Yup. Ik ga de levende shit uit die game spelenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:27 schreef Fokker101 het volgende:
Zijn er nou ook serieus mensen die PES gaan kopen?
Juist! Echte voetbalfans weten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup. Ik ga de levende shit uit die game spelenDie demo is echt fucking goed. Als je dat niet in kan zien dan heb je schijnbaar én geen verstand van voetbal, én geen verstand van games.
Neuh. Het is eerder pure gameplay vs beleving en graphics. Geen arcade vs realisme.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:42 schreef budvar het volgende:
Is helemaal niks mis met de PES demo, speelt weer zoals het zou moeten. PES staat tot FIFA zoals Battlefield tot cod en Granturismo tot NFS.
Het is maar net wat je wil, arcade of iets meer realistisch.
jullie maken me nieuwsgierig. Toch maar even kijkenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Neuh. Het is eerder pure gameplay vs beleving en graphics. Geen arcade vs realisme.
Demo is idd prima, maar dat was de demo vorig jaar ook, en toen was het eindproduct toch weer een stuk minder, of misschien kwamen toen net wat vaker de tekortkomingen naar boven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:42 schreef budvar het volgende:
Is helemaal niks mis met de PES demo, speelt weer zoals het zou moeten. PES staat tot FIFA zoals Battlefield tot cod en Granturismo tot NFS.
Het is maar net wat je wil, arcade of iets meer realistisch.
Misschien met PES vs FIFA wat minder inderdaad maar dat geldt voor die andere 2 zeker wel. Maar heb beide demo's gespeeld en PES is toch zeker de winnaar dit jaar voor mij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Neuh. Het is eerder pure gameplay vs beleving en graphics. Geen arcade vs realisme.
Juist FIFA is realistisch bij een wedstrijd van Liverpool hoor je de fans ''You never walk alone'' zingen. Bij PES hoor je dat soort dingen niet. Heb de demo gespeeld heb inderdaad niet heel verstand van shooters maar wel van voetbalgame's speel het al sinds FIFA 06 ben toen in 2010 overgestapt naar PES 2010 dat ging toen nog wel. Daarna ook naar 11 en toen was het echt een bagger game.. en na 11 na FIFA tot nu. Het enige goeie aan PES is momenteel dat ze de EL en CL licentie hebben maar die gaat binnenkort wel naar FIFA. Overigens zie ik bij dit soort video's duidelijk het verschil wel. En is FIFA qua loop pas/rennen en trucjes veel realistischer ook het schieten lijkt bij PES heel erg nep.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup. Ik ga de levende shit uit die game spelenDie demo is echt fucking goed. Als je dat niet in kan zien dan heb je schijnbaar én geen verstand van voetbal, én geen verstand van games.
Heeft er misschien ook mee te maken dat ik bij voetbalspellen altijd een jaar een oversla, veranderingen zijn meestal zo klein dat ik het de moeite en het geld niet waard vind. Maar nu is er (eindelijk) een nieuwe engine voor PES en deze is een stuk beter.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Demo is idd prima, maar dat was de demo vorig jaar ook, en toen was het eindproduct toch weer een stuk minder, of misschien kwamen toen net wat vaker de tekortkomingen naar boven.
Vandaar dat ik het allemaal nog even afwacht. heb al 1 teleurstellende voetbalgame gekocht dit jaar, dus heb geen haast om er een tweede bij te kopen. Desnoods speel ik gewoon nog een jaartje FIFA14, want die was wel prima.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:06 schreef budvar het volgende:
[..]
en PES is toch zeker de winnaar dit jaar voor mij.
Het gaat er mij om hoe het speelt niet wat het publiek aan het doen is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Juist FIFA is realistisch bij een wedstrijd van Liverpool hoor je de fans ''You never walk alone'' zingen. Bij PES hoor je dat soort dingen niet. Heb de demo gespeeld heb inderdaad niet heel verstand van shooters maar wel van voetbalgame's speel het al sinds FIFA 06 ben toen in 2010 overgestapt naar PES 2010 dat ging toen nog wel. Daarna ook naar 11 en toen was het echt een bagger game.. en na 11 na FIFA tot nu. Het enige goeie aan PES is momenteel dat ze de EL en CL licentie hebben maar die gaat binnenkort wel naar FIFA. Overigens zie ik bij dit soort video's duidelijk het verschil wel. En is FIFA qua loop pas/rennen en trucjes veel realistischer ook het schieten lijkt bij PES heel erg nep.
Mja, dat is dus precies mijn punt. Wat jij als 'realisme' ziet, zie ik als graphics en beleving. Randzaken die minder relevant zijn. De gameplay van PES gaat weer richting PES5/6 en beter dan dat wordt het niet. Kwa gameplay wint PES het gewoon dik dit jaar. Het heeft 10 jaar mogen duren maar ze zijn nu echt terug.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Juist FIFA is realistisch bij een wedstrijd van Liverpool hoor je de fans ''You never walk alone'' zingen. Bij PES hoor je dat soort dingen niet. Heb de demo gespeeld heb inderdaad niet heel verstand van shooters maar wel van voetbalgame's speel het al sinds FIFA 06 ben toen in 2010 overgestapt naar PES 2010 dat ging toen nog wel. Daarna ook naar 11 en toen was het echt een bagger game.. en na 11 na FIFA tot nu. Het enige goeie aan PES is momenteel dat ze de EL en CL licentie hebben maar die gaat binnenkort wel naar FIFA. Overigens zie ik bij dit soort video's duidelijk het verschil wel. En is FIFA qua loop pas/rennen en trucjes veel realistischer ook het schieten lijkt bij PES heel erg nep.
Ja oke.. prima. Maar ook al zonder die randzaken.. en je je alleen richt op de gameplay blijft FIFA toch mooier. PES is niet slecht dit jaar betere graphics dat wel ja. Maar het schieten, het koppen en het schieten. Lijkt toch echt zo nep en lelijk. Bij FIFA oogt het veel beter overigens vind ik de velden op FIFA mooier de stadions en ga zo maar door. Bij FIFA krijg je het gevoel dat je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent. Bij PES heb ik dat gevoel totaal niet..quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mja, dat is dus precies mijn punt. Wat jij als 'realisme' ziet, zie ik als graphics en beleving. Randzaken die minder relevant zijn. De gameplay van PES gaat weer richting PES5/6 en beter dan dat wordt het niet. Kwa gameplay wint PES het gewoon dik dit jaar. Het heeft 10 jaar mogen duren maar ze zijn nu echt terug.
En FYI; ik heb de originele PES van de PS1 hier nog liggen:
[ afbeelding ]
(dit is in mijn optiek de eerste 'echte' PES.)
en FIFA speel ik al sinds 1995. Dus ik weet ook wel een beetje waar ik het over heb.
Nee omdat je er geen verstand van hebtquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
. Bij PES heb ik dat gevoel totaal niet..
Oke, je avatar zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
Bij fifa kan mn nichtje van 5 nog een prachtige streep in de kruising schieten. En Pro is veel tactischer.
FIFA staat al in de min qua punten, verder zakken kunnen ze nietquote:Op zondag 9 november 2014 01:07 schreef n8n het volgende:
Pes krijgt sowieso al punten aftrek voor de audiovisuele impact en licenties, ben benieuwd wat er verder uitkomt.
PES heeft natuurlijk niet voor niets de award voor beste sportspel op Gamescom gewonnen. Op de ps3/xbox360 was het niet zoveel maar ze zijn gewoon weer helemaal terug.quote:
toch niet weer topgames (in hun ogen)? Of stikken ze nog in watch dogs en willen ze nu andere tweedehands games om voor bizar hoge prijzen te verkopen?quote:Op zondag 9 november 2014 02:00 schreef Ixnay het volgende:
Bij Gamemania 2 games ingeleverd en dan Far Cry 4 voor 19,99.
er komt gewoon teveel uit deze maandquote:
Ik haal alleen gta deze maand en dan in december al het andere. Krijg altijd zo'n 150-200 euro bol.com tegoed in december ivm met verjaardag en kerst.quote:
Niet alleen deze maandquote:
Ik vind Farcry en Tombraider nou niet echt vergelijkbaar.quote:Op zondag 9 november 2014 07:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet alleen deze maandGTA is gelukkig niet mijn type game. En FC ... meh na deel 1 heb ik het daar wel mee gehad. Dan heeft Tombraider 2 punten die FC nooit zal overtreffen.
Ik heb voor deze maand 4 pre-orders staan bij GM; Lords of the Fallen was de eerste.
LBP, Dragon Age en Assasin's Creed
Het is maar goed dat FF15 weer is uitgesteld naar "ergens in 2015" want die zou ook deze of vorige maand hebben moeten uitkomen
Bij PES heb je gewoon een goed gevoel als je scoort.Het is niet zoals bij fifa,zo voorgeprogrammeerd, bij PES doet de speler precies wat jij wilt en scoor je altijd verschillend.is beetje moeilijk uit te leggen, maar de PES spelers snappen het.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja oke.. prima. Maar ook al zonder die randzaken.. en je je alleen richt op de gameplay blijft FIFA toch mooier. PES is niet slecht dit jaar betere graphics dat wel ja. Maar het schieten, het koppen en het schieten. Lijkt toch echt zo nep en lelijk. Bij FIFA oogt het veel beter overigens vind ik de velden op FIFA mooier de stadions en ga zo maar door. Bij FIFA krijg je het gevoel dat je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent. Bij PES heb ik dat gevoel totaal niet..
Juist, bij FIFA heb je het gevoel dat je een wedstrijd aan het kijken bent en bij PES heb je het gevoel dat je zelf aan het spelen bent.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:19 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja oke.. prima. Maar ook al zonder die randzaken.. en je je alleen richt op de gameplay blijft FIFA toch mooier. PES is niet slecht dit jaar betere graphics dat wel ja. Maar het schieten, het koppen en het schieten. Lijkt toch echt zo nep en lelijk. Bij FIFA oogt het veel beter overigens vind ik de velden op FIFA mooier de stadions en ga zo maar door. Bij FIFA krijg je het gevoel dat je een voetbalwedstrijd aan het kijken bent. Bij PES heb ik dat gevoel totaal niet..
Ik vond de first impression van Angry Joe er goed uit zien. Maar aangezien ik al GTAV en PES15 ga halen wacht ik tot ik weer tijd heb en hij goedkoper is. (Als hij goede reviews krijgt maar dat gaat wel goed zitten denk ik.)quote:Op zondag 9 november 2014 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Aangezien zo'n beetje elke grote game het afgelopen jaar niet heeft geleverd wat ze hebben beloofd, wacht ik bij Dragon Age eerst op een paar reviews. Verder vind ik de rest van de maand vrij matig, dus geen dilemma's voor mij
70% zegt dat pes kut is. Mad?quote:Op zondag 9 november 2014 01:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
FIFA staat al in de min qua punten, verder zakken kunnen ze niet![]()
.
Geef mij maar speelbaarheid ipv licenties, die boeien mij echt niet. En audiovisuele impact, dat is net zoiets als een mooi bord hebben, maar er niet van kunnen eten..
Lees genoeg van mensen dat FIFA 15 tegenvalt, dus blijf het vooral verdedigen, ik speel het gewoon niet, scheelt mij een berg frustraties
70% van de FIFA spelers?quote:
idd, echt triestquote:Op zondag 9 november 2014 12:04 schreef videonatic het volgende:
Het lijkt wel of bijna elke game die nu released standaard een 50 euro season pass aanbied voor wat extra content :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |