SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan spank ik hemquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Dames, stel je liefje is een sloddervos en kan niet opruimen.
Wat doe je dan?
Twee dames. Waarschijnlijk op bezoek bij m'n onderburen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat zeiden zewas het een vrouw? m/v, v/v?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Wat doe je dan?
Ik zit op tel ask Abdul.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, kun je het mailadres van die McDonald nog eens DM'en? Kan het niet meer vinden.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Wat doe je dan?
Dat zou ik echt nie trekken. Beter heeft 'ie geld genoeg om een dienstmeisje in huis te nemen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Dames, stel je liefje is een sloddervos en kan niet opruimen
Wat doe je dan?
Zijn shit laten liggen tot hij het weer nodig heeft.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
Wat doe je dan?
Ik vond hem zonder beweging nog steeds toepasselijk, dus heb ik hem laten staan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Was aan het wachten totdat hij ging bewegen.. maar dat deed ie niet.
true truequote:Op zaterdag 8 november 2014 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vond hem zonder beweging nog steeds toepasselijk, dus heb ik hem laten staan.
Is dit echt?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:22 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_voor_gebruik.html
Badass!quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zijn shit laten liggen tot hij het weer nodig heeft.
Jij wordt het dienstmeisje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:21 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nie trekken. Beter heeft 'ie geld genoeg om een dienstmeisje in huis te nemen.
weenie wrm maar ik had deze niet van je verwacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |