger game.. en na 11 na FIFA tot nu. Het enige goeie aan PES is momenteel dat ze de EL en CL licentie hebben maar die gaat binnenkort wel naar FIFA. Overigens zie ik bij dit soort video's duidelijk het verschil wel. En is FIFA qua loop pas/rennen en trucjes veel realistischer ook het schieten lijkt bij PES heel erg nep.

† In Memoriam † zaterdag 8 november 2014 @ 23:11:44 #12
231686 budvar
budvar
pi_146448399
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:02 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Demo is idd prima, maar dat was de demo vorig jaar ook, en toen was het eindproduct toch weer een stuk minder, of misschien kwamen toen net wat vaker de tekortkomingen naar boven.

Vandaar dat ik het allemaal nog even afwacht. heb al 1 teleurstellende voetbalgame gekocht dit jaar, dus heb geen haast om er een tweede bij te kopen. Desnoods speel ik gewoon nog een jaartje FIFA14, want die was wel prima.
Heeft er misschien ook mee te maken dat ik bij voetbalspellen altijd een jaar een oversla, veranderingen zijn meestal zo klein dat ik het de moeite en het geld niet waard vind. Maar nu is er (eindelijk) een nieuwe engine voor PES en deze is een stuk beter.
pi_146448400
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:06 schreef budvar het volgende:

[..]

en PES is toch zeker de winnaar dit jaar voor mij.
  † In Memoriam † zaterdag 8 november 2014 @ 23:12:49 #14
231686 budvar
budvar
pi_146448467
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:10 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Juist FIFA is realistisch bij een wedstrijd van Liverpool hoor je de fans ''You never walk alone'' zingen. Bij PES hoor je dat soort dingen niet. Heb de demo gespeeld heb inderdaad niet heel verstand van shooters maar wel van voetbalgame's speel het al sinds FIFA 06 ben toen in 2010 overgestapt naar PES 2010 dat ging toen nog wel. Daarna ook naar 11 en toen was het echt een bagger game.. en na 11 na FIFA tot nu. Het enige goeie aan PES is momenteel dat ze de EL en CL licentie hebben maar die gaat binnenkort wel naar FIFA. Overigens zie ik bij dit soort video's duidelijk het verschil wel. En is FIFA qua loop pas/rennen en trucjes veel realistischer ook het schieten lijkt bij PES heel erg nep.

Het gaat er mij om hoe het speelt niet wat het publiek aan het doen is. :')
pi_146448522
Dit is toch al een duidelijk verschil... echt het realisme is bij FIFA stukken groter.
pi_146448658
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:10 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Mja, dat is dus precies mijn punt. Wat jij als 'realisme' ziet, zie ik als graphics en beleving. Randzaken die minder relevant zijn. De gameplay van PES gaat weer richting PES5/6 en beter dan dat wordt het niet. Kwa gameplay wint PES het gewoon dik dit jaar. Het heeft 10 jaar mogen duren maar ze zijn nu echt terug.

En FYI; ik heb de originele PES van de PS1 hier nog liggen:

(dit is in mijn optiek de eerste 'echte' PES.)

en FIFA speel ik al sinds 1995. Dus ik weet ook wel een beetje waar ik het over heb.
  zaterdag 8 november 2014 @ 23:18:16 #17
230788 n8n
Pragmatisch
pi_146448762
FIFA is realistischer want de juiste nummers worden gelald. Juist ja :') beste argument ooit.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_146448818
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mja, dat is dus precies mijn punt. Wat jij als 'realisme' ziet, zie ik als graphics en beleving. Randzaken die minder relevant zijn. De gameplay van PES gaat weer richting PES5/6 en beter dan dat wordt het niet. Kwa gameplay wint PES het gewoon dik dit jaar. Het heeft 10 jaar mogen duren maar ze zijn nu echt terug.

En FYI; ik heb de originele PES van de PS1 hier nog liggen:

[ afbeelding ]

(dit is in mijn optiek de eerste 'echte' PES.)

en FIFA speel ik al sinds 1995. Dus ik weet ook wel een beetje waar ik het over heb.
Ja oke.. prima. Maar ook al zonder die randzaken.. en je je alleen richt op de gameplay blijft FIFA toch mooier. PES is niet slecht dit jaar betere graphics dat wel ja. Maar het schieten, het koppen en het schieten. Lijkt toch echt zo nep en lelijk. Bij FIFA oogt het veel beter overigens vind ik de velden op FIFA mooier de stadions en ga zo maar door. Bij FIFA krijg je het gevoel dat je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent. Bij PES heb ik dat gevoel totaal niet..
pi_146448877
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:19 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

. Bij PES heb ik dat gevoel totaal niet..
Nee omdat je er geen verstand van hebt :') Zoals al eerder aangegeven.
pi_146449477
Bij fifa kan mn nichtje van 5 nog een prachtige streep in de kruising schieten. En Pro is veel tactischer.
Wie dit leest is hek.
pi_146450298
Zojuist weer een dikke OP run gehad @ Binding of Isaac, die game is zo verslavend _O_ azazel icm brimstone + tammy's head + daddy long leg + dark bum is echt bizar fucking dodelijk _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Miauw_Zedong op 09-11-2014 00:34:02 ]
pi_146451177
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
Bij fifa kan mn nichtje van 5 nog een prachtige streep in de kruising schieten. En Pro is veel tactischer.
Oke, je avatar zegt al genoeg.
pi_146451691
Hahaha, dikke discussie over FIFA & PES :D. FIFA is al jaren drama, JUIST géén realisme te vinden daar bij FIFA, het lopen is raar, bij het schieten op goal weet je niet eens waar de bal naartoe gaat, laat staan hoe hard je schiet..

Buiten dat kun je alles aanpassen naar eigen hand, omdat ze realistisch voetbal te moeilijk vinden bij EA..

Speel zelf nog steeds PES 13, omdat 14 simpelweg onspeelbaar was, geef ik eerlijk toe. Ik heb goede hoop op PES15, maar wacht de reviews even af.
  zondag 9 november 2014 @ 01:07:42 #24
230788 n8n
Pragmatisch
pi_146451939
Pes krijgt sowieso al punten aftrek voor de audiovisuele impact en licenties, ben benieuwd wat er verder uitkomt.
pi_146452340
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 01:07 schreef n8n het volgende:
Pes krijgt sowieso al punten aftrek voor de audiovisuele impact en licenties, ben benieuwd wat er verder uitkomt.
FIFA staat al in de min qua punten, verder zakken kunnen ze niet :+ O-).

Geef mij maar speelbaarheid ipv licenties, die boeien mij echt niet. En audiovisuele impact, dat is net zoiets als een mooi bord hebben, maar er niet van kunnen eten..

Lees genoeg van mensen dat FIFA 15 tegenvalt, dus blijf het vooral verdedigen, ik speel het gewoon niet, scheelt mij een berg frustraties ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 01:22:41 ]
pi_146453029
FIFA - PES discussie *O*

Altijd leuk.
  zondag 9 november 2014 @ 02:00:02 #27
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_146453179
Bij Gamemania 2 games ingeleverd en dan Far Cry 4 voor 19,99.
  † In Memoriam † zondag 9 november 2014 @ 07:30:04 #28
231686 budvar
budvar
pi_146454900
quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2014 01:52 schreef OverRated het volgende:
FIFA - PES discussie *O*

Altijd leuk.
PES heeft natuurlijk niet voor niets de award voor beste sportspel op Gamescom gewonnen. Op de ps3/xbox360 was het niet zoveel maar ze zijn gewoon weer helemaal terug.

pi_146454903
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 02:00 schreef Ixnay het volgende:
Bij Gamemania 2 games ingeleverd en dan Far Cry 4 voor 19,99.
toch niet weer topgames (in hun ogen)? Of stikken ze nog in watch dogs en willen ze nu andere tweedehands games om voor bizar hoge prijzen te verkopen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 9 november 2014 @ 07:35:05 #30
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_146454905
Niks GTA
Niks Far Cry

Little Big Planet *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_146454913
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 07:35 schreef wdn het volgende:
Niks GTA
Niks Far Cry

Little Big Planet *O*
er komt gewoon teveel uit deze maand
  † In Memoriam † zondag 9 november 2014 @ 07:40:53 #32
231686 budvar
budvar
pi_146454915
quote:
9s.gif Op zondag 9 november 2014 07:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik haal alleen gta deze maand en dan in december al het andere. Krijg altijd zo'n 150-200 euro bol.com tegoed in december ivm met verjaardag en kerst. *)
  zondag 9 november 2014 @ 07:41:54 #33
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_146454916
quote:
9s.gif Op zondag 9 november 2014 07:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Niet alleen deze maand :P GTA is gelukkig niet mijn type game. En FC ... meh na deel 1 heb ik het daar wel mee gehad. Dan heeft Tombraider 2 punten die FC nooit zal overtreffen.

Ik heb voor deze maand 4 pre-orders staan bij GM; Lords of the Fallen was de eerste.
LBP, Dragon Age en Assasin's Creed :X

Het is maar goed dat FF15 weer is uitgesteld naar "ergens in 2015" want die zou ook deze of vorige maand hebben moeten uitkomen :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  † In Memoriam † zondag 9 november 2014 @ 07:49:01 #34
231686 budvar
budvar
pi_146454934
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 07:41 schreef wdn het volgende:

[..]

Niet alleen deze maand :P GTA is gelukkig niet mijn type game. En FC ... meh na deel 1 heb ik het daar wel mee gehad. Dan heeft Tombraider 2 punten die FC nooit zal overtreffen.

Ik heb voor deze maand 4 pre-orders staan bij GM; Lords of the Fallen was de eerste.
LBP, Dragon Age en Assasin's Creed :X

Het is maar goed dat FF15 weer is uitgesteld naar "ergens in 2015" want die zou ook deze of vorige maand hebben moeten uitkomen :X
Ik vind Farcry en Tombraider nou niet echt vergelijkbaar. :?
pi_146454979
Aangezien zo'n beetje elke grote game het afgelopen jaar niet heeft geleverd wat ze hebben beloofd, wacht ik bij Dragon Age eerst op een paar reviews. Verder vind ik de rest van de maand vrij matig, dus geen dilemma's voor mij :)
pi_146454984
quote:

[..]

Ja oke.. prima. Maar ook al zonder die randzaken.. en je je alleen richt op de gameplay blijft FIFA toch mooier. PES is niet slecht dit jaar betere graphics dat wel ja. Maar het schieten, het koppen en het schieten. Lijkt toch echt zo nep en lelijk. Bij FIFA oogt het veel beter overigens vind ik de velden op FIFA mooier de stadions en ga zo maar door. Bij FIFA krijg je het gevoel dat je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent. Bij PES heb ik dat gevoel totaal niet..
Bij PES heb je gewoon een goed gevoel als je scoort.Het is niet zoals bij fifa,zo voorgeprogrammeerd, bij PES doet de speler precies wat jij wilt en scoor je altijd verschillend.is beetje moeilijk uit te leggen, maar de PES spelers snappen het.
  † In Memoriam † zondag 9 november 2014 @ 08:20:02 #37
231686 budvar
budvar
pi_146455015
quote:

[..]

Juist, bij FIFA heb je het gevoel dat je een wedstrijd aan het kijken bent en bij PES heb je het gevoel dat je zelf aan het spelen bent. :Y
pi_146455231
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 00:43 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Oke, je avatar zegt al genoeg.
haha, bedankt voor deze pachtig domme opmerking.
Wie dit leest is hek.
pi_146455454
quote:
FIFA - PES discussie *O*

Altijd leuk.
Good old times.
pi_146455490
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Aangezien zo'n beetje elke grote game het afgelopen jaar niet heeft geleverd wat ze hebben beloofd, wacht ik bij Dragon Age eerst op een paar reviews. Verder vind ik de rest van de maand vrij matig, dus geen dilemma's voor mij :)
Ik vond de first impression van Angry Joe er goed uit zien. Maar aangezien ik al GTAV en PES15 ga halen wacht ik tot ik weer tijd heb en hij goedkoper is. (Als hij goede reviews krijgt maar dat gaat wel goed zitten denk ik.)
  zondag 9 november 2014 @ 10:05:10 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_146455793
Ik haal alleen AC bij release omdat ik die toch weer met veel plezier ga spelen en de coop me vet lijkt. De andere games komen later wel :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_146456093
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 01:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

FIFA staat al in de min qua punten, verder zakken kunnen ze niet :+ O-).

Geef mij maar speelbaarheid ipv licenties, die boeien mij echt niet. En audiovisuele impact, dat is net zoiets als een mooi bord hebben, maar er niet van kunnen eten..

Lees genoeg van mensen dat FIFA 15 tegenvalt, dus blijf het vooral verdedigen, ik speel het gewoon niet, scheelt mij een berg frustraties ;)
70% zegt dat pes kut is. Mad?
  † In Memoriam † zondag 9 november 2014 @ 10:46:02 #43
231686 budvar
budvar
pi_146456353
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 10:30 schreef Herqules het volgende:

[..]

70% van de FIFA spelers?
  zondag 9 november 2014 @ 10:51:18 #44
230788 n8n
Pragmatisch
pi_146456450
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 10:46 schreef budvar het volgende:

[..]

70% van de FIFA spelers?
denk het niet, die noemen FIFA 15 kudt
pi_146456818
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 10:46 schreef budvar het volgende:

[..]

70% van de FIFA spelers?
70% van alle mongolen.
pi_146456880
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 10:30 schreef Herqules het volgende:

[..]

70% van jezelf, de andere 30% is al aan t twijfelen.
Wie dit leest is hek.
pi_146457268
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

70% van alle mongolen.
mad?
pi_146457962
Het lijkt wel of bijna elke game die nu released standaard een 50 euro season pass aanbied voor wat extra content :S
pi_146458017
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:04 schreef videonatic het volgende:
Het lijkt wel of bijna elke game die nu released standaard een 50 euro season pass aanbied voor wat extra content :S
idd, echt triest
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_146458675
Ben van zowel FIFA als Pes dit jaar nog niet zo onder de indruk. Heb beide afgelopen jaren gespeeld. FIFA 1998 was denk ik bijna de eerste die ik ooit speelde, de jaren daarna vooral International Superstar Soccer _O_ en Pes. Toen ging Pes weer bergafwaarts en werd FIFA weer beter, bij FIFA 11 weer de overstap gemaakt.

Dit jaar nog niet echt onder de indruk van FIFA, de basis is best oké, maar de game is teveel uit balans en kent teveel kleine irritatiepunten. Waardoor die gewoon niet heel lekker speelt. Sfeer is wel gaaf gedaan vind ik en maakt het voor mij zeker leuker om te spelen.

Demo Pes ook gespeeld en die was wel oké qua gameplay vond ik. Vooral het tempo voelde erg lekker aan maar er waren ook nog wel een aantal flinke minpunten. De sfeer was erg 'kill', graphics moeten toch echt een stuk beter kunnen, weinig licenties, nog steeds ouderwetse menu's en qua bewegingen nog een beetje houterig. Qua gameplay viel mij op dat het schieten wel erg makkelijk ging, de keepers maar een paar bewegingen leken te kennen en duels een beetje raar overkwamen. En waar is de Kuip trouwens in Pes gebleven? :P

Even kijken hoe de uiteindelijke versie van Pes is en wordt ontvangen, als ze een paar minpunten hebben verbeterd en de game in balans is online, ga ik hem misschien wel halen. Maar verwacht dat nu nog niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Matedeor op 09-11-2014 12:46:35 ]
pi_146460363
Iemand beta key voor The Crew? Fuckers hebben hem voor de verkeerde console gestuurd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 9 november 2014 @ 13:16:22 #52
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_146460401
Wanneer komt Far cry 4 uit ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_146460468
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:37 schreef Herqules het volgende:

[..]

mad?
teleurgesteld
Wie dit leest is hek.
pi_146463332
quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2014 09:04 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

haha, bedankt voor deze pachtig domme opmerking.
Inderdaad dom ja. Maar jij hebt er blijkbaar niet zo veel verstand van.
pi_146464857
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 13:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand beta key voor The Crew? Fuckers hebben hem voor de verkeerde console gestuurd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben hem juist voor de goede console gestuurd. ifyouknowwhatimean.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_146465016
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 14:38 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Inderdaad dom ja. Maar jij hebt er blijkbaar niet zo veel verstand van.
van wat? hoe oud ben je?
Wie dit leest is hek.
pi_146465299
waar kun je het beste GTA V pre orderen?? dit is echt een must have voor PS4.. :)
Ps: iemand nog een beta key the crew?
pi_146465658
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
waar kun je het beste GTA V pre orderen?? dit is echt een must have voor PS4.. :)
Mediamarkt is altijd wel oke.
pi_146465719
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:29 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

ze hebben hem juist voor de goede console gestuurd. ifyouknowwhatimean.
Bohhhhhhh
pi_146465909
quote:
Nope, hier ook niet. Doordat er helemaal geen vernieuwing is beleef ik er steeds minder plezier in. Deze TT is eigenlijk veelzeggend over de huidige situatie.

Ik hoop echt dat we de komende jaren weer wat nieuwe IP's komen want de zoveelste far cry , cod of ac doet weinig meer met me.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_146466077
The Crew code: QBJ9-MANM-RHJC
ga 't toch niet downloaden
pi_146466157
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 16:10 schreef videonatic het volgende:
The Crew code: QBJ9-MANM-RHJC
ga 't toch niet downloaden
Bedankt gebruikt :) hoezo niet als ik vragen mag?
pi_146466207
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:55 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Mediamarkt is altijd wel oke.
Wehkamp & Bol.com & Mediamarkt de rest ken ik niet maar deze 3 zijn de beste. Bart Smit & Intertoys naait je in je reet :P
  zondag 9 november 2014 @ 16:21:11 #64
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146466450
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 15:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
yourgamezone 52e
  zondag 9 november 2014 @ 16:42:35 #65
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146467264
Vind The Crew echt heel matig ook. Graphics zien er kut uit, en rijden voelt ook niet fijn op een of andere manier. Bovendien, auto's zonder remlicht? :')
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 17:08:35 #66
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_146468318
kan je eigenlijk je savegame van GTA5 overzetten ? (van ps3 naar ps4
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 17:09:58 #67
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_146468377
quote:
14s.gif Op zondag 9 november 2014 16:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Vind The Crew echt heel matig ook. Graphics zien er kut uit, en rijden voelt ook niet fijn op een of andere manier. Bovendien, auto's zonder remlicht? :')
nee jij bent matig :{w

maaruh nee; sturen schijn je heel relaxed te kunnen maken. Probeer dit eens:

"Go into the Control Options...
Set Car handling help level to Hardcore
Set Steering Sensitivity to approximately 3/4
Set Steering dead zone all the way to the left
Steering speed factor all the way to the right
This disables annoying assists, quickens the response times, and seems to make it less twitchy too. I tested it using a stock car, before installing any tuning packs, so I can't say how it will affect but so far it's improved the game immensely for me."
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  zondag 9 november 2014 @ 17:15:56 #68
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_146468631
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 17:08 schreef Jimbo het volgende:
kan je eigenlijk je savegame van GTA5 overzetten ? (van ps3 naar ps4
Je online progress sowieso wel, campaign volgens mij niet.
pi_146470500
spijt dat ik killzone digitaal heb besteld speel het al een tijdje niet meer.. ik speel gewoon Fifa en als ik het zat ben weer op de laptop.. league of payday 2..
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 18:12:30 #70
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_146470717
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:05 schreef elshaarawy92 het volgende:
spijt dat ik killzone digitaal heb besteld speel het al een tijdje niet meer.. ik speel gewoon Fifa en als ik het zat ben weer op de laptop.. league of payday 2..
ach joh, t is maar geld ^O^
pi_146470777
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:12 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ach joh, t is maar geld ^O^
Het is maar 40 euro. Ik wil zelf eigenlijk veel leuke games bestellen voor PS4 alleen als elk spel 60 euro kost dan gaat dat wel moeilijk.. en dan ook nog DLC die je kunt kopen.
  zondag 9 november 2014 @ 18:16:22 #72
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_146470845
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:14 schreef elshaarawy92 het volgende:

[..]

Het is maar 40 euro. Ik wil zelf eigenlijk veel leuke games bestellen voor PS4 alleen als elk spel 60 euro kost dan gaat dat wel moeilijk.. en dan ook nog DLC die je kunt kopen.
Speel een game uit, koop daarna pas de volgende
pi_146471109
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:16 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Had ik maar zoveel tijd.. En met Fifa kan dat niet(gelukkig wel divisie 1 maarja je hebt ook profclubs etc)..Killzone singleplayer wel en multiplayer/coop kun je altijd spelen.
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 18:23:50 #74
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_146471118
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:16 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

of koop ze uit de usa. stuk goedkoper

of werk wat harder en zeik nooit meer over geld ^O^
pi_146471136
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef Jimbo het volgende:

[..]

of koop ze uit de usa. stuk goedkoper

of werk wat harder en zeik nooit meer over geld ^O^
Tja, geld is geen probleem. Je hebt wel tijd nodig om de game uit te spelen..
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 18:25:22 #76
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_146471164
ik
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:24 schreef elshaarawy92 het volgende:

[..]

Tja, geld is geen probleem. Je hebt wel tijd nodig om de game uit te spelen..
ik zie t probleem niet

je klaagt dat een game te duur is
Als geld geen probleem is, dan kan je daar toch niet over klagen :')
pi_146471406
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:25 schreef Jimbo het volgende:
ik

[..]

ik zie t probleem niet

je klaagt dat een game te duur is
Als geld geen probleem is, dan kan je daar toch niet over klagen :')
ge mot nie mouwen
  zondag 9 november 2014 @ 18:50:40 #78
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_146472265
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:23 schreef elshaarawy92 het volgende:

[..]

Had ik maar zoveel tijd.. En met Fifa kan dat niet(gelukkig wel divisie 1 maarja je hebt ook profclubs etc)..Killzone singleplayer wel en multiplayer/coop kun je altijd spelen.
O je bedoelt dat je meer van zulke soort spellen wilt. Nou dan: Mortal Kombat X, GTA V, huphup!
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 19:36:26 #79
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_146474194
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:31 schreef elshaarawy92 het volgende:

[..]

ge mot nie mouwen
dat zeg ik
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 20:24:39 #80
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_146476041
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 18:50 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

O je bedoelt dat je meer van zulke soort spellen wilt. Nou dan: Mortal Kombat X, GTA V, huphup!
abbo op plus nemen, als t goed isk rijg je vanaf nu 1 'AAA' game per maand.
Binnenkort iig al injustice (leuk voor sommigen) en infamous first light (imho een topper)
  zondag 9 november 2014 @ 20:26:02 #81
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_146476096
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]

abbo op plus nemen, als t goed isk rijg je vanaf nu 1 'AAA' game per maand.
Binnenkort iig al injustice (leuk voor sommigen) en infamous first light (imho een topper)
Mja dat plus moet eigenlijk iedereen doen anders kan je ja ook niet online spelen en al dei games en exclusives en korting zijn natuurlijk mooie bonus
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 20:38:17 #82
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_146476601
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:26 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Mja dat plus moet eigenlijk iedereen doen anders kan je ja ook niet online spelen en al dei games en exclusives en korting zijn natuurlijk mooie bonus
zou hem bijna in de USA nemen vanaf december (even twijfelen nog)
de games zijn het zelfde, maar de usa aanbiedingen zijn echt geweldig vergeleken met NL

Vraag me alleen af of mn psn games dan nog werken van mn EU account, ik denk het eigenlijk niet
pi_146476850
Weet iemand hier hoe streng Bol is met retour zendingen?

Ik wil eigenlijk een game terug sturen omdat het toch niet echt mijn ding is. Maar wil je iets retour sturen dan moet de folie er toch nog omheen zitten? Ze zeggen wel dat je binnen 30 dagen nog iets kan terug sturen, maar hoe streng zijn ze daar in.
pi_146476961
Als je plus neemt kan je dan alle spellen die je ooit gratis kreeg downloaden of alleen de spellen die vanaf dat moment gratis zijn?
Wie dit leest is hek.
pi_146476999
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 20:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
Als je plus neemt kan je dan alle spellen die je ooit gratis kreeg downloaden of alleen de spellen die vanaf dat moment gratis zijn?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_146477017
quote:
vanaf
  zondag 9 november 2014 @ 20:57:26 #87
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146477391
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 20:38 schreef Jimbo het volgende:
Vraag me alleen af of mn psn games dan nog werken van mn EU account, ik denk het eigenlijk niet
:Y Alleen saved games niet
  zondag 9 november 2014 @ 21:07:36 #88
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_146477789
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 20:48 schreef CoExist het volgende:

[..]

Alleen die dat moment gratis zijn.
pi_146478499
6/7 December een speciale No Man's Sky aankondiging lees ik net terwijl ik google naar nieuws rondom het spel. Hopen op een release datum :D
pi_146478564
Wie gaat AC Unity halen?
pi_146478578
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
6/7 December een speciale No Man's Sky aankondiging lees ik net terwijl ik google naar nieuws rondom het spel. Hopen op een release datum :D
O+
Yes please
pi_146478595
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:26 schreef Fokker101 het volgende:
Wie gaat AC Unity halen?
Ik

Destiny ga ik denk ik inleveren bij GameMania zodat ik AC met korting kan halen.
pi_146478642
quote:
14s.gif Op zondag 9 november 2014 21:26 schreef Donderjagers het volgende:

[..]

Ik

Destiny ga ik denk ik inleveren bij GameMania zodat ik AC met korting kan halen.
Oke hoe werkt dat precies?
pi_146478692
quote:
Ja maar Destiny is niet 50-, used waarde toch?
pi_146478766
quote:
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 20:48 schreef CoExist het volgende:

[..]

Met PS+ kan je alle spellen die je gratis met je PS+ hebt gekregen gratis blijven spelen. Ook als je ze alleen nog maar in je downloadlijst hebt gezet. Zodra je PS+ stopt, kan je die gratis spellen ook niet meer spelen. Koop je later weer PS+, dan zijn ze weer speelbaar.

Maar jullie hebben dus al maanden een PS4 zonder PS+?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_146478770
Volgens mij wel.
pi_146478962
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef Donderjagers het volgende:
Volgens mij wel.
Nee helaas 45-,
pi_146479098
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:34 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Nee helaas 45-,
Je hebt gelijk. Ik zie het nu.

Klote. Nu moet ik kiezen tussen AC of GTA V.

Als ik Destiny inlever bij GM krijg ik dan 45 ervoor terug of veel minder?
pi_146479100
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Ja maar Destiny is niet 50-, used waarde toch?
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef Donderjagers het volgende:
Volgens mij wel.
Het V&A sub-forum op fok! staat bol van de users die van Destiny af willen. Dat zal ook wel bij de Game Mania zo zijn. Als het nu nog 50,- inruilwaarde heeft, dan zal dat wel snel veranderen als ze daar ook overspoeld worden met 2e hands Destiny's.
Zo ging het ook met Watch Dogs en die game heeft zo laat na release nog wel waarde als 2e hands game.

Edit-zo ging het dus ook met Watch Dogs.
pi_146479307
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef Donderjagers het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik zie het nu.

Klote. Nu moet ik kiezen tussen AC of GTA V.

Als ik Destiny inlever bij GM krijg ik dan 45 ervoor terug of veel minder?
Die 45 is hun verkoopwaarde voor die 2e hands game. Jij die hem inlevert krijgt daar uiteraard een veel lagere inkoopwaarde voor terug. Je bent beter af door hem op fok! of marktplaats te verkopen.
pi_146479328
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die 45 is hun verkoopwaarde voor die 2e hands game. Jij die hem inlevert krijgt daar uiteraard een veel lagere inkoopwaarde voor terug. Je bent beter af door hem op fok! of marktplaats te verkopen.
Dat dacht ik al. Bedankt.
  zondag 9 november 2014 @ 21:59:48 #103
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_146480200
Zin in Unity O+
  † In Memoriam † zondag 9 november 2014 @ 22:00:27 #104
231686 budvar
budvar
pi_146480242
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Met PS+ kan je alle spellen die je gratis met je PS+ hebt gekregen gratis blijven spelen. Ook als je ze alleen nog maar in je downloadlijst hebt gezet. Zodra je PS+ stopt, kan je die gratis spellen ook niet meer spelen. Koop je later weer PS+, dan zijn ze weer speelbaar.

Ik heb er gelijk een jaar ps+ bij gekocht, kan toch niet zonder.
pi_146480683
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 22:00 schreef budvar het volgende:

[..]

Ik heb er gelijk een jaar ps+ bij gekocht, kan toch niet zonder.
Ik had hem al een maand voor ik mijn PS4 had. Scheelde me weer 15 Euro
pi_146480836
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
ik heb nog geeneens een ps4 :P koop ook alleen maar budgetgames, enkele uitzonderingen daargelaten.
Wie dit leest is hek.
pi_146480903
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

ik heb nog geeneens een ps4 :P koop ook alleen maar budgetgames, enkele uitzonderingen daargelaten.
Oh, ik verwarde je met Miauw Zedong omdat jullie dezelfde UI hebben.
Wat vind je trouwens van de feestelijke banner op FOK! ?
pi_146480980
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 22:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Oh, ik verwarde je met Miauw Zedong omdat jullie dezelfde UI hebben.
Wat vind je trouwens van de feestelijke banner op FOK! ?
ik was eerder :P vind die banner vrij sneu, maar zie m haast nooit omdat ipad.
Wie dit leest is hek.
pi_146481159
quote:
FIFA - PES discussie *O*

Altijd leuk.
Gewoon voetballen op een pleintje, veldje, parkeerplaats > PES/FIFA.
pi_146481301
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 22:17 schreef Nober het volgende:

[..]

Gewoon voetballen op een pleintje, veldje, parkeerplaats > PES/FIFA.
ja, heel vergelijkbaar..
Wie dit leest is hek.
pi_146482217
  zondag 9 november 2014 @ 22:39:24 #112
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_146482451
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Het V&A sub-forum op fok! staat bol van de users die van Destiny af willen. Dat zal ook wel bij de Game Mania zo zijn. Als het nu nog 50,- inruilwaarde heeft, dan zal dat wel snel veranderen als ze daar ook overspoeld worden met 2e hands Destiny's.
Zo ging het ook met Watch Dogs en die game heeft zo laat na release nog wel waarde als 2e hands game.

Edit-zo ging het dus ook met Watch Dogs.
Ik kreeg er op Ebay nog €35,— voor terug, was blij dat ik hem kwijt was.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_146483073
Kom ik net aan met mn destiny verkoop :,)

Dat iedereen hem massaal wegdoet geeft voor mij wel aan dat dit een flop was.
pi_146483094
En als je het geen flop vond mag je nog even 40 euro DLC aftikken :D
  zondag 9 november 2014 @ 22:51:57 #115
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146483138
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 22:50 schreef videonatic het volgende:

Flop of anders aan verwachting is iets heel anders... En ik heb er redelijk wat tijd aan besteed :P
pi_146483278
quote:
Sony 4 life
pi_146483434
Dit jaar heeft Bungie goede zaken gedaan. Maar ik betwijfel of veel spelers de andere 4 delen ook gaan kopen inclusief alle dlc's voor elke editie.
Dit terwijl er nauwelijks nieuwe aanwas zal komen die ineens in het 2e deel of later in gaan stappen.
pi_146483543
  zondag 9 november 2014 @ 23:01:02 #119
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_146483556
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 22:50 schreef videonatic het volgende:

Wel een flop die Bungie veel geld heeft opgeleverd.
  Moderator zondag 9 november 2014 @ 23:16:02 #120
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_146484165
quote:
6s.gif Op zondag 9 november 2014 20:57 schreef Friday12 het volgende:

[..]

:Y Alleen saved games niet
oh das wel nice.
jammer van de saves alleen ;(
pi_146484472
quote:
pi_146485995
Yeah... Ik speel dus af en toe SingStar... :')

Nu is Sony zo aardig geweest om de door mij aangeschafte tracks op de PlayStation 3 gratis te verstrekken op de PlayStation 4. Helaas zijn nog niet alle nummers die ik gekocht heb beschikbaar maar dat zal t.z.t. wel komen.

Bij gebrek aan tracks heb ik dus de demo "It's My Life" van de lesbische huisvrouwenrockband Bon Jovi gedownload. Gelukkig duurt deze maar 30 seconden ofzo... maar nu wil ik 'm graag deleten uit mijn SingStar bibliotheek alleen kan ik die optie nergens vinden. Ook het instellingen menu van de PlayStation 4 biedt geen soelaas...
Zijn er SingStar adepten op Fok!forum die enig idee hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door CoExist op 10-11-2014 00:32:04 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_146486119
_O_ _O-
  maandag 10 november 2014 @ 00:40:09 #124
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_146486629
:D _O-
Ik ben geil
pi_146486850
quote:
:Y)
pi_146488944
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef videonatic het volgende:
En als je het geen flop vond mag je nog even 40 euro DLC aftikken :D
In het tempo dat ik het speel (1x in de week een avondje) is het geen flop :P Maar content is echt een probleem, dat ziet iedereen. Ik kan me voorstellen als je dit vaak speelt dat je er binnen een maand op uitgekeken bent. Ze proberen Borderlands na te doen, maar ze vergaten dat je wel iets om op te schieten moet hebben. En dan gevarieerder dan vier soorten vijanden per ras en vijf missies per planeet waarvan er maar vier zijn :+
pi_146490109
AC Unity zitten kijken via Live from Playstation, wel weer écht Ubisoft he....

Nee, ik hou het bij PES deze week en misschien dat ik GTA toch nog ga halen volgende week, kan mooi nog NBA 2k14 inruilen voor korting dus...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 10 november 2014 @ 09:04:18 #128
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_146490257
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
AC Unity zitten kijken via Live from Playstation, wel weer écht Ubisoft he....
Exact hetzelfde als de vorige AC games dus? Dikke prima :)

AC is één van de weinige games welke ik met veel plezier blijf spelen, ook al is elke game vergelijkbaar. Ik ben wel erg blij met de coop modus. Volgens mij kan dat bijhoorlijk veel toevoegen aan de game.
pi_146490302
quote:
3s.gif Op maandag 10 november 2014 09:04 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Exact hetzelfde als de vorige AC games dus? Dikke prima :)

AC is één van de weinige games welke ik met veel plezier blijf spelen, ook al is elke game vergelijkbaar. Ik ben wel erg blij met de coop modus. Volgens mij kan dat bijhoorlijk veel toevoegen aan de game.
Weer met 86 verschillende markers op de map. :P

Ik ben na deel 1 al afgehaakt, nooit meer gespeeld erna. Pik m misschien later nog wel eens op ofzo maar hoef m niet direct bij release.
  maandag 10 november 2014 @ 09:07:31 #130
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146490303
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 21:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
hyped!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_146490337
Eindelijk PES deze week _O_
  maandag 10 november 2014 @ 09:10:17 #132
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146490341
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 06:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

In het tempo dat ik het speel (1x in de week een avondje) is het geen flop :P Maar content is echt een probleem, dat ziet iedereen. Ik kan me voorstellen als je dit vaak speelt dat je er binnen een maand op uitgekeken bent. Ze proberen Borderlands na te doen, maar ze vergaten dat je wel iets om op te schieten moet hebben. En dan gevarieerder dan vier soorten vijanden per ras en vijf missies per planeet waarvan er maar vier zijn :+
ik speel hem dagelijks. ff coop de daily en dan crucible.
pi_146490364
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Weer met 86 verschillende markers op de map. :P

Ik ben na deel 1 al afgehaakt, nooit meer gespeeld erna. Pik m misschien later nog wel eens op ofzo maar hoef m niet direct bij release.
dat is ook de reden dat ik Black Flag nog lang niet uitgespeeld heb, al die markers op de map. Dan gaat mijn autisme alarm gelijk af.
pi_146491069
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:11 schreef byah het volgende:

[..]

dat is ook de reden dat ik Black Flag nog lang niet uitgespeeld heb, al die markers op de map. Dan gaat mijn autisme alarm gelijk af.
Haha zo herkenbaar.
pi_146491447
Kan niet wachten op Unity *O*
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_146492805
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:37 schreef Herqules het volgende:

[..]

mad?
Neuh, je bent gewoon een domme, dikke mongool.
pi_146492885
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Eindelijk PES deze week _O_
Morgen,eindelijk.. _O_
pi_146492894
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 11:14 schreef lel86 het volgende:

[..]

Morgen,eindelijk.. _O_
Morgen al? Donderdag toch? Of haal je hem uit de US shop?
  maandag 10 november 2014 @ 11:26:20 #139
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_146493134
Nog 8 dagen *O*
pi_146493156
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Let wel op voor degenen die de US versie kopen, in vorige delen konden US en EU spelers niet tegen elkaar online spelen....
pi_146493546
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ja ik heb hem gepre ordered in us store.
pi_146493578
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Let wel op voor degenen die de US versie kopen, in vorige delen konden US en EU spelers niet tegen elkaar online spelen....
Ook niet tegen vrienden?
  maandag 10 november 2014 @ 11:45:06 #143
230788 n8n
Pragmatisch
pi_146493614
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 11:43 schreef lel86 het volgende:

[..]

Ook niet tegen vrienden?
Nee
  maandag 10 november 2014 @ 11:46:46 #144
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_146493658
Lekker maandje weer. de 18e GTAV, en 2 dagen erna dragon age. Exited much ? _O_ *O*
You dont believe me ? Read this line again.
  maandag 10 november 2014 @ 11:53:22 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146493801
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 22:20 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

ja, heel vergelijkbaar..
Wel realistischer..
pi_146494335
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2014 11:45 schreef n8n het volgende:

[..]

Nee
Was alleen op ps3.xbox en pc werkte het wel,dus ik neem de gok wel.
  maandag 10 november 2014 @ 12:21:02 #147
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146494413
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Waren dat ook personen die in de EU woonden en de US speelden of mensen die in de de US wonen en in de EU wonen? Altijd het idee dat zoiets op lokatiegegevens\ IP gebeurd, niet op versie.
pi_146494518
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 11:53 schreef Keltie het volgende:

[..]

Wel realistischer..
mwah, je speelt dan wel op amateur niveau natuurlijk :P
Wie dit leest is hek.
  maandag 10 november 2014 @ 12:31:34 #149
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146494657
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 12:25 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

mwah, je speelt dan wel op amateur niveau natuurlijk :P
Lekker toch? Matched het niveau van de competitie lekker bij je eigen niveau en zo'n realistische ervaring wil ik die Occulus Rift gasten weleens zien geven ;)
  maandag 10 november 2014 @ 12:34:02 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_146494697
Ik heb Lords of the fallen te ruil in v&a :).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_146495608
Power unlimited geeft pes een 78:

''Zoek je een vermakelijke, arcade-achtige, bij vlagen zelfs karikaturale weergave van het edele elf-tegen-elf? Dan kun je een seizoenskaart voor PES 2015 overwegen. Wil je je voetbal toch dynamischer, realistischer en uiteindelijk ook gewoon béter? Hou het dan lekker bij FIFA 15... ''
pi_146495619
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:13 schreef Matedeor het volgende:

''Zoek je een vermakelijke, arcade-achtige, bij vlagen zelfs karikaturale weergave van het edele elf-tegen-elf? Dan kun je een seizoenskaart voor PES 2015 overwegen. Wil je je voetbal toch dynamischer, realistischer en uiteindelijk ook gewoon béter? Hou het dan lekker bij FIFA 15... ''
Die quote zegt al genoeg :')
pi_146495863
Power Unlimited neem ik erg serieus.
Wie dit leest is hek.
pi_146495916
quote:

Dat is een user-review? Wie is Graddus? En waarom staat dit in z'n review :?

quote:
N.B. In de komende Power Unlimited lees je een compleet andere review van PES 2015!
pi_146495970
quote:
bij vlagen zelfs karikaturale weergave van het edele elf-tegen-elf?
Wat? :')

Overigens een erg, erg beknopte review. Ben altijd benieuwd naar de achtergrond van de auteur wat betreft voetbal. Als hij zelf nog nooit tegen een balletje getrapt heeft, weet je waarschijnlijk ook niet waar je op moet letten. Zoals ik de demo en tientallen filmpjes op YouTube heb gezien is de gameplay juist dynamischer, in de zin van dat geen enkele wedstrijd hetzelfde is (Na een maand FIFA lijkt elk doelpunt als een kopie van je vorige).

Neemt niet weg dat FIFA op het gebied van commentaar, wedstrijdsfeer, animaties, user interface en licenties een enorme voorsprong heeft op PES. Echter is dat bij mij niet doorslaggevend als voetballiefhebber en als pure game reviewer wel.
pi_146496026
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat is een user-review.
Ze beschrijven wel een aantal dingen die ik ook al ervaarde bij demo bij de verdere beschrijving op de site (volledige review staat in het blad), snapte jullie euforische stemming al niet helemaal. Durf er wel een aardig bedrag op te zetten dat deze game gewoon niet hoger gaat scoren als fifa :') , al vind ik beide gewoon niet heel goed dit jaar. Pes lijkt het niet te kunnen bijbenen en Fifa heeft te weinig concurrentie.
pi_146496100
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:29 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Ze beschrijven wel een aantal dingen die ik ook al ervaarde bij demo bij de verdere beschrijving op de site (volledige review staat in het blad), snapte jullie euforische stemming al niet helemaal. Durf er wel een aardig bedrag op te zetten dat deze game gewoon niet hoger gaat scoren als fifa :') , al vind ik beide gewoon niet heel goed dit jaar. Pes lijkt het niet te kunnen bijbenen en Fifa heeft te weinig concurrentie.
Als ik die review ( :? ) lees dan vraag ik me serieus af of hij de game op een hogere moeilijkheidsgraad dan easy gespeeld heeft :') Wat een raar en slecht geschreven stuk zeg... sjezus... dat je zoiets op je site durft te flikkeren als een zichzelf respecterend 'game magazine'.
pi_146496129
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:29 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Al krijgt PES 2015 1en, ik heb zelf toch al gezien dat het de beste footy game dit jaar is dmv de demo...
pi_146496155
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Al krijgt PES 2015 1en, ik heb zelf toch al gezien dat het de beste footy game dit jaar is dmv de demo...
Precies gaat uiteindelijk toch om jezelf ^O^ . Wel jammer dat ik dan weer beide niet goed vind :') .
pi_146496242
quote:
14s.gif Op maandag 10 november 2014 11:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Neuh, je bent gewoon een domme, dikke mongool.
je komt erg mad over
pi_146496331
Ik bedoel, kritiek leveren kan best maar wat daar staat raakt gewoon kant noch wal. Iedereen kan met de keeper een goal scoren op easy :') Myclub bekritiseren terwijl dat een nieuwe toevoeging is terwijl de online-masterleague al jaren een superieure game-mode waar geen woord over gerept wordt. De snelheid van de game bekritiseren terwijl je die zelf in kan stellen etc. De transfers bekritiseren ondanks dat die gewoon mbv patches bijgehouden gaan worden door Konami.

De dynamiek is juist een van de sterke punten van PES dit jaar. Het duelleren op het middenveld is hard en gaat diep en juist geen enkele goal is hetzelfde.

Deze review is duidelijk geschreven door een FIFA fanboy die de game op easy gespeeld heeft, wat een rommel :')
pi_146496343
-doe normaal-

[ Bericht 95% gewijzigd door 2Happy4U op 10-11-2014 16:50:47 ]
pi_146496348
Ik dacht dat Power Unlimited wel een redelijk gerenommeerd magazine trachtte te zijn, ik lees hier een preview van drie weken geleden en dezelfde "Graddus" heeft het vaker over FIFA dan PES zelf. Worden deze publicaties niet gecontroleerd door andere werknemers?

De preview: http://www.pu.nl/artikelen/feature/pes-2015-preview/
pi_146496378
quote:
14s.gif Op maandag 10 november 2014 13:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Krijg kanker.
Nog een voorkeur wat voor soort?
pi_146496399
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:40 schreef Principia het volgende:
Ik dacht dat Power Unlimited wel een redelijk gerenommeerd magazine trachtte te zijn, ik lees hier een preview van drie weken geleden en dezelfde "Graddus" heeft het vaker over FIFA dan PES zelf. Worden deze publicaties niet gecontroleerd door andere werknemers?

Pu is niveautje Gamekings, waar de laatste imo wat vermakelijker is omdat je het gewoon kunt kijken ipv te lezen.
  maandag 10 november 2014 @ 13:42:23 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_146496404
PS4 :')

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_146496409
Zwaar weekend gehad Miauw?
pi_146496424
quote:

Hij heeft FIFA15 ook een 91 gegeven _O-

http://www.pu.nl/artikelen/review/fifa-15-review/
pi_146496439
quote:
14s.gif Op maandag 10 november 2014 13:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Krijg kanker.
  † In Memoriam † maandag 10 november 2014 @ 13:44:14 #170
231686 budvar
budvar
pi_146496440
quote:

En ze gaven Destiny 84%, weet je gelijk hoe serieus je die gasten nog kan nemen. :')
pi_146496443
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Zwaar weekend gehad Miauw?
Neuh, heerlijk weekendje....en ik ben vandaag lekker vrij.
  maandag 10 november 2014 @ 13:46:21 #172
230788 n8n
Pragmatisch
pi_146496484
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 13:44 schreef budvar het volgende:

[..]

En ze gaven Destiny 84%, weet je gelijk hoe serieus je die gasten nog kan nemen. :')
fifa 15 een 91 want mooie menu's
  maandag 10 november 2014 @ 13:48:45 #173
230788 n8n
Pragmatisch
pi_146496541
Ign is trouwens echt een kutsite, stuurt je altijd naar ign Benelux en de us site opent die in een nieuwe tabblad. Onthoud gewoon godvermagistraletyfus dat ik alleen de us versie wil. Gooi die nl versie weg.

Verder nog goede sites? Polygon heeft soms sterke redactionele stukken maar die navigatie is om horendol van te worden. Tips?
  maandag 10 november 2014 @ 13:52:39 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_146496625
quote:
17s.gif Op maandag 10 november 2014 13:48 schreef n8n het volgende:
Ign is trouwens echt een kutsite, stuurt je altijd naar ign Benelux en de us site opent die in een nieuwe tabblad. Onthoud gewoon godvermagistraletyfus dat ik alleen de us versie wil. Gooi die nl versie weg.

Verder nog goede sites? Polygon heeft soms sterke redactionele stukken maar die navigatie is om horendol van te worden. Tips?
Het forum NeoGAF is alles wat je nodig hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_146496692
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2014 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik snapte in eerste instantie geen reet van die site. :')
  maandag 10 november 2014 @ 13:55:32 #176
230788 n8n
Pragmatisch
pi_146496700
quote:

[..]

goede mobiele site, dankje, nog editorial/review websites?
pi_146496707
Kotaku.com en http://www.quartertothree.com/ vind ik wel chill. Verder www.reddit.com/r/games+gaming+truegaming+ps4 en youtube channels.
pi_146496716
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik bedoel, kritiek leveren kan best maar wat daar staat raakt gewoon kant noch wal. Iedereen kan met de keeper een goal scoren op easy :') Myclub bekritiseren terwijl dat een nieuwe toevoeging is terwijl de online-masterleague al jaren een superieure game-mode waar geen woord over gerept wordt. De snelheid van de game bekritiseren terwijl je die zelf in kan stellen etc. De transfers bekritiseren ondanks dat die gewoon mbv patches bijgehouden gaan worden door Konami.

De dynamiek is juist een van de sterke punten van PES dit jaar. Het duelleren op het middenveld is hard en gaat diep en juist geen enkele goal is hetzelfde.

Deze review is duidelijk geschreven door een FIFA fanboy die de game op easy gespeeld heeft, wat een rommel :')
wow echt sick dat kan in fifa ook echt sick

fifa > pes
  maandag 10 november 2014 @ 13:56:22 #179
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_146496718
quote:

Ik kijk altijd op N4G.com
pi_146496743
quote:

Polygon :')

Ik kijk alleen op Eurogamer voor reviews, NeoGAF voor de rest.
  maandag 10 november 2014 @ 13:57:20 #181
230788 n8n
Pragmatisch
pi_146496754
Bedankt voor de links.
pi_146496799
quote:
Ik dacht dat Power Unlimited wel een redelijk gerenommeerd magazine trachtte te zijn
Haha
Wie dit leest is hek.
  maandag 10 november 2014 @ 14:17:30 #183
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_146497357
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 13:44 schreef budvar het volgende:

[..]

Power Unlimited is een blaadje voor pubers. GamesTM is een geweldig blad. Zeer de moeite waard iedere maand.
pi_146497512
quote:
99s.gif Op maandag 10 november 2014 14:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Power Unlimited is een blaadje voor pubers. GamesTM is een geweldig blad. Zeer de moeite waard iedere maand.
Vroeger las ik altijd de EGM. :)
pi_146497528
quote:

[..]

^O^
  maandag 10 november 2014 @ 14:24:38 #186
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_146497611
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 14:21 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Vroeger las ik altijd de EGM. :)
Ik ook, en Mean Machines en CVG. (En Hoog Spel, enGamesMaster, en en en en... :P )

Maar EGM stond altijd zo fucking vol met ads en eigenlijk vrij weinig echte artikelen of reviews. Typisch Amerikaans.
pi_146497645
quote:
99s.gif Op maandag 10 november 2014 14:24 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ook, en Mean Machines en CVG.

Maar EGM stond altijd zo fucking vol met ads en eigenlijk vrij weinig echte artikelen of reviews. Typisch Amerikaans.
Klopt, veel reclames maar ook heel veel reviews die ik helemaal uitspelde. CVG heb ik ook lang gelezen.
pi_146497668
Toch vind/vond ik de PU altijd wel fijne pleelectuur :@
  maandag 10 november 2014 @ 14:33:37 #189
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_146497934
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Kotaku.com en http://www.quartertothree.com/ vind ik wel chill. Verder www.reddit.com/r/games+gaming+truegaming+ps4 en youtube channels.
Kotaku _O_ Eén van de weinige reviewsites waar ik het meestal wel mee eens ben.
  maandag 10 november 2014 @ 14:34:27 #190
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146497969
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:56 schreef Herqules het volgende:
alles > fifa && pes
fixed
pi_146497993
Joystiq en Kotaku zijn mijn vaste stekken voor reviews. Ben het zelden oneens met die twee.
pi_146498094
quote:

Dit dit dit

Zo irritant :')
  maandag 10 november 2014 @ 14:38:50 #193
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_146498150
quote:
3s.gif Op maandag 10 november 2014 14:33 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Kotaku _O_ Eén van de weinige reviewsites waar ik het meestal wel mee eens ben.
http://kotaku.com/destiny-the-kotaku-review-1637735501

Mooie review waar ik het eigenlijk grotendeels mee eens ben!
pi_146499112
PES 2015 Eurogamer review 9/10

quote:
At this point, there's only one question left to answer: is PES 2015 a better game than FIFA 15? In terms of replicating the balance of real football, the answer is an emphatic yes.

The latter's constant need for the spectacular is overpowered by a formula which rewards the subtle tweaks and tactical variation which fuels the real-life sport. PES 2015 actually benefits from arriving two months later than its adversary, which has displayed its weaknesses over extended play since release.

It's perhaps ironic that, in the year PES introduces micro-transaction monetisation, the developer has reminded everyone that football - virtual or not - is meant to honour those who conglomerate the basics into a winning formula. Whether or not the desire to farm gamers' cash stumps the series' growth remains to be seen in the long-term, but PES Productions is currently sitting on a durable and resilient blueprint of how football should be played.

FIFA and PES seem to have swapped shirts, with neither catering to the original audience they once set out to attract. Based on this year's offerings, though, it's PES that has the clearer direction of where it's headed. Perhaps most tellingly of all, PES 2015 is more satisfying in defeat than FIFA 15 is in victory.
BAM
  maandag 10 november 2014 @ 15:07:22 #195
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_146499237
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 14:37 schreef OverRated het volgende:

[..]

Dit dit dit

Zo irritant :')
Daar erger ik me echt al jaren aan bij websites, die fucking lokalisatie. Niet alleen bij IGN, maar ook bij GOAL.com, Youtube, MSN, Google, etc etc etc.

Daarnaast is IGN ook qua navigatie flink achteruit gegaan de laatste jaren.
  maandag 10 november 2014 @ 15:17:55 #196
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_146499622
Leuk dat PES weer terug is, niet dat ik het ga spelen, (ik hou het bij Fifa 15) maar een goede, gezonde concurrentie is nooit verkeerd. Stimuleert EA weer om echt aan de slag te gaan, met het verbeteren van de game.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 10 november 2014 @ 15:19:13 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_146499677
Het blijft jammer dat ze de grote licenties niet hebben, en hopelijk wordt dat makkelijk opgevangen middels Option-files enzo, maar dat is ook weer zo'n gedoe...
pi_146499704
quote:
99s.gif Op maandag 10 november 2014 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
Het blijft jammer dat ze de grote licenties niet hebben, en hopelijk wordt dat makkelijk opgevangen middels Option-files enzo, maar dat is ook weer zo'n gedoe...
Gedoe? Op de PS3/360 was dat een kwestie van minuten.

Maar op de PS4 gaat het vooralsnog moeilijk worden, las wel dat Daymos e.d. aan het testen zijn hoe ze het voor elkaar kunnen krijgen maar ik reken nergens op.
  maandag 10 november 2014 @ 15:24:02 #199
230788 n8n
Pragmatisch
pi_146499846
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gedoe? Op de PS3/360 was dat een kwestie van minuten.

Maar op de PS4 gaat het vooralsnog moeilijk worden, las wel dat Daymos e.d. aan het testen zijn hoe ze het voor elkaar kunnen krijgen maar ik reken nergens op.
Ze konden het gewoon online fixen, usb is 2003
pi_146499987
quote:
Nog wat cijfertjes :) lijkt prima game te zijn afgaande op de recensies.

Videogamer 8
Psx-sense 8.5
Eurogamer.net 9
Xng 7.5
ING nl 8
Gamesradar 4.5/5 ster
Playstation Universe 9

Wacht de verdere reacties nog wel even af maar misschien wordt dit weer een FIFA/Pes wissel jaar voor mij :P .
  maandag 10 november 2014 @ 15:31:12 #201
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_146500074
Zolang Konami het online gedeelte niet op orde heeft zie ik ze niet veel gamers aantrekken. Hopelijk is dit nu wel gewoon goed, zonder last te hebben van belachelijke lags in een wedstrijd. Heden ten dagen is het online gedeelte wel het belangrijkste (voor de meesten).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_146500443
quote:
quote:
It's important to start by dispelling the myth that PES offers arcade action as opposed to FIFA's simulation. The latter's superior presentation - amplified by this year's official Barclays Premier League overlay and accurate facial scans - is often used to justify the notion that FIFA plays a realistic game of football. Head onto the pitch and this isn't quite true. EA Sports' latest offering is hamstrung with constant goals from kick-off, ridiculous penalty calls and shifts of momentum which make Sergio Aguero's last-ditch title winner against QPR appear tame.
Lekker. ^O^

Zojuist The Devil in Sheol verslagen @ Binding of Isaac... WAT een game _O_ Voor de mensen die willen kijken:

pi_146500546
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 15:28 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Nog wat cijfertjes :) lijkt prima game te zijn afgaande op de recensies.

Videogamer 8
Psx-sense 8.5
Eurogamer.net 9
Xng 7.5
ING nl 8
Gamesradar 4.5/5 ster
Playstation Universe 9

Wacht de verdere reacties nog wel even af maar misschien wordt dit weer een FIFA/Pes wissel jaar voor mij :P .
Oooh wat heerlijk dit... als ze toch hoger dan die 8,2 dan FIFA gaan scoren dan ga ik iedereen quoten die mij aan het uitlachen was toen ik dit beweerde na de demo gespeeld te hebben _O_
pi_146501523
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 15:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Oooh wat heerlijk dit... als ze toch hoger dan die 8,2 dan FIFA gaan scoren dan ga ik iedereen quoten die mij aan het uitlachen was toen ik dit beweerde na de demo gespeeld te hebben _O_
goed bezig meid

dat zal ze leren
pi_146501908
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 16:14 schreef Herqules het volgende:

[..]

goed bezig meid

dat zal ze leren
Oooh U mad??? Geeft niks hoor... kusje op die lelijke rotsmoel van je puh.gif
pi_146502555
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 15:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zolang Konami het online gedeelte niet op orde heeft zie ik ze niet veel gamers aantrekken. Hopelijk is dit nu wel gewoon goed, zonder last te hebben van belachelijke lags in een wedstrijd. Heden ten dagen is het online gedeelte wel het belangrijkste (voor de meesten).
Hoezo online niet op orde? Ik ervaar geen problemen op de PS3. Je hebt af en toe "stekkertrekkers" als ze achter staan, maar die heb je bij FIFA ook..
pi_146503132
Ik moest echt een paar keer kijken om tot de ontdekking te komen dat dit PES is en dus geen tv-beelden... :o

https://vine.co/v/Oi7Y7tO1Am2
pi_146503208
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moest echt een paar keer kijken om tot de ontdekking te komen dat dit PES is en dus geen tv-beelden... :o

mooie animaties :9 beeldkwaliteit is wel ruk natuurlijk, had bij de demo niet het idee dat ik tv keek.
Wie dit leest is hek.
pi_146503261
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 17:01 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

mooie animaties :9 beeldkwaliteit is wel ruk natuurlijk, had bij de demo niet het idee dat ik tv keek.
Klopt! Op je tv zie je wat duidelijker dat het een game is inderdaad.
pi_146503407
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 16:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Oooh U mad??? Geeft niks hoor... kusje op die lelijke rotsmoel van je [ afbeelding ]
Pes zal nooit kunnen tippen aan fifa.Einde discussie
pi_146503790
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 16:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Oooh U mad??? Geeft niks hoor... kusje op die lelijke rotsmoel van je [ afbeelding ]
:')
pi_146503923
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 17:07 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]
Einde discussie
Sorry hoor lieve schat, maar dat bepaal jij hier niet.
pi_146503953
Doe eens niet zo trollen en happen, kinders. Een beetje is leuk, teveel is triest.
Wie dit leest is hek.
pi_146504029
Ach, het heeft 10 jaar geduurd tot er weer een fatsoenlijke PES is..... het is hardstikke leuk om die verstokte FIFA gastjes moeite te zien hebben met het feit dat er weer een tweede fatsoenlijke footie is. Laat me even genieten, ik heb er een decade op moeten wachten.
pi_146504152
De grote vraag is, ga jij een PS4 halen nu GTA V en PES deze maand uit komen, jimjim.
pi_146504221
quote:
6s.gif Op maandag 10 november 2014 17:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De grote vraag is, ga jij een PS4 halen nu GTA V en PES deze maand uit komen, jimjim.
Denk volgend jaar februari of maart, dan kan ik vast al wat budget titels oppikken :P
Wie dit leest is hek.
pi_146505470
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 15:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Lach mij alvast maar uit dan. ;)
pi_146505495
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:06 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Lach mij alvast maar uit dan. ;)
PES heeft tot nu toe een metascore van 85.

http://www.metacritic.com(...)volution-soccer-2015

PES is terug baby.... PES is terug.
pi_146505513
quote:
14s.gif Op maandag 10 november 2014 18:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Oke gefeliciteerd baby, alleen ik blijf FIFA spelen. :{
pi_146505536
Ik ga AC Unity halen lijkt me een coole game.
pi_146505560
Als je dit filmpje al ziet... stelt PES niks voor. _O_
pi_146505762
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:09 schreef Fokker101 het volgende:
dit ja

laat die pes nerdjes maar lullen

FIFA alway number 1 baby.... always number 1.
pi_146505872
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:09 schreef Fokker101 het volgende:
eens _O_
Totdat je beide spellen daadwerkelijk gaat spelen natuurlijk.
Wie dit leest is hek.
pi_146505893
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:16 schreef Herqules het volgende:

[..]

dit ja

laat die pes nerdjes maar lullen

FIFA alway number 1 baby.... always number 1.
yeah bro
Wie dit leest is hek.
pi_146505951
quote:
14s.gif Op maandag 10 november 2014 18:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mooi dat Pes terug is, laat ze het dan gelijk maar weer 'international superstar soccer' noemen, heb ik nog de beste herinneringen aan. :P Beetje concurrentie kan nooit kwaad.

Maar waar ik mij bij FIFA het meeste aan stoor is dat ik 'online' niet kan opbouwen maar dat het alleen maar 'rennen en vliegen' is en spelers als xavi, iniesta en pirlo bijvoorbeeld geen kans maken. Is dit bij Pes niet het geval?

En begrijp ik nou goed dat Vermeer nog bij Ajax zit :'( ? Dat zou wel slechte zaak zijn, hebben tot november de tijd gehad. En dat de Kuip ineens verdween is ook eeuwig zonde.
pi_146505956
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 18:20 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

yeah bro
Zelfs nu de feiten voor zich spreken nog steeds in denial... zo mooi dit.
pi_146506210
quote:
14s.gif Op maandag 10 november 2014 18:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Zelfs nu de feiten voor zich spreken nog steeds in denial... zo mooi dit.
Jij bent wel heel erg bezig met wat andere van een game vinden.
pi_146506235
quote:
14s.gif Op maandag 10 november 2014 18:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij bent wel heel erg bezig met wat andere van een game vinden.
Yup. Een beetje erkenning voor mijn vooruitziende blik is niet verkeerd nee. Ik zal er niet om liegen.
pi_146506332
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 18:19 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

eens _O_
Totdat je beide spellen daadwerkelijk gaat spelen natuurlijk.
Heb de demo van PES en FIFA 15 gespeeld zie het verschil wel. FIFA ziet er namelijk stukken beter uit.. op welk vlak vind jij PES beter als FIFA?
pi_146506390
quote:
14s.gif Op maandag 10 november 2014 18:30 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Yup. Een beetje erkenning voor mijn vooruitziende blik is niet verkeerd nee. Ik zal er niet om liegen.
jij hebt er echt 0,0 verstand van

mad?
pi_146506445
Boris van Gamekings is niet echt heel enthousiast over Unity. Hij wou er niet te veel over zeggen maar was opgehouden omdat die er geen zin meer in had en de game zag er goed uit maar 'piept en kraakt' ook nog wel her en der. En dat het embargo op de release dag is zegt altijd wel iets over een game voegde die er aan toe.

Gaat de volgende tegenvaller worden ben ik bang.
pi_146506468
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:36 schreef Matedeor het volgende:
Boris van Gamekings is niet echt heel enthousiast over Unity. Hij wou er niet te veel over zeggen maar was opgehouden omdat die er geen zin meer in had en de game zag er goed uit maar 'piept en kraakt' ook nog wel her en der. En dat het embargo op de release dag is zegt altijd wel iets over een game.

Gaat de volgende tegenvaller worden ben ik bang.
Hoop het niet... ben wel van plan om hem te kopen. Heb je een linkje? Of zou ik dan toch Far Cry kopen?
pi_146506544
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:36 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Hoop het niet... ben wel van plan om hem te kopen. Heb je een linkje? Of zou ik dan toch Far Cry kopen?
http://www.gamekings.tv/v(...)sassins-creed-unity/

Vanaf 2.25 min tot 5 ofzo.
pi_146506619
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:34 schreef Herqules het volgende:

[..]

jij hebt er echt 0,0 verstand van

mad?
Gast... waarom zou ik mad zijn? Metacritic staat aan mijn zijde. Hét bewijs dat jij je 'vermaakt' met een inferieur stuk software. Iets dat ik je al lang duidelijk probeerde te maken en iets dat nu pijnlijk duidelijk wordt.

Nee, ik voel me kiplekker en kan niet wachten tot donderdag totdat Koning Voetbal (let op de hoofdletters) eindelijk zijn terugkeer zal maken in de gamewereld O+ ^O^
pi_146506626
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:33 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Heb de demo van PES en FIFA 15 gespeeld zie het verschil wel. FIFA ziet er namelijk stukken beter uit.. op welk vlak vind jij PES beter als FIFA?
puur de gameplay, die is wmbt veel realistischer. In fifa zitten veel teveel rare dingen en het is vrij makkelijk prachtige en identieke goals te scoren. Kleine tactische aanpassingen zijn ook veel merkbaarder bij pes, bij fifa heb ik het idee dat het niet zoveel uitmaakt.
Wie dit leest is hek.
pi_146506912
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:40 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

puur de gameplay, die is wmbt veel realistischer. In fifa zitten veel teveel rare dingen en het is vrij makkelijk prachtige en identieke goals te scoren. Kleine tactische aanpassingen zijn ook veel merkbaarder bij pes, bij fifa heb ik het idee dat het niet zoveel uitmaakt.
Oke, prima. Maar ik vind FIFA juist dan weer veel realistischer maar dat ligt er misschien aan dat jij weinig verstand hebt van voetbalgames. Met realisme zie ik juist voor mij fans die schreeuwen en juichen.. en liedjes zingen. En een echt stadion.. bij PES heb ik het gevoel gezien de demo dat het een game is die ver achter loopt. Het veld ziet er niet mooi uit.. en het stadion ziet er lelijk uit. Het rennen ziet er ook zo houterig uit. Heb Lavezzi zien rennen op PES nou ik volg veel wedstrijden van PSG maar zo loopt hij totaal niet. Bij FIFA lijkt het er stukken meer op.. en rare dingen je bedoeld glitches? Die zitten er heel erg bij PES in.. bij vorige delen dan. FIFA blijft gewoon mooier.
pi_146506952
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Met realisme zie ik juist voor mij fans die schreeuwen en juichen.. en liedjes zingen. En een echt stadion..
Juist. De randzaken dus. Die zijn voor PES spelers over het algemeen wat minder relevant omdat die meer voor gameplay gaan. Het spelen zelf zeg maar.
pi_146507066
quote:

[..]

Oke, prima. Maar ik vind FIFA juist dan weer veel realistischer maar dat ligt er misschien aan dat jij weinig verstand hebt van voetbalgames.
_O- dat zal idd de reden zijn. En vervolgens noem je weer allemaal dingen op waarvan iedereen, inclusief de pes nerds, zegt dat het beter is bij fifa, de graphics en beleving.
PES heeft veel realistischere gameplay, maar dat zie je misschien niet omdat je geen verstand van voetbal hebt :D
Wie dit leest is hek.
pi_146507092
quote:
14s.gif Op maandag 10 november 2014 18:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Juist. De randzaken dus. Die zijn voor PES spelers over het algemeen wat minder relevant omdat die meer voor gameplay gaan. Het spelen zelf zeg maar.
Neen jij zegt net PES is veel realistischer, maar wat zie jij met realisme. Wat ik net zei maakt het realisme van een voetbalgame?
pi_146507124
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:51 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

_O- dat zal idd de reden zijn. En vervolgens noem je weer allemaal dingen op waarvan iedereen, inclusief de pes nerds, zegt dat het beter is bij fifa, de graphics en beleving.
PES heeft veel realistischere gameplay, maar dat zie je misschien niet omdat je geen verstand van voetbal hebt :D
Nou verstand van voetbal heeft hier niks mee te maken? Heb toch al 10 jaar op voetbal gezeten.. dus dat heeft er niks mee te maken. Maar het verstand van voetbalgames.
pi_146507166
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:51 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Neen jij zegt net PES is veel realistischer, maar wat zie jij met realisme. Wat ik net zei maakt het realisme van een voetbalgame?
Nee hoor, ik vind PES en FIFA allebei niet realistisch... het zijn allebij voetbalgames waarbij je met een controller een compleet elftal bestuurt en dat benadert nooit de werkelijkheid. Het gaat er mij om dat je bij PES kwa beleving niet afhankelijk bent van de animaties van het publiek of de liedjes die ze zingen.

De gameplay zelf is zo goed en intens dat dat publiek je niet eens op zal vallen. Je hoeft dus geen beroep te doen op dat soort randzaken.
pi_146507191
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind PES en FIFA allebei niet realistisch... het zijn allebij voetbalgames waarbij je met een controller een compleet elftal bestuurt en dat benadert nooit de werkelijkheid. Het gaat er mij om dat je bij PES kwa beleving niet afhankelijk bent van de animaties van het publiek of de liedjes die ze zingen.

De gameplay zelf is zo goed en intens dat dat publiek je niet eens op zal vallen. Je hoeft dus geen beroep te doen op dat soort randzaken.
:') Oke ik ga voor de gein de PES demo eventjes opstarten.
pi_146507216
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Nou verstand van voetbal heeft hier niks mee te maken? Heb toch al 10 jaar op voetbal gezeten.. dus dat heeft er niks mee te maken. Maar het verstand van voetbalgames.
alsof dat wat zegt :D en ik snap je niet helemaal met verstand van voetbalgames. Wil je realistischere graphics en beleving speel dan fifa, wil je realistische voetbal gameplay dan moet je bij pes zijn.
Wie dit leest is hek.
pi_146507223
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:54 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

of je komt fifa 1 tegen 1 met mijjj
pi_146507236
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:54 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

je hebt het nog geeneens gespeeld? :D
Wie dit leest is hek.
pi_146507321
Heeft heeft toch geen zin... je mening is biased as fuck. Hoe goed die demo ook is, je gaat hem kut vinden.
pi_146507442
Die hele FIFA vs PES discussie _O-
pi_146507455
Maar is bij Pes snelheid/dribbelen ook zo belangrijk net zo als bij FIFA online?
pi_146507497
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2014 18:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Heeft heeft toch geen zin... je mening is biased as fuck. Hoe goed die demo ook is, je gaat hem kut vinden.
O nee totaal niet. Heb hem al meerdere keren gespeeld. Alleen ik heb net een helft afgemaakt.. maar, het speelt niet on aardig met het pasen, schieten etc. Maar grafisch ziet het er zo slecht uit. Bij FIFA heb je het gevoel dat je rent bij PES totaal niet. Snap niet dat je dat goed kan vinden moet je kijken hoe die doelen er uit zien. :')
  † In Memoriam † maandag 10 november 2014 @ 19:09:14 #250
231686 budvar
budvar
pi_146507721
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:02 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

O nee totaal niet. Heb hem al meerdere keren gespeeld. Alleen ik heb net een helft afgemaakt.. maar, het speelt niet on aardig met het pasen, schieten etc. Maar grafisch ziet het er zo slecht uit. Bij FIFA heb je het gevoel dat je rent bij PES totaal niet. Snap niet dat je dat goed kan vinden moet je kijken hoe die doelen er uit zien. :')

Nou bepaal zelf maar wat er beter uitziet.
pi_146508098
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 19:09 schreef budvar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nou bepaal zelf maar wat er beter uitziet.
messi ziet er een beetje vreemd uit bij die 2e foto, bij pes :D
Wie dit leest is hek.
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 19:20:44 #252
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_146508120

Moderator maandag 10 november 2014 @ 19:21:38 #253
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_146508155
en tsja dat zijn de bekende spelers. uiteindelijk ziet een boetius of andere onbekende er gewoon uit als een wazige blob.
pi_146508178
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:20 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]

lol wat is messi behaard daar. Lijkt wel higiuain hahaha
  † In Memoriam † maandag 10 november 2014 @ 19:24:43 #255
231686 budvar
budvar
pi_146508279
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 19:20 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

messi ziet er een beetje vreemd uit bij die 2e foto, bij pes :D
Ja das niet Messi :P lijkt op Higuain.
  † In Memoriam † maandag 10 november 2014 @ 19:29:38 #256
231686 budvar
budvar
pi_146508476
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:21 schreef Jimbo het volgende:
en tsja dat zijn de bekende spelers. uiteindelijk ziet een boetius of andere onbekende er gewoon uit als een wazige blob.
Zal wel meevallen.
quote:
"We use extensive motion-capture systems to make the running smooth, but a lot is done by hand by our artists and animators," Bhatti explains. "The faces are all drawn by hand as this allows us greater accuracy. Similarly, we watch hundreds of hours of footage to recreate the skills and moves of players so they can be added to their in-game repertoire."
http://www.redbull.com/en(...)-beat-fifa-this-year
  maandag 10 november 2014 @ 19:30:56 #257
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_146508528
Ik vind zowel PES als Fifa helemaal niks :N…. Ik vind voetbal eigenlijk helemaal niks :N .
pi_146508552
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:30 schreef janrad het volgende:
Ik vind zowel PES als Fifa helemaal niks :N…. Ik vind voetbal eigenlijk helemaal niks :N .
Volgens mij vind je je MAC ook helemaal niks.
pi_146508573
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:30 schreef janrad het volgende:
dan is dat vrij logisch :')
Wie dit leest is hek.
  maandag 10 november 2014 @ 19:33:24 #260
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_146508636
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Volgens mij vind je je MAC ook helemaal niks.
Die vind ik dus geweldig :Y
  maandag 10 november 2014 @ 19:34:33 #261
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_146508680
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

dan is dat vrij logisch :')
:)
pi_146508712
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef janrad het volgende:

[..]

Die vind ik dus geweldig :Y
Oke.. ik dus niet.
pi_146508880
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:35 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Oke.. ik dus niet.
boeiend, vertel meer.
Wie dit leest is hek.
pi_146508928
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2014 19:38 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

boeiend, vertel meer.
Zwarte piet is racisme.
pi_146508938
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:39 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Zwarte piet is racisme.
^O^
Wie dit leest is hek.
  maandag 10 november 2014 @ 19:40:57 #266
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_146508972
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:39 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Zwarte piet is racisme.
:N
  maandag 10 november 2014 @ 19:41:35 #267
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_146508996
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

^O^
oO/
pi_146509059
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 19:41 schreef janrad het volgende:

[..]

oO/
racist
Wie dit leest is hek.
  maandag 10 november 2014 @ 19:52:50 #269
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_146509414
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

racist
8} ~O>
Ik ben geil
pi_146509524
Wie dit leest is hek.
pi_146509729
Kent weejt voor Unity _O_
  maandag 10 november 2014 @ 20:02:56 #272
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_146509788
Banner Saga naar PS4 _O_ _O_
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 10 november 2014 @ 20:24:16 #273
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_146510606
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

racist
:6
  maandag 10 november 2014 @ 21:20:38 #274
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_146512994
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:

Meen je dat? :')
pi_146514003
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 21:20 schreef Keltie het volgende:

[..]

Meen je dat? :')
1e paar seconden maybe, maar al snel zie je dat het een game is.
pi_146514068
Als ik Fifa 98 met een aardappel opneem ziet het er ook zo uit...
  maandag 10 november 2014 @ 22:24:35 #277
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146515830
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 21:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Als ik Fifa 98 met een aardappel opneem ziet het er ook zo uit...
Dat wil ik zien :D
  maandag 10 november 2014 @ 22:42:06 #278
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_146516597
Map van Far Cry 4.

Na alles dat ik gezien heb kan het bijna niet anders dat dit de game van het jaar wordt.

141110_104357_waawjz.jpg
  maandag 10 november 2014 @ 22:45:48 #279
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_146516764
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 22:42 schreef Ixnay het volgende:
Map van Far Cry 4.

Na alles dat ik gezien heb kan het bijna niet anders dat dit de game van het jaar wordt.

[ afbeelding ]
Als de verschillende missies en het verhaal ook goed zijn zou dat zomaar kunnen. De map ziet er in ieder geval uitnodigend uit.
pi_146516819
quote:
Map van Far Cry 4.

[ afbeelding ]
Far Cry 3.5 wordt het ^O^
  maandag 10 november 2014 @ 22:58:53 #281
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_146517363
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 22:46 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Far Cry 3.5 wordt het ^O^
Al was het Far Cry 3 met een andere map.
Far Cry 3 ^O^

Maar dit ziet er echt vet uit, als je ziet wat er allemaal te doen is niet alleen op die map, maar ook de trailers.
pi_146517582
Fary Cry 4, AC:Unity en Dragon Age Inquistion in een 1 week.

Geluk heb ik een gaming pc en kan ik ze gewoon piraten _O_
pi_146521193
quote:
The answer, then: FIFA or PES? If you're looking for something fast-paced, exciting and guaranteed to give you goals, then FIFA is for you. If you're looking to delve more deeply into passing, movement and working out how to break teams down, plump for PES. If football games are the only thing you play, it's worth owning both in a bid to satisfy every mood. Most importantly, though, is knowing that PES 2015 is not inferior to FIFA 15. That in itself represents a huge step forward for a series that, for a time, looked as though it had no chance whatsoever of getting back to digital football's elite table.
quote:
What a difference a year makes. Konami has finally stepped up and delivered a game that’s worthy of the series’ heritage. It’s PES, but on the PS4, looking great and feeling suitably responsive. Work still needs to be done on updating modes such as Master League, and the overall presentation could be better - especially as FIFA 15 is so strong in that respect - but without a shadow of a doubt PES 2015 has delivered on its bold marketing tagline. The pitch does indeed belong to Konami.
quote:
At this point, there's only one question left to answer: is PES 2015 a better game than FIFA 15? In terms of replicating the balance of real football, the answer is an emphatic yes.

FIFA and PES seem to have swapped shirts, with neither catering to the original audience they once set out to attract. Based on this year's offerings, though, it's PES that has the clearer direction of where it's headed. Perhaps most tellingly of all, PES 2015 is more satisfying in defeat than FIFA 15 is in victory.
quote:
Some people will no doubt snort in derision at the very suggestion of any football game outside FIFA being worth their time, merely because of a somewhat justifiable weakness where official teams and leagues are concerned, but for those who genuinely enjoy football as a sport should give PES a chance this year as while its rival flaunts its overblown online trading card mode and flashy front end, PES 2015 concentrates on the key element: Playing a great game of football; and in that respect, it is the clear winner.
Omg... wat heb ik zin in donderdag _O_
  dinsdag 11 november 2014 @ 01:49:04 #284
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_146521747
quote:
Map van Far Cry 4.

[ afbeelding ]
Hier staat Shangri-La nog niet op, dus dat is dan nog een aparte map?
pi_146521918
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Henrys het volgende:

Mag toch hopen dat je dit niet meent.
pi_146523438
Tja, het 'masterrace' ( :') ) is dus blijkbaar niet zo master dat ze er voor willen en/of kunnen betalen.
Ik vind zo'n instelling meer 'loser' dan 'master'.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_146523488
Ik heb het idee dat hij de trophies van Binding of Isaac niet goed registreert. Mis die voor Magdalena (maar heb het character toch echt unlocked) en die van 5 keer Mom's Heart verslaan. Ik zit inmiddels al op 6.
  dinsdag 11 november 2014 @ 08:57:42 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_146523936
quote:
Map van Far Cry 4.

[ afbeelding ]
Wel heel veel olifantenlocaties deze keer :P

Zolang je maar niet weer haaien moet jagen zoals in FC3... Haaien :'(

Schrok me telkens weer de tyfus
pi_146523949
Far Cry 3 vond ik al vrij snel heel erg saai worden, dit nieuwe deel sla ik dus ook maar weer over.

edit:
Dragon Age Inquisition krijgt ook topcijfers....

Eurogamer 8/10
Polygon 9.5/10
Gamespot 9/10
IGN 8.8/10
Joystiq 5/5

etc

[ Bericht 48% gewijzigd door PBateman1978 op 11-11-2014 09:08:50 ]
pi_146524278
Vond bij far cry 3 de missies en kampen veroveren wel leuk genoeg om het boeiend te houden.
Wie dit leest is hek.
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:21:32 #291
123411 LinQ
Met een Q
pi_146524355
quote:
Map van Far Cry 4.

[ afbeelding ]
Te veel icoontjes op de map :{w
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_146524404
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Far Cry 3 vond ik al vrij snel heel erg saai worden, dit nieuwe deel sla ik dus ook maar weer over.

edit:
Dragon Age Inquisition krijgt ook topcijfers....

Eurogamer 8/10
Polygon 9.5/10
Gamespot 9/10
IGN 8.8/10
Joystiq 5/5

etc
much hype can't wait

Moet voor die tijd awakening en dragon age 2 nog uitspelen :')
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:25:52 #293
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_146524442
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 09:21 schreef LinQ het volgende:

[..]

Te veel icoontjes op de map :{w
Dat is toch juist mooi ? Als het een beetje op Farcry 2 lijkt ben ik verkocht. Fractie 2 had iets duisters en daar hou ik wel van.
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:32:53 #294
123411 LinQ
Met een Q
pi_146524592
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 09:25 schreef janrad het volgende:

[..]

Dat is toch juist mooi ? Als het een beetje op Farcry 2 lijkt ben ik verkocht. Fractie 2 had iets duisters en daar hou ik wel van.
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:11 schreef byah het volgende:
SPOILER
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_146524632
quote:

[..]

Oke, prima. Maar ik vind FIFA juist dan weer veel realistischer maar dat ligt er misschien aan dat jij weinig verstand hebt van voetbalgames. Met realisme zie ik juist voor mij fans die schreeuwen en juichen.. en liedjes zingen. En een echt stadion.. bij PES heb ik het gevoel gezien de demo dat het een game is die ver achter loopt. Het veld ziet er niet mooi uit.. en het stadion ziet er lelijk uit. Het rennen ziet er ook zo houterig uit. Heb Lavezzi zien rennen op PES nou ik volg veel wedstrijden van PSG maar zo loopt hij totaal niet. Bij FIFA lijkt het er stukken meer op.. en rare dingen je bedoeld glitches? Die zitten er heel erg bij PES in.. bij vorige delen dan. FIFA blijft gewoon mooier.
Allemaal totaal niet relevant voor de gameplay.
  † In Memoriam † dinsdag 11 november 2014 @ 09:39:53 #296
231686 budvar
budvar
pi_146524735
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Allemaal totaal niet relevant voor de gameplay.
Hou maar op joh, FIFA spelers denken echt dat gameplay en realisme te maken heeft met hoe stadions er uitzien en wat het publiek doet. :')
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:50:56 #297
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_146525027
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 09:32 schreef LinQ het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
pi_146525776
quote:
Dat wordt zo te zien weer €50,- dokken. :P
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 10:50:29 #299
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_146526540
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Henrys het volgende:

pi_146526601
quote:
:D

Origins al gepiraat?
pi_146526604
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:21 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dat wordt zo te zien weer €50,- dokken. :P
Yep, gelukkig wel. Ik vind Dragon Age tof, en het tweede deel was toch een behoorlijke teleurstelling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')