Niet de bijbel lezen voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen boek meer gelezen.
Deed ik vroeger wel altijd. Omdat het moest.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet de bijbel lezen voor het slapen gaan
Klopt, ik stond op een dijk, was best winderig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de nieuwe Foo Fighters LP alquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe Foo Fighters LP al
quote:
Avondquote:
Huh wat hoe danquote:
Hallonquote:
Dat mag van de kerk?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkant van de kerk in EHV.. #GLOW
Schijnbaarquote:
Zou in Zeeland een probleem zijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schijnbaar.. de buitenkant is al vaker gebruikt voor projecties maar nu ook de binnenkant.
Het is kunst, heeft verder geen negatieve uitingen richting het geloof of wat dan ook dus dan moet dat toch wel kunnen.
Wat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso raar, op het "pleintje" ervoor, hebben ze glazen platen gemaakt en dan kijk je neer op botten/skeletten.. zal wel nep zijn, niet de echte resten maar toch wel apart
Ja oke maar in Zeeland, van wat ik heb gehoord, zijn ze dan ook nog veel meer bekrompen wat betreft dat soort zakenquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou in Zeeland een probleem zijn
Over skeletten gesproken, lijkt me awesome om de catacomben in Parijs te zien.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso raar, op het "pleintje" ervoor, hebben ze glazen platen gemaakt en dan kijk je neer op botten/skeletten.. zal wel nep zijn, niet de echte resten maar toch wel apart
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Over skeletten gesproken, lijkt me awesome om de catacomben in Parijs te zien.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me ook wel indrukwekkend idd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't ziet er ook gewoon rommelig uit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is in eindhoven op het plein voor de sint-catharinakerk letterlijk een kwestie van over lijken gaan. massa’s mensen, onder wie veel beschonken feestvierders van het nabijgelegen stratumseind, stappen over de zeven skeletten die sinds mei 2008 permanent in verlichte vitrines tentoongesteld worden op het plein voor de sint-catharinakerk.
Daar ben ik geweest toen ik 10 was, Piste zowat in m'n broek.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is niet met opzet zo gebouwd, was iets met dat Parijs teveel lijken had en het nergens kwijt kon. En blijkbaar dachten ze toen, ja laten we tm een kilometer diep in half Parijs alle lijken dumpenquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ziet er awesome uit
beetje raar.. zijn ooit mensen geweest
maar wel een gaaf design
Ik vind het maar raar.. lijkt mij in de winter ook gevaarlijk, dat wordt spekgladquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't ziet er ook gewoon rommelig uit.Karige vitrines.
Coolquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest toen ik 10 was, Piste zowat in m'n broek.
Hier een foto uit eigen archief
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar.. lijkt mij in de winter ook gevaarlijk, dat wordt spekglad
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd.Maar voor de rest is er wel goed over nagedacht hoor.
Awesomequote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
Citytrip 2015 waarschijnlijk Berlijn
Design? Denk dat dat wel het laatste was waar ze aan dachten toen ze dit op gingen bouwen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ziet er awesome uit
beetje raar.. zijn ooit mensen geweest
maar wel een gaaf design
Ja, wili k sowieso nog naar terug, we gaan wss dicht op het centrum zitten in echt een minimalistisch klein hotelkamertjequote:
Ze hadden daar dan ook 'toevallig' ruimte genoeg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is niet met opzet zo gebouwd, was iets met dat Parijs teveel lijken had en het nergens kwijt kon. En blijkbaar dachten ze toen, ja laten we tm een kilometer diep in half Parijs alle lijken dumpen
Toch wel http://en.wikipedia.org/wiki/Ossuaryquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Design? Denk dat dat wel het laatste was waar ze aan dachten toen ze dit op gingen bouwen.
Die van mij is mooier.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:33 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Zie mij 's een mooien foto gemaakt hebben.
Later gewoon weer opgraven en voorzichtig aan een tuinhekje beginnen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
Een hele tombe kan ik niet vullen dus ik heb ze gewoon in de tuin begraven.
Jup, jij wint.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mij is mooier.
[ afbeelding ]
Come into my yard.. i dare youquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Later gewoon weer opgraven en voorzichtig aan een tuinhekje beginnen.
Hmm, interesting...quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze hadden daar dan ook 'toevallig' ruimte genoeg.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mines_of_Paris
[..]
Toch wel http://en.wikipedia.org/wiki/Ossuary
Haha er is een redelijk bekende Hongaar je voorgegaan met dit idee.quote:
Hoe weet jij deze awesome dingenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha er is een redelijk bekende Hongaar je voorgegaan met dit idee.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Vlad_the_Impaler
Ik ben te laat geborenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha er is een redelijk bekende Hongaar je voorgegaan met dit idee.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Vlad_the_Impaler
Ik heb van kinds af aan al een vreemde fascinatie met macabere dingen. Waar het precies vandaan komt weet ik niet en was mijn leraren vroeger ook een raadsel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet jij deze awesome dingen
Wow cooooooooolquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb van kinds af aan al een vreemde fascinatie met macabere dingen. Waar het precies vandaan komt weet ik niet en was mijn leraren vroeger ook een raadsel.
Ik denk dat het komt omdat ik ben geboren en tot mijn 8e naast een kerkhof heb gewoond.
Reincarnatie.. een geest heeft jouw lichaam als vessel gebruikt, een brute psychopaat leeft in jou en wacht op de laatste druppel die de emmer doet overlopen om dan een brute killing spree in te zetten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb van kinds af aan al een vreemde fascinatie met macabere dingen. Waar het precies vandaan komt weet ik niet en was mijn leraren vroeger ook een raadsel.
Ik denk dat het komt omdat ik ben geboren en tot mijn 8e naast een kerkhof heb gewoond.
quote:
quote:
Oeh, ga DM'en danquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen ook enorm interessant. Laatst een leuke YouTube channel gevonden met videos zoals:
Vroegah op discovery.. Most Evilquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen ook enorm interessant. Laatst een leuke YouTube channel gevonden met videos zoals:
quote:
Haha, gek genoeg geloof ik dan weer niet in zulk soort dingen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Reincarnatie.. een vloek heeft jouw lichaam als vessel gebruikt, een brute psychopaat leeft in jou en wacht op de laatste druppel die de emmer doet overlopen om dan een brute killing spree in te zetten.
Mijn spreekbeurten op de middelbare school gingen over serial killers.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Discovery was vroegah sowieso beter. Kijk tegenwoordig alleen nog Science, de overige kanalen zijn bagger.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroegah op discovery.. Most Evil
Wat is een 'bermuda driehoek'? Een soort onderbroek?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn spreekbeurt ging over de bermuda driehoek
Inso manquote:
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat is een 'bermuda driehoek'? Een soort onderbroek?
Zou er nu wel 1 over kunnen houden. Vroeger verstond ik ze niet.quote:
Hoelang nog?quote:
Nope. Moest op google zoeken wat het was.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Koel, goed onderwerp.
Nog meer fans van Electric Retard hier?
Succesquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nope. Moest op google zoeken wat het was.
Telkens als ik jouw username in dit topic zie, ben je ook aan het lobbyen voor LR. Wat precies verwacht je van ons? We're useless in this one, man.quote:
Ga een mooi hoekje zoeken en janken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Telkens als ik jouw username in dit topic zie, ben je ook aan het lobbyen voor LR. Wat precies verwacht je van ons? We're useless in this one, man.![]()
Don't tell me what to do!quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga een mooi hoekje zoeken en janken.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Is hij verplaatst naar Oubliette?
Gegoogled, wtf manquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Koel, goed onderwerp.
Nog meer fans van Electric Retard hier?
Meh.. Kende wel van die strips. Niet genoeg om te onthouden dat het van Electric Retard kwam.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh.. Kende wel van die strips. Niet genoeg om te onthouden dat het van Electric Retard kwam.
Matt Stone en Trey Parker.
Die andere 2 in mijn post anders niet veel minder.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
Dat Charles Manson verhaal is wel echt bizar trouwens ja.
True, true.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die andere 2 in mijn post anders niet veel minder.
Eigenlijk zijn alle verhalen over serial killers gewoon fucked up.
Hoe kijk jij een filmpje van 4 minuten binnen 30 seconden?quote:
Niet. Gewoon er doorheen skippen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoe kijk jij een filmpje van 4 minuten binnen 30 seconden?
Moet je natuurlijk niet al te serieus nemenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gegoogled, wtf man
Joan Cornella tho
Mja, dan is dequote:Op zaterdag 8 november 2014 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet. Gewoon er doorheen skippen.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
Neuh, heb een minuutje gekeken, en dacht toen, ja, dit zal de rest van 't filmpje wel zo doorgaan, en dat vermoeden bleek juist te zijn toen ik verder skipte.
Ik zometeen ook!quote:
Ga 'n dikke film kijken!quote:
ik ben er nog wel even hoor.quote:
Bitterlemonquote:
Dat staat hier ook nog op het programma. Eerst maar eens op de trein richting vrienden en vanavond/vannacht trippen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Meh, niet zo'n zin in. Ga zo dikke joint roken en goede muziek luisteren.
Goed bezigquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat staat hier ook nog op het programma. Eerst maar eens op de trein richting vrienden en vanavond/vannacht trippen.![]()
Was de vorige TT vanavond toch meer van toepassing.
Was er een rel?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:58 schreef bondage het volgende:
Ik heb in UTO gepost![]()
Aantal posts per subforum voor gebruiker "bondage" van 01-11-2014 t/m 08-11-2014
aantal posts / forum
285 Onzin voor je leven!
042 Utopia
022 General Chat
Ohquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Neuh, ik heb berekend wie de meeste topics in COS reeks heeft gekaapt.
Bron van het scriptje heb ik ook gepost. Mocht je nog interesse hebbenquote:
Deze baasquote:
Zo eens even kijkenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Bron van het scriptje heb ik ook gepost. Mocht je nog interesse hebbenMoet je wel eerst even een database met posts aanleggen natuurlijk
quote:
Waar hang jij tegenwoordigquote:
Had jij de tijdelijke vervanger van Sherlock al gezien?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen leven hoor, ik kom alleen wat minder op FOK!.
Ah, zie het idd. Netjes.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Is niet zo heel ingewikkeld. Twee query's waarvan één binnen een loopje.
Gamen zeker?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen leven hoor, ik kom alleen wat minder op FOK!.
Als een stel katten ja...quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, zie het idd. Netjes.Moet wel behoorlijk over het ge-rel heen lezen daar.
Nee, welke?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Had jij de tijdelijke vervanger van Sherlock al gezien?
Waar? Mycroft?quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:19 schreef BBQSausage het volgende:
Oh bondage, ik mis de WASD besturing daar wel een heel klein beetje.
Nog steeds shame shit?quote:
Nicequote:Op zaterdag 8 november 2014 21:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, leuke uitdaging zoiets. Kwam het topic tegen toen ik in Mycroft zocht naar het woord PHP
Jaquote:
Is wel handig idd. Zou eventueel in Mycroft kunnen, volgens mij puur de keypresses opvangen dmv een javascriptje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaIk gebruik nu steeds vaker W & S hier op 't forum om door posts te bladeren, wel handig.
Maar kan zijn dat ik de enige ben hoor.
Kloptquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Is wel handig idd. Zou eventueel in Mycroft kunnen, volgens mij puur de keypresses opvangen dmv een javascriptje.
Nog steeds hoorquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
vroeger werkte dat toch met J en K?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat wel lukken, behalve de quote natuurlijk. Hier hebben we http://api.jquery.com/keypress/ voor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
KloptHij vangt w,a,s,d,q,j en k op en voert daar een actie op uit..
w & s / j & k = scroll naar vorige / volgende post
a & d = vorige / volgende pagina (als je pagina's gebruikt)
q = huidige (bovenste) post quoten.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, behalve de quote natuurlijk. Hier hebben we http://api.jquery.com/keypress/ voor.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
Ah, daar is 'ie al.Beetje strippen en zo her te gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje strippen en zo her te gebruiken
Oh klopt ja, die staat er idd ook tussen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:37 schreef wietparkiet het volgende:
als ik op c druk dan qoute hij de post die bovenaan in mijn zichtveld staat
Jup, hier ook. Als je dit icm de overige sneltoetsen gebruikt kun je dat bericht quoten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:37 schreef wietparkiet het volgende:
als ik op c druk dan qoute hij de post die bovenaan in mijn zichtveld staat
Owjaquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aan die code te zien kan het wel net iets korter, en netter.
ik gebruik gewoon mijn muis.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, hier ook. Als je dit icm de overige sneltoetsen gebruikt kun je dat bericht quoten.
Ik gebruik die sneltoetsen eigenlijk ook nooit. Maar goed, blijkbaar zijn er mensen die het wel graag gebruiken.quote:
heb die bullshit sowieso niet aanstaanquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
Enige jammer is dat je, als je q / c gebruikt, je die pop-up niet meer kan sluiten met je toetsenbord.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik gebruik die sneltoetsen eigenlijk ook nooit. Maar goed, blijkbaar zijn er mensen die het wel graag gebruiken.
Vond 't eerst wel handig, blijf je gewoon boven de post hangen die je quote, en kan je na het posten rustig verder met lezen van de latere posts.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb die bullshit sowieso niet aanstaan
alt en dan quote knopje indrukkenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vond 't eerst wel handig, blijf je gewoon boven de post hangen die je quote, en kan je na het posten rustig verder met lezen van de latere posts.
Vind de mobiele versie niet zo geweldig...quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet de desktop versie opvragen mobiel.
Ja, maar zodra je dan begint te typen, sta je wel weer onderaan de pagina, en moet je later dus weer naar boven scrollen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alt en dan quote knopje indrukken
problem fixed
Neh idem. Mist behoorlijk wat functies, en is te statisch..quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind de mobiele versie niet zo geweldig...
je kan ook even snel naast een post klikkenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar zodra je dan begint te typen, sta je wel weer onderaan de pagina, en moet je later dus weer naar boven scrollen.
Klopt, maar als ik quote, wil ik direct kunnen reageren.. Dat kan met die pop-up, en dan kan je daarna de post daaronder direct lezen, en evt. ook weer quoten -> reageren..quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan ook even snel naast een post klikken
problem solved
inb4 banquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
Voor de rest is die pop-up maar lelijk en past niet echt bij de rest van 't forum, maar goed. Dat zijn we wel gewend
Je moet dat ding eens heel ver naar rechts verslepen, toen ik dat deed en terugging sprong het alle kanten opquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
Voor de rest is die pop-up maar lelijk en past niet echt bij de rest van 't forum, maar goed. Dat zijn we wel gewend.
Valt wel mee toch? Heb veel aanpassingen gezien op basis van de input van gebruikers.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
danny heeft het niet zo op kritiek
oh dan was hij het laatst even zat ofzoquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Heb veel aanpassingen gezien op basis van de input van gebruikers.
Hij heeft paar dagen geleden nog iets aan de text-only layout toegevoegd zodat ik beter kan indexeren voor de stats. Hij wil echt wel dingen doenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dan was hij het laatst even zat ofzo
oh okee.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij heeft paar dagen geleden nog iets aan de text-only layout toegevoegd zodat ik beter kan indexeren voor de stats. Hij wil echt wel dingen doen
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom kan ik FOK!vriendjes zien
Een maand?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Selecteer je groot genoeg datumbereik?
IK BEN HIERquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom kan ik FOK!vriendjes zien
quote:fout: Er zijn geen resultaten om weer te geven
Selecteer je wel de juiste naam? Er is nog een LittleBrownie maar dan met een hoofdletter i ipv lquote:
Meh, query duurt langquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
Hij blijft hier ook laden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:14 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "LittleBrownie" van 09-10-2014 t/m 07-11-2014
nr / aantal topics / gebruiker
01 131 DrNick
02 114 BBQSausage
03 094 d4v1d
04 091 Geo4kant
05 078 Ro-ald
06 077 Fylax
07 072 Toto69
07 072 wietparkiet
09 067 FL_Freak
10 063 VoornaamAchternaam17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn mijn vriendjes?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nice. Ik ga hem zo even goed bekijken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:18 schreef bondage het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft
Ah, dat zal 't zijn ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:13 schreef bondage het volgende:
En hij is momenteel aan het indexeren, dat vreet ook resources.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Dat de zooi door PHP moet worden gegroepeerd helpt ook niet mee trouwens. Jammer dat Sphinx maar op een enkele kolom kan groeperen per query.quote:
Da's idd wel jammer.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat de zooi door PHP moet worden gegroepeerd helpt ook niet mee trouwens. Jammer dat Sphinx maar op een enkele kolom kan groeperen per query.
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "LittleBrownie" van 09-10-2014 t/m 07-11-2014
01 131 DrNick
02 114 BBQSausage
03 094 d4v1d
04 091 Geo4kant
05 078 Ro-ald
06 077 Fylax
07 072 Toto69
07 072 wietparkiet
09 067 FL_Freak
10 063 VoornaamAchternaamDe Cruijff onder de LB vrienden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:18 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Dagoduck" van 10-10-2014 t/m 08-11-2014
01 53 PowerLoungen
02 43 LittleBrownie
03 41 Geo4kant
04 39 BBQSausage
04 39 Mani89
06 38 d4v1d
06 38 Ro-ald
08 37 DrNick
08 37 Ajacied422
08 37 MexicanobakkerPowerloungen, wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:
Ohjaquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Selecteer je wel de juiste naam? Er is nog een LittleBrownie maar dan met een hoofdletter i ipv l
Welk arm ding heb je nu weer gedrogeerd?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:58 schreef DrNick het volgende:
Zo. Eftelingmeet was tof. Leuk meisje present.
Niemandquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welk arm ding heb je nu weer gedrogeerd?
jij in onzquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welk arm ding heb je nu weer gedrogeerd?
Dat staat anders op thuisserver.netquote:
Klopt, weet niet wat ik er anders op moet zettenquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat staat anders op thuisserver.net
links naar mycroft en stats?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, weet niet wat ik er anders op moet zetten
Zou kunnen. Maar moet dan een site omheen ontworpen worden en daar heb ik niet zo'n zin inquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
links naar mycroft en stats?
2 blauwe buttons maken met een grijze achtergrond? Of is dat ook veel werkquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar moet dan een site omheen ontworpen worden en daar heb ik niet zo'n zin in
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, venster bleef leeg dus ik als een bezetene klikken
He, ik heb een keer eerder een post gemaakt hier. En soms hang ik even in R49.quote:
Huh wat wacht, sinds wanneer ben je designer?quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, ik heb een keer eerder een post gemaakt hier. En soms hang ik even in R49.
Verder kom ik eigenlijk niet in ONZ nee.
2011, keep up.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Huh wat wacht, sinds wanneer ben je designer?
Valt me nu pas op, my badquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Wie ben jij ook alweer?
You say that like it's a bad thing.quote:Op zondag 9 november 2014 00:07 schreef bondage het volgende:
Mijn slaapkamer ruikt als een koffieshop
Ik heb buiten gestaan toen ik ging roken. Blijkbaar is de lucht naar binnen getrokken. Rook het ineens toen ik even beneden was geweestquote:Op zondag 9 november 2014 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You say that like it's a bad thing.
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 01:21 schreef LittleBrownie het volgende:
R U MINE TOMORROW, OR JUST MINE TONIIGGHHTT
quote:
Duurt lang.quote:Op zondag 9 november 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
Oke de blijheid van het pre-orderen van Majora's Mask voor de 3DS is bedaard. Nu is het vervelend dat ik tot volgend jaar lente moet wachten.Oke, een klein beetje blij nog dan.
![]()
Les tot middernacht, watquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, lekker typisch weer. Heb de komende week alleen maandag en dinsdag college, maar die dagen zijn wel echt helemaal propvol gepland van 9 uur 's ochtends tot 12 uur 's nachts. De rest van de week heb ik niks.
Ik heb 2 dagen in de week tot 21:45quote:
01 131 DrNick
02 114 BBQSausage
03 094 d4v1d
04 091 Geo4kant
05 078 Ro-ald
06 077 Fylax
07 072 Toto69
07 072 wietparkiet
09 067 FL_Freak
10 063 VoornaamAchternaamWat een eerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkere muziek Dagoduck!quote:
quote:
Ik heb twee dagen in de week tot 21.15, en dat wordt 22.00 in het 3e blok.quote:Op zondag 9 november 2014 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen in de week tot 21:45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |