Niet de bijbel lezen voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen boek meer gelezen.
Deed ik vroeger wel altijd. Omdat het moest.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet de bijbel lezen voor het slapen gaan
Klopt, ik stond op een dijk, was best winderig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de nieuwe Foo Fighters LP alquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe Foo Fighters LP al
quote:
Avondquote:
Huh wat hoe danquote:
Hallonquote:
Dat mag van de kerk?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkant van de kerk in EHV.. #GLOW
Schijnbaarquote:
Zou in Zeeland een probleem zijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schijnbaar.. de buitenkant is al vaker gebruikt voor projecties maar nu ook de binnenkant.
Het is kunst, heeft verder geen negatieve uitingen richting het geloof of wat dan ook dus dan moet dat toch wel kunnen.
Wat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso raar, op het "pleintje" ervoor, hebben ze glazen platen gemaakt en dan kijk je neer op botten/skeletten.. zal wel nep zijn, niet de echte resten maar toch wel apart
Ja oke maar in Zeeland, van wat ik heb gehoord, zijn ze dan ook nog veel meer bekrompen wat betreft dat soort zakenquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou in Zeeland een probleem zijn
Over skeletten gesproken, lijkt me awesome om de catacomben in Parijs te zien.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso raar, op het "pleintje" ervoor, hebben ze glazen platen gemaakt en dan kijk je neer op botten/skeletten.. zal wel nep zijn, niet de echte resten maar toch wel apart
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Over skeletten gesproken, lijkt me awesome om de catacomben in Parijs te zien.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me ook wel indrukwekkend idd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't ziet er ook gewoon rommelig uit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is in eindhoven op het plein voor de sint-catharinakerk letterlijk een kwestie van over lijken gaan. massa’s mensen, onder wie veel beschonken feestvierders van het nabijgelegen stratumseind, stappen over de zeven skeletten die sinds mei 2008 permanent in verlichte vitrines tentoongesteld worden op het plein voor de sint-catharinakerk.
Daar ben ik geweest toen ik 10 was, Piste zowat in m'n broek.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is niet met opzet zo gebouwd, was iets met dat Parijs teveel lijken had en het nergens kwijt kon. En blijkbaar dachten ze toen, ja laten we tm een kilometer diep in half Parijs alle lijken dumpenquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ziet er awesome uit
beetje raar.. zijn ooit mensen geweest
maar wel een gaaf design
Ik vind het maar raar.. lijkt mij in de winter ook gevaarlijk, dat wordt spekgladquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't ziet er ook gewoon rommelig uit.Karige vitrines.
Coolquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest toen ik 10 was, Piste zowat in m'n broek.
Hier een foto uit eigen archief
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar.. lijkt mij in de winter ook gevaarlijk, dat wordt spekglad
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd.Maar voor de rest is er wel goed over nagedacht hoor.
Awesomequote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
Citytrip 2015 waarschijnlijk Berlijn
Design? Denk dat dat wel het laatste was waar ze aan dachten toen ze dit op gingen bouwen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ziet er awesome uit
beetje raar.. zijn ooit mensen geweest
maar wel een gaaf design
Ja, wili k sowieso nog naar terug, we gaan wss dicht op het centrum zitten in echt een minimalistisch klein hotelkamertjequote:
Ze hadden daar dan ook 'toevallig' ruimte genoeg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is niet met opzet zo gebouwd, was iets met dat Parijs teveel lijken had en het nergens kwijt kon. En blijkbaar dachten ze toen, ja laten we tm een kilometer diep in half Parijs alle lijken dumpen
Toch wel http://en.wikipedia.org/wiki/Ossuaryquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Design? Denk dat dat wel het laatste was waar ze aan dachten toen ze dit op gingen bouwen.
Die van mij is mooier.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:33 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Zie mij 's een mooien foto gemaakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |