Dat was mede, en idd voor de verkoop. Vlak daarna was een festival, binnen een uur die kofferbak leeg, en de vriendenclub een betaald/gratis (maar net hoe je t bekijkt) festivalweekendquote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ooit eens een kofferbak vol van die zooi de grens over sleepte?
Dit spul kun je niet drinken, is ook maar een heeeel klein flessiequote:Op maandag 10 november 2014 19:11 schreef Charged het volgende:
Erg fout spul,btw..als je er niet tegen kunt..(ik niet,iig)
Yup..we kunnen alleen maar hopen dat het snel gegaan is.quote:
Het was een mooi blogje hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 05:24 schreef Alexxxxx het volgende:
wow, het blogje wat ik had gemaakt voor de mensen die er gister niet bij konden zijn maar eigenlijk wel wilden is 3.000 keer bekeken... Had op 200 views gerekend, was voor een (dacht ik) klein gezelschap bedoeld.2cv was HEEL geliefd.
cochem is net zoverquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:08 schreef Paladijn het volgende:
Zometeen richting Antwerpen, ik reageer waarschijnlijk zondagavond pas weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Das Schoones inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:26 schreef densmee het volgende:
Denk het wel, ik denk dat dit die wagen is waar de wipkar achter hing met die euro 6. Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker meer.
Ik geloof dat deze bij de start van het parcours stond zeg maar, bij die poffertjes team
in ieder geval met minder filequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |