SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan spank ik hemquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Dames, stel je liefje is een sloddervos en kan niet opruimen.
Wat doe je dan?
Twee dames. Waarschijnlijk op bezoek bij m'n onderburen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat zeiden zewas het een vrouw? m/v, v/v?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Wat doe je dan?
Ik zit op tel ask Abdul.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, kun je het mailadres van die McDonald nog eens DM'en? Kan het niet meer vinden.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Wat doe je dan?
Dat zou ik echt nie trekken. Beter heeft 'ie geld genoeg om een dienstmeisje in huis te nemen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Dames, stel je liefje is een sloddervos en kan niet opruimen
Wat doe je dan?
Zijn shit laten liggen tot hij het weer nodig heeft.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Wat doe je dan?
Ik vond hem zonder beweging nog steeds toepasselijk, dus heb ik hem laten staan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Was aan het wachten totdat hij ging bewegen.. maar dat deed ie niet.
true truequote:Op zaterdag 8 november 2014 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vond hem zonder beweging nog steeds toepasselijk, dus heb ik hem laten staan.
Is dit echt?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:22 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_voor_gebruik.html
Badass!quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zijn shit laten liggen tot hij het weer nodig heeft.
Jij wordt het dienstmeisje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:21 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nie trekken. Beter heeft 'ie geld genoeg om een dienstmeisje in huis te nemen.
weenie wrm maar ik had deze niet van je verwacht.quote:
Why? Goede hiphop met een goed deuntje en/of goede tekst kan ik wel waarderen. Ik ken deze trouwens van GTA V. Deze is ook wel nice...quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
weenie wrm maar ik had deze niet van je verwacht.
mehhh. zo meek mill achtig dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Why? Goede hiphop met een goed deuntje en/of goede tekst kan ik wel waarderen. Ik ken deze trouwens van GTA V. Deze is ook wel nice...
Tekst is poep, maar wel aanstekelijk deuntje.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
slappe lach om dit.
https://www.facebook.com/video.php?v=446913358773694
Ik proestte gewoon om die date: En wat doe jij in het dagelijkse leven?: ''Ik studeer aan mbo niveau 1 maatschappelijk dienstverlening en werk, dienstverlening maatschappelijk en werk''quote:
Sick dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
''I'm gonna get the spanking spoon if you don't say yes sir.''
Die kerel heeft wel wat van jou weg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:39 schreef Crip het volgende:
Ik heb het gevoel dat deze ep van dr phil totally fake is. Dit kan gwn niet.
Pas op of ik pak de spanking spoon.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die kerel heeft wel wat van jou weg.
Jij ook, kom ik sla ze uit je.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:48 schreef Deuce92 het volgende:
Ah kijk, nu komt de aap uit de mouw. De vrouw is bezeten door demonen!
leedvermaak heb jij zeg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
Shiiit.
Bij 24:00 wordt 't wat minder leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
leedvermaak heb jij zeg.Met minder leuk bedoel ik niet dat het nog steeds leuk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
Bij 24:00 wordt 't wat minder leuk. wilde ik die kerel kapot slaan.
Komt me wel bekend voor. M'n vader noemt me dan terrorist of jihadist.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:16 schreef Dimachaerus het volgende:
voor de baardmensen onder ons
hebben jullie ook dat vrouwelijke familie positief reageren op baardje
en mannelijke familieleden negatief: "scheermesjes op??" "Sakkali" etc
wow jouw vader so racizzzzz.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor. M'n vader noemt me dan terrorist of jihadist.
Hoewel m'n oom me onlangs vergeleek met BA van The A Team. Ik weet niet of dat positief of negatief is.
Ach, als ik m'n baard iets te lang laat groeien gaat het wel een beetje zo uitzien.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
wow jouw vader so racizzzzz.
Als hij mij ziet lopen spuugt hij zeker denkbeeldig op me.
Yasser El Habib. Ik ga weer helemaal stuk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ach, als ik m'n baard iets te lang laat groeien gaat het wel een beetje zo uitzien.![]()
Weet je nog dat wat die site zei op wie ik lijk?
Ze vragen of ik een plekje heb gemist bij het scheren.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat was die site ook alweer? Ik heb net een andere gebruikt die zegt dat ik iets weg heb van Lady Gaga.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:31 schreef Crip het volgende:
Eerlijk is eerlijk deuce.. je hebt wel wat weg vn hem
Geen idee hhhh.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat was die site ook alweer? Ik heb net een andere gebruikt die zegt dat ik iets weg heb van Lady Gaga.![]()
Nee joh, ik krijg complimenten voor mijn volle baard, behalve op uitzondering van paar vrouwenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Stuur foto van je huidige baard dan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee joh, ik krijg complimenten voor mijn volle baard, behalve op uitzonderingen van paar vrouwen
Ik moet het hem weer bijwerken en jij moet maar met mij afspreken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stuur foto van je huidige baard dan.
Ik ben niet vies van wilde baarden, doe eens een foto maken?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik moet het hem weer bijwerken en jij moet maar met mij afspreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baard van mijn opa.
Afspreken zouden we sowieso al doen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van wilde baarden, doe eens een foto maken?Dan kan ik pas zeggen of ik wil afspreken.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:41 schreef AbdulMalik het volgende:
je hebt wat weg van hem mashallah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baard van mijn opa.
Je opa lijkt trouwens Marokkaans.
Dankjewel.Niet de baardgroei iig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:42 schreef Crip het volgende:
[..]
je hebt wat weg van hem mashallah.
Je opa lijkt trouwens Marokkaans.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:41 schreef AbdulMalik het volgende:
Wat een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baard van mijn opa.Mijn vader had vroeger ook zo'n baard.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Afspreken zouden we sowieso al doen.![]()
O, ik krijg grappige resultaten. Wel 100% masculienquote:
Dank.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Knappe opa met coole baard, Abdul!
Mijn opa was imam, maar geen baard helaas. [ afbeelding ] De andere ook niet.
wrm?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dank.
Dat is dan ook meestal zo in turkije, baard mag niet als imam.
Is wel beter dan een slabbetjequote:Op zaterdag 8 november 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat een baas.Mijn vader had vroeger ook zo'n baard.
[..]
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Liraz_Charhi
Ik lijk op haar volgens die site.![]()
Moet je ook geen anime bullshit gebruiken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef AbdulMalik het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shit klopt niet...
Owow beetje wel jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Liraz_Charhi
Ik lijk op haar volgens die site.![]()
"Anime"quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Moet je ook geen anime bullshit gebruiken.
Tegenwoordig geldt dat verbod niet meer geloof ik.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dank.
Dat is dan ook meestal zo in turkije, baard mag niet als imam.
Een oudere Turk vergelijkt je met een neger, in welk universum is dat niet negatief?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:18 schreef Deuce92 het volgende:
Hoewel m'n oom me onlangs vergeleek met BA van The A Team. Ik weet niet of dat positief of negatief is.
Denk niet dat ze dat vandaag de dag nog willen nee. Bij Milli Gorus zie je dat gelukkig wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook niet meer? De president van Diyanet heeft wel een baard.
Alleen in het begin.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |